Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží označené jako nové bylo použité
Zboží označené jako nové bylo použité
Reakce obchodu Terahertz.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme, že jste si vybral právě náš obchod pro objednání klávesnice pro notebook HP EliteBook 820 G1.
Pokud jste nespokojen s kvalitou zboží máte možnost nás ihned po obdržení produktu kontaktovat a my obratem celou situaci vyřešíme v rámci reklamace.
Komunikace je naši silnou stránkou a vždy společnou cestou dojdeme ke spokojenosti zákazníka :)
Těšíme se na další spolupráci s Vámi.
S úctou, Kateřina Zábel -
Nedoporučuje obchod
- rychlé doručení
- komunikace a řešení problémů
obdržel jsem klávesnici s jiným rozložením (popisem) znaků, než bylo inzerováno, na reakci obchodu čekám marně.
např. znak @ píšu Shift+2, ale klávesou 2 mám znak uvozovek.Reakce obchodu Terahertz.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme, že jste si vybral právě náš obchod pro objednání klávesnice pro notebook Dell Latitude 7490.
Velmi nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Situaci jsme Vám vysvětlili a ještě jednou se omlouváme za tyto způsobené komplikace.
Pokud klávesnici nebudete chtít, určitě bychom Vám objednali svoz od společnosti PPL a byl by Vám vystaven opravný daňový doklad a následně vrácena platba.
Děkujeme Vám za pochopení.
Těšíme se na další spolupráci s Vámi.
S úctou, Kateřina Zábel -
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo nefunkční.
Reakce obchodu Terahertz.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme, že jste si vybral právě náš obchod pro objednání klávesnice pro notebook HP EliteBook 850 G5 .
Velmi nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete.
Věříme, že díl, který jsme Vám obratem vyreklamovali a zaslali nový Vám dlouho poslouží.
Těšíme se na další spolupráci s Vámi.
S úctou, Kateřina Zábel -
Nedoporučuje obchod
Zakoupené zboží, které dorazilo, neodpovídalo obrázku, který byl na stránkách e-shopu. Klasický případ: Chcete originální náhradní díl, najdete e-shop kde podle obrázku tento díl je nabízen, objednáte, těšíte se, převezmete balíček, rozbalíte krabičku a máte v ruce čínskou napodobeninu. Nejsou na tom identifikační samolepky, plasty jsou na první pohled laciné a kabely jsou tenčí než na originálním dílu.
Reakce obchodu Terahertz.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme, že jste si vybral právě náš obchod pro objednání ventilátoru pro notebook Lenovo ThinkPad W510.
Pokud je zákazník nespokojen s kvalitou zboží má možnost nás okamžitě informovat a my obratem situaci řešíme, ať už vyhodnocením situace a zasláním jiného kusu či vrácením platby. Komunikace je naše silná stránka a vždy společně najdeme řešení ke spokojenosti zákazníka :)
Pěvně věřím, že Vám budeme i v budoucnu moci s nákupem náhradních dílů pomoci.
Těšíme se na další spolupráci s Vámi.
S úctou, Kateřina Zábel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- dobré vyhledání náhradního dílu
- solidní cena
- bezplatné vrácení vadného zboží a rychlé vyřízení dobropisu
- objednal jsem 13:21, odeslání ale proběhlo až druhý den, přitom garantují odeslání do 15hod.
- displej který mi přišel rozměrově neseděl, prý se to ale tak běžně používá, považuji za chybu že v popisu neuvádí rozměr
- displej nefungoval
- poslání nového displeje by zabralo další 2-3 dny, rozhodl jsem se vrátit a zakoupit v jiném obchodě (ten přišel druhý den, seděl rozměrově a fungoval bezvadně)
ještě je hodně co zlepšovat
Reakce obchodu Terahertz.cz
Vážený zákazníku,
velice nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Co se týče dopravy se velmi omlouváme, zvolil jste si výdejní místo zásilkovny a bohužel v daný den kurýr již se zásilkami odjel tak jak jsem Vám ihned vysvětlovala po telefonu. Pracujeme na nápravě těchto informací.
Displej je rozměrově menší z důvodu nové technologie výrobců a skutečně je obrazová plocha stejná a nemá vliv jak na funkčnost ani na montáž. Pro urychlení reklamace a maximální spokojenosti jsem Vám nabízela vytvoření nové objednávky a odeslání displeje následující den, bohužel následoval víkend.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace a pevně věříme, že naše spolupráce bude nadále pokračovat .
S úctou, Katka Lafková -
Nedoporučuje obchod
tazko sa mi hodnoti tento obchod. Z jednej strany som spokojny, komunikacia prebehla ok, pomoc s vyberom tovaru tiez ok. Kvalita tovaru tiez ok. Ale s cim som fakt velmy nespokojny je to ze tovar som objednal a zaplatil (vedel som ze nie je skladom to bolo ok, dodacia lehota cca 4 tyzdne v pohode) Ale az po mesiaci od ako som ja objednal a zaplatil oni objednali u dodavatela. Chapete? 4 tyzdne im trvalo aby tovar objednali u dodavatela!!! Ja som uz ocakaval ze monitor uz bude doma a oni iba objednali u dodavatela. Ja sa s tymto neviem zmierit. Cize na nahradny monitor pre notebook som cakal takmer 2.5 mesiace!! Akoze fakt sorry.. neodporucam..
Reakce obchodu Terahertz.cz
Vážený zákazníku, prodleva v objednaní displeje byla způsobena celozávodní dovolenou našeho dodavatele. Bohužel jste objednal displej těsně po uzavření objednávky. Další objednávka byla opravdu až za cca 4 týdny. Tato situace se stává každý rok v Únoru. Omlouváme se za komplikace a věřím, že s displejem budete maximálně spokojený. S úctou Aleš Kulich - jednatel.
-
Nedoporučuje obchod
Neschopnost dodat správný díl.
Reakce obchodu Terahertz.cz
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za vzniklou situaci. Do Vašeho notebooku se instalovalo více druhů klávesnic. Již jsme si doplnili informaci o velikosti klávesnic.
Nevhodnou klávesnici jsme si svezli a vrátili Vám platbu i s poštovným.
Děkujeme za upozornění a spolupráci při řešení reklamace.
Věříme, že se situace již nebude opakovat.
S úctou, Veronika Hůlová -
Nedoporučuje obchod
- rychlé vyhledání potřebného dílu
- rychlé doručení
- nový displej nebyl nový, ale jevil známky používání a měl vadné pixely
- kontaktování prodejce bylo zdlouhavé, reakce vemi pomalá
- ochota problém rychle vyřešit nedostačující
- po zdlouhavém jednání nabídnuta sleva, ale pod podmínkou úhrady celé částky, a poté až vrácení slevy, podezřelé
- po zápočtu a okamžité úhradě ceny po slevě mi chodí už více než týden upomínky o neuhrazení faktury, už jich přišlo nejméně 10
Bylo to dříve slušný prodejce, po těchto zkušenostech se bojím další objednávky
-
Nedoporučuje obchod
Zatím nic nepřišlo. Ani po 14 dnech od objednání
Reakce obchodu Terahertz.cz
Vážený zákazníku,
zboží bylo v době, kdy jste si vytvářel objednávku vyprodané. Proto jsme jej museli objednat. Nyní byl ventilátor naskladněn a je na cestě k Vám.
Děkujeme za pochopení.
S úctou Dominika Lacková -
Nedoporučuje obchod
- rychlost
- nejasné informace o stavu
zboží bylo použité, ale z popisu ani názvu to nebylo poznat zřetelně. Poškrábané a zaprášené.
Reakce obchodu Terahertz.cz
Vážený pane Jiří,
Velice nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Panty k notebooku máme vedené jako nové, pokud máte jakýkoli problém, neváhejte se na nás obrátit. Zboží můžete vrátit do 14 dní. https://www.terahertz.cz/cs/232248-acer-aspire-v5-431p-987b4g50mass/5604-panty.html
S úctou Aleš Kulich -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Polozku, kterou meli mit hned k dispozici, poslali az s tydennim zpozdenim - a to jsem se jeste musel sam doptavat na stav, sami proaktivne nic nekomunikovali...
-
Nedoporučuje obchod
Při objednávce bylo slíbeno do 2 dnů, když jsem koupil tak psáno do 10 dnů, to jsem ještě jakž takž akceptovat, potom přišel email ze bude dodáno až v červnu, tak to jsem opravdu neakceptoval a u jiné firmy mi to dovezl do 2 dnů, špatná firma☹️
-
Nedoporučuje obchod
- dodací doba
Přestože zboží bylo objednáno jako skladem, tak po vytvoření a zaplacení objednávky už skladem nebylo. Již třikrát (cca každé tři týdny) zaslali zprávu, že zboží je na cestě od dodavatele. Zboží bylo objednáno a zaplaceno 19.2. a dne 8.4. opět mail, že zboží je na cestě od dodavatele.
Terahertz.cz už nikdy více.Reakce obchodu Terahertz.cz
Dobrý den, zboží které jste objednával nebylo skladem, z toho důvodu bylo na objednávku. Dále se však omlouváme se za vzniklé komplikace, celá tato nepříjemná situace je způsobena celosvětovým problémem ohledně COVID-19. Zboží je u dodavatelů objednané a čekáme na jeho dodání. Termíny se nám bohužel stále posouvají. Pokud nebudete moc vydržet, objednávku můžete kdykoli zrušit. S úctou Aleš Kulich
-
Nedoporučuje obchod
- Sortiment
- Nekomunikace
Bohužel do dnešního dne (07.04.2020) zboží nedorazilo.
Již 07.03.2020 jsem obdržel e-mail, že zboží je na cestě od dodavatele (od dodavatele k obchodníkovi) a do týdne by mělo dorazit ke mně. Dnes (07.04.2020) je u zboží v sekci objednávek uvedeno stále "Na cestě od dodavatele".
Na dotaz k objednávce (z 28.03.2020) bohužel obchod nereagoval.
Rozumím, že nyní je doba složitá. Nicméně nějakou reakci bych uvítal. U zboží má navíc, po obdržení od dodavatele (což ještě ani asi nenastalo, mělo být kolem 14.03.2020), ze strany obchodníka dojít ještě k úpravě zboží (tedy + další lhůta, která ještě nezačala ani běžet).
Tedy, bohužel, obchod nemohu aktuálně doporučit, neb není ani zřejmé (z důvodu nekomunikace), zda obchod funguje/bude nadále fungovat.Reakce obchodu Terahertz.cz
Dobrý den, omlouváme se za vzniklé komplikace celá tato nepříjemná situace je způsobena celosvětovým problémem ohledně COVID-19. Zboží je u dodavatelů objednané a čekáme na jeho dodání. Termíny se nám bohužel stále posouvají. Pokud nebudete moc vydržet, objednávku můžete kdykoli zrušit. S úctou Aleš Kulich
-
Nedoporučuje obchod
Objednané zboží ještě nepřišlo. Mělo být dodáno do týdne. Nedostal jsem ani informací o opoždění. Volal jsem na info linku, kde mně bylo sděleno, že musím ještě 2 týdny počkat. Obchod vůbec nedodržel dobu dodání.
Reakce obchodu Terahertz.cz
Vážený pane Davide, velice se omlouváme za komplikace. Mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete, prodlevy v dodání jsou spojeny s aktuální situací okolo Koronaviru. Bohužel nejsme schopni tuto situaci ovlivnit a budeme všichni velice rádi, až tato situace skončí. S úctou Aleš Kulich
-
Nedoporučuje obchod
- žádná je to banda amatérů
šílenost nakupovat s tímto obchodem i když jsem vyfotil a zaslal fotku požadovaného dílu včetně typového štítku zaslali - skoro až po měsíci - tito amatéři jiný díl že prý i když je jiný tak podle jejich technika to bude fungovat a hádejte co - nefungoval - následovala velmi odborná rada tak zkuste profouknout piny a tak dálea tak dále nakonec se mi jej povedlo díl vrátit ale na vlastní náklady i když tito ODBORNÍCI hlásají pokud něco pokazíme jde všechno na naše triko POKUD MÁTE ROZUM NENAKUPOVAT
Reakce obchodu Terahertz.cz
Vážený pane Pavle, LCD kabel který jsme Vám dodali byl v pořádku, funkční a kompatibilní dle výrobce ASUS, pravděpodobně máte problém v notebooku v základní desce. Zkuste se obrátit na servis notebooků, kde Vám jistě pomohou. Je nám lito, že jste přes naší snahu náš obchod nedoporučil, opravdu nebyla chyba u nás. Kabel jste objednával s vědomím, že je na objednávku, u produktů na eshopu píšeme "skladem" nebo "na objednávku" Váše objednávka byla na objednávku s delší dodací lhůtou, proto jste čekal déle a zboží nebylo odesláno hned jako je to v případe když je SKLADEM. Peníze za objednávku Vám byli vráceny druhý den po doručení vráceného kabelu v plné výši. S úctou Aleš Kulich - jednatel
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Špatný popis produktu .Nelze rozpoznat zda se jedná o orginální díl či nikoliv.Díl samozřejmě neorginální .
-
Nedoporučuje obchod
- Po týdnu bezvědomí dorazila informace že mou objednávku zařadili do nějaké týdenní objednávky a už zase týden žádná informace. Nejspíš objednávku zruším, když nemám žádné informace.
Reakce obchodu Terahertz.cz
Dobrý den pane Dave, zboží je objednané a na cestě k nám. Je nám líto, že náš obchod nedoporučujete. Když jste zboží objednával, tak nebylo skladem, což je vidět i na eshopu u produktu. Snažíme se o co nejrychlejší dodání náhradních dílů které nejsou skladem, náhradní díly nakupujeme v zahraničí, nyní máme v plánu navýšení skladových zásob, takže tyto situace budu vznikat minimálně. I přes nedoporučení Vašeho nákupu, věřím, že s produktem budete spokojený a případně se na nás opět obrátíte. S úctou Aleš Kulich a team TERAHERTZ.CZ
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
zboží došlo poškozené, na email nikdo neodpověděl