Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nejprve jsem byl kontaktován, že zboží není skladem (což dle e-shopu mělo být) a že mi bude dodáno v menších baleních tak, aby celkový objem odpovídal. Místo toho mi dorazil jiný typ zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Neposílají objednané zboží ale jiné
    • Nedávají pozor na poznámky
    • Ignorují komunikace

    Objednávál jsem dvakrát zboží v tomto obchodě a 2 krát mně posílali jiné zboží. Druhý krát v průběhu objednávky požádal jsem o doručení přesně toho zboží které objednávám pak ještě přidal poznámku k objednávce se stejnou prosbou. Vykašlali na mě a na požadavky , nedoporučuji obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlá komunikace
    • Dobrá cena

    Objednávku jsem zrušil, měli skladem pouze 1/3 množství, než jsem potřeboval, byť e-shop ukazoval něco jiného :-) dle všeho chyba v počtech.. po inventurách docela zajímavé.

    Reakce obchodu STAVMI - Profi hobby shop

    Dobrý den, pane Tomáši, děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že náš eshop nedoporučujete dalším zákazníkům. Objednal jste si maximální množství krokvového závěsu, tj. 313 kusů. V rámci inventury přepisujeme výsledné množství ručně do počítače a bohužel zde došlo k lidskému pochybení, kdy jsme omylem zaměnili množství 113 kusů (které byly reálně skladem) za 313 kusů. O této chybě jsme Vás ihned informovali, omluvili jsme se a dle komunikace s kolegyní jste situaci pochopil a souhlasil jste se storno objednávky.

    Tato situace nás mrzí, o to více, že jsme chybu ihned napravili a i přesto jste náš eshop vyhodnotil jako nedůvěryhodný. Budeme rádi, když nám v budoucnu dáte opět šanci, abychom mohli napravit naši reputaci.

    Děkujeme a přejeme hezký den.
    Barbora Stavmi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • u většiny zboží lepší ceny
    • opakovaně jsem do obchodu volal a telefon nikdo nezvedal
    • dlouhá dodací doba

    Objednávka vytvořena v úterý kolem poledne. Očekával jsem odeslání zásilky následující den a doručení ve čtvrtek - v košíku bylo uvedeno doručení zboží do dvou dnů. Když se nic nedělo, psal jsem ve středu email. Odpověď byla, že zásilka bude odeslána ve čtvrtek a doručena tím pádem pravděpodobně v pondělí. Jelikož se nic nedělo ani v pondělí, opět jsem obchod kontaktoval a dozvěděl se, že teprv zásilku budou odesílat, takže doručeno v úterý - ZA TÝDEN. Za to se tedy omluvili, ale spíš bych očekával nějakou kompenzaci, např. slevu na další nákup nebo něco podobného. Takto nemohu doporučit, zejména pokud máte v plánu s objednaným zbožím pracovat a neobjednáváte s velkým předstihem

    Reakce obchodu STAVMI - Profi hobby shop

    Dobrý den, vážený pane Tomáši,

    děkujeme za Vaši zpětnou reakci, které si vážíme a omlouváme se za Vaši negativní zkušenost nákupu na našem eshopu. Dovolím si na zpětnou reakci také reagovat. Objednávku jste vytvořil 14.11. ve 12:09. Objednávky přijaté do 9:00 řešíme ještě tentýž den. Objednávky přijaté po této hodině řešíme následující pracovní den. Všechny produkty značky Den Braven a Soudal, které jste zakoupil, odesíláme do 2,5 pracovního dne. Tato informace je uvedena u každého produktu této značky. Odeslání Vaší objednávky by tak vycházelo na 17.11.2023, pokud bychom počítali evidenci objednávky 15.11. + 2,5 pracovního dne. Vzhledem k tomu, že 17.11.2023 byl státní svátek, neproběhl závoz Vaší objednávky. Tuto informaci jsme také předem avizovali na našich stránkách, kdy jsme uvedli, že objednávky se koncem tohoto týdne (46.kalendářní týden) můžou zpozdit, právě z důvodu státního svátku. Vaše objednávka tak byla odeslána v nejbližším možném termínu tj. 20.11.2023.

    Rádi bychom se Vám omluvili, že jste se nemohl telefonicky dovolat, ale k enormnímu množství dotazů se může stát, že nás nezastihnete telefonicky, ale vždy reagujeme prostřednictvím emailu.

    Je nám líto hodnocení, které jste zanechal, ale věřím, že jsme podali validní výpověď pro naše zákazníky, ať už stávající nebo nově příchozí.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Barbora Stavmi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena
    • Dodání otřes, 30 km 6 dní.

    Reakce obchodu STAVMI - Profi hobby shop

    Dobrý den, pane Jardo,

    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za způsobené komplikace. Rádi bychom se však k Vašemu názoru vyjádřili. Objednávku jste vytvořil 19.9.2023 v 11:00. Objednávky vyřizujeme do 9:00 téhož dne, čili Vaši objednávku jsme začali vyřizovat ihned 20.9. Vzhledem k tomu, že jste si objednal zboží, u kterého je uvedena informace "Zboží odesíláme do 2,5 pracovního dne", k odeslání došlo 22.9., což je v limitu zmíněných 2,5 pracovních dní. Zároveň jste si zvolil dopravce Zásilkovnu, u které je dobra doručení přibližně dva pracovní dny... Doporučujeme pro případný další nákup zvolit dopravce PPL, který zásilku doručuje do druhého dne od odeslání.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým Stavmi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží bylo poškozeno ale balík byl nepoškozeny tak to musel zabalit skladník asi jsem mu poslal málo peněz a nemám čas ani náladu ti posílat zpet.

    Reakce obchodu STAVMI - Profi hobby shop

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci a mrzí nás nastalá situace. Je nám líto, že jste s námi poškozenou zásilku nekomunikovala ihned po zjištění závady, mohli jsme Vám poslat nový kus na základě dodaných fotografií, o které bychom Vás požádali. Situace se dala řešit k Vaší spokojenosti neveřejným způsobem. Chápeme Vaši rozladěnost, bohužel, během přepravy se může stát, že dojde k "ťuknutí" krabice a uvnitř pěna "bouchne", byť na první pohled může být krabice nepoškozená. S Vaším stanoviskem, že chybu udělal skladník, nesouhlasím. Pro podobné případy i s jinými eshopy Vám doporučujeme fotodokumentaci závadné zásilky a férové jednání napřímo s prodejcem.

    Hezký den,
    Tým Stavmi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nereaguje na Vaše dotazy/prosby

    Pokud Vám přijde zboží s výrobní vadou a vy potřebuje pouze poradit, jak to co nejrychleji vyřešit, zapomeňte, že dostanete brzkou reakci. Komínová dvířka se mají dnes montovat, ale kdoví zda se odpovědi vůbec dočkám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zcela mizerná komunikace s ochodem, zboží které mají skladem a že ho doručí zpravidla do 2,5 dnů je utopie. Ani po 7 dnech stále nebylo dodáno.

    Nedodání zboží ani po 7 dnech po objednání.

    Reakce obchodu STAVMI - Profi hobby shop

    Dobrý den,

    omlouváme se za negativní zkušenost s naším obchodem. Může se stát, že na stejný produkt přijde více objednávek v krátké době a systém nestihne zaktualizovat skladové množství. Omlouváme se, že jsme Vás o této informaci nestihli informovat, chyba je na naší straně. Snažíme se ze všech sil se zákazníkem komunikovat, a byť nás to neomlouvá, tak přiznáváme, že v záplavě emailů jsme Vás opomněli informovat. Produkt byl ihned objednán a zásilka byla odeslána 15.8.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace a zpětně děkujeme za pochopení.

    Tým Stavmi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • neskutečně předražené poštovné
    • přišlo nekvalitně a neúměrně zabaleno k ceně poštovného
    • nekvalitní produkt za vysokou cenu
    • dlouhá doručovací doba za vysokou cenu poštovného

    nízká kvalita výrobku, vysoká cena výrobku, drahé poštovné, pomalé doručení

    Reakce obchodu STAVMI - Profi hobby shop

    Dobrý den, předně Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a dovolte mi vyjádřit se k jednotlivým bodům. Vaši objednávku jsme obdrželi 13.7. ve 13:58. Objednávky přijaté do 9:00 téhož dne se snažíme uspokojit ještě tentýž den. Vaši objednávku jsme tak zaevidovali v pátek 14.7.Máte pravdu, že tento den již mělo dojít k odeslání objednávky. K odeslání došlo následující pracovní den, tj. v pondělí. 17.7. Za tuto prodlevu se velice omlouváme. Co se týká prodejní ceny... náš produkt jste vyhledal na Heurece, s prodejní cenou jste tak souhlasil v době zakoupení. Vzhledem k tomu, že se jednalo o náhradní plášť ke stavebnímu kolečku (prodejní cena 122 Kč s DPH), zabalení v kartonové krabici je adekvátní vlastnostem výrobku, kdy se neočekává během přepravy poškození.

    Omlouváme za Vaši negativní zkušenost s naším obchodem a budeme rádi, pokud nám dáte v budoucnu druhou šanci na vylepšení reputace.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým Stavmi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednané zboží stále čekáme

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Relativně příznivé nabídkové ceny
    • Neseriózní jednání - nemluví pravdu, klamou zákazníka

    Deklarují slevu 200,-Kč na další nákup za každou objednávku přes 1000,-Kč. V okamžiku, když mají slevu opakovaně poskytnout, nahlásí, že objednané zboží je již vyprodáno a zruší objednávku. Zboží byl dostatek- dokoupil jsem při osobním odběru za plnou cenu. Jak ohavné.
    - veškeré podmínky provozovatele e-shopu pro poskytnutí slevy jsem bezvýhradně splnil a na slevu jsem tedy měl plný nárok - proč tedy ten zbytečný výčet objednávek
    - není pravdou, že na každou objednávku byla poskytnuta sleva-možné doložit fakturami. Obchod nemluví pravdu
    - tvrzení o dodatečném pozdním naskladnění objednaného je též nepravdou-ze strany zaměstnance stavebnin jsem byl při převzetí objednaného informován, že objednané zboží je trvale skladem z důvodů toho, že zvolená barva (podzimní hnědá) není zákazníky žádaná a tudíž je trvale skladem. Odmítnutí objednávky stejně jako já nechápal a zboží mi ochotně (samozřejmě za plnou cenu) ihned prodal
    - pokud má obchod problém s poskytováním deklarovaných slev, může si kdykoliv podmínky pro jejich čerpání upravit dle svých zájmů a možností. Může se pak ke svým zákazníkům chovat férově a nemusí je obelhávat.
    - vymáhání odebraného procenta z hodnocení za negativní recenzi prostřednictvím reklamačního procesu hodnotím z důvodů výše uvedených jako naprostou nestoudnost a skutečnost výše uváděnou neserióznost plně potvrzující.

    Reakce obchodu STAVMI - Profi hobby shop

    Dobrý den,

    v prvé řadě bychom Vám rádi poděkovali za Vaši zpětnou vazbu. Vyjadřujeme se na všechny recenze, ať už se jedná o pozitivní či negativní. Dovolte nám tedy i ve Vašem případě vyjádřit se. Od data 18.10. do 20.10.2022 jste na našem eshopu Stavmi.cz dohromady vytvořil 10 objednávek. Každá objednávka byla vystavena na stejný produkt, konkrétně Icopal Vedag Euroflex podzimní hnědá 5m2. Dohromady se jednalo o 10 rolí zmíněného produktu. Na každou objednávku jste uplatnil slevový kód v hodnotě 200 Kč. Každá Vaše objednávka tak byla zlevněna o 200 Kč. Jelikož jste vytvořil objednávky za sebou, nestihl se program aktualizovat co se týká skladovosti a tak jsme z původně objednaných 10ks rolí v dané chvíli měli k dispozici pouze 9 rolí. O této skutečnosti jsme Vás obratem informovali a dle Vašich slov, jste souhlasil s variantou storna jedné objednávky. Kolegové Vám tak vydali zmíněných 9 objednaných a již zaplacených rolí. Vaše objednávky jste si vyzvedl osobně v sobotu 21.10.2022 u nás ve Stavebninách Rožnov v Českých Budějovicích. Shodou okolností jsme v pátek 20.10.2022 obdrželi objednanou paletu Vámi objednaného produktu Icopal Vedag Euroflex podzimní hnědá 5m2. Jelikož jsme tuto paletu obdrželi až po pracovní době administrativních pracovníků, nebyla tato paleta technicky přijata do skladu eshopu. V případě, že jste chtěl dokoupit desátou roli se slevou 200 Kč, bylo zapotřebí z Vaší strany vytvořit novou, jedenáctou objednávku s uznanou slevou 200 Kč. Na kamenné prodejně nelze uplatnit slevu 200 Kč bez předchozí objednávky. Snažíme se zákazníkům vyjít maximálně vstříc, proto nás Vaše stanovisko ohledně domnělého ohavného chování z naší strany velmi mrzí a dovolujeme si s Vaší recenzí nesouhlasit a budeme vymáhat odebrané procento za negativní recenzi prostřednictvím reklamačního procesu Heureka.cz

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým Stavmi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Brusné papíry jsou nekvalitní, tak pro modeláře.
    Na větší strojní broušení nevhodné.
    Byly deklarovány jako profesionální a na kov.
    Chudák zámeřník!!!!

    Reakce obchodu STAVMI - Profi hobby shop

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Vámi zakoupené brusné papíry Wolfcraft nemají v popisku, že se jedná o profesionální použití. Jedná se o vyšší střední třídu produktu.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a věříme, že příště určitě vyberete lépe.

    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel jsem naletěl při koupi lepidla Soudal, kde jsem reagoval na slevu ale nevšiml jsem si gramáže.....takže jsem zbytečně přeplatil a to dost. Moje chyba nikdo mě neupozornil, ale nejsme malé děti. Za chyby se platí. No a já tady už nikdy nic nekoupím.

    Reakce obchodu STAVMI - Profi hobby shop

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor, nicméně nám, prosím, na něj dovolte reagovat. Dne 13.6. jste vytvořil objednávku na 2ks Soudal PU lepidlo na dřevo 66A 250g, s textovou poznámkou v objednávce, o žádost navýšení počtu lepidla celkově 10ks. Kontaktovali jsme Vás, že skladem tohoto lepidla máme pouze 2ks, což byl také důvod, proč Vás "košík" nepustil navýšit počet kusů. Nabídli jsme Vám variantu objednání zbylých kusů. V té době, kdy jste zboží objednal, byla cena zboží 149 Kč s DPH. Cena na eshopu Stavmi.cz se mění v závislosti na cenách konkurenčních eshopů. O délce dodací lhůty jste byl taktéž informován, zboží jsme museli doobjednat, objednávku jsme Vám tak odesílali 22.6.2022. Z naší strany jsme kontrolovali jak objednávku, tak naší vzájemnou písemnou komunikaci a nikde není z Vaší strany uvedeno, že jste měl na mysli větší gramáž lepidla. Pod tímto odkazem https://stavmi.cz/montazni/16691-soudal-pu-lepidlo-na-drevo-66a-250g-1301104-5411183039469.html?fast_search=fs jste zakoupil dané zboží. Omlouváme se, ale nemohli jsme vědět, že máte na mysli jinou gramáž, když jste nás o tom neinformoval.

    Věříme, že tato negativní zkušenost Vás neodradí od dalšího nákupu na eshopu.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Barbora Stavmi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    po objednání mi bylo sděleno obchodem, že některé zboží nemají, tak jsem souhlasil se zrušením objednávky
    ani po týdnu nejsou schopni vrátit peníze na účet

    Reakce obchodu STAVMI - Profi hobby shop

    Dobrý den, vážený pane Zavičáku,

    děkujeme za Vaši recenzi. Vaše objednávka se skládala z 9 položek, každá položka po několika kusech. Ihned po zjištění stavu na skladě jsme Vás kontaktovali a informovali, že jednu položku, bohužel, nemáme skladem. Vy jste upřednostnil celou objednávku zrušit. Rozumíme, že to není omluva, ale omluvili jsme se a nabídli právě variantu poslání zbylého zboží. Na vrácení peněz jsme samozřejmě nezapomněli, ze zákona je lhůta 14 dní a tu jsme dodrželi, peníze Vám byly zaslány.

    Hezký den.
    Tým Stavmi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ihned po objednávce mi z obchodu volali a informovali mě o delším dodacím termínu a nabídli mi zrušení objednávky.
    • Zboží mělo být skladem ale nebylo, respektive bylo skladem u dodavatele, který zaváží jednou za týden, ale to zrovna vyšlo na svátek. Takže výsledný dodací termín cca 14 dnů.

    Reakce obchodu STAVMI - Profi hobby shop

    Dobrý den, vážený pane Palku,

    nejprve bych Vám ráda poděkovala za Váš komentář, byť negativní, ale i takový patří k provozování eshopu. Na základě negativního komentáře se snažíme předejít podobným problémům a naším cílem je vždy 100% spokojenost zákazníka. Jelikož neustále pracujeme na vývoji eshopu, na začátku dubna 2022 jsme rozšířili sortiment produktů značky Den Braven. Od té doby se potýkáme s menší nepřesností skladovosti a velmi intenzivně tento problém s dodavatelem řešíme.

    Aktuálně zboží z externího skladu zavážíme dvakrát týdně (úterý a čtvrtek). Bohužel, v rámci Vaší objednávky (Den Braven Elastické lepidlo a hydroizolace DUO FLEX L8600, kbelík 5 kg – 2ks) se shodou okolností vyskytly dva problémy a to, že jsme dané zboží neměli skladem aktuálně na externím skladě a jelikož závoz materiálu měl proběhnout na Velikonoční pondělí, byl závoz ze strany Den Braven posunut o týden. O této situaci jsme Vás informovali ihned, jakmile jsme se tuto informaci dozvěděli.

    Druhá chyba, která nastala, a za kterou se velmi omlouváme, byl fakt, že jste objednal dva kusy a nešťastnou náhodou Vám dorazil pouze jeden kus. Tato chyba byla způsobena lidským faktorem a samozřejmě bychom Vám obratem druhý kus doposlali, ale z Vaší strany bylo akceptováno pouze nepřevzetí zásilky a následné storno objednávky.

    Jako omluvu bychom Vám rádi nabídli slevový kód pro Váš případný další nákup na našem eshopu Stavmi.cz, ale pochopíme, pokud v naše služby již nemáte důvěru. Přesto bychom byli rádi, kdybyste nám dal šanci reputaci našeho eshopu obnovit.

    Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

    Tým Stavmi.cz