Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupil jsem Yamahu Grand Piano DGX 660, ale nemám k nástroji podrobný (a ani nějaký základní) český návod. Pan Šramus tvrdí, že jej přibalil k nástroji a pošta jej ztratila. A že další, který by mi mohl poslat, nemá. Zajímalo by mě, jestli někdo takový návod dostal.
    Děkuji za odpověď.

  • sramus: Vážený pane, já se učím od vás. Komunikace písemná i ústní s vámi také nikam nevedla.

  • Tak k volnému času vám velmi blahopřejeme. K vašim výrokům a aroganci se nema cenu více rozepisovat, protože to stejně nikam nevede. Užívejte slunečných dnů :-)

  • sramus: Volného času mám opravdu dost, a jsem tomu ráda. Kdybych chtěla poznat o čem je obchod, ten váš bych opravdu minula velkým obloukem.

  • Vážená dámo, chtěl bych mít tolik volného času co máte vy... Jestli se nudíte stavte se u nás na prodejně rádi vám dáme práci alespoň poznáte o čem je obchod. Mějte hezký den.

  • sramus: Dovolila jsem si půjčit Vaše slova, cituji: ,,je to již od vás trapné sem již po několikáté psát ty stejné lži ".

  • Dobrý den,
    je to již od vás trapné sem již po několikáté psát ty stejné lži a hlavně se stále schovávat za anonym. Máme spokojené zákazníky, kterých si vážíme. Vy k nim svými výroky ale rozhodně nepatříte. Jinak pakliže máte vážená dámo zájem přijďte na prodejnu a řekněte mi to do očí jsem tam takřka celoročné kvůli zákazníkům kteří to ocení a ne pisálkům co se schovávají za anonym...

  • V poslední recenzi je napsáno - zkuste a uvidíte. Zkusila jsem a zažila jsem. Výhružné zprávy na fb, kterým jsem se musela pousmát, zažila jsem jednání Šrajera, které je srovnatelné s blbem a konečně odpovědi Šrajera na každou zápornou reakci v diskuzi je na přes držku. Božský Šrajer, ředitel zeměkoule.

  • Pane Šrajere, vás jsem se neptala. Vy si akorát tak kontrolujte po sobě hrubky v pravopisu.

  • Dobrý den, pakliže napíšete jako anonym a nenapíšete konkrétně o co jde, tak je těžké na cokoly reagovat. Příjďte mi to říci do očí na prodejnu v čem máte problém mile rád si to vyslechnu. Nebo to neumíte a musíte se zde schovávat za anonymní e.maily! Hezký den Marek Šrajer

  • Dobrý večer. Zajímalo by mě, zda někomu z Vás, kteří jste napsali na obchod ŠRAMUS zápornou kritiku, přišla soukromá odezva od Šrajera. Že bychom si tu mohli uspořádat přehlídku. Nic ve zlém proti těm, kteří nakoupili dobře a mají jiný názor. Jen se ptám, protože bychom se tu mohli podělit a předložit ostatním, aby si také udělali úsudek.

  • Vašek Vičík: pan Šrajer diktoval? Je to bez chyb, ale stejná sračka :-) Kup si umělý fikus tvl....

  • Banda kreténů, co si potřebuje šťouchnout někam, kde sami ani nezakusili. Nevím jak vy, ale já si nemůžu stěžovat. Koupil jsem, co jsem chtěl, kvůli vlastní blbosti jsem musel doobjednávat a prodejce po telefonu bez problému a kamarádským způsobem vyšel vstříc. Lidi vzpamatujte se! Co je na tom, že platíte poštovné a jiné věci okolo? Je to služba a taky by jste ji jen tak nedělali zdarma. Já jen, že majitel tohoto shopu nemá důvod psát si recenze sám. Já mu tady dávám osobně jednu kladnou za sebe a vy si čekejte v jiném shopu týden až měsíc na zboží, které nelze kolikrát sehnat. Nikde jinde už objednávat nebudu. Tady NELZE neexistuje. A vy co nechcete, běžte do píp a obejdnávejte si třeba na alze ;)

  • Válková: Paní Válková, nemohla jste očekávat lepší odpověď. Když si přečtete starší komentáře, zjistíte, že je pan majitel ředitel zeměkoule.
    Marcela Vlachová

  • Dobrý den paní Válková, nikde není psáno, kdy zákazník musí a kdy nemusí platit náklady na dopravu je to rozhodnutí každého prodejce. Dnes již u mnoha produktů máme dopravu scela ZDARMA. Můžu Vám napsat nespočet e-shopů, kde dopravu platíte...Máte u nás možnost, pakliže zboží nad tuto cenu zaplatíte převodem, tak nic již navíc neplatíte. Takže nevidím problém. Jinak hlavně, že jste spokojená...S pozdravem šramus.cz

  • Dobrý den,

    jen jsem se chtěla zeptat, proč zákazník musí hradit poštovné přesto, že má zboží nad 5.000 Kč.

    Musím říct, že jsem doposud nepoznala žádný e-shop, kde by se hradilo poštovné při takto vysoké částce. Poštovné mají (jak který obchod) zhruba od 2.000 - 3.000 Kč zdarma.

    Proto jste mě odradili koupit si od Vás výrobek a radši jsem si ten samý výrobek našla na jiné webové stránce s poštovným zdarma.

    Do budoucna byste to měli pozměnit než přijdete o spoustu zákazníků.

    S pozdravem Válková

  • cj: Dobrý den, předem je slušnost napsat alespoň jméno, když už nás chcete kritizovat... Píši jako majitel firmy pouze reakce na hodnocení. Snažíme se celá firma maximálně vyjít vstříc všem zákazníkům a těm co nás pochválí a ocení velice děkuji. Neustálí tak zvaní prudiči byly jsou a budou a těm se nezavděčí nikdo. Jinak děkujeme, aby se nám dařilo v podnikání s pozdravem Marek Šrajer majitel ŠRAMUS.CZ

  • Pan majitel si tu evidentně dělá hodnocení sám, jinak už by měl tak 15%. Profi odpovědi na negativní hodnocení... Ať se mu daří v podnikání. Pha

  • Tak jako mazec, na muj email nemohl pan obchodik odpovedet, ale na negativni hodnoceni odpovedel okamzite, nechci nikoho poskozovat, ale tohle me fakt vytocilo!!! Poprve v historii co jsem nekam takhle napsal, protoze si myslim ze by tohle meli videt ostatni zakaznici, ma chyba je, ze jsem se nepodival drive sem na recenze.

  • Petr: To uděláte dobře. S takovou arogancí od obchodníka jsem se ještě nesetkala.