Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednala jsem adventní kalendář ale dorazil mi úplně jiný, než který jsem vybrala

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení s komentářem. S reklamací je nutné se obrátit přímo na kolegy na prodejně, kde s Vámi provedou vrácení či výměnu. Zboží je nutné kontrolovat přímo na dané prodejně, za pochybení se však velmi omlouváme.
    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den,
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávka dělaná 28.11 a stále nedorazila

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše objednávka je k dnešnímu dni naložena u přepravce na rozvozu a dnes bude doručena na prodejnu. Jakmile tam dorazí, kolegové Vám zašlou SMS. Ohledně doručení se vám velmi omlouváme za komplikace.
    Děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka v e-shopu je již týden a zboží zatím nedorazilo, příště přes e-shop nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaši objednávku vidíme již na prodejně vyzvednutou, tudíž věřím, že proběhlo vše v pořádku. Za komplikace s doručením se Vám velmi omlouváme, aktivně jsme jej řešili s přepravcem. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Adventní kalendář který jsem si v obchodě koupil byl oblepen téměř neslepitelnými cenovkami. Když jsem řekl obsluze o nový byla neochotná a odvětila že mají příkaz to lepit přímo do pravého horního rohu adventní kalendář nedadventní kalendář. Myslím si že je potřeba rozlišovat co a kam lepit na takovémto vyrobku který je pak téměř znehodnocený.

    Neochotná a arogantní obsluha, vše je problém .

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení s komentářem. Zároveň děkujeme za Váš názor k cenovkám na zboží. Celou situaci jsme prověřili s regionálním manažerem dané prodejny a kolegy na prodejně proškolili. V případě dalších problémů nás neváhejte kontaktovat na naší infolince 321 000 180 nebo email [email protected].
    Děkujeme a omlouváme se za způsobené komplikace.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si chtěl vyzvednout na prodejně. Nejdřív mi poděkovali za objednávku. Pak napsali, ze na prodejně toto zboží není a objednávka půjde z centrálního skladu. Pak už se nepozvali.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše objednávka je bohužel stále na cestě na prodejnu z centrálního skladu a proto Vám ještě nedorazilo upozornění o tom, že je objednávka na prodejně připravena k odběru. Vaši objednávku nyní zaurgujeme k urgentnímu doručení. Děkujeme za pochopení, strpení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží objednané 27.12. stále nedorazilo.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše objednávka je na prodejně připravena k odběru a můžete si ji vyzvednout. Za zpoždění se Vám velmi omlouváme, situaci aktivně řešíme s přepravci.
    Děkujeme za pochopení, strpení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Viz mail

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Situace ohledně Vaší objednávky byla vyřízená v emailu.
    Děkujeme a omlouváme se za komplikace.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Z avizované dvoudenní dodací doby zboží na prodejnu se stala více než týdenní

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení s komentářem. Na e-shopu bylo avizováno dodání do 4 pracovních dnů, v emailu bohužel došlo k technické chybě, za kterou se Vám velmi omlouváme. Vaše objednávka je nyní připravena na prodejně k odběru a můžete si ji vyzvednout.
    Děkujeme za pochopení, strpení a omlouváme se za způsobené komplikace.
    Za tým Super zoo. Kristýna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nachystají akci pro zákazníky a pak ani po 10 dnech nejsou schopný dodat zboží skladem, žádná omluva, infolinka kličkuje, sama nezná odpovědi

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Velmi nás Vaše nemilá situace mrzí. Hovory s kolegy na infolince jsme prověřovali a kolegové Vám poskytli veškeré informace k zásilkám které měli, včetně ověření zásilek ve skladu a u přepravce. Z Vaší strany proběhlo při prvním hovoru pochopení vzhledem k akci Black Friday a následném kolapsu přepravců kvůli kalamitám.
    Objednávku Vám na prodejnu u přepravců opravdu tlačíme a snažíme se o její doručení. Znovu jsme jej předali na kolegy k prověření.
    Děkujeme za pochopení, strpení a omlouváme se za způsobené komplikace.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nižší cena než jinde

    Obchod avizoval zpoždění, dodání 1.12. Zboží stále nemám. Nebýt ochoty holek na prodejně, tak náš pes neměl co jíst.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Velmi nás mrzí Vaše zkušenost s dodáním zboží na prodejnu. Situaci jsme celou prověřili a bohužel nastala chyba u přepravce, který nebyl schopný doručovat zboží z kalamitních důvodů. Věříme, že s Vámi kolegové na prodejně nepříjemnou situaci vyřešili a že zachováte naší přízeň. V případě dotazů se neváhejte obrátit na naší infolinku 321 000 180 nebo email [email protected], kde s Vámi jistě vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    OD 26.11 do 3.12 stále čekám na objednávku , která byla avízovaná jako k dispozici na prodejně …a i po osobní návštěvě prodejny stále nic ….asi sněhová kalamita

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Za komplikace s objednávkou se Vám velmi omlouváme, o zpoždění jsme byli informováni přepravní společností a snažili jsme se všechny objednávky urgovat k doručení. Bohužel nebylo možné všechny objednávky doručit ve stanoveném datumu z důvodu kalamit na vozovkách.
    Objednávku vidíme již v pořádku vyzvednutou a věříme, že proběhlo tedy vše v pořádku.
    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Poslední zhruba 3 objednávky měly hodně dlouhou dobu doručení

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Za komplikace s doručením objednávky se velmi omlouváme. Snažíme se na e-shop nastavit zpoždění, bohužel však nevíme, jaká komplikace může nastat u přepravců jako například minulý týden kalamitní dopravní situace. Vaši objednávku vidíme již stornovanou. Pokud nastane kdykoliv nějaký problém, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznický lince 321 000 180 nebo emailu [email protected], kde Vám vždy vše rádi prověříme. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zatím zboží bohužel nemám a to bylo vše skladem …

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Kolegové na prodejně bohužel neměli všechny položky skladem a proto byla část zboží dodávána z centrálního skladu. Pokud je na e-shopu u zboží uvedeno ,,zboží je skladem,. znamená to, že ho máme skladem na centrálním skladě, nikoliv na prodejně. Pro ověření dostupnosti na prodejně je nutné se podívat na přehled prodejen u produktu a tam zjistíte bližší informace, popřípadě telefonicky na prodejnu, kde Vám kolegové stav zboží rádi ověří.
    U objednávky bylo deklarováno zpoždění, bohužel však nastal následně kolaps u přepravců a proto byla objednávka zpožděna. Za komplikace se Vám velmi omlouváme. Nyní vidíme Vaši objednávku úspěšně vyzvednutou, věříme, že proběhlo vše v pořádku.
    Děkujeme za pochopení a za strpení. Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napsali jen email, že zboží zašlou do 2 pracovních dnů, ani po týdnu stále není objednávka vyřízena.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Za zpoždění objednávky se Vám velmi omlouváme, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Bylo to způsobeno velkým nárůstem objednávek. kde byli naši zákazníci na e-shopu seznámeni se zpožděním při výběru dopravy. Bohužel po následném kolapsu přepravců kvůli kalamitám jsme se nažili všechny objednávky urgovat k doručení. Vaši objednávku vidíme již v pořádku vyzvednutou, tudíž věříme, že proběhlo vše v pořádku. V případě dalších komplikací nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince 321 000 180 nebo emailu [email protected], kde Vám objednávku rádi prověříme a zkusíme ji dostat co nejrychleji na prodejnu.
    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace. Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekat více než týden na obyč granule a ani obchod nedá vědět kdy bude mi připadá zbytečná objednávka

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Nastavení zpoždění bylo nastaveno na našem e-shopu, bohužel však zkolaboval přepravce vzhledem k dopravní situaci ohledně kalamit. Všechny objednávky byly urgovány k doručení a nyní vidím Vaši objednávku připravenou na prodejně k odběru. Děkujeme Vám za pochopení a za strpení. Za tým Super zoo, Kristýna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Dodání

    Inzerováno dodání do dvou dnů .Dnes sedmý den a nic.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Za zpoždění objednávky se Vám velmi omlouváme, bylo to způsobeno větším nárůstem objednávek a následné kalamitní situaci u přepravců. Objednávku však vidíme již vyzvednutou a věříme, že proběhlo vše v pořádku. Děkujeme za pochopení a za strpení. Za tým Super zoo, Kristýna

  • Obchod mě před týdnem informoval o tom, že objednávku zasílaji z centrálního skladu. Přitom zboží mělo být na skladě na prodejně, proto jsem ho vybírala. Od té doby žádná informace, co s objednávkou je. Čekám na ni už týdne. Samotné zboží tedy hodnotit nemůžu.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Vaše nemilá zkušenost s dodáním zboží na prodejnu nás velmi mrzí. Kolegové na prodejně nemají dostupný produkt: Spojka k autopásu Trixie 45-70cm. Druhý produkt mají na prodejně skladem. Vzhledem k vysokému nárůstu objednávek díky akci byli naši zákazníci seznámeni se zpožděním objednávky. Bohužel nastala komplikace i u přepravců, kteří už teď bojují s vánočním shonem a do toho je trápí dopravní situace z důvodu kalamit. Objednávku Vám však zaurgujeme k okamžitému doručení na danou prodejnu. Jakmile bude objednávka doručena na prodejnu, kolegové Vám zašlou SMS.
    Děkujeme za pochopení a za strpení. Zároveň se Vám velmi omlouváme za způsobené komplikace.
    Za tým Super zoo, Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    24.11. objednáno (vše skladem), 1.12. stále nedoručeno bez jakékoli zprávy, omluvy za zdržení, čehokoli.. Objednávat na poslední chvíli, tak už mi zvěřinec pošel hlady. Bohužel ne první negativní zkušenost.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace a prodlení.
    Bohužel z objednávky neměli kolegové na prodejně dostupné všechno zboží a nechali si ho dodat z centrálního skladu. O této skutečnosti jsme Vás informovali emailově.
    Doručení objednávky z centrálního skladu na prodejnu bylo prodlouženo z důvodu akce Black Friday probíhající minulý týden na e-shopu. Na prodlení v doručení jsme upozorňovali přímo na eshopu.

    Objednávka je nyní již připravená k vyzvednutí. Měla Vám i přijít SMS zpráva a email.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.
    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    Děkujeme za pochopení.
    Za tým Super zoo, Anežka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po více jak týdnu nemám. Potřebovala jsem granule, které jsou speciální a akorát mi druhý den po objednání přišel mail, že se objednávka opozdí a za 2 dny bude na prodejně. A světě div se - nic. Takže tento obchod opravdu nedoporučuji. Pes by mi umřel hlady, než by mi granule na prodejnu doručili.

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace a prodlení.
    Bohužel zboží nebylo skladem na prodejně a muselo být dodané z centrálního skladu. O této skutečnosti jsme Vás informovali emailově.
    Doručení objednávky z centrálního skladu na prodejnu bylo prodlouženo z důvodu akce Black Friday probíhající minulý týden na e-shopu. Na prodlení v doručení jsme upozorňovali přímo na eshopu. Poté v informačním emailu byla chybou systému uvedená milná informace ohledně doručení 2 pracovní dny. Za což se velice omlouváme.

    Objednávka je nyní již připravená k vyzvednutí. Měla Vám i přijít SMS zpráva a email.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.
    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    Děkujeme za pochopení.
    Za tým Super zoo, Anežka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá dodací lhůta,čekal jsem 4 dny na konzervy

    Reakce obchodu SUPER ZOO

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace a prodlení.
    Bohužel zboží nebylo skladem na prodejně a muselo být dodané z centrálního skladu. O této skutečnosti jsme Vás informovali emailově.
    Doručení objednávky z centrálního skladu na prodejnu bylo prodlouženo z důvodu akce Black Friday probíhající minulý týden na e-shopu. Na prodlení v doručení jsme upozorňovali přímo na eshopu. Poté v informačním emailu byla chybou systému uvedená milná informace ohledně doručení 2 pracovní dny. Za což se velice omlouváme.

    Objednávku vidím již jako vyzvednutou.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.
    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení.
    Za tým Super zoo, Anežka.