Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Byla jsem při vyzvednutí objednávky ošizena.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem.
    Prosím kontaktujte nás emailově či telefonicky na naší zákaznické lince ([email protected], +420 321 000 180) s upřesněním, jak jste byla ošizena, abychom mohli zjednat nápravu.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Anežka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávala jsem mražený barf - splnila jsem podmínky objednání, aby to bylo k vyzvednutí druhý den, ale obchod nebyl schopný objednávku zpracovat včas. Začali ji tedy vyřizovat až po 4 dnech.
    Osobní vyzvednutí na prodejně - mražený barf byl chlazený - uložen v kuchyňce v lednici (úložní doba dle zákaznického centra je údajně až 5 dní). No nechci ani domyslet, jak by to po těch 5 dnech vypadalo. Dle mého obchod není na prodej mraženého zboží uzpůsoben.
    U této objednávky jsem opravdu zklamaná a nespokojená.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem.
    Mražené krmivo BARF je expedované od pondělí do čtvrtka, na tuto skutečnost upozorňujeme přímo u nabízených produktů. Objednávky vytvořené ve čtvrtek po 12:00 tedy expedujeme až v pondělí. Vámi vytvořená objednávka č. 1712826334 byla vytvořená ve čtvrtek v 11:05 hod. a jelikož s vyzvednutím na prodejně, tak kolegové mají ještě hodinu na potvrzení a zpracování objednávky. Od prodejny došlo k potvrzení objednávky tedy až po 12 hodině. Z tohoto důvodu nebylo zboží odeslané na prodejnu ve čtvrtek, ale až první možný den, tedy v pondělí.

    BARF je odesílán v termoboxech a na prodejně poté skladován v mrazáku. Vámi zaslanou zkušenost jsme ověřovali na prodejně a vyjádření Vám zaslali do emailu spolu s 10% slevovým kódem za způsobené nepříjemnosti.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Anežka.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • dobrá komunikace

    Zboží nedošlo v domluveném termínu

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace. Vlivem Velikonočních svátků bylo na e-shopu www.superzoo.cz nastaveno zpoždění v doručení, jelikož během svátků nefungovali přepravci došlo k postupnému expedování objednávek až od 2.4. Chronologicky byly expedované nejprve objednávky z 29.3., poté 30.3. následně až 31.3. a 1.4.
    Vaše objednávka byla proto předaná přepravci až 4.4. Standardní doručení trvá 2-3 pracovní dny. K doručení na prodejnu došlo tedy dnes 8.4. Objednávku vidím tedy už i vyzvednutou. Věřím tedy, že je vše v pořádku.
    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Anežka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod jako pobocka dobrý ale jako stranky komunikace. Dodáni atd hrůza ve skratce řečeno

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace. Vlivem Velikonočních svátků bylo na e-shopu www.superzoo.cz nastaveno zpoždění v doručení. Jelikož během svátků nefungovali přepravci, došlo k postupnému expedování objednávek až od 2.4. Objednávky byly odesílány chronologicky, tudíž nejprve objednávky 29.3. a z 30.3., poté až Vaše objednávka z 31.3. a objednávky z 1.4. Vaše objednávka byla odeslána 3.4. a doručena na prodejnu hned druhý den 4.4. kdy byla i vychystána. Následně jste ji měl 4 dny uloženou na prodejně. Z naší strany tedy proběhlo vše tak, jak bylo uváděno, když jste si vytvářel Vaši objednávku.
    Za delší doručovací dobu se omlouváme a věříme, že příště již žádné nepříjemnosti nebudou.
    Za tým Super zoo, Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím co mám hodnodit, když doposud mi objednávka nedorazila stále na prodejnu.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené prodlení. Vlivem Velikonočních svátků bylo na e-shopu www.superzoo.cz nastaveno zpoždění v doručení, jelikož během svátků nefungovali přepravci došlo k postupnému expedování objednávek až od 2.4. Chronologicky byly expedované nejprve objednávky z 29.3., poté 30.3. následně až 31.3. a 1.4.
    Vaše objednávka byla proto předaná přepravci až 3.4. Standardní doručení trvá 2-3 pracovní dny. Objednávka je dnes doručovaná na prodejnu. Jakmile bude připravená k vyzvednutí pošleme Vám SMS zprávu a email.
    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Anežka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    předražené

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše negativní zkušenost s ceny u nás na prodejnách a e-shopu nás velmi mrzí. Co se týče cen, vzhledem ke globálnímu nárůstu cen surovin jsme byli nuceni přistoupit k navýšení cen produktů. Nejde jen o zvýšení ceny výrobních surovin, ale také zdražení obalového materiálu, dopravy a ceny energií. Díky našemu věrnostnímu programu se jako registrovaný zákazník můžete dostat na lepší ceny u vybraných produktů. Více informací o výhodách se můžete dozvědět zde: https://www.superzoo.cz/family/
    Při probíhající akci se sleva vztahuje na family ceny. V případě zájmu o více informací nás neváhejte kontaktovat na naší infolince 321 000 180, kde Vám milé rádi vše vysvětlíme a poradíme.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka 16.3 na prodejenu platba hotove, od 19.3 prevzata do dopravy a stale nikde nic.Na chatu nejdriv, ze jsem neuhradila pritom objednavka byla na prodejnu platba hotove.Pak se mi zase omlouvali ,ze ten email nepatril me ,pak zase ze jim nejde system a pote ze tedy zjisti kde se nachazi a stale nic.

    Objednavala jsem s predstihem s tim, ze do 2-3 pracovnich dnu zbozi dorazi na prodejnu.A evidentne nikdo nevi kde se nachazi.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a za komplikace s objednávkou se velice omlouváme. V pátek jsme opravdu měli technický problém se systém pro objednávky s osobním vyzvednutím. Proto jsme Vás o této skutečnosti na našem chatu informovali s tím, že po prověření Vás budeme kontaktovat e-mailově. Ohledně mylného e-mailu se omlouváme. V tomto případě se opravdu jednalo o naší chybu.
    Doručení u přepravce jsme urgovali ihned ještě tentýž den. Přepravce nás však s informací o zásilce kontaktoval až dnes. V pátek jsme Vám tedy psali e-mail, že objednávku prověřujeme a prosíme o trpělivost. O tom, že dnes zásilku přepravce doručuje, jsme Vám psali ihned po obdržení této informace. Dle jeho vyjádření byla zásilka z jejich strany špatně zkompletována, proto došlo ke zdržení doručení. Nyní je objednávka připravena k odběru a můžete si ji vyzvednout.

    Za zdržení i zmatky se ještě jednou velice omlouváme a věříme, že příště již žádné nepříjemnosti nebudou.
    Děkujeme za pochopení.
    Přejeme krásný den!
    Za tým Super zoo, Radka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Ačkoliv bylo zboží v době objednávky dostupné skladem, následně byla objednávka po 2 dnech ze strany obchodu zrušena pro nedostupnost zboží. Nebyl ani sdělen žádný termín dalšího naskladnění atd.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše zboží Osvětlovací rampa MultiLux LED Light 70cm, 2x14W je momentálně nedostupné a v nejbližších 14 dnech není plánované naskladnění. O této skutečnosti jsme Vás informovali emailově. Doporučuji u produktu na e-shopu využít tlačítko "hlídat dostupnost", abychom Vás po naskladnění informovali.
    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Anežka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sice ušetříte, když mají akci DOPRAVA ZDARMA na poštovném, ale zboží je v tu chvíli značně předražené. Já objednala Brit Jerky -Lamb Protein Bar 200 g, které až po odeslání objednávky jsem zjistila, že je zde nejdražší. Já zde koupila za 179,- Kč, jinde se cena pohybuje od 103,- KČ. Koupila jsem to 2x. Takže jsem opravdu ušetřila:(
    Moje blbost, příště budu opatrnější.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Cena se odvíjí od několika faktorů. Například ceny dodavatele, přepravy, energií atd...Každý e-shop má náklady na tyto faktory jiné, proto se i ceny stejného výrobku liší. Značka Brit není naší značkou, tudíž je dražší oproti vlastním značkám, které máme v nabídce. Přesto u nás každý měsíc probíhají různé akce, kdy lze i tyto produkty koupit výhodněji.

    Přejeme krásný den,
    za tým Super zoo, Radka.

  • Neskutečně předražené. BANDITI

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Vzhledem ke globálnímu nárůstu cen surovin jsme byli nuceni přistoupit k navýšení cen produktů. Nejde jen o zvýšení ceny výrobních surovin, ale také zdražení obalového materiálu, dopravy a ceny energií.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Radka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od listopadu nefunkční aplikace. Nelze se dostat na e shop. Tak neobjednavám. Volal jsem na podporu i si dopisoval. Nic se stejně neděje. Tak tímto přišli o pravidelného zákazníka. Nakupují jinde.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. V aplikaci Super zoo se potýkáme s technickým problémem. Celou nepříjemnost řeší naše IT oddělení přímo s dodavatelem. Dle jejich zjištění je to chyba v prohlížeči. Aplikace umí pracovat jen s prohlížeči jako je Google chrom. Prohlížeč nainstalovaný výrobci jako je např. Samsung Internet, neumí tyto aplikace spustit. Proto doporučujeme naistalovat Google chrom jako prohlížeč a aplikace by měla fungovat.
    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    Za tým Super zoo, Anežka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží nebylo použitelné. Prodavačka ho nechtěla vzít zpět, že to není vada. Vysvětlil jsem jí důrazně, že nereklamuji, ale odstupuji od smlouvy. Musel jsem nepříjemně argumentovat. Přístup zaměstnankyně nebyl vstřícný, jednala nepříjemně.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Je nám líto, že jste zakoupil nevyhovující výrobek. Samozřejmě na vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení máte nárok i bez udání důvodu. Mohu Vás požádat o zaslání emailu na [email protected] o jakou se jednalo prodejnu, kde došlo k neochotnému jednání pracovnice? Abychom mohli zjednat nápravu a podobná situace se již neopakovala.
    Děkujeme za pochopení.
    Za tým Super zoo, Anežka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná

    Při objednávce skladem granule na pobočce v Děčíne.Při kontaktování pobočky.Nechcete jiné,možná máme jeden pytel ve skladu,ale nechce se mi to přehrabovat.Objednejte si jiné....Zboží dorazilo na pobočku za tři dny....

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Pracovníkům prodejny Super zoo Děčín Ústecká předáme zpětnou vazbu, aby se podobná situace neopakovala.
    Dodání zboží z centrálního skladu, které opravdu trvá standardně 3 pracovní dny. má prodejna využít pouze v případě, že objednaný produkt není na prodejně skladem.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    Za tým Super zoo, Anežka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo poničené

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Je nám líto, že Vám bylo zboží doručeno ve špatném stavu. Nyní jsme Vás kontaktovali na e-mail s prosbou o doplňující informace. Reklamaci s Vámi samozřejmě vyřídíme k Vaší spokojenosti.
    Velice se omlouváme za tuto nepříjemnost.

    Přejeme krásný den!
    Za tým Super zoo, Radka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost
    • Jiné zboží než to, které jsem objednal

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. V objednávce jste měl produkt TETRA Weekend Futter 20ks. Uložena byla 9 dní. Jaké zboží jste prosím tedy převzal? Vyřešila s Vámi prodejna reklamaci? Pokud ne, kontaktujte nás na naší zákaznické lince 321000180 nebo [email protected]
    Reklamaci s Vámi rádi vyřídíme k Vaší spokojenosti.
    Za komplikace se velice omlouváme.

    Přejeme krásný den!
    Za tým Super zoo, Radka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prozatím nemám žádnou informaci, kdy si budu moci zboží vyzvednout.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Stav objednávky jsme ověřovali přímo u kolegů na zvolené prodejně.
    Velmi nás to mrzí, ale Vámi objednané zboží nemají kolegové na prodejně skladem a objednávka tak byla stornována.
    Velice se omlouváme, že jste nebyla o stornu objednávky informována.
    Kolegy jsme opětovně proškolili, aby se tato situace již neopakovala.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.

    Přejeme krásný den!
    Za tým Super zoo, Radka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží jsem objednala v neděli večer, přišlo mi v úterý, to je dobrá dodací doba, však eshop mi poslal špatné zboží. Objednala jsem si 3x Drink RINTI kachna a 3 x Drink RINTI kuře. Dorazilo mi 5 x Drink kachna a 1 x Drink kuře, zboží jsem reklamovala přes email, protože jsem se k balíčku dostala až večer. Ve středu mi odpověděli a souhlasili, že mi pošlou 2x Drink kuře a 2x Drink kachna mám vrátit do jakékoliv prodejny Super Zoo. Ve čtvrtek mi přišla reklamovaná objednávka, opět špatně, doručili mi 1x Drink kuře a 1x Drink kachnu. Objednávku jsem opět reklamovala, tentokrát telefonicky. Paní operátorka mi nabízela zaslání správné zboží či kompezaci zboží pomocí poukázky do Super Zoo, vybrala jsem si, že to zboží opravdu chci a v pátek mi bylo konečně doručeno správně. Špatné zboží jsem vrátila v sobotu do prodejny Super Zoo. Žádnou kompenzaci za to, že jsem objednávku řešila skoro týden jsem nedostala, dostala jsem jen správné zboží, které mi měli zaslat již ten první den. Velká ztráta času, kvůli řešení toho, že lidé neumí zabalit správně objednávku.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Za celou situaci s objednávkou se velice omlouváme a mrzí nás, že došlo k takovýmto komplikacím.
    Reklamace řešíme vždy neodkladně ke spokojenosti zákazníka. Proto jsme Vám ihned nechali vychystat správné zboží a kolegy ve skladu upozornili na zvýšenou kontrolu odesílané reklamace. I přesto však došlo k opakovanému pochybení. Po Vašem druhém kontaktování jsme znovu nechali odeslat ihned správné zboží, kdy jsme tentokrát osobně dohlédli na odeslání reklamace.
    Chápeme Vaše rozhořčení. Zaslat dvakrát špatné zboží je nepochopitelné, nicméně je toto výjimečná situace.
    Kolegy ve skladu jsme upozornili a znovu proškolili, aby se takováto chyba již neopakovala.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se velice omlouváme.

    Přejeme krásný den!
    Za tým Super zoo, Radka.

  • Objednávku mi obchod zrušil, mezitím mi poslala fakturu, dotaz ke spokojenosti s dodaným zbožím a poté stornoval objednávku.
    Nerozumím tomu, mohla jsem si zboží již zakoupit jinde.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Objednávku č. 1707680977 jste vytvořila 11.2.2024 ve večerních hodinách. Dne 12.2.2024 byla z našeho skladu expedována, nicméně se nám objednávka vrátila dnes 19.2.2024 zpět od přepravce. Z tohoto důvodu byla objednávka stornována.
    Pokud máte o objednávku stále zájem, kontaktujte nás na naší zákaznické lince 321000180 nebo [email protected]
    Rádi Vám s novou objednávkou pomůžeme.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    za tým Super zoo, Radka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezaručuje dodání zboží

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše objednávka byla chybou skladu předána na jiného přepravce. Po zjištění jsme Vám objednávku okamžitě nechali znovu vyskladnit a odeslat a je zaurgovaná k okamžitému doručení. Za komplikace se Vám omlouváme, sklad jsme upozornili aby se situace již neopakovala.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nabízené v e-shopu nebylo k dispozici

    Po objednání dostupného zboží v e-shopu nebylo následně dodané, s tím, že již není k dispozici. Po upozornění obchodu na jejich pochybení, nebyla nabídnuta žádná kompenzace, jen zaslané jakési ospravedlnění. Seriózní prodejny takto nejednají a už vůbec ne takové které pak žádají o hlas v anketě o prodejnu roku.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše negativní zkušenost s dostupností produktu nás velmi mrzí. Celou situaci jsem prověřovala telefonicky na prodejně, kde poslední kus mají, ale po expiraci a není možné jej zařadit do prodeje. Pochybením kolegů nebyl poslední kus zboží odepsán a proto systémově visel na e-shopu. Kolegy jsem upozornila a bude napraveno.
    Děkujeme za upozornění, zároveň děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Kristýna