• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Upřímně jsem byl překvapen zasláním dotazníku o spokojenosti s nákupem...

    Pro nákup v tomto zahraničním e-shopu jsem se rozhodl POUZE podle recenzí, nikdy dřív jsem zde nenakupoval a rozhodně už nikdy nebudu.

    Sháněl jsem paralyzér, který nebyl moc dobře k sehnání.
    Buď zde, nebo na jednom blíže nespecifikovaném českém e-shopu,
    který však neměl dobré recenze.
    Proto jsem se rozhodl nakoupit zde.

    Expedice byla rychlá, což je jediné kladné pozitivum.

    Balík přišel kurýrní službou NAPROSTO nepoškozený, nerozbalený ani jinak deformovaný - tudíž mě nic nevedlonk tomu jej nejdříve rozbalit, zkontrolovat a teprvé poté zaplatit - a to byla velká chyba.

    Balík jsem rozdělal až večer doma, zboží vybalil z pečlivě zabalené bublinkové fólie a obal paralyzéru byl z obou stran - horní i dolní strany - po celém průměru poškozený a paralyzér UVNITŘ krabice ušmudlaný a zaprášený...

    Pro vysvětlení - paralyzér už měl někdo venku a bůh ví, co s ním kdo dělal.

    Reakcí obchodu bylo, že zásilka byla před zabalením a odesláním zkontrolována,
    takže balík musel být poškozen PŘI PŘEPRAVĚ a tudíž nenesou odpovědnost za chyby dopravce.

    Na můj dotaz,
    je je možné poškodit zboží v NEPOŠKOZENÉM, NEDEFORMOVANÉM, ANI JAKKOLIV JINAK poničeném ORIGINÁLNĚ zabaleném balíku jsem si již žádné další odpovědi nedočkal.

    Jsou jen dvě možnosti vysvětlení - nedbalost nebo úmysl.
    Zboží buď žadnou kontrolou při expedici neprošlo nebo bylo naopak odesláno s úmyslem se ho zbavit.

    Ať tak nebo onak - obchod již dále nekomunikuje, natož nějaká forma satisfakce nebo snaha o řešení.

    Upřímně - dost dobře nerozumím uvedeným kladným referencím, které tenhle e-shop posbíral.
    Nemám nejmenší zájem jakkoliv poškozovat tento e-shop, nejsem konkurence ani cokoliv podobného - jsem normální zákazník, co se rozhodl pro nákup podle recenzí,
    ale tohle byl první a zároveň poslední nákup zde a už nikdy víc.

    Ještě podotknu,
    že v žádném renomovaném českém e-shopu nikdy podobný problém nezaznamenal a to už nakupuji na internetu opravdu dlouhé roky....

    Být tenhle paralyzér dostupný v renomovaných CZ e-shopech, nikdy byl jej nekupoval v Polsku.

    Obrázek ať si udělá každý sám.

    Reakce obchodu Spy Shop

    Vážená paní/pane

    Bohužel jsme od zákazníka na naši žádost neobdrželi fotografii závady zařízení. Nabídli jsme zákazníkovi bezplatné vrácení nebo výměnu s další sadou firemních pomůcek zdarma, ale zákazník si výměnu nepřeje. Výše uvedený komentář proto považujeme za neférový a poškozující dobré jméno naší společnosti, která je na trhu již více než 17 let. Spokojenost našich zákazníků podtrhuje velké množství pozitivních zpětných vazeb. Samozřejmě se mohou vyskytnout drobné problémy, které lze vždy odstranit. Zákazník bohužel odmítl nabídku bezplatné výměny. Velmi nás mrzí, že stále dochází k takovým situacím, kdy se "zákazník" snaží za každou cenu napsat špatné hodnocení. Konkurence se vždycky projeví.
    Nicméně počet spokojených zákazníků a lidí, kterým naše společnost pomohla, je obrovský a to objednávkám nebrání.

    Budeme pokračovat v rozvoji prodeje a vždy budeme dbát na kvalitu poskytovaných služeb.

    Zdravíme,
    SpyShop24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Po týdnu napíšou že zboží vlastně nemají skladem

    Reakce obchodu Spy Shop

    Zákazník byl o nedostupnosti informován dva dny po nákupu. Bohužel z důvodů, které jsme nemohli ovlivnit, nebylo možné zboží zaslat a zákazníkovi byl nabídnut jiný - lepší model. Poté, co zákazník nákup zrušil, byly mu peníze vráceny na uvedený účet. Jako kompenzace byl zákazníkovi nabídnut balíček firemních gadgetů, který nepřijal.
    Za vzniklou situaci se omlouváme. Takové věci se stávají v každém obchodě a nám jen velmi zřídka.

    Zdravíme,
    SpyShop24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil jsem 2000 a tovar mi nepřišel už čekám druhý měsíc a stále nic, pravděpodobně se jedná o podvodných e-shop.

    Reakce obchodu Spy Shop

    Vážená paní/pane,

    Velice nás mrzí Vaše hodnocení, jednak z důvodu toho, že byl jste nespokojen, a jednak Váš komentář poškozuje dobré jméno naší společnosti, která je od 17 let na trhu a vždy poctivě jedná se zákazníky. O to víc považujeme za důležité objasnit průběh objednávky.

    Předmětem objednávky bylo specifické zboží, které jsme museli dovážet od dodavatele. Chtěli bychom zdůraznit, že okamžitě jsme předali zákazníkovi informaci o dostupností zboží a prodlení dodací lhůty. Zároveň jsme nabídli vracení peněz jako druhou možnost. Zákazník souhlasil s delší dodací lhůtou, s tím, že má o zboží zájem a počká. Mezitím objednávka byla zrušena, a celá částka byla vracená zpět na bankovní účet. Podotýkáme, že vše bylo dohodnuto se zákazníkem.

    Po vracení peněz a uzavření objednávky zákazník pochopitelně obdržel možnost hodnocení a přidání komentáře. Navzdory předchozí gentlemanské dohodě a neustálé komunikaci se zákazníkem, v komentáři zaznělo znehodnocující slovo. Rozumíme, že zákazník tak dál vyraz svoji nespokojeností, co ale nemůžeme pochopit je to, že zákazník zpochybnil naši poctivost.

    Zdravíme,
    SpyShop24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez čekého návodu, navyšování ceny, rušení objednávky ze strany prodejce.

    Reakce obchodu Spy Shop

    Vážená paní/pane

    Děkujeme Vám za informace. Cena byla zvýšena a zákazník o tom byl informován. Zvýšení ceny bylo způsobeno omezeními výrobce a situací covidu ve světě. Příručka v češtině byla zaslána e-mailem.

    Zdravíme,
    SpyShop24.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Slabá komunikácia
    • Tovar sa nepodarilo nainštalovať
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr sortimentu, dobré ceny
    • Dlouhá doba doručení, doufám, že zboží aspoň dorazí

    Reakce obchodu Spy Shop

    Vážený pane,

    je nám líto, že nejste spokojen s nákupem. Za nestandardně delší dodací lhůtu se Vám ještě jednou velmi omlouváme.

    Zdravíme,
    SpyShop24.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto šokující zkušenost - po více než týdnu čekání (objednaná věc přitom měla být dodána během pár dnů) jsem dostal pouze zprávu e-mailem, že poslední kus zboží byl "pokažený" a ať obratem odpovím, jestli na objednávce trvám. Takže jsem obratem odpověděl, že ano, že i tak na objednávce trvám... no, a od té doby stále nic. Byl to dárek k narozeninám pro mého velmi dobrého kamaráda, ale vlastně nikdo neví, jestli dorazí alespoň k Vánocům...??!!?? Naprosté zklamání, obchod SpyShop rozhodně nedoporučuji. Hnus.

    Naprosto šokující zkušenost - po více než týdnu čekání (objednaná věc přitom měla být dodána během pár dnů) jsem dostal pouze zprávu e-mailem, že poslední kus zboží byl "pokažený" a ať obratem odpovím, jestli na objednávce trvám. Takže jsem obratem odpověděl, že ano, že i tak na objednávce trvám... no, a od té doby stále nic. Byl to dárek k narozeninám pro mého velmi dobrého kamaráda, ale vlastně nikdo neví, jestli dorazí alespoň k Vánocům...??!!?? Naprosté zklamání, obchod SpyShop rozhodně nikomu nedoporučuji. Hnus.

    Reakce obchodu Spy Shop

    Vážený pane,

    je nám líto, že nejste spokojen s nákupem. Za nestandardně delší dodací lhůtu se Vám ještě jednou velmi omlouváme, ale informovali jsme Vás o termínu, který nám potvrdil výrobce.

    Zdravíme,
    SpyShop24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota. *Editováno.*

    Reakce obchodu Spy Shop

    Vážený pane,

    je ná líto, ale vrácení zboží v případě nákupu na firmu není možné, o čem jsme vás informovali.

    Zdravíme,
    SpyShop24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží přišlo 11. den po objednání, až po urgenci

    Reakce obchodu Spy Shop

    Vážený pane,

    je nám líto, že nejste spokojen s nákupem. Za nestandardně delší dodací lhůtu se Vám ještě jednou velmi omlouváme.

    Zdravíme,
    SpyShop24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tu jsem nenašla

    trvalo to slouho a nakonec bylo zboží nefunkční - vracela jsem ho

    Reakce obchodu Spy Shop

    Vážená paní,

    je nám líto, že nejste spokojená s nákupem. Za nestandardně delší dodací lhůtu se Vám ještě jednou velmi omlouváme, informovali jsme Vás vždy o termínu, který nám potvrdil výrobce. Jakmile zboží dorazí, idned je ověříme.

    Zdravíme,
    SpyShop24.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí jako SKLADEM zboží, které nemají
    • Komunikují mizerně, až arogantně

    Objednala jsem paralyzér baterku 2 ks. Zboží jsem stále neobdržela. Nejdřív mi napsali, že měli jenom poslední vadný kus a že zboží "by mělo dorazit tento týden" (psáno předminulý týden). Když jsem se ptala, proč mají pořád u paralyzéru napsáno, že je skladem, napsali, že je to nějaká technická chyba. Když jsem se zeptala, jestli mohou dodat jiný typ, který mají taky údajně skladem, nejdřív neodpověděli vůbec a pak mi arogantně napsali, že už mi přece řekli, že ne. Podle mě jsou to podvodníci.

    Reakce obchodu Spy Shop

    Vážená paní,

    je nám líto, že nejste spokojena s nákupem v našem obchodě. Omlouváme se za problém s dodáním zboží. Napsali jsme vám, že poslední kus byl ověřen a zjistili jsme závadu. Bohužel na webu nebyly z technických důvodů aktualizovány skladové zásoby. Určitě jsme nebyli arogantní. Hned jsme vás vstríčně informovali, že paralyzér je poškozen a neexistuje možnost dodání jiného typu, protože čekáme na dodávku z USA, která dorazí teprve v lednu. Zákazníků nepodvádíme, co potvrzuje cca 100 % pozitivních hodnocení. Objednávka byla na dobírku, takže dokonce jsme neměli možnost vás podvést. Neměli jsme také důvod lhát ohledně stavu vaší zakázky.

    Samozřejmě celou situaci chceme vykompenzovat. Doufáme, že společně najdeme nějaké řešení, které vám vyhovuje.

    Zdravíme,
    SpyShop24.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Polský obchod, na štěstí má jakési zastoupení v Praze...

    Mám velice špatné zkušenosti. Část zboží dorazila, číst zboží nikoliv!!! Nedalo se používat, Dodávku jsem musel reklamovat. To je již týden bez odpovědi!!! Veliká nedůvěra a nespokojenost!!!

    Reakce obchodu Spy Shop

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste spokojen s nákupem v našem obchodě. Máte pravdu, že v balení chyběl konektor, který je nutný k nabíjení zařízení. Po obdržení vaši zásilky hned jsme vám ho poslali. V případě dalšího nákupu určitě vám poskytneme slevu, omlouváme se za komplikace. Další věci, které jste zmínil součástmi balení nejsou. Video na YouTube je pouze ukázkové, faktický obsah balení najdete na stránce výrobku.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Zdravíme,
    SpyShop24.cz