Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nebyla mi vůbec zaslána faktura nemohla jsem zaplatit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mini krmítko pro drůbež, na obrázku jsou slepice, toto krmítkp převrátí i malá žlutá kuřátka, moje velká chyba za objednání.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Poslali zboží poškozené:-(
    • Účtovat k poštovnému ješte balné…to se moc nevidí:-(

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den, paní Budínská,
    mrzí nás, že nejste s výrobkem spokojena. Je možné, že se jedná o vadu již z výroby (jedná se u svetru pro psa o malé vytahání pleteného očka), jinak produkty vždy pečlivě kontrolujeme. Měla jste také možnost výrobek reklamovat nebo nám jej ve lhůtě 14 dní vrátit. Pokud nechcete svetřík reklamovat, přijměte tedy naši omluvu a v případě nějaké další objednávky se připomeňte v poznámce a přiložíme malý dárek.

    Ještě jednou se omlouváme.
    Petr Ohlídal
    Vedoucí zákaznické péče
    SvětKrmiv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré ceny
    • dlouhá dodací lhůta, byť vše bylo skladem
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod za to asi nemuze ale dopravce sluzba DPD mi do dnesniho dne nebyli schopni zasilku dorucit. Jelikoz pracuji v eshopu a jezdi k nam dopravci od DPD dnes mi jeden sdelil ze tam maji nejake technicke problemy. At to radeji zavrou a zadne sluzby neposkytuji!!! Nelze se ani nikomu dovolat vsude pouze automat.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Jak píšete, jakmile balíček opustí náš sklad, vše už má v rukou Vámi zvolený přepravce. O podobných komplikacích nás prosím kontaktujte. Přepravci nám nedávají zpětnou vazbu, pokud nastane nějaké zdržení s doručením zásilky. Společně s Vámi bychom urgovali přepravce o napravení situace. Nyní se ale dívám, že balíček už máte v pořádku u Vás, tak tuto informaci máte do příště :)

    S přáním hezkého dne

    Veronika, zákaznický servis
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • celkem slušná cena
    • dlouhá dodací doba
    • špatná komunikace s obchodem

    co jsem ušetřil na ceně, to jsem prodělal na dlouhé débě dodání.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,

    jak jsme Vám ihned v pondělí po dovolené odpovídali na Váš dotaz, v minulém týdnu jsme vybírali dovolenou, proto se vyřízení objednávek výjimečně zdrželo. O naší dovolené jsme v tomto období informovali hned na úvodní stránce našeho e-shopu ve vyskakovacím okně . Že jste této zprávě nevěnoval pozornost, my už nijak neovlivníme. Proto nás mrzí, že hodnotíte špatně jak náš termín dodání, tak i komunikaci. Protože, jak můžete vědět i ze starších objednávek, tak i tady z recenzí zákazníků, že krátké dodací lhůty a hlavně informovanost zákazníků je pro nás prioritou a lidé to tu oceňují.

    Mrzí nás tato situace, ale dovolenou si musí vybrat snad každý :)

    S přáním hezkého dne

    Veronika, zákaznický servis
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání

    V podstatě jsem využil váš obchod z nouze.
    Jiné obchody nabízejí stejné zboží o cca 300 Kč levněji a s dopravou zadarmo.
    Což je o 400 Kč méně než u vás. A to je skoro 1/3 obsahu balení. Tedy cca 3,6 kg granulí.
    Mate však jednu výhodu. Rychlost dodání.
    Jiným to trvá týden, vám jen 2 dny.
    A za rychlost se platí. A já potřeboval ty granule do 3 dnů, což mi ty druhé obchody nezaručovaly. A to je asi nezanedbatelná výhoda pro ty, co nechávají věci na poslední chvíli. Proto si příště dám na čas, ale vy už, bohužel, nevyděláte. A to je asi škoda. Nemýlim-li se.
    Protože kdyby jste byli celkově o cca 150 Kč dražší, nevadilo by mi to.
    A dál to nechával na poslední chvíli.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,

    jak jsme se spolu telefonicky bavili, zboží Vám dorazilo dle Vaší objednávky. Bohužel se naskytla chybička už v samotném objednání, kdy jste do košíku vložil jiné zboží, než jste potřeboval. I na takové případy jsme připraveni a byli jsme ochotni krmivo vzít zpět a zaslat Vám přesně to, které by jste potřeboval. Jak jste nám ale sám sdělil, granule zkrmíte.

    Pro naše zákazníky: jsme jen lidé a chyba se může stát jak na naší straně, tak právě i u Vás. Proto jsme ochotni po domluvě zboží samozřejmě vyměnit za to pravé :)

    S přáním hezkého dne

    Veronika, zákaznický servis
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na shopu bylo psáno skladem, za týden přišel email o nedostupnosti.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás tento náhlý výpadek ve výrobě. Bohužel poptávka po přírodních granulí byla větší než naše skladová zásoba a kvůli výpadku ve výrobě jsme nebyli schopni operativně naskladnit. Více nás mrzí, že píšete o týdenní prodlevě naší komunikace. Objednávku jste vytvořila 5.5. a hned 7.5. jsme Vám zaslali zprávu o nedostupnosti zboží. Jestli Vám zpráva zapadla do nevyžádané pošty, kde jste si ji ihned nevšimla, tak to bohužel nedokážeme ovlivnit :(

    Informovanost zákazníků je pro nás prioritou. A chápeme, že řešit problém hned u první objednávky není příjemné. Rádi bychom Vám však s další objednávkou dokázali, že děláme vše pro rychlé a bezproblémové vyřízení objednávek, jak o nás ostatní spokojení zákazníci píšou.

    S přáním hezkého dne

    Veronika, zákaznický servis
    tel.: 776 860 970
    e-mail: [email protected]
    http://www.svetkrmiv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednali jsme černou slunečnici jako jindy. Je to hrůza co nám bylo doručeno. Vypadá to jako obří zrno slunečnice , asi 4 násobně větší, ovšem je to jen velká prázdná slupka. Nevim, jak si dovolí někdo dát takové zboží do prodeje. Utratili jsme zde celkem skoro 2000 Kč , zaplatilo dopravu a teď máme zboží vyhodit. Neuvěřitelné.
    M.K.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Pane Pozníčku, slunečnice, kterou jste si sám vybral má v názvu slovo Jumbo, značí tedy, že je velká. Nevíme tedy, co Vás na tom udivuje. A to, jestli je to slupka nebo není my nevíme, neotevíráme originálně zabalené pytle. Asi to nějak vyhoněné musí být, když je to velké. Nastříkali na pole více pesticidů, aby to rychleji a více vyrostlo a nabylo, to je vše. Znovu opakujeme, byl to Váš výběr a my pytle z hygienického hlediska neotevíráme! A netvrďte tady prosím, že jste za to dával 2000 Kč, platil jste jen 1200 Kč. Vaše hodnocení si opravdu nezasloužíme a byli bychom rádi, kdybyste ho vzal zpět.
    Tým Světkrmiv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávka: 2*12 kg krmiva pro psa + 2,5 kg zdarma (akce).
    Realita: dodávka 2*12 kg
    Požadavek dodání 2*2,5 kg dodatečně velký problém.
    Výsledek:
    vrácení 2*12 kg prostřednictvím PPL, dodání 2*12 kg+2 kg prostřednictvím České pošty, o bonus v podobě 1 kg krmiva zdarma jsem přišla bez náhrady.
    Firmě k dobru - snaha o jakési řešení problému, ale zcela mimo logistickou efektivitu a to počítání jim taky moc nejde.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás tato situace, ale jak sama píšete, snažili jsem se ji IHNED vyřešit, a to tak, že jsem Vám špatné, neakční pytle zdarma na naše náklady odvezli a poslali jsem Vám obratem pytle nové, akční. Omlouváme se za drobnou chybu, kdy jsem špatně inzerovali 2,5 kg navíc a nakonec udělal výrobce jen 2 kg navíc. To jsme ještě před zveřejněním akce nevěděli, měli jsme počkat na reálné naskladnění těchto pytlů. Akci jsme totiž zveřejnili den před naskladněním, kdy jsme měli jen informace z dodacích listů. Za pochybení se omlouváme a pokud nám zůstanete věrná, dáme Vám do další objednávky milý dárek.

    S pozdravem
    Petr Ohlídal
    zákaznický servis
    Světkrmiv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • objednané a zaplacené zboží týden nedošlo, po urgenci mi bylo sděleno , že akce 15+2kg již není, že mi zašlou pouze 15kg balení, chyba na straně eshopu , objednávka tedy stornována, platba byla vrácena
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednávka proběhla v pořádku.
    • Komunikace - reagují poměrně rychle, předem e-mailem přišla omluva o zdržení objednávky.
    • I přes zabalené produkty do bublinek stejně jeden ze tří sprejů vytekl, záleží jestli toto není chyba dopravce když balíček přišel v pochroumaném stavu.
    • Fotografie produktů né vždy souhlasí s dodaným produktem.
    • Komunikace - no úplně slušně napsaná odpověď na dotaz ohledně záměny zboží to nebyla.

    Znovu bych tu asi nenakoupila.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    zboží na cestu, jak uvádíte, jsme řádně zabalili. Bohužel však samotné doručení balíku má v rukou Vámi zvolený přepravce. Mrzí nás, že nepřišlo zboží v pořádku, ale tohle je opravdu vroubek na straně přepravní služby.
    Upřímně netušíme, co na komunikaci bylo neslušně napsané. Citujeme:
    ,,Dobrý den, prověřovali jsme produkt u výrobce a ten nám potvrdil, že se jedná o stejný přípravek, se kterým máte zkušenosti a jde pouze tedy o nový obal. Změnu obrázku na stránkách samozřejmě provedeme, jakmile dostaneme podklad od výrobce. Hezký den.''
    Psali jsme Vám obratem zjištěnou informaci od výrobce ohledně změny obalu. Nenalézáme ten nedostatek v odpovědi na dotaz :(

    S pozdravem
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mají psané skladem a přitom tomu tak není

    Objednala jsem si zboží co bylo psané skladem a ihned zaplatila. Po několika dnech mi byla objednávka stornovana stim že zboží nemají. Na zboží jsem čekala a potřebovala ho co nejdříve proto jsem také ihned platila. Nedoporučuji tedy platit předem.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    jak jsme Vám sdělili v komunikaci, produkt byl skladem, ale jednalo se o výprodejovou položku a bohužel byla vykoupena před vytvořením Vaší objednávky (vytvoření dne 2.8.2020 v 18:41). Ihned následující pracovní den (3.8.2020) jsme Vám tuto skutečnost oznámili. Nevidíme tedy několika denní prodlevu v komunikaci :(
    Mrzí nás, že došlo k této komplikaci, ale výprodejové zboží bohužel už nebylo možné naskladnit.

    S pozdravem
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v obchodě bylo napsáno "skladem", po třech dnech mi volali, že zboží nemohou objednat!

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se ještě jednou za vzniklé komplikace. Jak jsme Vám sdělili po telefonu, produkt byl bohužel nově zařazen do veterinárních prostředků, které nemohou být v nabídce e-shopu. A tato informace nám bohužel nebyla předána v den objednávky. Ozvali jsme se Vám hned, jakmile jsme tuto skutečnost zjistili.
    Věříme, že s následující objednávkou bylo už vše v pořádku :)

    S pozdravem,
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    vysoké ceny u všeho, objednal jsem jen proto, že mám obchod v místě bydliště, obojek za 450 kč byl o 100kč dražší než v jiných e-shopech.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání při nákupu. Obojek nebyl bohužel v akci, ale to se minulý týden změnilo. Obojek naleznete za nízkou cenu: https://www.svetkrmiv.cz/antiparazitni-obojky-pro-psy/kiltix-obojek-53cm/. Při další objednávce nám na prodejně sdělte tuhle situaci a my Vám jako kompenzaci dáme dárek. :-)

    S pozdravem,
    Daniel Brym, vedoucí zákaznického servisu

  • Musel jsem zaplatit dopravu a pritom jsem prihlasen a tak jsem mnel mit dopravu zdarma. Tak jsem si nasel jineho prodejce.
    Zbohem.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    popravdě nevíme o co se jedná, protože objednávka byla normálně převzata. Mrzí nás, že nemůžeme uspokojit Vaše potřeby s dopravou, ale v této době dopravu zdarma nabídnout nemůžeme a ani nic takového neslibujeme. Místo dopravy zdarma jsme pro Vás zlevnili 70% našeho sortimentu + pro Vás stále chystáme nové a nové akce -> https://www.svetkrmiv.cz/zvyhodnene-granule-pro-psy-c21859/

    S pozdravem,
    Daniel Brym, vedoucí zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednáno ve středu (zboží skladem), na webu při objednání uvedeno doručení v pondělí, doručeno až ve čtvrtek. Ze strany obchodu žádná zpráva o pozdějším doručení.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za dané komplikace, ale bohužel jeden z naších dodavatelů měl problémy s doručením k nám (po vánoční nárůst objednávek). Naštěstí jsme daný problém odhalili včas a vyřešili ho. Nezlobte se..

    S přáním hezkého dne
    Daniel, vedoucí zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevidím důvod proč bych měl nakupovat někde kde to stejně nepošlou a jenom píšou omlouvají se .Já potřebuji zboží a ne konverzaci.Až budu chtít si z někým psát tak napíšu do bordelu.

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den, pane Petře,
    omlouváme se za vzniklé komplikace, jelikož zboží mělo náhlý výpadek, tak jsme Vás chtěli informovat o daném problému, nikoliv si s vámi udržovat komunikaci.

    S pozdravem,
    Daniel, vedoucí zákaznické péče

  • Kdyz neco objednavam, pak protoze to potrebuji a kdybych vedela, ze budu muset 2 tydny cekat, pouzila bych penize na nakup jinde. Ted nemam ani penize ani zbozi a cekam a zasoba specielniho zradla mi dochazi.....

    Reakce obchodu SvětKrmiv.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé problémy. :-( Bohužel u daného krmiva jsme měli výpadek a dodavatel nám je nemohl dodat.
    Krmivo by mělo býti do týdne zase v provozu. Při další objednávce si napište do poznámky dárek ZDARMA.

    S pozdravem,
    Daniel
    Vedoucí zákaznické péče.