Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    polecam sklep

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    super rychlost doruceni

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost kvalita zboží

    super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
    • bezproblémová komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše v pořádku spokojenost rychlé doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení a dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vše v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široká ponuka
    • Osobný kontakt
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    CHVÁLÍM ZA RYCHLÉ VYŘÍZENÍ MOJÍ ŽÁDOSTI A SUPER CENU.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velmi rychle vyrizeno

    Spokojena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží ihned na skladě, během dvou dnů bylo doma. Velká spokojenost.
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Seriózní a ochotný přístup
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé doručení, kvalitní komunikace obchodu se zákazníkem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reaguje na reklamaci až po několika výzvách. I když deklarují důslednou kontrolu zboží před odesláním, tak zboží evidentně zabaleno poškozené. Arogantní a lživé jednání

    při objednání zboží, musíte počítat s dalšími náklady na odeslání zboží zpět, hlavně že probíhá pečlivá kontrola při odeslání - odesláno evidentně poškozené zboží. Nikdo nemá zájem řešit

    Reakce obchodu Svět grilů

    Vážený zákazníku,

    na Vaší výzvu, jsme reagovali, mail s informaci o poškozeném zboží dorazil od Vás 13.4. 9:27 hod a my jsme Vám následně odpověděli 14.4. v 14:16 hodin písemně. Dne 14.4. jsme spolu hovořili dopoledne telefonicky a mimo jiné jsem Vám sdělil jak stav a řešení, tak jsme se dohodli že Vám vše zašlu mailem v odpoledních hodinách písemně, co ž se také stalo, jinak bychom mail poslali již v dopoledních hodinách. Tudíž celkem nechápu Vaše tvrzení, že nereagujeme, nemáme zájem řešit atd.

    Při objednání veškeré zboží a i to Vaše pečlivě kontrolujeme a balíme, nedovolili by jsme si poslat poškozené zboží, protože to za ty problémy nestojí a nedělá to dobré jméno obchodu. Tím neříkáme že se nemůže stát, že zboží přijde poškozené vlivem dopravy. Ač zboží balíme, snažíme se dodat tak, aby bylo vše v pořádku, tak se toto vlivem přepravce stát může. Pokud se tak stane, vždy to řešíme jak se zákazníkem, tak s přepravní firmou.

    Co je nám krapet ale s podivem, zásilku jste převzal dle dat od kurýra 3.4., informaci o tom že je zboží poškozeno jste zaslal mailem až 13.4. s tím, že jste si balík poslal do práce, tam to přebírali kolegové. Těch 10 dnů se s balíkem v práci, nebo kdekoli vlastně byl, dělo co? Uvádíte že obal nebyl viditelně poškozen, my víme že zboží bylo zkontrolováno a za tím si na 100% stojíme, 10 dnů nevíte, nebo víte co so s balíkem dělo a na první dobrou nás tvrdě a dosti povýšenecky osočujete, že nic nechceme řešit, že jsme určitě poslali poškozené zboží, máme arogantní a lživé jednání atd. Upřímně, jsme od některých zákazníků za ty roky zvyklí na mnoho, ale toto....

    My se nijak a nikdy svých povinnosti nezbavujeme, aktivně řešíme vzniklé problémy nastanou-li. I ve Vašem případě se tak děje, návrh řešení jste od nás obdržel, vybral jste si odstoupení od smlouvy, my akceptujeme, vrácené zboží pečlivě na příjmu zkontrolujeme, vypořádáme.

    S pozdravem Svět grilů

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Pružná komunikace.
    • Široká nabídka zboží.

    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    nemam co vtnout

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Všechno v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Krásné zboží, kvalitní obchodní služba, spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velmi dobrá komunikace obchodu, okamžité zaslání zboží.

    Určitě mohu obchod doporučit.