Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Kdyz neco objednavam, pak protoze to potrebuji a kdybych vedela, ze budu muset 2 tydny cekat, pouzila bych penize na nakup jinde. Ted nemam ani penize ani zbozi a cekam a zasoba specielniho zradla mi dochazi.....

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé problémy. :-( Bohužel u daného krmiva jsme měli výpadek a dodavatel nám je nemohl dodat.
    Krmivo by mělo býti do týdne zase v provozu. Při další objednávce si napište do poznámky dárek ZDARMA.

    S pozdravem,
    Daniel
    Vedoucí zákaznické péče.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na netu 2.5. v 8:55 skladem. Ihned objednáno. 6.5. 16:11 - info, že produkt není a bude za 14 dní....

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé problémy, ale naskytl se problém u dodavatel. Měnily se obaly u granulí, které jste si objednal a s tímhle problémem bohužel nic neuděláme. Dané krmivo by mělo být týdne znovu v provozu :-) Při další objednávce si napište do poznámky o dárek ZDARMA .

    S pozdravem,
    Daniel
    Vedoucí zákaznické péče.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden po objednávce zboží, u kterého bylo uvedeno skladem, jsem byla bez zpětné vazby a bez zboží. Žalostný zákaznický servis.

    I zboží"skladem" není vůbec jistota, že skladem je. Špatný zákaznický servis, nekomunikace.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    Velmi nás mrzí tato situace ale jak jsme se již bavili po telefonu skladem jsme měli jen jeden kus a proto u položky bylo napsáno skladem. Druhý kus jsme naskladnili hned další den ale až po té co byla objednávka z vaší strany stornována. Je nám toto moc líto a proto Vám nabízíme do další objednávky krásný dárek jako kompenzaci. Prosíme, připomeňte se nám s touto reakcí.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Konzervy přišly pomačkané a u barelu prasklé víko
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují, o expedici zboží nemám zprávy ani týden po uhrazení zboží
  • neznalost zboží

  • Přišlo ale něco jiného!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba dodání zboží

    zboží uvedené skladem, k doručení do 24 hodin není k vyzvednutí ani za 3 dny, když na krmivo spěcháte a počítáte s uvedenými údaji o skladových zásobách je to problém

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Přišly mi jiné granule než sem objednal, v horší kvalitě, omluvili se, slíbili poslat přeplatek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • duvod dlouhe čekací doby která bila v rozpore jak bylo uvedeno v ponuke nabítky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neinformovali vćas o tom, že zboží není

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    opravdu moc se Vám omlouvám, že jsme Vás neinformovali dřív. Bohužel výpadek chladících podložek nastal velmi nečekaně. Měli jsme ještě slíbené naskladnění několika kusů, to se však bohužel nepodařilo a ihned, co jsme to zjistili, jsme Vás kontaktovali.

    Velmi mne tato situace a recenze mrzí a ještě jednou se moc omlouvám.




    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • 24.7. Jsem si objednala granule, objednávka byla potvrzena a dodnes 5.8. granule nedorazili a nikdo se mi neozval proč nebo ze byla objednavka zrušena. Je to škoda protože dříve jsem zde granulky kupovala a bylo to vždycky v pořádku.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Přeji krásný den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem u nás. Bohužel jste si objednala zboží s poškozeným obalem sice za výhodnější cenu, avšak takový, který jsme měli už poslední. Bohužel bylo zákazníků, kteří si jej najednou objednali víc a objednávky musíme odbavit postupně tak, jak přišly. Byla naše chyba a mrzí nás, že jsme granulky nestihli včas stáhnout z e-shopu.
    Jsme však moc rádi, že jsme se s Vámi mohli domluvit na zaslání nového, neroztrženého balení téměř za stejnou cenu a udělat tak radost nejen Vám, ale i nám!

    Budeme se moc těšit na další spolupráci!



    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží vždy dorazilo o něco později než z jiných e-shopů, ale dorazilo. Poslední objednávka a zaplacení byly 18.7. do teď zboží nemám. Na telefonu to nikdo nezvedl, na zprávu z FB také nikdo nereagoval. Tenhle přístup se mi opravdu nelíbí.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nebylo mi doručeno objednané zboží správně,
    • místo eminent puppy 3 kg, byl v zásilce eminent gold 2kg
    • dosti zásadní chyba, že?
    • byl to můj první a současně poslední nákup :-(

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Krásný den přeji,
    přiznáváme, že při balení Vaší objednávky udělal náš skladník chybu a přehlédl se, za což se Vám ještě jednou jménem naší firmy i tohoto skladníka moc omlouvám.
    Ihned jsem Vám během našeho rozhovoru přes telefon nabídla výměnu zdarma, která je u nás v případě nějaké chyby samozřejmostí. Do druhého dne by bylo správné krmivo u Vás, také doručení špatného zpět k nám bychom samozřejmě hradili my.
    O tuto výměnu jste bohužel neměl zájem. Mrzí nás, že jsme nemohli naši chybu napravit a tím jsme si vysloužili negativní recenzi.

    Přeji Vám příjemný a úspěšný den!




    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží došlo dost pozdě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Polozky skladem nejsou skladem
    • Spatna kominikace s obchodem
    • Dlouha doba doruceni

    Zbozi (granule a konzervy pro psa) jsem zaplatila kartou (na eshopu oznaceno jako 'skladem'),do sedmi dni se mi nikdo neozval,napsala jsem tedy do eshopu email. Nikdo se neozval. Za nekolik dalsich dni mi prisla informace,ze ani zbozi ani granule nedorazi kvuli technickemu vypadku. Pochopitelne,na granule cekat nemohu,objednavku jsem tedy zrusila a stale cekam na finance zpet. Mrzi mne,ze me nikdo proaktivne ihned nekontaktoval a mohla jsem tam granule zakoupit jinde. Takto jsem kazdym dnem cekala zasilku a ono nic. Odpoved na mail bych taky cekala ihned (zejmena kdyz zaplatim 2 tisice a neni odezva),ne za nekolik dni..

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    Vaše recenze nás velice mrzí. Vaše objednávka však byla odeslána v termínu. Objednávka byla vytvořena 2.4.2018 a expedována byla 4.4.2018, přičemž jste si záměrně zvolil nejvýhodnější dopravu, která je sice přívětivá cenou, její úskalí je však doručení do 2-3 dnů. O termínu dodání jste tady byl informován, proto nás Vaše recenze moc mrzí.
    Přesto Vám za recenzi děkujeme.

    Přejeme krásný den a budeme se těšit na další spolupráci! :-)


    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Pytel s granulemi měl díry

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Opakované problémy s délkou doručení zásilek. Týden i 10 dní je normál...

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní recenze. Vaši zásilku jsme předali dopravci v termínu, který jsme uváděli u zboží na internetu. K prodlevě tedy z naší strany nedošlo.

    Omlouvám se, že u doručení Vámi zvoleným přepravcem dochází opakovaně k problémům s doručením. V košíku přímo v našem e-shopu nabízíme samozřejmě i jiné dopravce, kteří Vám budou určitě vyhovovat více.

    Děkujeme Vám za Vaši recenzi a přejeme krásný den!



    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží přišlo v porušeném obalu a bez dárku

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den, paní Povolná,
    moc nás mrzí, že Vám zboží přišlo v poškozené krabici, bohužel ne vždy se přepravce chová k zásilce tak, aby nedošlo k jejímu poškození. I přes to se tomu snažíme předcházet balením zásilek do několikavrstvých krabic, ne vždy to však 100% pomůže.
    Co se dárečku týče, k Vámi vybraným granulím jsou 3 kg granulí zdarma, což Vám jistě přišlo v balení velkých granulí, oba pytle mají určitě po 18kg a jsou označeny 15+3 kg zdarma. Navíc nedošlo ani k časové prodlevě, zboží bylo expedováno ihned ten den, kdy proběhla úhrada.
    Mrzí nás proto Vaše negativní hodnocení, jelikož z naší strany nedošlo k pochybení.

    Přesto Vám děkujeme za recenzi a přejeme krásný den!


    Budeme se těšit na Vaši další objednávku.

    S přátelským pozdravem
    Klára Urbánková, vedoucí zákaznického servisu ve SvětKrmiv.cz
    ----------------------------
    Zákaznický servis:
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

    Naše VETERINÁRNÍ PORADNA online:
    http://www.svetkrmiv.cz/veterinarni-poradna/