Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • jednání

    U nás v rodině se tomu říkalo jednání řeznického psa. Posuďte sami:
    Zavolám a zeptám se: Fungujete během epidemie jen jako e-shop?
    Odpověď (cituji): "Ale my fungujeme vždy jen jako e-shop. Tak si to tam přečtěte, je to tam jasně napsáno. Máme jen výdejnu pro plzeňáky a teď ani ty plzeňáky nechceme, protože chceme zůstat zdraví. Nashledanou." A pan Krásný zavěsil.
    ... A pak si tam něco kupte.

  • 10 %

    • Komunikace
    • Nedostupnost zbozi

    Chtela jsem si koupit kyslikovy koncetrator, pred 14 dny jsem volala na cislo, ktere na strankach szo.cz sviti hned nahore.Pan Krasny byl ochotny a sdelil, ze pozadovany koncetrator skladem nemaji, ale ze ma v prubehu nasledujiciho tydne prijit. Na dotaz, zda je mozne napr. poslat zalohu a pristroj si zarezervovat sdelil, ze nic neobjednavaji dopredu, ze si musim hlidat jejich stranky. Vcera, tedy po 14 dnech, kdy jsem kazdy den prubezne, min 4x denne kontrolovala dostupnost zbozi, jsem kontaktovala pana Krasneho, ktery na me dost neprijemne vyjel, ze to neni jeho prace zjistovat, co je a co neni na skladu, ze je technik, at zavolam pani, co to ma na starost, tedy fakturantce.Dale rekl, ze pristroj dorazil, ale uz ho prodali zakaznikum, co ho meli objednany a at si vyberu jiny, samozrejme drazsi. A polozil ki telefon...takze tomu opravdu nerozumim, jak je mozne, ze ho dali zakaznikum, co ho meli objednany, kdyz to dle prvotniho sdeleni pana Krasneho nejde a za druhe, nikde neni uvedeno, ze cislo, ktere je tam vsude napsano, je pouze pro nejale technicke problemy s pristroji..a jen dodatek, ze po tomto rozhovoru, behem ktereho jsem se mu jeste omlouvala, ze jsem to s tim telefonnim cislem netusila, volala nekolikrat pani fakturatce, ktera mi to pro jistotu nezvedla vubec.a to byla bezna pracovni doba. Rozhodne tady neplati "nas zakaznik nas pan". Takze jednoznacne nedoporucuji.Nedokazu s predstavit s takto naladenym zrejme dle jmena majitelem spolecnosti resit reklamace

  • 100 %

    • Technická znalost zboží,výběr vhodných doplňků.
    • Odpovídající dodací doba.

    Seriózní jednání.
    Zboží naloženo až do auta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po měsíci nedorazilo
    • Snaha dovolat se na telefonní číslo je marnost nad marnost. Když už u telefonu někdo je, tak ho típne.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Zboží objednáno 27.2. 17.3. jsem objednávku urgovala .
    Obchod ji předal 23.3. přepravci a 25.3 jsem si ji vyzvedla

    Reakce obchodu SZO

    Vážená paní bezejmenná,
    v České Republice byl vyhlášen NOUZOVÝ STAV a veškeré provozy v lepším případě fungují UTLUMENĚ, celá řada podniků a firem jsou zcela zavřeny! Na to, že naše firma funguje „v utlumeném režimu“ (to je ten lepší případ) jsou zákazníci upozorněni červeně na naší HOME PAGE: Vzhledem k situaci kolem chřipkové epidemie a koronaviru se dodací lhůty prodlužují na 3 až 4 týdny nad rámec našich Obchodních podmínek. Myslím, jsme svým závazkům dostáli a měla by jste být ráda, že v této složité a mimořádné době ještě vůbec něco funguje a NE nás zbytečně penalizovat 40% hodnocením. Příště zkuste jinou firmu a uvidíte sama, možná pochopíte o čem mluvím!

    S pozdravem

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec mě obchod nekontaktoval, nedá se dovolat, nic nedošlo. Nejedná se o fungující obchod.

    Neplaťte předem. A počítejte s tím, že pravděpodobně od obchodu nikdy neuslyšíte jedinou reakci. Nefungují a nejspíš neexistují.

    Reakce obchodu SZO

    Vážený pane Jane,
    za 20 let naší existence jsme od NIKOHO nevybrali jedinou platbu předem, takže pravděpodobně mluvíte o jiném obchodě. Stačí se podívat večer na hlavní zpravodajskou relaci v TV a zjistíte, že byl vyhlášen NOUZOVÝ STAV a celá Česká Republika funguje v omezeném režimu. Mějte na paměti, že i Vy by jste neměl zbytečně vycházet z domu, pouze v nejnutnějším případě (do lékárny a pro potraviny) a to pouze s rouškou!

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože zboží bylo deklarováno sklade, nebylo do týdne doručeno ani nepřišla žádná reakce obchodu. Z důvodu nečinnosti jsem objednávku stornoval . Pak se teprve dotčeně ozvali.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    16 dní mě nebyli schopni informovat, že zboží "už není" přitom ihned po objednání mě potvrdili objednávku včetně zaslání e-mailu na e-mail. Já jsem tímto ztratil čas na objednání v jiném e-shopu. Až jsem jim napsal, tak mě za dva dny telefonovali a následovali výmluvy Ztratil jsem celkem 18 dní.

    Reakce obchodu SZO

    Vážený pane Obelhaný,
    pokud jste ještě nezaznamenal, že v ČR byl vyhlášený NOUZOVÝ STAV a provoz celého hospodářství pracuje v omezeném režimu, doporučuji se večer podívat v TV na hlavní zpravodajskou relaci. Hodně štěstí v jiném eshopu!

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost,maximální ochota a profesionální přístup.

    Maximální ochota a profi přístup

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    Zboží zatím nedorazilo. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nedorazilo...zada komuniace

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • 10 %

    • Telefon zvedá psychopat. Nevolejte.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím nevím
    • Zatím se nic neděje.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před 11 dny , nedorazilo, přišla jen informace, že se zásilka ztratila. Na firmě na mailový dotaz nikdo nereagoval , nikdo nebere telefon.
    Takže vůbec nevím, zda zboží příjde, nebo má zajistit jinde.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nedoruceno, tel. Nikdo nezveda.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje na SMS dotaz, nebere kontaktní telefon.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodání zboží po 12 dnech. E-shop nereaguje na telefony ani e-maily.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychle, kvalitně :-) , děkuji a hodně zdraví nám všem .
    Mgr.I.Bespalova

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle vyřízení objednávky