Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • Neseriozni přístup k zakaznikovi
    • Nekomunikuje
    • Obohacení na úkor zakazníka

    Mrzí mě, že jsem si nepřečetla recenze zde, než jsem s důvěrou nakoupila na e-shopu TheBalm.cz !!!

    Na tomto e-shopu jsem před neblahou zkušeností nakoupila několikrát, ale jelikož nebylo potřeba v rámci předešlých nákupů jakékoliv komunikace, proběhlo to naštěstí v pořádku.

    S tímto obchodem zjevně nastává problém v momentě, kdy máte nějaký dotaz nebo problém. Nakoupila jsem produkty za 1225 Kč a již od 500 Kč měl být přidán dárek (řasenka nebo pudr). Dárek mi nepřiložili a když jsem poslala dotaz, neobtěžovali se s odpovědí. Zkusila jsem napsat ještě jednou na oficiální emailovou adresu pro zákazníky [email protected]. Nějak jsem nemohla uvěřit, že v dnešní době existuje ještě e-shop, který takto jedná, nebo spíše nejedná se zákazníky, a opět nulová reakce, nulová náprava.

    Považuji to za klamání zákazníka a vlastně i jeho okradení. To co bylo slibováno, nedorazilo kompletní, a e-shop obdržel peníze i za to, co měl dodat a nedodal.

    Pokud bych tušila takovéto "zpracování objednávky", nakoupila bych jinde. Produkty TheBalm lze online zakoupit i například na e-shopu parfumerie Douglas nebo na Notino, kde se k zákazníkovi chovají seriózně.

    VELKÉ ZKLAMÁNÍ.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle doruceni zbozi
    • Siroky vyber za super ceny
    • Zadnou nevyhodu nema

    V tomto eshopu nakupuji pravidelne a vzdy vse probehlo hladce a extremne rychle.

  • 10 %

    • E shop nereaguje na dotazy o stave objednavky. 27.12.2019 som riadne uhradila ciastku za objednany tovat v zmysle ich istrukcii. Doteraz nemam ani tovar ani peniaze. Viacnadobne som kontaktovala eshop, bezuspechu, bez odpovede.

    Vyhoda su iba produkty. Tie uzmaju aj ine eshopy.

    Reakce obchodu theBalm

    Zašlete nám prosím bližší informace na [email protected] a Váš požadavek vyřešíme v nejkratší možné době.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem krém, nicméně více než týden po zaplacení zboží stále nebylo odesláno. Až na můj dotaz, co se děje, se obchod omluvil, že krém vlastně není na skladě, chyba prý na straně objednávkového systému. Vrátili peníze, ale protože jsem o krém měla zájem, požádala jsem o odeslání, jakmile bude naskladněn. Na to mi odepsali, že není problém. Avšak na dotaz ohledně platby opět týden žádná reakce. Takže to vzdávám a koupím jinde.

    Reakce obchodu theBalm

    Dobrý den, problém s chybou způsobenou novým skladovým softwarem naší externí expediční firmy jsme bohužel zjistili až po spuštění naší slevové akce.

    Omlouváme se za způsobené komplikace.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Chybí placení kartou.

    Mají novinky, které jinde nenajdu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikácia so zákazníkom zo strany obchodu.

    Reakce obchodu theBalm

    Vážená paní Miriam, Vaši zásilku jsme dle dohody s Vámi zabalili a odeslali a byla v pořádku doručena. Pokud máte nějaké další dotazy prosím kontaktujte nás na emailu [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení, skvělé zboží
  • 10 %

    • První nákup byl na dobírku a zboží přišlo obratem a všechno bylo v pořádku.
    • Proto jsem nakoupila bez obav znovu a zaplatila převodem. Po 10 dnech nemám ani zboží, ani žádnou informaci o stavu objednávky. Firma nikde nemá uvedený telefonický kontakt, na maily nikdo neodpovídá. A variabilní symbol jsem také uvedla, kdy náhodou platbu nemohli dohledat.
    • Zažádala jsem o zaslání balíčku, nebo vrácení peněz, jsem zvědavá, když nikdo nekomunikuje, zda uvidím peníze, zboží, nebo nic.

    Reakce obchodu theBalm

    Vážená paní Šalenová, chybu bohužel způsobila přepravní společnost DPD, na jejíž výdejní místo jste si zvolila zásilku doručit. Bohužel do dnešního dne nemáme Vaši zásilku zpět a i přesto jsme Vám zaplacené peníze jsme vrátili zpět na účet.

    Za způsobené komplikace se omlouváme.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Krásná barva tvářenky. Kvalitní a stylové provedení výrobku. Jsem velmi spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé doručení, úžasné produkty a roztomilá balení, doporučuji :)

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Komunikace obchodu ohledně platebních pokynů, zboží dorazilo v ochranném obalu naprosto v pořádku

    Datum odeslání na faktuře bylo 10.5.19, s tím, že výrobce píše, že do dvou pracovních dnů by měla být zásilka u zákazníka (na odběrovém místě), tzn. nejpozději 14.5.19. Zásilka dorazila na výdejní místo 17.5.19 s tím, že ji nebylo možné ani trackovat přes dopravní společnost, kterou TheBalm používá (Mangoinvest). S trackováním mi nepomohla ani obsluha výdejního místa (což je pochopitelné), personál byl neochotný. Očekávala jsem dřívější doručení a toto pro mě byla komplikace.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehlednost, rychlost, ceny i kvalita. Není co vytknout.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kvalitní produkty
    • Hezký a přehledný e-shop
    • Zásilka byla kvalitně zabalená
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Produkty jsem kupovala v akci,dorazily v pořádku,celkem rychle. S produkty jsem spokojená

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Top
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vše v pořádku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar som si objednala s moznostou platby vopred, v zapati mi prisiel mail s udajmi o platbe, tovar som zaplatila. Tovar mi doteraz nebol doruceny, obchod nereaguje, na moje dotazy o doruceni tovaru nedostavam ziadne odpovede. Som velmi sklamana z pristupu obchodu. Idem ziadat o vratenie mojich penazi, som zvedava ci ich este uvidim.

    Reakce obchodu theBalm

    Dobrý den. Platbu zákaznice jsme dohledali, ale nebyl u ní uveden variabilní symbol, proto nemohla být spárována s objednávkou a odeslána. Pokud si to zákaznice bude přát, samozřejmě ji peníze vrátíme.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Dobre zavalené zboží
    • Zboží bylo v poradku
    • Měli uvedené zboží skladem, přitom skladem nebylo
    • Nikdo mi nereagoval na e-mail
    • Delší doba dodání

    Obchod měl uvedené zboží skladem, přitom skladem nebylo. Při dotazu udá mi bude následně doručeno mi do dnešního dne nikdo na e-mail nereagoval. (Déle jak 14 dni) delší doba dobani. Zboží bylo v pořádku zabaleno a přišlo nepodložené. Produkty jsou skvěle a doporučuji!