• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaměstnanec co sedí u stolečku aby pomohl zákazníkovi rekne nevím najdete si to na internetu !!!. To je obsluha na h....

    Reakce obchodu eShop T-Mobile

    Děkujeme, že sdílíte svou zkušenost! Moc nás mrzí, že všechno nebylo tak, jak mělo. Vaším podnětem se budeme zabývat a uděláme vše pro to , aby se situace neopakovala. Děkujeme Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    opravdu, oni nepsali žádný email, žádné SMS, nic. Pořád čekala jsem až do když objednávka dorazila. Když jsem volala, me řekli že objednávka byla zrušena. Takže objednávala jsem to znova a dneska ráno, zase je to zrušeno. Jen že po druhý, mě posílali SMS. Ale stejně, proč ten obchod pořád mě zruší objednávku?

    Reakce obchodu eShop T-Mobile

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi. Mrzí nás Vaše zkušenost, ale bohužel v některých případech není možné smlouvu uzavřít online, podrobnosti jsou připraveni Vám sdělit naši konzultanti, které můžete kontaktovat prostřednictvím formuláře na www.t-mobile.cz/kontakt.
    Přeji Vám krásný den, Klára

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení podmínek

    Objednal jsem si TV Magenta s tím, že jsem se zaregistroval přes bankovní identitu a dle podmínek T-Mobilu jsem měl ihned podepsat elektronicky smlouvu a službu používat (na smart TV, nepotřeboval jsem settop box) - chtěli jsme se dívat s rodinou na film Vlny, který jinde není.
    Bohužel, dopadlo to tak, že byl ke mě vyslán kurýr se smlouvou k podpisu.
    Následná komunikace byla také hrozná.
    Již nikdy více.

    Reakce obchodu eShop T-Mobile

    Dobrý den, mockrát děkujeme za sdílení Vaší zkušenosti a mrzí nás, že nebyla dobrá. Chybu napravíme, aby se se stejnými problémy nesetkali další zákazníci. Přejeme krásný nový rok, Klára

  • Nedoporučuje obchod

    • Onjednat v tomto eshopu je cire peklo. Bezterafeji na prodejnu.

    Reakce obchodu eShop T-Mobile

    Dobrý den,

    Děkujeme, že sdílíte svou zkušenost. Moc nás mrzí, že vše nebylo podle vašich představ. Pokud nám budete chtít sdělit konkrétní problémy, můžete tak učinit prostřednictvím formuláře na t-mobile.cz/kontakt a budeme se tím zabývat, aby nákup příště proběhl hladce.

    Hezký den
    Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neprofesionální a neochotný personál
    • nedostatečné informace o podmínkách nákupu v e-shopu

    Reakce obchodu eShop T-Mobile

    Dobrý den, mrzí mě, že byla Vaše zkušenost špatná. Budeme rádi, pokud nám sdělíte, co vám při nákupu chybělo a můžeme to vylepšit prostřednictvím t-mobile.cz/kontakt. Děkuji a přeji pěkné dny, Klára

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • dobrý nákup online nebo přes operátora

    Po doručení do Alza boxu člověk předpokládá, že lze na místě zaplatit kartou. Nejen , že to nelze, ale musí se instalovat aplikace zásilkovna a přes tu platit jen online. Takže pokud jste starší člověk bez internetu je to beznadějné, a pokud máte njbližší box 15 km tak se najezdíte.

    Reakce obchodu eShop T-Mobile

    Dobrý den, děkujeme Vám za informaci, dáme si pozor na to, abychom spolupráci s partnery v našem eShopu lépe vysvětlili. Přeji hezké dny, Klára

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není žádná

    objednáno, potvrzené emailem že bude odesláno, nic nepřišlo, na vině je eshop nebo Česká pošta?, opakovaně nic nedoručitelno, seru na na shop tmobile

    Reakce obchodu eShop T-Mobile

    Dobrý den, mrzí nás tato zkušenost. Můžete se na nás obrátit na t-mobile.cz/kontakt, abychom Vaši reklamaci prověřili a objednávku bezplatně odeslali znovu. Krásný den, Klára

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to zdrama
    • Objednávka nedorazila

    Reakce obchodu eShop T-Mobile

    Děkujeme za hodnocení, kterého si moc vážíme. Uděláme všechno proto, abychom se pro příště zlepšili. Markéta