Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi nemeli na prodejne, nechala jsem si vytvorit od pana objednavku na 2 ks. Rekl mi, kdyz vezmete 3ks, mate 10%slevu. Rikam tak ja se rozmyslim a pri vyzvednuti si kdyztak vezmu jeste 1ks. Kdyz jsem si objednavku sla vyzvednout, brala jsem si 3 ks a nakonec o zadne sleve na pokladne nevedeli.. nic takoveho teda nemame.
Nejde tak ani o 10% slevu jako o to, ze kazdy prodejce tvrdi neco jineho. -
Nedoporučuje obchod
Obchod je naprostá hrůza, prodavačky nejsou schopny poradit naprosto s ničím, nerozumí zboží, které prodávají, lžou a vymýšlí si. Asi jsou tam jen na okrasu a na opírání. Jsem velice nespokojena a jak jsem slyšela z více zdrojů, bohužel to není jen můj názor. Své zkušenosti budu samozřejmě prezentovat dále.
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Omlouváme se za způsobené komplikace. Abychom mohli zjednat nápravu prosím Vás o zaslání specifikace s čím Vám prodavačky neporadily či v čem lhaly?
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
- Pokud chcete koupit mazlíčka u tohoto obchodníka, připravte se ,že zvířata jsou pro tyhle lidi jen byznys a podle toho zvířata vypadají. Chudák morčák kterého jsme u nich koupili byl v totálně dezolatnim stavu a ještě nakazil toho, kterého uz jsme měli doma. Morče za 500kč plus léčba na veterine hned za dva dalších 1000kč plus a to muzu byt rada ze jsme neco nechytli my s dcerou. Podotýkám, že na vteřině jsme nebyli zdaleka první negativni případ s tímto obchodníkem. Už nikdy víc.
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Omlouváme se za způsobené komplikace. Pokud bylo zakoupeno nemocné zvíře lze jej samozřejmě reklamovat či požadovat kompenzaci veterinárních nákladů na základě doložení veterinárních zpráv. Pevně věřím, že pokud se na nás s konkrétním případem obrátíte bude celá nepříjemnost vyřešená k Vaší spokojenosti.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
- objednala jsem v sobotu brzo ráno a hned ráno po otevírací době bylo připraveno k vyzvednutí
Zjistila jsem, že náš jezevčík chytil blechy. Objednala jsem tedy obojek a pro většího psa pipetku. Pro objednávku jsem poslala kamarádku s tím ať koupí ještě antiparazitní šampon. Při vyzvednutí objednávky byla prodejkyní Michaelou nařknuta, že psy otráví a odmítla jí prodat antiparazitní šampon. S ostudou na celý krám a objednávkou odjela koupit šampon na psy do jiného obchodu...
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Kombinace antiparazitik (tedy např. pipeta + šampón) mohou být pro psa opravdu životu nebezpečné. Kolegové na prodejnách mají speciální školení právě pro prodej a účinek antiparazitních výrobků.
Abychom mohli situaci prověřit potřebovala bych znát jaký šampón chtěla kamarádka zakoupit.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
Moc dlouhá dodací lhůta. Nedodržený termín dodávky .
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Z Vámi vytvořené objednávky nebylo všechno zboží skladem na zvolené prodejně. Chybějící produkt byl tedy dodán z centrálního skladu, kdy doručení trvá tři pracovní dny- tato informace chodí i v emailu.
Objednávka byla vytvořená v pátek 18.10. a ve středu 23.10. bylo zboží připraveno k vyzvednutí na prodejně.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
objednané zboží ve slevové akci bylo zrušené s omluvou, že dané zboží není k dispozici a nebylo nalezeno obdobné zboží, přičemž po slevové akci je stále nabízeno na eshopu.
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Zboží z Vaší objednávky https://www.superzoo.cz/kapsicka-pro-plan-cat-sterilised-kure-85g/ není na eshopu dostupné. U produktu je uvedeno POUZE na osobní odběr. Toto zboží lze tedy vyzvednout pouze na prodejnách, kde je posledních pár kusů skladem.
Na centrálním skladě zboží nemáme. A mezi prodejnami se produkty nepřeposílají.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
To jako vážně v 21. století trvá doručení 10 dní?!?!
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše objednávka byla vytvořená dne 15.10. v 19:25 hod. s vyzvednutím na prodejně. Kolegové neměli zboží skladem a nechali si jej dodat z centrálního skladu. K doručení na prodejnu došlo ihned 17.10., viz. https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR2566473453C . Zboží bylo tedy možné na prodejně vyzvednout za dva pracovní dny.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací lhůta na objednávku z e-shopu
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Omlouváme se za způsobené komplikace. Vzhledem k probíhající akci v týdnu 14.-20.10. vzniklo bohužel zpoždění v expedování a doručení. Ještě jednou se omlouváme za prodlení.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
Tentokrát velké zklamání. Zboží jsem objednala ve čtvrtek. Při objednávání jsem byla ujišťována, že dodání bude na druhý den, tedy v pátek. V pátek se nic nedělo. Omlouvala jsem to nadcházejícím víkendem. Objednala jsem zásilku do Zásilkovny v místě bydliště, protože mám porouchané auto. Zásilkovna bohužel přesměrovala balík do vedlejšího města, takže jsem 8 kg balík musela vézt autobusem a pak ještě od zastávky domů pěšky. Vyzvednout bylo možné až ve středu, celkově tedy za týden. Příště už přes e-shop neobjednám.
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Omlouváme se za způsobené komplikace. Dle ověření nebyla Vaše objednávka předaná přepravci ve čtvrtek, ale až v pátek 18.10. Doručení do boxu bylo tedy naplánované na pondělí 21.10. V případě, že Zásilkovna přesměrovala do náhradního boxu omlouvám se za způsobené komplikace a nepříjemnosti.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
- Opakovaně chybně připravená objednávka
Velmi schopná slečna Maruška nedostatky objednávky na místě vyřešila
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Omlouváme se za způsobené komplikace. Abychom mohli zjednat nápravu a předejít nepříjemnostem do budoucnosti prosím Vás o upřesnění jak byla objednávka chybně připravená?
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Posunutí termínu dodání zboží, které mělo být skladem.
- Neinformování o dodání zboží na prodejnu.
- Chaotické kompletování zboží na prodejně.
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Kolegové na prodejně Vlašim neměli všechno zboží v požadovaném množství z objednávky skladem a proto došlo k dodání zboží z centrálního skladu o čem informujeme emailově.
Jakmile byla objednávka doručená na prodejnu byla zaslaná SMS zpráva a email. Pokud Vám nepřišla ani jedna avizace můžete nás kontaktovat, abychom ověřili údaje.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
- Slíbena sleva na další objednávku
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Abychom mohli zjednat nápravu prosím Vás o objasnění důvod Vaší nespokojenosti s obchodem.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
Na webových stránkách bylo uvedeno zboží na skladě v prodejně. Při návštěvě prodejny jednu položku neměli, zrušili ji tedy, aniž mi dali vědět. O nějaké omluvě jsem si mohl jen zdát.
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše objednávka. Celou objednávku jsem ověřovala a kontaktovali jsme Vás emailově 11.10.2024 v 10:55 hod. s informací, že Vámi objednané zboží bohužel již nemáme na prodejně skladem a došlo k částečnému stornu.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
Nedoporučuji, nikdy více, velmi špatné zkušenosti s amatérsky vedeným e-shopem.
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Za vzniklou situaci a případné komplikace se omlouváme. Prosím Vás o upřesnění Vašeho hodnocení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
Jedná z věcí miska odřená... patrné že již při balení bylo kvalitně zabaleno
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Za vzniklou situaci a případné komplikace se omlouváme. V případě doručení poškozeného zboží lze produkt samozřejmě reklamovat. Zašlete nám na email [email protected] fotodokumentaci a věřím, že reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
nerozumim proc webovkach je u zbozi ktere jsem objednala psano ze obsahuje šantu ale na etikete u zbozi o sante neni ani zminka. navic me kocky vubec na ty hracky nereaguji a pritom se muzou po vsem co voni santou zblaznit nerekla bych ze to skutecne obsahuje tuto bylinu . jsem zklamana. hracky nebyly nejlevnejsi , mela jsem objednat u konkurence a dopravu si radsi zaplatit nez vyuzit "dobrava zdarma" . ZBozi tak pro mne bylo s prirazkou
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Za vzniklou situaci a případné komplikace se omlouváme. Obě Vámi objednané hračky jsme zaslali na prověření k výrobci a požádali o případné vyjádření. Hned jak budeme mít více informací, budeme Vás kontaktovat. Pokud byste měla případně více dotazů, neváhejte nás kontaktovat na naší infolince na tel.: 321 000 180 nebo na emailu: [email protected]
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Markéta. -
Nedoporučuje obchod
- dodány jiné než objednané granule
- dodání trvalo velice dlouho
- stornována objednávka s tím, že si musím vzít roztržený pytel, nebo nic
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše objednávka byla vytvořená v pondělí 16.9. v odpoledních hodinách, ale kolegové neměli granule na prodejně skladem, nechali si tedy chybějící zboží dodat z centrálního skladu. Při vytváření objednávky v době akce bylo na eshopu nastaveno zpoždění v doručení, s potvrzením objednávky tedy zákazník souhlasí s datem dodání. Vaše objednávka byla doručená a připravená k odběru na prodejně 19.9. Bylo tedy splněno doručení do 3 pracovních dnů.
Pokud vlivem přepravy je doručen poškozený pytel je standardně nabídnutý zákazníkovi se slevou. Pokud o něj nemá zákazník zájem, lze vytvořit samozřejmě novou objednávku a nechat zboží opět dodat z centrálního skladu. Není-li na prodejně skladem.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
Jiná cena v obchodě a na internetu.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka byla nekompletní, ač přišla sms, že máme vyzvednout. Poté dalších 7 dní nic a až na urgenci přišla další sms, že zboží je k vyzvednutí. Jenže bylo poškozené. Prodavačka se snažila kovové jesličky na seno narovnat rukama, ale to by opravdu nešlo. Tak jsme objednávku zrušili. Zboží, očividně poškozené, dala prodavačka na obchod k dalšímu prodeji.
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše objednávka byla vytvořená v pátek 6.9., ale kolegové neměli na prodejně vše skladem, nechali si tedy chybějící zboží dodat z centrálního skladu. O čem emailově informujeme, že trvá standardně 2 pracovní dny. Objednávka byla na prodejnu doručená a připravená k vyzvednutí v úterý 10.9.
Samozřejmě pokud zboží neodpovídá požadovaným standardům nemusíte jej přebírat. V takových případech je poté zboží nabídnuto znovu k prodeji na prodejně, ovšem se slevou.
Děkujeme za pochopení.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Anežka. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- rychlost dodání
- pytel granulí byl otevřený, balík nepoškozen
Reakce obchodu SUPER ZOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Za odeslané zboží v neodpovídajícím stavu se velice omlouváme.
Kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince 321000180 nebo [email protected]
Rádi s Vámi reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Přejeme příjemný den.
Za tým Super zoo, Radka.