Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Stromeček neodpovídá stavu na obrázku, chybí větve, zboží vracim, nedoporučuji.

    Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vánoční nedorazilo ani za 10 dní
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi nedoporučuji! Nekvalitní rozbité zboží!!!

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den, paní Tomášová,

    mrzí nás, že jste nebyla spokojena se zakoupeným zbožím. Pokud jste obdržela poškozený nebo nekvalitní produkt, rádi bychom situaci vyřešili k vaší spokojenosti. Prosíme, kontaktujte naše reklamační oddělení na e-mailu nebo telefonicky, abychom mohli problém co nejrychleji napravit.

    Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a proto uděláme maximum, aby byla situace vyřešena.

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zakoupený vánoční stromek neodpovídá popisu ani fotografií jsem zklamana

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den, paní Renato,

    děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás, že vánoční stromek nesplnil vaše očekávání. Rádi situaci vyřešíme – prosíme vás, kontaktujte naše zákaznické oddělení, abychom mohli prověřit detaily a nabídnout vám vhodné řešení, například výměnu nebo vrácení zboží.

    Vaše spokojenost je pro nás důležitá a omlouváme se za případné nepříjemnosti.

    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    ZBOŽÍ JE ZAPLACENÉ A NEPŘIŠLO

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste zboží dosud neobdržela. Podle našich záznamů bylo odesláno 5. pracovní den po objednávce, jak bylo uvedeno na našem webu. Prosíme, kontaktujte naše reklamační oddělení na email: [email protected], abychom mohli situaci prověřit a případně zahájit reklamaci u dopravce. Uděláme vše pro to, aby se problém co nejdříve vyřešil.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nepřišly mi krápníky ,ale obyčejné blikací světýlka co se dávají na stromek,akorát 17 m dlouhé

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti s doručeným zbožím. Pokud jste obdržela jiné zboží, než jste objednala, prosím kontaktujte nás na e-mailu [email protected]. Rádi situaci co nejrychleji vyřešíme a zašleme vám správný produkt, případně domluvíme vrácení.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a věříme, že problém společně vyřešíme k vaší plné spokojenosti.

    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Od objednání naprosto žádná komunikace krom potvrzení objednávky.
    • Neodpovídající informace o skladových zásobách a dodacích termínech
    • Nepříjemná arogantní obsluha zákaznické linky

    Už nikdy víc...

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen s naší službou. Vaši objednávku jsme vyřizovali podle dostupnosti uvedené na našem e-shopu, tedy s expediční lhůtou 3–5 pracovních dnů, což bylo dodrženo.

    Co se týče zákaznické linky, snažíme se vždy o vstřícnou komunikaci a je nám líto, pokud jste měl jiný pocit. Naším cílem bylo vše vám jasně vysvětlit, ale zdá se, že došlo k nedorozumění.

    Vážíme si zpětné vazby a budeme se snažit naše služby dále zlepšovat. Pokud budete mít další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat.

    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Malý stromek,nevyvrtaná dírka na obvod ,neodpovídá obrázku a dlouhé dodání

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení. Rádi bychom informovali, že objednané zboží bylo odesláno 5. pracovní den od vytvoření vaší objednávky.

    Omlouváme se za zpoždění. Na našem webu upozorňujeme na aktuální prodlevy způsobené vysokým počtem objednávek.

    Pokud dorazilo zboží vadné, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na email [email protected] pro sjednání nápravy.

    Děkujeme za vaše pochopení.
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 5.12. a expeduji to az 17.12.

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste nebyli spokojeni.
    Omlouváme se za zpoždění vaší objednávky. Na našem webu jsme upozorňovali na aktuální prodlevy způsobené vysokým počtem objednávek. Také jsme vás informovali e-mailem o delší expediční lhůtě ze skladů v EU.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že nám dáte šanci napravit vaši zkušenost.
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chtějí peníze předem
    • zákaznická podpora nefunguje
    • nemám tušení jestli objednávka z minulého měsíce dorazí do nového roku

    Zboží jsem objednal s předstihem, psali že mají skladem a mohou ho expedovat do pěti dnů. Všechno jsem uhradil a do dnes nic nepřišlo. Zatím se firma tváří jako scam. Zpomalená zákaznická podpora vůbec nereaguje na požadavky informovat o stavu zásilky - což na jiných eshopech funguje automaticky. Takže peníze nikde - zásilka nikde - informace žádné. Doporučuji heuréce stáhnout eshop ze srovnávače.

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení. Rádi bychom informovali, že objednané zboží bylo odesláno 5. pracovní den od vytvoření vaší objednávky.

    Omlouváme se za zpoždění. Na našem webu upozorňujeme na aktuální prodlevy způsobené vysokým počtem objednávek.

    Pokud se zásilka ztratila u dopravce, tak je již celá záležitost řešena s naším reklamačním oddělením.

    Děkujeme za vaše pochopení.
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nic
    • Zboží ani za týden není odesláno

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení. Rádi bychom informovali, že objednané zboží bylo odesláno 5. pracovní den od vytvoření vaší objednávky.

    Omlouváme se za zpoždění. Na našem webu upozorňujeme na aktuální prodlevy způsobené vysokým počtem objednávek.

    Děkujeme za vaše pochopení.
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden po objednání a zboží nikde,jek mám hodnotit obchod, jedině záporné

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení. Rádi bychom informovali, že objednané zboží bylo odesláno 5. pracovní den od vytvoření vaší objednávky.

    Omlouváme se za zpoždění. Na našem webu upozorňujeme na aktuální prodlevy způsobené vysokým počtem objednávek.

    Děkujeme za vaše pochopení.
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevíme, kde se zboží nachází.

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení. Rádi bychom informovali, že objednané zboží bylo odesláno 5. pracovní den od vytvoření vaší objednávky.

    Omlouváme se za zpoždění. Na našem webu upozorňujeme na aktuální prodlevy způsobené vysokým počtem objednávek.

    Děkujeme za vaše pochopení.
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka 2.12 doteď stojí a nic se nehýbe kromě potvrzovacího emailu vůbec nic

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení. Rádi bychom informovali, že objednané zboží bylo odesláno 5. pracovní den od vytvoření vaší objednávky.

    Omlouváme se za zpoždění. Na našem webu upozorňujeme na aktuální prodlevy způsobené vysokým počtem objednávek.

    Děkujeme za vaše pochopení.
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace ohledně dodání zboží

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení. Rádi bychom informovali, že objednané zboží bylo odesláno 5. pracovní den od vytvoření vaší objednávky.

    Omlouváme se za zpoždění. Na našem webu upozorňujeme na aktuální prodlevy způsobené vysokým počtem objednávek.

    Děkujeme za vaše pochopení.
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem si objednala, vůbec nedorazilo a už ho chcete ohodnotit a to tedy nevím proč:-)

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení. Rádi bychom informovali, že objednané zboží bylo odesláno 5. pracovní den od vytvoření vaší objednávky.

    Omlouváme se za zpoždění. Na našem webu upozorňujeme na aktuální prodlevy způsobené vysokým počtem objednávek.

    Hodnocení spokojenosti chodí automaticky po 3 dnech, nezávisle na expediční lhůtě.

    Děkujeme za vaše pochopení.
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • žádné informace o stavu nebo času doručení,

    Při objednávce bylo vše skladem a jedna položka do 3 dnů, je to víc jak týden a není doručené ani zboží a ani žádná informace kdy k tomu dojde. Na stránce svítí jen přijatá objednávka.

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení. Rádi bychom informovali, že objednané zboží bylo odesláno 5. pracovní den od vytvoření vaší objednávky.

    Omlouváme se za zpoždění. Na našem webu upozorňujeme na aktuální prodlevy způsobené vysokým počtem objednávek.

    Děkujeme za vaše pochopení.
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pokud nemá obchod zboží skladem nebudu ho nabízet.

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu, velmi si jí vážíme. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni. U produktů, které nemáme skladem, se snažíme vždy uvádět informaci o delší dodací lhůtě, aby zákazníci měli co nejpřesnější přehled.

    Vaše připomínka je pro nás podnětem ke zlepšení a zapracujeme na tom, abychom naše služby dále zlepšili.

    Děkujeme za pochopení a budeme rádi, pokud nám v budoucnu dáte další šanci.

    S přáním hezkého dne
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží po 7 dnech zatím nedorazilo a prodejce mě ani neoznámil že by zboží odeslkal

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení. Rádi bychom informovali, že objednané zboží bylo odesláno 5. pracovní den od vytvoření vaší objednávky.

    Omlouváme se za zpoždění. Na našem webu upozorňujeme na aktuální prodlevy způsobené vysokým počtem objednávek.

    Děkujeme za vaše pochopení.
    Tým Springos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem v pátek, přišlo mi pouze potvrzení a objednávka je stále v řízení. Bohužel, nejsem spokojena.

    Reakce obchodu Springos.cz

    Dobrý den,

    vaše negativní recenze nás mrzí, objednané zboží bylo odeslané 5. pracovní den od vytvoření objednávky.

    Omlouváme se, na webu máme upozornění na aktuální zpoždění z důvodu vysokého počtu objednávek.

    Děkujeme za pochopení
    Springos.cz