Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den . Obchod zaslal zboží včas ale objednané zboží
    granule pro kočky Hill`s Sensitive stomach 5 kg 2ks, nebylo v poradku !!!!!! DATUM TRVANLIVOSTI BYL POUZE NA 1 MESIC OD DOBY DORUCENI ...OBCHOD SE ZBAVUJE STARSICH ZASOB . PROTO NEDOPORUCUJI NAKUPOVAT KRMIVO '!!! UZ NEOBJEDNAM ANI SUCHOU KURKU ...HAUK.



  • Obchod nabízí na "Heurece" za mimořádnou cenu 189,-Kč
    "CURVER Sada kufrů na nářadí 02897-888". Ve skutečnosti ale za tuto cenu prodává pouze "CURVER Kufr na nářadí HEROBOX PREMIUM 16", 02899-888". Matoucí a zavádějící informace rozhodně nepatří k oceňovanému obchodu. Ve skutečnosti jde o záležitost pro obchodní inspekci. Hezký den. Jan Tošner

  • Dobrý den,
    já se bohužel musím k negativním komentářům přidat. Přišel mi balíček, který byl narušený. Při otevření vitamínu pro koně, které byly mimochodem už předem otevřený jsem zjistila, že tak jsou otruby. Vitamíny beru pravidelně z jiného obchodu a chtěla jsem zkusit tento. Nyní už z tohoto obchodu objednávat nebudu. Pěkný dáreček k Vánocům :/

  • BYL jsem pravidelným zákzníkem tohoto obchodu. Po poslední objednávce ale s tímto obchodem končím a NIC víc si již neobjednám. Na mé doporučení můj otec objednal asi 30 položek z eshopu. Jedna z konzerv byla dodána nafouklá a protože jsem nechtěl věřit, že je úplně zkažená, otevřel jsem ji. Nemusím psát, že jak odporný byl zápach a jak obtížně jsme se jej v domě zbavovali. Podle stavu konzervy musela být zkažená již při odeslání a vzhledem k teplotám venku se těžko zkazila po cestě.

    Tohle se nemůže serióznímu obchodu stávat a tímto jste přišli o 2 zákazníky a pozitivní reference ode mne nikdo neuslyší.

  • Nevím zda eshop reagoval na mé emaily nebo na mou nespokojenost vyjádřenou zde, nicméně mi již odpověděli, omluvili se a nabídli přijatelné řešení. Takže pro všechny nakupující na svetkrmiv, omluvu jsem přijala a momentálně jsem i přes počáteční komplikace a nedorozumění s eshopem spokojena. Jen mně trochu mrzí, že nezareagovali dříve. Pro příště snad k podobné situaci nedojde a ráda u nich objednám znovu!

  • Ani já nejsem s e-shopem spokojena, a to především s jejich přístupem k zákazníkovi. Je sice pravda, že mají velký výběr zboží a rychlé dodání ALE! Z 11ti objednaných druhů zboží mi zaslali 2 druhy špatně. Konkrétně mávátka pro kočku. Objednala jsem 3 a z nich byly 2 jiné než jsem chtěla, přestože jsem u objednávky velmi podrobně popsala a označila o jaký typ mávátka mám zájem. Nejenom že jsou neschopní si zkontrolovat čísla od 1 do 5ti (označení mávátek), ale navíc na mé emaily nikdo nereaguje! Jako zákazník bych očekávala při nejmenším omluvu, už na základě pravidel slušného chování, v lepším případě zaslání adekvátních mávátek na náklady eshopu, taktéž jako omluvu zákazníkovi. No je evidentní, že nemají potřebu si zákazníka předcházet, jejich chování je neseriózní a neprofesionální. Ignorace zákazníkovi stížnosti na chybu v dodávce zboží zapříčiněnou nepečlivostí zaměstnanců se mi jeví jako vrchol arogance. Hlavně, že nabízejí různé "dárečky" pokud jim zákazník udělí kladné hodnocení! Tak to ode mě mohou čekat. Za jejich přístup jim neudělím ani jednu hvězdičku a dárečky si můžou strčit někam! Taktéž se chlubí rychlostí vyřízení reklamací. Skutečně "fofr", když mi dosud nikdo ani neodpověděl (ani už neočekávám, že odpoví). Drobné reklamace se zřejmě řeší způsobem ať si zákazník zvyká, a že se dožaduje nápravy? No a co, však on přestane otravovat, když mu neodpovíme...

  • Pro Pavel Horáček: Není to jediný inter. obchod kde se platí za vyzvenutí. Někde se platí i 75kč.

  • Snad jediný internetový obchod, kde se musí platit 25,- Kč za to, že si osobně zboží vyzvednu. Přijde mi to směšné, chtějí peníze za to, že zboží někam dovezli, ale já taky platím za to, že si pro něj někam musím jet. Takže mě potom zboží za stovku přijde dráž cca o 50,- Kč :o(((

  • Bohužel obchod nemůžu doporučit. Objednávala jsem zboží, které bylo všechno skladem. Když mi ani po třech dnech nepřišlo potvrzení o expedici objednávky, objednávku jsem stornovala. Přišel mi první email s omluvou, že zboží nemohlo být expedováno z důvodu sněhové kalamity a druhý ten mi přišel tento aogantní e-mail. Nechápu komunikaci obchodu směrem k zákazníkům a také nechápu, jak mohli speciálně pro mě objednávat zboží, které měli uvedeno jako skladem.


    Dobrý den,
    ohledně storna, 15.2 jsme Vám jasně psali, že daný drhu šamponu bude v pondělí, měla jste tedy informaci o tom, kdy to bude a ne to pak za dva dny stornovat. Zásilku tady máme připravenou před vyexpedovanim, další dva šampony byly objednány přímo pro Vás a takto nám tady zůstanou trčet. Děkujeme.


  • to mě také, protože nám dorazilo pro změnu jiné zboží, než jsem si objednala. I na internetových stránkách mají chyby, co se týče popisů u krmiv... na mail také zatím nikdo nereaguje...

  • Zajímalo by mě, jakým způsobem jsou před expedicí kontrolovány zásilky, v naší objednávce totiž chyběl jeden balíček mlsek pro pejsky (místo 100 ks pouze 99 ks) a na následný mail nebylo prodejcem vůbec nijak reagováno.