Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ...10 dnů od objednání zboží a nic se neděje...žádná zpráva...nic.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za prodlení, čekali jsme na vyjádření dodavatele o dostupnosti zboží, ale bohužel dodavatel Vámi vybraného zboží již toto zboží přestal dodávat.
    Ještě jednou se omlouváme, ale Vaši objednávku musíme stornovat.

    Za Sunsport Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají zboží, které nemají a nejsou schopni dodat a zboží je doposud v jejich nabídce

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den, objednaná sada vosků v taštičce se v této zimě plné sněhu již bohužel vyprodala. Bohužel v době Vaší objednávky již nebylo zboží dostupné ani u dovozce. Ihned po Vaší objednávce jsme Vám volali a nabídli alternativu - ty stejné vosky ale bez taštičky.. Víc jsme pro Vás již udělat nemohli, proto nás Vaše reakce mrzí. Toto zboží je nyní na eshopu s dostupností "na dotaz" jelikož se u dovozce může opět kdykoliv objevit..

    Za Tým Sun sport Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zmatek, odesláno špatné zboží

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přestože bylo zboží skladem, tak doposud nedorazilo. Komunikace obchodu byla až na dotaz s tím, že jej nemají skladem a čekají na dodání - mohli napsat sami, resp. mohli mít přímo na stránkách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekám přes 2 týdny na zboží. Stále nedorazilo. To asi není úplně v pořádku...

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Troufám si tvrdit že jsme si situaci po telefonu již vyjasnili. Zboží bylo nachystáno ještě tentýž den a mail s informacemi byl řádně odeslán. Ve výjimečném případě se může stát že odpověď zapadne do spamu, máme otestováno že se tak ale běžně nestává. Věříme že se tak jedná pouze o přehlédnutí, kdy mohlo být matoucí že potvrzení připravené objednávky přišlo téměř okamžitě nebo nešťastnou náhodu.

    Za tým Sun sport
    Tereza Cupáková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží dorazilo poškozené
    • Zboží neodpovídá fotografii

    Poškozený kyblík tuhého lihu který mi přišel neodpovídá fotografii ani zvyklostem. Pevný líh má být bílá tableta, ne špinavě šedivá, při spalování štiplavě zapáchající.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Fotografie je oficiální fotografií výrobce v baleném stavu a nijak z ní nevyplývá konkrétní odstín tablety a nejsme schopni ho na prodejně nijak ovlivnit. Je to první případ, kdy s tímto konkrétním výrobkem řešíme nespokojenost. Výrobci jsme však předali podnět, zda v poslední době nedochází k reklamacím a problémům. Při dopravě se výjimečně může stát, že dojde k poškození zboží. V předvánočním shonu samozřejmě mohla být chyba na naší straně nedbalým uložením zboží do krabice jindy se tak stane nešetrným zacházením ze strany dopravce. Tyto problémy však po domluvě a upozornění na vzniklou situaci řešíme obratem výměnou nebo zasláním nového zboží. V případě zájmu nás můžete kontaktovat a nespokojenost s produktem můžeme společně vyřešit.

    Za Sun sport
    Tereza Cupáková

  • Nedoporučuje obchod

    • Nabízí něco co nemají.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,

    objednala jste si zboží, které nebylo skladem a byla u něj uvedena dostupnost. Bohužel toto zboží se již nevyrábí a nebylo možné jej doobjednat o čemž jste byla ihned telefonicky informována.. Tým SunSport

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • chtějí prodat za každou cenu bez ohledu na to,jaké tím způsobí potíže zákazníkovi. A nebo je to neznalost zboží, které prodávají. Nabízeli mi, že mi pošlou hodně podobné a ještě pohodlnější boty, než jsem objednávala a které bylay místo nich v krabici. Ještěže jsem odmítla. Dotyčné boty byly z jiné kategorie a vyžadovaly by úplně jiný typ vázání, jak jsem pak zjistila na internetu.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,

    měla jste zájem o Boty Alpina S Combi, což jsou kombi boty na běžecké lyžování, ale již výběhový a několik let nevyráběný model. Ve Vámi zvolené velikosti ho již bohužel nemáme skladem a nabídli jsme Vám velice podobný, ale novější model běžeckých bot Alpina, které jsou opravdu i z naší vlastní zkušenosti ( a zkušeností z naší běžecké půjčovny) pohodlnější. Můžete prosím specifikovat z jaké jiné kategorie boty jsou? Boty jsou kompatibilní se systémem NNN (Rotefella), tedy jestli jste měla zájem o boty S Combi, alternativní produkt má úplně stejnou podrážku a tudíž i systém vázání. Po objednávce jsme Vám volali a vy jste alternativní produkt odmítla, a objednávku jsme stornovali. Nechápu tudíž co máte na mysli s krabicí, když obchod ani neproběhl..??? S pozdravem Tým Sun sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za delší dodací lhůtu u výrobku ATSKO. Skutečně jsme nebyli schopni dodržet termín dodání, který byl uveden v den objednání na našem E-shopu. Generální a jediný dodavatel zboží do ČR bohužel nedodržuje termíny dodání a jiná možnost jak tento výrobek objednat, jestliže jsme vyprodali naši skladovou zásobu bohužel není. S dodavatelem je velice složitá spolupráce a zvažujme, zda vůbec do budoucna s tímto nespolehlivým dodavatelem budeme spolupracovat. Velice se omlouváme za vzniklé komplikace a delší dobu dodání. Rádi Vám nabídneme jinou alternativu k tomuto pracímu prostředku, nebo vrátíme platbu. Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. S pozdravem za tým SUN SPORT Tomáš Řezníček - obchodní oddělení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    nemohu pochopit proč se zbožím došla faktura na úplně jiné zboží

    katastrofa

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Chybu vysvětlíme, nikoliv omluvíme. Při balení zboží jsme do Vašeho balíčku omylem vložili jinou fakturu. Občas je tu pěkný frmol a bohužel se stala chybka. Správnou fakturu Vám samozřejmě rádi zašleme emailem, nebo poštou. faktura je také samozřejmě uložena v našem systému, takže při případné reklamaci ji dohledáme, kdyby jste ji někam založil. S přátelským pozdravem Tomáš Řezníček - obchodní oddělení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píší doba dodání 3 dny u zboží, které nemají skladem...přitom ani po dvou týdnech to nejsou schopní vyřídit... A v emailech mají bordel - poslali mi e-mail pro někoho úplně jiného!!!

    NEDOPORUČUJI!!! Je tu víc schopnějších obchodníků, který Vám odpoví v pracovní době hned a ne až za několik dní...

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,

    nastalá situace nás dlouho mrzela. V tomto termínu to u nás bylo opravdu hektické a došlo k řadě chyb a nedorozumění. Email nám robot označil za spam a tak jsme na něj řadu dní opravdu neodpověděli. Skutečně toto zboží dodáváme standardně do tří pracovních dnů, jak se můžete přesvědčit u ostatních hodnocení.Zboží jsme objednávali u dodavatele a bohužel mu zaslání zboží trvalo delší dobu než je obvyklé. Chyby se bohužel stávají i když se je snažíme minimalizovat. Věříme, že nám dáte ještě šanci si reputaci napravit :) S přátelským pozdravem za tým SUN SPORT Tomáš Řezníček - obchodní oddělení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Objednávala jsem termohrnek a přišel poškrábaný

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Před expedicí zboží k zákazníkovi se maximálně snažíme stav každého odesílaného produktu kontrolovat. V množství předvánočních objednávek se však mohlo stát, že právě u Vašeho výrobku bylo zmíněné poškrábání přehlédnuto, za což se velmi omlouváme.

    V tomto případě bylo řešením nám poslat zboží zpět na výměnu. Vyměnili bychom jej obratem a i dodání do Vánoc by bylo dodrženo.

    Vendy, Sunshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zboží bylo zjevně použité

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,
    vázání Rottefella Auto Combi NIS nakupujeme v krabicích po deseti kusech, jedině tak jsme schopni nabízet zákazníkům toto zboží za nízké ceny. To, že bylo vázání použité, soudíte zřejmě podle toho, že přišlo v neoriginální krabičce. Pokud přišlo poškozené, pošlete, prosím, foto a na základě toho Vám vázání rádi vyměníme.

    Tomáš, Sunshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím
    • nepřesné popisy u produktů

    žádný nemám

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za nejasný popis u Vámi vybraného zboží. Informace o nabízených produktech neustále aktualizujeme a děláme maximum pro spokojenost našich zákazníků. Popis u Vašeho zboží jsme u nás na eshopu ihned opravili a učinili jej tak jasnějším a výstižnějším pro zákazníky. Mrzí nás, že jste byla s nákupem u nás nespokojena. Pokud Vám výrobek nevyhovuje, máte právo nám jej do 14 dnů od koupě vrátit a obratem Vám bude zaslána uhrazená částka zpět.

    Vendy, Sunshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Zbozi mi dorazilo dvakrat.

    Doufejme ze jde o ojedinely pripad chyby obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Děs

    Nakupte jinde

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nejnižší cena
    • dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zatim neposlali zadny spam.
    • tvrdi ze maji skladem, ve skutecnosti skladem nemaji
    • musi se jim telefonovat
    • neni to internetovy obchod

    to ze jim nesouhlasi sklad v pocitaci a skutecnost omlouvaji propojenim ucetnictvi a internetu... o problemu pry vedi.
    vestu ktera byla skladem ve skutecnosti dali do pujcovny a tak ji nemohli poslat... informovali me o prubehu vyrizovani objednavky zpravami ktere neobsahovaly zadne informace. Na dotaz kdy odeslou neodpovedeli.
    Nedoporucuju, je treba pockat az si ten software opravi a nauci se odpovidat na dotazy.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Jedna objednávka a už druhá negativní recenze? Tolik pozornosti si snad ani nezasloužíme (poprvé to bylo 22.8.)
    Pokud se nepletu tak jste objednávku stornoval telefonicky sám hned na začátku komunikace se slovy, že si ji objednáte v lepším obchodě.
    Popřál jsem Vám hodně štěstí, ale protože jsem slušně vychovaný, považoval jsem za správné napsat Vám mail s vysvětlením problému. Odeslání jsem Vám po Vašem relativně hrubém stornování opravdu nenabízel.
    Přeji Vám hodně štěstí a někdy třeba nashledanou
    Pavel Krpata
    Sun Sport. s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nabízí exkluzivní zboží, které jiný eshop nenabízí, to vše za přijatelnou cenu.
    • Dlouhá doba odeslání zboží

    Exkluzivní zboží za přijatelnou cenu, ovšem nepřehledné webové stránky a delší doba čekání na zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • platby kartou
    • umisteni