Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    19.11. jsem udělala objednávku, která stále nebyla doručena - dnes je 29.11.

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    objednávka nám byla ke dnešnímu dni dopravcem označena, jako vrácena zpět na sklad. Bohužel bližší informace nemáme k dispozici. Za tuto objendávku Vám bude vrácena uhrazená částka zpět.
    Pokud máte o zboží stále zájem, je potřeba objednávku vytvořit znovu.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S přáním pěkného dne.
    Tým Teta drogerie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodání. Objednala jsem Ariel prášek a místo toho mi přišel Persil gel. Reklamace za mě hrozná - musela bych vytisknout štítek pro dopravce aby vyzvednul špatné zboží u mě doma(nemám tiskárnu). Tak sem jela 20km na prodejnu a tam cedule že dnes mají zavřeno. Za 3 dny jsem jela do jiné prodejny - tam mi řekli, že musím na jinou prodejnu, že toto je jen nějaká pobočka. Takže vrácení proběhlo až na třetí pokus!! Jejich chyba že mi pošlou jiné zboží a já s tím mám starosti a musím tady objíždět kolik obchodů než to vůbec vrátím (tolik času a km co jsem kvůli tomu projela) už vím že tady již nic objednávat nebudu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručeno na jiné místo než jsem požadovala (plná balíkovna)

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    mrzí nás tato situace s dopravcem, pokud je plné výdejní místo je to potéí již na daném dopravci.

    Spřáním pěkného dne,
    tým teta drogeire.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Logistika

    Zboží objednáno z e schopu, předpokládala bych, že pokud je obchod v místě mého uvedeného bydliště, že bude objednávka zkompletována v místě a nejpozději druhý den ráno bude k dispozici.
    Bohužel to trvalo 4dny. A další mínus, objednávka byla skoro 500 Kč a v balíčku ani jeden slevový kupón, ačkoliv na prodejně při nákupu přes 350kč rozdávali slevové kupóny na další zboží, které bych, kdybych je dostala určitě využila.
    Tedy za mě celé špatně .

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    pokud si zvolíte osobní odběr na prodejně nejedná se o rezervaci zboží na prodejně. Objednávka je balena na centrálním skladě, nikoliv na zvolené prodejně.

    S přáním pěkného dne.
    Tým Teta drogerie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opakovaně velké problémy s vypínáním se aplikace. Též problém s odesláním platby kartou. Nakonec obchod objednávku zrušil, i když už měla přidělené objednací číslo, takže by určitě neměl být problém poslat po domluvě platbu znovu!

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    je nám líto, pokud se u objednávky nepovede platba, nemámebohužel možnost zasílat podklady k znovu zaplacení takovéto objedávky. Jediná možnost je takovouto objednávku stornovat s tím, že je potřeba ji vytvořit znovu.

    S přáním pěkného dne.
    Tým Teta drogerie.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • obchod nabízí větší sortiment než kamenná prodejna
    • vyšší procento slevy
    • dlouhá doba dodání
    • při objednání pracího prášku si obchod účtuje další poplatky při hmotnosti jak 5kg...což prací prášek XXL váží přes 6kg...takže se to potom ani nevyplatí objednávat

    nic extra

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    abychom mohli udržet příznivé ceny dopravy pro všechny zákazníky, zpoplatnili jsme zvlášť nadměrné zásilky, které se svou vahou a objemem vymykají běžnému nákupu pro domácnost. Zásilky nad 5 kg jsou zpoplatněny tak, že za každý dodatečný 1 kg se započítává příplatek 7 Kč. Pokud budete mít objednávku, která váží 6 kg, příplatek za nadměrnou zásilku bude 7 Kč. Aktuální váhu objednávky, a tedy i případnou výši příplatku, vidíte ve svém nákupním košíku. Příplatek za nadměrné zásilky je přičítán k ceně dopravného. Akce Doprava zdarma se příplatku za nadměrné zásilky netýkají.

    S přánímpěkného dne,
    tým Teta drogerie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka stále nepřišla a komunikace s obchodem je zmatečná.

    Bohužel ani po dvou urgencích moje objednávka nedorazila a komunikace s obchodem je zmatečná a nic neřeší.

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    je mi líto, z Vaší emailové adresy nám byl doručen pouze jeden email a to v srpnu. Poté až druhý s dotazem na tuto objednávku.
    Objednávka je u dopravce k doručení, v den doručení Vás bude kontaktovat již dopravce.

    S přáním pěkného dne.
    Tým Teta drogeire.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhý termín doručení

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    zásilka je od 21.11. připravena na Balíkovnmě k vyzvednutí, tato informace Vám byla zasílána jak na email tak i SMS zprávou.

    S přáním pěkného dne.
    Tým Teta drogerie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedali mě vůbec vědět že je zboží již k vyzvednutí na prodejně.Po mé mailové komunikaci jsem se dozvěděla že mi mail byl odeslán a asi spadl do spamu.Nespadl...spamy kontroluji denně.

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    email o možnosti vyzvednutí Vám byla zasílán 18.11. na emailvou aderesu kterou jste si zvolila při vytváření objednávky.
    I******[email protected].
    Emaily spadají také do složek SPAM, hromadná.

    S přáním pěkného dne.
    Tým Teta drogerie.

  • Nedoporučuje obchod

    • Dne 11.11.2024 jsem zaplatila objednávku. 15.11. dorazil balíček s jiným obsahem, než jsem objednala, to se může stát. Volali jsme na infolinku, jak dál postupovat. Zboží jsme měli odnést do prodejny Teta (16.11. předáno), tam sepíšete reklamační protokol a peníze zpět nebo zboží z mojí objednávky jsme k dnešnímu dni 22.11. neobdrželi. Měla jsem s sebou fakturu o zaplacení a očekávala jsem, že když už jsme na prodejně, tak zaplacené zboží dostanu.

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    pokud dojde k záměně zboží, je možné ho vrátit na prodejně nebo ho zaslat zpět.
    Vybrala jste si prodejnu, na porodejně s vámi paní prodavačka sepsala reklamační prokol. Zboží si do Vás převezmou a po vrácení zpět na centrální sklad, je Vám poté vrácena uhrazené částka.

    Zboží zakoupené na E-shopu nelze měnit na prodejně, zároveň Vám prodejna nemůže vrátit peníze když zboží nebylo zakoupeno na kamenné prodejně.

    S přáním pěkného dne.
    Tým Teta drogerie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo,stav objednávky neznám,komunikace nula.

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    u uvedené objednávky, nedošlo k platbě, tato objednávka sejiž dále nezpracovává.
    Je potřeba ji vytvořit znovu.

    S přáním pěkného dne.
    Tým Teta drogerie.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychle doručení
    • Kapsle do pračky byly poškozené a několik jich vyteklo, byly zabalené i v igelitovém pytlíku, což mi přišlo jakoby je poslaly již prasklé, kapsle vytekly v celém balení a balení je tak celé opatlané, musela jsem je přendat do jiného obalu, při použití musím manipulovat opatrně aby to nebylo všude
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Za 6 dnů jeden email o potvrzení objednávky.
    Balíček dorazil až po kontaktování obchod emailem.
    Všechny další objednávky z jiných e-shopu dorazily max . do dvou dnu a obchody prubezne informovaly.

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    emaily jsou zasílány v průběhu kompletace celé objednávky.

    První email obdržíte při vytvoření obejdnávky,druhý email jakmile je objednávka připravena k expedici a třetí emal jakmile je předána zásilka do přepravy.
    Poté je již vše na Vámi vybraném dopravci.

    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zklamání
    • Zboží nedorazilo z důvodu poškození při přepravě. Zboží bylo přepravcem vráceno odesilateli, ale drogerie Teta mi neposlala jedinou informaci o dalším průběhu. Po třech týdnech nevyřešeno.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doporučuji, vždy spokojenost s nákupem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obdržela jsem narušený obal pracího prášku, který byl ještě rozsypán.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednané zboží bylo obchodem sice včas zabaleno a předáno dopravci, ovšem následná zkušenost byla nepřijatelná.
    Zřejmě vinou dopravce byl balík poškozen a vrácen odesílateli. Žádná informace či omluva ze strany DPD ani eshopu ovšem nenásledovala. Kdybych se sama nepídila, kde je má objednávka a jak nadále mám postupovat, abych se ke své, předem zaplacené, objednávce dostala, nedozvím se zřejmě nic. Paní na infolince mi sdělila, že v takovém případě znovu objednávku nezasílají. Že ji stornují a po jakémsi vyřízení mi laskavě zašlou zpět moje peníze. Že si mám udělat objednávku znova - samozřejmě už za jiné ceny a s jinými akcemi a slevami, než byla vytvořena objednávka původní.
    Přijde mi v dnešní době opravdu neskutečné, že nemůže obchod s omluvou zabalit objednávku ZA STEJNÝCH PODMÍNEK ZNOVU a zaslat ji k zákazníkovi, jak si ji objednal a reklamaci s dopravcem si vyřešit nezávisle na zákazníkovi. Opravdu velmi neprofesionální přístup.
    Ráda podpořím české firmy na našem trhu, ale takovéhle nepříjemné zkušenosti bohužel mluví spíše pro konkurenci.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací doba

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    balík toaletního papíru - utržené "ucho" a natržený igelit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel mi nic nedorazilo...

    Reakce obchodu Teta drogerie eshop

    Dobrý den,
    u dané objednávky bohužel nedošlo z Vaší strany k platbě.
    Pokud nedojde k řádnému zaplacení dané objednávky, dále se již bohužel nezpracovává.

    V tomto případě je potřeba objendávku vytvořit znovu.

    S přáním pěkného dne.
    Tým Teta drogerie.