• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den všem,
    po dlouhém rozmýšlení jsem si za cca 34 000 Kč zakoupil v tomto e shopu lodičku Mivardi Scout. Po cca 1 měsíci se začaly objevovat první problémy(mimo jiné čínské znaky na vysílačce-jedná se snad o přebal levného zboží z Temu?- lodička nešla ovládat a zobrazovala nesmyslné hodnoty teploty vody a hloubky. Poslal jsem ji na reklamaci a ta byla vyhodnocena tak, že stačilo změnit frekvenci. Nicméně po cca 2 měsících nastaly problémy opět(v meziobdobí jsem lodičku nepoužíval) začly se samovolně spouštět motory, GPS reagovala na 5- 10 pokus zapnutí, začal se rosit display, který byl těžko viditelný.
    Reakce p. Smrčky neuvěřitelná.... toto se nikdy nikomu nestalo, někdy tedy asi ano, když lodička ujede, tak si pro ni zajedete( s někým v loďce). Rosení displaye je v horku normální a když nám tyto problémy budete reklamovat a my vám je neuznáme, tak si opravu zaplatíte.
    Neuvěřitelné... připadal jsem si jako uličník, né zákazník, který si vše vymyslel, aby hodného pana Smrčku tímto otravoval....
    Takže hluboké zklamání, p.Smrčka by v době socialismu byl zřejmě dobrý vedoucí rybářských potřeb.
    Ale doba se naštěstí změnila.
    Sumcaři...nikdy více a pan Smrčka? Takovíto majitelé e shopů nemají na našem trhu co dělat.
    Václav Maryt.

    Reakce obchodu SUMCARI.cz

    Děkujeme vám za vaši recenzi a váš čas s vyplněním dotazníku. Z naší strany nevidíme v ničem žádný problém. Zákazník chtěl reklamovat zboží (lodičku). Sumcaři.cz lodičku svezli na vlastní náklady a poslali dále k reklamaci výrobci. Po prozkoumání lodičky servisním technikem v Mivardi, bylo zjištěno, že lodička nejeví žádné známky výrobní vady, byla zákazníkovi změněna frekvence, díky které spolehlivě funguje ovladač s lodičkou. Frekvencí má lodička několik a je popsáno v návodu lodičky jak si to jednoduše rybář může udělat sám. Vyjádření technika bylo, lodička je v pořádku a reklamace tudíž není oprávněná. Na naše náklady byla opět odeslána zákazníkovi včetně všech potřebných vyjádření. Udělali jsme co jsme mohli, zaplatili jsme zákazníkovi nastavení lodičky, které si mohl udělat sám a bohužel i tak jsme sklidili negativní přístup a negaci.
    Mrzí nás, že je někdo nespokojen s tak kvalitním výrobkem, který Mivardi dodává na Evropský trh, nabízí k němu skvělý servis a dovoluje si ho porovnávat s levnými napodobeninami. Za 15 let existence naší firmy jsme se nesetkali, že si někdo stěžuje na skvělý přístup, kterým přistupujeme k vyřízení reklamací. Chytáme ryby také a tak sami dobře víme, jak je každá drobnost, která nefunguje jak má, důležitá.
    Snad pro vás milí rybáři bude i tato recenze přínosem a těšíme se na další skvělé sezony s vámi a ať vám koušou ...

  • Nedoporučuje obchod

    Vlasec byl asi po 100m zacuchaný , avízovaných 500m také nebyla pravda

    Reakce obchodu SUMCARI.cz

    Vážený pane Vlasáku. Jsme velice potěšeni, že jste si udělal čas s vyplněním dotazníku. Na co je dobré brát ohled, zde se hodnotí služby obchodu, recenze na výrobek se píší jinde. Objednal jste si špičkový vlasec Stroft zabalený v originál balení, který vám byl ihned zabalen, perfektně doručen s veškerou potřebnou komunikací a dokladem o koupi. Jsme si naopak jisti, že vaše objednávka proběhla naopak perfektně, tak jak měla.

    Pokud máte výhradu k délce návinu, podotýkáme originál zabaleného výrobku, předpokládáme, že jste návin přeměřil kalibrovaným měřidlem a vaše tvrzení nám podložíte. Velmi rádi vám na naše náklady odešleme nové balení. Pokud tomu tak není, tuto recenzi budeme brát jako pomluvu.
    Dále bychom vám doporučili při navíjení nového vlasce být opatrnější, aby se vám nic nezacuchalo, u tak dobrého vlasce je to velká škoda. Přejeme hodně úspěšně zdolaných ryb na tento špičkový vlasec ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nemá potřebu informovat o tom co se děje či neděje!

    Reakce obchodu SUMCARI.cz

    Děkujeme vám za vaši recenzi. Zde máme názornou ukázku nepřečtení popisků u produktu a především potvrzovacího emailu, ve kterém potvrzujeme přijetí objednávky. Pokud zákazník volí platbu předem nebo se při platbě on-line něco nepovede, odesílá systém plně automaticky zákazníkovi podklady pro platbu. Pokud zákazník ani tento email nepřečte a platbu předem neprovede, zásilka logicky není expedována a upomínky k platbě nerozesíláme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vysoká cena

    Reakce obchodu SUMCARI.cz

    Děkujeme vám za váš čas strávený s vyplněním dotazníku. I přesto, že je zboží ihned odesláno a následně bezchybně doručeno, za cenu, která je obvyklá, mrzí nás, že nejste spokojen. Váš názor plně respektujeme, ovšem nevíme co zlepšit. Přejeme vám skvělou sezonu a spoustu skvělých zážitků na rybách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ještě jsem nedostal zboží

    Reakce obchodu SUMCARI.cz

    Děkujeme Vám za Váš čas s vyplněním dotazníku. Objednal jste si produkt, u které bylo a je uvedeno, že není skladem. Jakmile bude v Evropě a následně v ČR opět naskladněn, bude Vám zasláno Vámi objednané množství.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obchod vpořádku zboží nekvalitní kolíky tenké a vypadly průchodky na upevnění

    Reakce obchodu SUMCARI.cz

    Děkujeme Vám za Váš čas s vyplněním dotazníku. Pokud s deštníkem bude nespokojeno více zákazníků, vyřadíme jej z nabídky.