Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu žádné informace o průběhu doručování, až na můj dotaz odpověď - mějte trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží, ne zrovna levné (cena ledvinky byla bez mála 1000,-Kč), bylo úplně špinavé a zaprášené až hrůza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouze oznámení, že výrobek není dostupný a pak totální nezájem o komunikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží, které mělo být dostupné nebylo na skladě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10-ti dnech od objednávky a jejího potvrzení žádné další info ...

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží nebylo skladem, čekala bych na naskladnění cca 1 měsíc.

    Pokud bych si vybrala, něco jiného, mohla jsem být s tímto obchodem spokojená. Nemohu objektivně posoudit.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,

    Vaše hodnocení nás mrzí. vybrala jste si dvě položky, z nichž jedna byla skladem a druhá měla dostupnost "na dotaz" přesto jste jej zakoupila. Nabídnuli jsme Vám že buď si na danou barvu cca měsíc počkáte, nebo jinou barvu, který by byla expedována ihned.. Tak moc nerozumím tomu, co je na této "transakci" špatně a za co nás "nedoporučujete.."?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přišly 140 místo 135

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den, asi jsme se v největším zimním shonu přehmátli a poslali špatnou velikoat, nebo také je možný případ, že nápis na holích neodpovídá reálné délce..? Každopádně se ozvěte, není problém vyměnit :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží svítí - skladem (následně z 5 položek pouze 1 skladem a ostatní není možné dodat!?

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den, vaše objdnávka měla 3 položky z toho jedna byla skladem a u ostatních dvou byla dostupnost "na dotaz" o čemž jsme Vás informovali a poslali dostupné varianty.. Btw. čelenky jsou již dostupné :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dosud jsem zboží neobdržel. Nedostal jsem ani zprávu z obchodu

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,


    3.2. jste byl informován na Váš zadaný email ohledně delší lhůty dodání. Bohužel v této extrémní běžkařské sezóně jsou vázání vyprodaná a čekáme na ně.. Spojte se s námi případně na [email protected] a vymyslíme třeba nějakou alternativu, nebo pošleme alespoň čáíst objednávky.. :) Tomáš - Sunsport

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ochotny personal
    • omezeny vyber velikosti
    • ks na webu neodpovidaji skutecnym ks na sklade

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den, v této extrémní sezóně se občas nějaká chybka na skaldě najde.. Za chybu se omlouváme!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ze strany dodavatele nedodáno s poznámkou nejsme schopni sehnat. Nabídli podstatně dražší zboží, pro mně nepoužitelné.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den, v této extrémní zimní sezóně opravdu některé zboží již není dostupné.. Vámi vybrané běžkařské boty jsou již v letošní sezóně nesehantelné..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednano pred 10ti dny, vyrobek mel byt skladem. Po deseti dnech stale cekam kdy se nekdo ozve ze si mam prijit zbozo vyzvednout. Docela blby pristup k zakaznikum, aspon by mohl nekdo napsat jestli mam porad cekat nebo si to shanet nekde jinde. NEDOPORUCUJU.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Vážená paní Inženýrko, vosk byl bohužel v době Vaše objednání dočasně vyprodán a zboží se posílalo ze zahraničí. Bylo to v době kdy jsme byli zavaleni zimními objednávkami.. Nicméně vosk byl po doručení ihned připaven k vyzvednutí.. Snad budete s dalším nákupem spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dodané neodpovídalo objednávce. Po telefonickém hovoru pracovník stroze oznámil, že to se prostě občas stane, že dodají něco jiného (téměř o polovinu levnějšího), že se na to podívá a že se ozve. Samozřejmě od té doby ticho.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den, Vaše hodnocení nás mrzí. Prosím napište email na [email protected] a samozřejmě situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.. Po telefonu bohužel již konverzaci nedohledáme. Omlouváme se za komplikace a snad vše ke spokojenosti vyřešíme :)

    Tomáš Sun sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být skladem, nepřišlo a obchod mě nekontaktoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka byla potvrzena, platba byla odečtena z účtu, následně přišla zpráva, že zboží už není k dispozici. Byl nabídnut nevyhovující náhradní výrobek. Peníze nebyly dosud vráceny (po 14 dnech). Moje námitka vyvolala odpověď obchodu, která byla mírně řečeno neslušná, zpochybňující moje psychické rozpoložení. Situaci vysvětlili tím, že zboží bylo "na dotaz". Mimo to zpráva byla plná gramatických chyb, překlepů. Např. si pletou pojem psychický a psychologický, napsali: "evidentně jste nebyla ve vhodném psychologickém rozpoložení". Také jsem byla poučena návodem, jak nakupovat na internetu. Díky jim jsem se po 15 letech užívání internetu a 10 letech nakupování na e-shopech konečně dozvěděla, že lze legálně stáhnout peníze za zboží, které není k dispozici a nechat si peníze na účtu - prozatím na 14 dní. Je to dobrý návod, jak vydělat na úroku, jen se to musí dělat ve velkém, aby se to opravdu vyplatilo.
    • Příklad absolutního nepochopení marketingu, přístupu k zákazníkovi, chování, které posiluje negativní "psychické rozpoložení". Nebo psychologické? Obchodu doporučuji používat alespoň kontrolu pravopisu, nebo se naučit česky.

    Klidně nakupujte, pokud je zboží skladem. Pak asi nemáte problém. V případě dostupnosti "na dotaz" počítejte s tím, že vaše peníze leží na účtu obchodu po "zákonnou dobu", jak obchod uvádí. Pro info: výrobek jsem koupila v jiném e-shopu o 130 Kč levněji, tj. o 11%.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,

    reagovali jsme na email který jste nám zaslala a který splňuje jak podmínku špatného psychického, tak psychologického rozpoložení. Pokoušeli jsme se Vám dovolat, což bylo jednou úspěšné na pět vteřin, než jste telefon položila s hysterickým výkřikem "to mě vůbec nezajímá" a zavěsila. Snažili jsme se Vám v emailu vysvětlit jak funguje nakupování na internetu..

    Každopádně Vám přeji, ať Vám výrobek dlouho a dobře slouží a jeho pořízení nevyvolává zbytečné emoce na jedné, či druhé straně :)

    za Sun sport Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na webových stránkách obchod tvrdí, že zboží je skladem, i přesto, že tomu tak není. A to i po té, co mne informovali o nedostupnosti zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • neaktuální informace o zboží na skladě

    Obchod jsem vybral, protože měl u tří produktů o který jsem měl zájem "expedujeme ihned", zboží jsem objednal v neděli večer. Takže v pondělí se mělo expedovat a v úterý jsem měl mít zboží doma. V pondělí jsem čekal SMS nebo e-mail o expedici. Nic nepřišlo. V úterý ráno jsem do obchodu volal, jak to vypadá s mojí objednávkou. Pán nechtěl ani číslo objednávky a hned věděl o jakou objednávku se jedná. A řekl mi, že mají problém s dopravcem. A že to pošle dnes (v úterý). O což jsem neměl zájem a objednávku jsem telefonicky zrušil. 11.7.2019 mi přišel e-mail, abych obchod ohodnotil. A zároveň ohodnotil i produkty, které jsem objednal. Zvláštní mi přijde, že mohu ohodnotit jen dva ze tří zakoupených produktů a mám podezření, že produkt u kterého bylo skladem ani nemají. Protože teď je dostupnost na dotaz.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Velice se omlouváme za komplikace způsobené výpadkem přepravní služby DPD. To že momentálně je u některého zboží dostupnost na dotaz znamená že si jej jižkoupil někdo jiný.
    Doufáme že i přes tyto problémy na nás nezanevřete.
    za Sunsport
    Dan

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedodržení termínu objednávky.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za prodlení, ale snažili jsme se Vás kontaktovat telefonicky, bez úspěchu, o změně ve Vaší objednávce. Z toho důvodu došlo ke zpoždění ve vyřízení Vaší objdnávky.
    Za Sun sport tým
    Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ...10 dnů od objednání zboží a nic se neděje...žádná zpráva...nic.

    Reakce obchodu Sunshop.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za prodlení, čekali jsme na vyjádření dodavatele o dostupnosti zboží, ale bohužel dodavatel Vámi vybraného zboží již toto zboží přestal dodávat.
    Ještě jednou se omlouváme, ale Vaši objednávku musíme stornovat.

    Za Sunsport Dan