• Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem krém, nicméně více než týden po zaplacení zboží stále nebylo odesláno. Až na můj dotaz, co se děje, se obchod omluvil, že krém vlastně není na skladě, chyba prý na straně objednávkového systému. Vrátili peníze, ale protože jsem o krém měla zájem, požádala jsem o odeslání, jakmile bude naskladněn. Na to mi odepsali, že není problém. Avšak na dotaz ohledně platby opět týden žádná reakce. Takže to vzdávám a koupím jinde.

    Reakce obchodu theBalm

    Dobrý den, problém s chybou způsobenou novým skladovým softwarem naší externí expediční firmy jsme bohužel zjistili až po spuštění naší slevové akce.

    Omlouváme se za způsobené komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikácia so zákazníkom zo strany obchodu.

    Reakce obchodu theBalm

    Vážená paní Miriam, Vaši zásilku jsme dle dohody s Vámi zabalili a odeslali a byla v pořádku doručena. Pokud máte nějaké další dotazy prosím kontaktujte nás na emailu [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar som si objednala s moznostou platby vopred, v zapati mi prisiel mail s udajmi o platbe, tovar som zaplatila. Tovar mi doteraz nebol doruceny, obchod nereaguje, na moje dotazy o doruceni tovaru nedostavam ziadne odpovede. Som velmi sklamana z pristupu obchodu. Idem ziadat o vratenie mojich penazi, som zvedava ci ich este uvidim.

    Reakce obchodu theBalm

    Dobrý den. Platbu zákaznice jsme dohledali, ale nebyl u ní uveden variabilní symbol, proto nemohla být spárována s objednávkou a odeslána. Pokud si to zákaznice bude přát, samozřejmě ji peníze vrátíme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nereaguju na spravy,ak sa chce clovek poradit ohladom vyrobkov
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala som si tovar 15.12., vyplatila vopred a do Vianoc zásielka neprišla, aj keď som dostala potvrdzujúci mail, že do 5 dní bude určite doručená. Teraz nemám ani peniaze, ani tovar a nefunguje e-mail adresa ohľadom informácií. Toto sa mi stalo prvý krát, predtým nebol žiadny problém, ale teraz som z toho smutná.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • čekám na zbozi 14 dni a stale neprislo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ziaden telefonny kontakt, neschopnost komunikacie s predajcom
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dost mě mrzí, že nebyla splněna dodací lhůta, jinak bych si změnila doručovací adresu. Jelikož jsem studentka, tak pendluji mezi více městy, takže jsem si objednala něco a po 2 týdnech to ještě nemám.
    • nedodává a nekomunikuje

    Reakce obchodu theBalm

    Dobrý den, v případě jakýchkoliv problémů kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    dodaná pěna na obličej zapáchá, asi má evidentně lepší časy za sebou, možná proto ji zlevnili, tak si na to dejte bacha