Přihlásit se a přidat příspěvek
  • koukám a nestačím se divit...asi pan Šrajer je dobrý týpek..chtěl jsem si u této firmy objednat zboží.. ale jdu jinam

  • Všimla jsem si, že v recenzích, když se objeví negativní hodnocení, následuje pár dní po něm hodnocení kladné. Tak si říkám, jestli si to ŠRAMUS.CZ nepíše sám. Ale přesto se omlouvám všem, co třeba psali kladně, nechci se Vás dotknout, měli jste opravdu štěstí. Ty bláho, ale takové jednání jsem fakt nezažila.

  • Tak jo, dostala jsem svolení od pana Šrajera, že sem mohu vložit jeho e-mail. Reakce na kritiku v recenzích a v diskuzi. Popravdě, ne že bych žádala o jeho svolení, ale když o to tak stojí. Dnes mi přišel e-mail v tomto znění:

    Dobrý den,
    vaším hodnocením na Heurece ukončuji veškerou snahu
    a komunikaci. Hezký zbytek neděle.
    p.s. snaha z naší strany byla odplata od vás hodnocení - můžete opět uveřejnit.
    S pozdravem
    Marek Šrajer

    Do položky "recenze" jsem také dostala odpověď, a proto apeluji na Vás, kdo chcete nakupovat v tomto obchodě, rozmýšlejte a přečtěte si recenze. Začínejte od strany 1, tam jsou nejnovější.

  • Jéé, tak to jsem si oddychla. Trochu jsem o sobě začala pochybovat.
    Na ukázku jednání obchodník - zákazník, předkládám e-mailovou smršť s obchodníkem. Všechny Vás tady lituju, protože jste jistě nakoupili za více než 1000,- korun a nejste spokojeni. Já naštěstí nakoupila (i s dodáním) za necelých 1000,-kč-


    24. 4. 2015 v 6:10, Marcela Vlachová
     Dobrý den.
    Nevím, jestli si vzpomenete, ale vedli jsme spolu slovní přestřelku ohledně pozdního zaslání zboží, které jsem si u Vás objednala. Včera mi zboží přišlo, (po 18 dnech). Cabasa, kterou jsem si objednala má rozměry 8,5 cm a ne 6 cm. Osmicentimetrovou doma mám, tak chápete, že jsem celkem vytočená, co jste mi to poslal. Cítil jste se uražen, že jsem na Vás tlačila a stále se připomínala. Oháněl jste se argumenty, že Cabasa je na skladě, ale čekáte na šejkr, až ho dodavatel pošle. Nedostala jsem od Vás žádný informační e-mail a ani potvrzovací. Vy ho prý máte, že mi byl odeslán, já nemám nic. Konečně ale zboží došlo, chlápek z PPL mi nezavolal, přebrala to moje kolegyně a já dnes ráno, když to rozbaluji, jsem vzteky bez sebe.
    Tak že, rozhodně u Vás už nikdy více a hodně rychle tuto informaci předám hudebníkům, které znám.
     Měnit zboží rozhodně nebudu. Bojím se, že by mi nové nedošlo.
    Marcela Vlachová

    Dobrý den,
    to, že Vám zboží přišlo po takové době, tak na to jste byla upozorněna v našem rozsáhlém telefonátu.
    Bohužel za tuto skutečnost nemůžeme. Nejsme výrobci, ale pouze prodejci. Cabasa byla skladem a čekalo 
    se pouze na Shacker. Vůbec jsem se necítil uražen pouze jsem se Vám snažil vysvětlit proč zboží nebylo 
    skladem podle tohoto e-mailu to stejně bylo jedno, protože jste nic nepochopila…
    Take jsem Vám řekl, že si můžete zkusit objednat shacker jinde - možná by jste čekala ještě déle…
    E-mail byl zaslán o doručení společností PPL - přišel mi do kopie den dopředu, takže jste byla srozuměna
    s tím, že druhý den obdržíte zboží. Byl na etiketě uveden i telefon na Vás. Vše jsme splnili dle našeho posledního 
    telefonátu. Vše tedy stojí podle Vás (budu slušný) za nic, můžeme i za řidiče PPL atd.
    Neoceníte vůbec ale vůbec nic. Předejte si hudebníkům co chcete. Snažíme se jak to jde a nic.
    Závěrem si k Vám neodpustím také jednu věc. Jestli jste učitelka ve škole tak chudáci děti.
    p.s. u nás platí jedno hudba se dělá pro radost…
           Vše jsem Vám napsal více již reagovat nebudu
    S pozdravem
    Marek Šrajer

    24. 4. 2015 v 10:49, Marcela Vlachová
    Co bych měla ocenit? Cabasu , kterou už doma mám ve stejném rozměru? Snažíte se, jak to jen jde? Tak to silně pochybuji, protože, kdyby tomu tak bylo, dostanu od Vás odpověď a vysvětlení, proč nabízíte Cabasu 6-ti centimetrovou,, kterou nemáte a klidně si pošlete s jiným rozměrem. A než budete zpochybňovat moje učitelské schopnosti, zameťte si před svým prahem. Kdo je tady neschopný, jste, bohužel, Vy. A ještě k tomu ješitný, fakt blbá kombinace u chlapa. Jestli budete, či nebudete reagovat, je mi tak nějak šumák, ale aspoň jste si to přečetl a to mě těší.
     
    Paní Vlachová,
    já a ješitný určitě ne Vás mi je ale díky těmto dvoum arogantním komentářům líto.
    Pěkný den
    Marek Šrajer

    29. 4. 2015 v 6:07, Marcela Vlachová
    Dobrý den.
    Ptám se již bez emocí, jen ze zvědavosti zákazníka.
    Stále mi nebyl zodpovězen dotaz, proč jsem od Vás obdržela Cabasu jiných rozměrů, než jsem si objednala. Myslíte, že se to někdy od Vás dozvím? Společně jsme se dohadovali a vzájemně osočovali, ale podstatnou odpověď jsem vlastně nedostala.
    Děkuji Marcela Vlachová
    nebylo Vám již odpovězeno, protože e-maily od vás byly emoční a urážející a to opravdu nemám za potřebí…

    teď to budu brát jako kdyby jste nic nenapsala.
    Dobré ráno,
    Cabasu jsme dodali podle čísla dle objednávky vše tedy souhlasí. Můžeme objednat od Dimavery znovu všechny cabasy na sklad
    a uvidíme jaké rozměry nám příjdou. Cena 4 cm a 6 cm je stejná takže pakliže by to bylo jinak můžeme vyměnit.
    S pozdravem a mějte pěkný den.
    Marek Šrajer

    Dobrý den,
    děkuji za odpověď. Objednala jsem si Cabasu 6 - centimetrovou, ale přišla mi 8,5 centimetrová.
    Mám tedy dvě stejné. (doma jsem  již 8,5 cm měla). 
    Přeji Vám též pěkný den
    Marcela Vlachová

  • Dobry den, tak koukam, ze nejsem jedinej, kdo nebyl spokojen. Objednal jsem si bassreflexy cca minuly rok. Prisly bleskove, to ano. Horsi je, ze mely uplne jine rozmery, nez jsem si objednal. Tak jsem volal panu majiteli a dohodli jsme se, ze si je teda necham. To byl jeste velice prijemny. Jenze pak se mi to rozlezelo v hlave. Proc, kdyz jsem chtel jine zbozi, ktere potrebuju a toto je mi k nicemu. Tak jsem volal znova, pry ze mi penize vrati, a ze mi posle storno fakturu. A ta ne a ne dojit. Volal jsem a mail prej odeslal, ale nic mi neprislo. Toto trvalo skoro mesic. Nakonec jsem mluvil s nekym jinym z firmy a ten mi rekl, ze muzu byt rad, ze mi neodectou 15% za to, ze jsem balik rozbalil. Super. Od te doby nakupuju jinde a jsem spokojen. Podle pana majitele samozrejme nepisu pravdu.

  • Obchod Šramus sechová velice nestandardně a protizákonně. Pokud zboží vrátíte, zapomeňte na to, že dostanete zpět peníze. Když jej na vrácení upozorníte předem, pohrozí vám tím, že vám odečte 15% z ceny za to, že jste zboží již vybalil a tím prý jste ho poškodil. Plnou cenu prý vám vrátí jen v případě, když zboží vrátíte v originálním balíku bez známek rozbalení, tedy jen tehdy, když si zboží ani nevyzkoušíte a ihned je pošlete zpět. Jinak počítejte s dlouhým soudním sporem, který sice vyhrajete, ale nemáte záruku, že svě peníze ještě někdy uvidíte. Nedoporučuji tuto prodejnu jako velice neseriozní obchod!

  • ...ze zákona máte právo i na vrácení poštovného a to i přes to,že si napíše do obchodních podmínek,ze jej nevraci!!! Už jsem měl tu čest a až po urgenci právníka mi jej vrátil. Pochopitelně jsem to ještě dodatečně nahlásil na ČOIku.
    ČOIka mi odpověděla,že udělila pokutu.

  • Vážený pane Šrajer , zřejmě jste v mém komentáři nepochopil , že naopak sem psal že zboží přišlo rychle . Ale tj bohužel také to jediné , protože poškrábaná obrazovka Led obrazovky , Ťuknutý rám je evidentní a nezajímá mě čemu říkáte zapečetěno když to přišlo v normální papírové krabici . Mám zboží nafocené a bylo jasně již používané . To že sem právě další nespokojený zákazník je evidentní a že každého slušně pošlete doprdele je Vaše věc . Já znovu žádám o vrácení peněz a pokud se nedočkám , předám celou záležitost obchodní inspekci . Ze zákona mám právo na vrácení peněz . Tak tu přestaňte kecat blbosti a urychleně napravte to co máte . Poté si reklamujte u výrobce co chcete Děkuji

  • Od šramusu ani špendlik. Prvě jsem objednal zboží, pul roku neodpovědely. Pak jsem objednal znovu (stornoval jsem predhozi objednavku) a prišlo vadne. Hned jsem reklamoval tak jak navrchli, nasledovalo mlčeni. po pul měsíce urgovani, a rezolutnem žadani aby se reklamace řešila. Navrchli navrat zboží, jen že jsem v strachu že zustanu beze zboží a peněz,...

  • Tomas: Ja jsem objednávala 19.2. a 21.2.mi zboží dorazilo

  • Funguje este tento obchod? Po objednavke som uz tzyden bez akejkolvek reakcie.

  • sramus: vážený pane, nechtějte abych si o vás začal myslet, že jste obyčejný lhář. Dobropis mi měl vystavit váš účetní tak, jak to bylo ve vašich obchodních pomínkách. Do dnes mi nikdo nic neposlal!!! Další věc, kdybych se neobrátil na právního zástupce, dodnes bych neměl peníze za vrácené zboží !!! A vrácení poštovného(což je vaše povinnost ze zákona) bych se taky nedočkal nebýt intervence české obchodní inspekce!! Číslo mého účtu jste měli v každé urgenci o vrácení peněz, to že emaily nečtete svědčí o vašem přístupu k zákazníkům. Přeji hezký den, s pozdravem P. Ježek

  • Povedal som, ze som si zakupil sluchatka, ale tie mi nevyhovuju a vraciam ich. A ze miesto nich chcem kupit ine.... na co ste ma odbili tou info o baleni.
    Nechapem, preco taky obchod s hudobninami nema par sluchatok na predajni, urcenych pre zakaznika.
    A verte, ze take obchody som nasiel, kde si vazia tych mojich par tisic za sluchatka.... holt na Vas som asi mala ryba.
    Vela stastia aj Vam.

  • Stano: Reakce na Vás milý Stano, který jste přišel na prodejnu a sděli nám, že jste si již sluchátka koupil, ale že si chcete zde jen porovnat mezi ostatními ale sluchátka v High provedení opravdu nezkoušíme z důvodů precizního zabalení od výrobce! Poté se již sluchátka nechovají jako nová ale vybalená a používaná.Patřičné informace a podporu prodejce jste dostal! Pakliže nejste spokojen musíte navštívit jiný obchod hodně štěstí...

  • Pavel Ježek: Milý pane, pakliže nám nepodepíšete podepsaný Dobropis a neuvedet číslo účtu tak je to těžke. Jsou to věci, které musí být doloženy k řádnému vrácení zboží a poté i peněz na Váš účet. Jestli to příjde někomu divné tak je to standartní postup.

  • Tiez mam negativnu skusenost s danym obchodom.
    Dnes som si tam chcel kupit studiove sluchadla. Na otazku, ci je mozne ich odskusanie na predajni mi bolo oznamene, ze AKG su vo folii, Sennheiser maju plombu a vlastne je mozne vyskusat len sluchadla ktore su otvorene (boli to len jedny). Sluchadla boli v rozmedzi 3 000 az 5500 kc a nebudem taketo sluchadla kupovat bez toho, aby som ich mal aspon kratko na hlave...
    Hlavne, ze na svojej stranke sa pysnia "Každý kdo nás navštíví má možnost si zboží nezávazně vyzkoušet a dostat k němu patřičné informace a po té si ho okamžitě odnést. "

    Za mna velke NIE !

  • Pavel Ježek č.objednávky:120929/8417
    Velmi dobrý pozor na odstoupení od smlouvy!!! Zboží jsem zaslal nepoškozené, zabalené tak jak mi bylo doručeno a se všemi náležitostmi 22.10.2012. Doručeno do Šramus.cz bylo 24.10.2012. Do dnes mi peníze nevrátily ani po mé 2.urgenci. Vše jsem předal právnímu zástupci. S Pozdravem Pavel Ježek.