Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Komunikace
    • Zboží nepřišlo

    Katastrofa... zboží objednané, zaplacené.Do dnes nepřišlo. Napsány dva emaily...bez odpovědi. Nedoporučuji!

  • 100 %

    • Rychlost,komunikace

    S obchodem mám čerstvé zkušenosti a jen dobré.Ze začátku mi bylo divné,že nepřišla zpráva na mail ohledně potvrzení objednávky,ale pan osobně zavolal,aby mi vysvětlil,že s tím mají problém a že je vše v pořádku a posílají zboží.Zboží přišlo následující den (ve středu jsem objednala ve čtvrtek zboží doma)dokonale zabaleno s návodem a fakturou.Moc děkuji

  • 20 %

    Z obchodu jsem si objednala hoverboard. Ten mi byl sice doručen do dvou dnů od objednávky, ovšem bez jakéhokoliv daňového dokladu či potvrzení objednávky na e-mail. Přišla pouze zpráva sms, že jim nefunguje "potvrzení objednávky" a že hoverboard bude doručen nejpozději do dvou dnů. Zásilku nepřivezla ani žádná přepravní společnost (na stránkách mají, že doručují přes GLS) a platba proběhla v hotovosti při doručení zboží bez jakéhokoliv dokladu. Následně jsem společnost urgovala o zaslání daňového dokladu jak na uvedená telefonní čísla, tak na e-mail, ovšem bez jakékoliv odezvy. Teď jen doufám, že hoverboard bude bez poruchy, abych se složitě nemusela domáhat záruční opravy, výměny zboží či vrácení peněz.

  • 100 %

    • Ochota
    • Rychlost
    • Skvělá komunikace

    Děkuji moc za ochotu pána na servisu, který mi pomohl i přes telefon opravit hoverboard, čímž mi ušetřil spoustu času i peněz, přestože hoverboard nebyl vůbec zakoupen na jejich e-shopu. Mnohokrát děkuji a doporučuji. Jsem ráda, že takoví lidé ještě existují.

  • 100 %

    Ti co mají DOBRÉ zkušenosti asi moc recenze nepíší, musím se přiznat, že patřím k nim.
    Ale tentokrát PROSTĚ MUSÍM !!!!!
    Včera jsem zavolala na objednávkové a informační telefonní číslo SPORTOVNÍCH VYCHYTÁVEK celá nešťastná, že sháním pro dceru k narozeninám, které má mimochodem tuto neděli, Hoverboard offroad Blue galaxy.
    Po chvilce mi pán řekl, ať mu pošlu SMSkou dotaz na požadované zboží, že se mi ozve.
    Moc jsem tomu nevěřila, ale asi za tři hodiny pán volal a ...................
    !!!!!!!!!!!!! DNES MI HO OSOBNĚ DOVEZL AŽ DOMU !!!!!!!!!!!
    S takovou OCHOTOU jsem se již dlouho nesetkala.
    Na místě mi ho vybalil, předvedl a přidal radu jak udržovat.
    Zjednodušeně řečeno ... OBCHOD NA VELKOU JEDNIČKU........
    Jak vozítko bude fungovat a co všechno vydrží ještě nevím, to ukáže teprve čas, ale ochotný a chápavý přístup prodejce je příkladný.
    Zuzana

  • 10 %

    • žádná
    • přijali platbu a zboží neposlali
    • neodepisují na emaily
    • obě čísla na stránkách jsou nedostupná a nelze se s nimi spojit

    Moje celková spokojenost s tímto e-shopem je absolutně negativní! Nikdy a nic z tohoto obchodu nekupovat!!! Již před týdnem jsem udělala objednávku na hoverboard pro syna, bohužel pro mě jsem to okamžitě uhradila přes BÚ. Očekávala jsem (tak, jak to funguje u jiných e-shopů), že mi přijde potvrzovací email o uhrazené platbě a následně o poslání zboží na mou adresu.. NIC takového se nestalo! Žádný email mi nepřišel a dodnes mi nepřišel ani hoverboard. Psala jsem emaily ohledně stavu mojí objednávky a následně ohledně zrušení objednávky a navrácení zboží.... Zbytečně, nikdo neodpovídá! Volám na obě uvedená čísla... Zbytečně, jsou vypnutá a nikdo nevolá zpět! V tuto chvíli to vypadá, že mě obchod "okradl" o 4399,- a já jsem blbá, že jsem si nepřečetla recenze na tento obchod před zaplacením objednávky, protože jinak bych jim platbu nikdy neposlala. Již jsem učinila kroky, aby se mi peníze vrátily zpět, tak budu doufat, že to dopadne :( a jsem poučená do konce života, že nejdřív přečíst recenze a pak teprve objednávat a posléze zaplatit!!!

  • 10 %

    • Nereagují
    • Nezvedají telefon

    Potřebovala jsem něco dořešit ohledně hoverboardu,nedali mi fakturu,návod a ani autorizační kód ke spárování hoveboardu s telefonem. Nezvedají telefon a ani nereagují na email. Takže nedoporučuji, akorát vyhozené peníze za něco co 100% nefunguje.

    Reakce obchodu Sportovní vychytávky

    Dobrý den,
    faktury i návody dáváme vždy k zásilce, na emaily vždy reagujeme a na telefon v případě, že nemůžeme zvednout, voláme zpět.
    A úplný nesmysl je jakýsi autorizační kód ke spárování hoverboardu s telefonem!! NIC TAKOVÉHO NENÍ MOŽNÉ ANI NENABÍZÍME. Byli bychom velice rádi pokud byste mohla reagovat a uvést svůj telefon, pokud tedy skutečně existujete...

  • 20 %

    • žádná výhoda není
    • absolutně nekomunikují
    • nevyřizují reklamace

    Telefony nikdo nebere, nekomunikují, reklamaci neřeší. Vyhněte se jim obloukem. Poruchové zboží, nic levného a přesto není snaha napravit a domluvit se.

    Reakce obchodu Sportovní vychytávky

    Dobrý den anonymní uživateli, veškeré oprávněné reklamace řešíme a ohledně reklamací je určen komunikační email [email protected].
    Pokud někdo pošle hoverboard k reklamaci pouze v přepravní tašce, byť do emailů jasně píšeme " ... stroj musí být řádně zabalen..", nemůže se divit, že stroj, který dorazí s ulámanými plasty a rozbitý odmítáme řešit a posíláme zpět. Stroje samozřejmě fotíme ihned na GLS depu k pozdějšímu projednání a dokazování...
    Také požadovat měsíc před koncem záruky zdarma výměnu lithiové baterie, která je již zcela bez napětí nelze - jedná se o spotřební materiál, na něhož se záruka nevztahuje a doba funkčnosti je zhruba 14 měsíců, byť při správném nabíjení a péči o stroj vydrží podstatně déle, některým zákazníkům již více než tři roky... Navíc máme baterie rozhodně zcela nejlevnější na trhu.
    Prosíme tedy, v případě dotazů k reklamaci komunikujte a pište na email, byť servisní telefon je funkční a je možné se na něho dovolat, případně pokud jste tedy opravdu volali, mohli jste zanechat i zprávu na mobilu, což jsme za poslední měsíc rozhodně nezaznamenali....

  • 10 %

    • - jen prodávají , nemají servis :(

    Ahoj lidi, nic tam nekupujte!!! Po tři čtvrtě roce jsem se dovolal do servisu s reklamací hoverboardu. Na baterii záruka prý jen půl roku. Oni , že když to bude baterií bude to jen za 1500Kč, a že si pošlou kurýra, ale měsíc nic...tak jsem to znovu urgoval SMS a opravdu ho odvezli, ale dnes přišel zpět stejně zabalený jako od nás...A ONI HO ANI NEVYBALILI a poslali zpět...holka brečí a já, kdybych je měl při ruce tak je roztrhnu...JS z HK

    Reakce obchodu Sportovní vychytávky

    Dobrý den, na recenze jsme bohužel neodpovídali, každý má svou pravdu, ale na vyložené lži u anonymního uživatele uděláme vyjímku. Dle zákona je baterie spotřební materiál s dobou životnosti minimálně půl roku, my však vždy počítáme rok a rozhodně baterie nejprve přeměříme a zkontrolujeme. Navíc anonymní uživatel zcela nepokrytě LŽE, a to nám jistě potvrdí Ti, jimž jsme výměnu baterie prováděli, si za její výměnu účtujeme rozhodně nejnižší cenu na trhu - 950,-Kč.....
    A ano, jako bonus stroj k reklamacím sami vyzvedáváme u zákazníka, jen nám musí potvrdit, který den mu vyhovuje, bohužel se nám stává, že v dohodnutém termínu k vyzvednutí není stroj připraven a není ani nikdo doma!!
    Absolutní nesmysl je tvrzení zákazníka, že jsme stroj neotvírali a přišel ve stejné krabici jako ho poslali - každý stroj, který přijde po otevření nafotíme, případně uděláme krátké video. Zpět však zákazníkovi odesíláme v balení, v němž přišel, ale zkontrolovaný a opravený.
    Je s podivem, že tento zákazník nepíše nic o tom, jak stroj vypadal po vybalení, nic o jeho funkčnosti.... Stroje rozhodně odchází opravené a zkontrolované, jen se mohlo stát, že díky zpoždění dodávek náhradních dílů došlo ke zpoždění oprav, ale v tom případě pak zákazníkovi většinou opravu a výměnu vůbec neúčtujeme....
    Budeme dávat průběžně obrázky strojů, které jsou nám odesílány k reklamaci - cela bez krabic, bez jakékoliv ochrany, přichází rozbité - jasně upozorňujeme, že stroj musí být před odesláním řádně zabalen, aby se nepoškodil.
    A případy, kdy si po měsíci zákazník rozmyslí z nějakého důvodu, že stroj vlastně nechce a dítě na něm nejezdí a snaží se ho opakovaně reklamovat, byť je zcela v pořádku, aby po třetí reklamaci odstoupil od smlouvy, jsou bohužel pravidlem...

  • 30 %

    • Žádná výhoda
    • Zadna komunikace ani po 14 dnech

    Dobrý den,5.10.2020 jsem objednal fad bike...je 19.10.2020(udana doba doručení do dvou dnu) kolo stale nedorazilo a doposud žádné informace ohledně objednávky.Marne se snažíme dovolat,psat maily,sms a nic.Kdyz uz se jednou dovolate zvedne to arogantní pan, který vas odbyte slovy...."Ja nevim jestli kolo dostanete".Takze prosím " Sportovní vychytavky"komunikujte aspoň...je to lepší nez hrat mrtveho brouka.... člověk aspon bude vedet na cem je.....zatim budu stale věřit,ze se někde stala chyba.... A ze se ozvete....

    Reakce obchodu Sportovní vychytávky

    Dobrý den, kola byla od konce září vyprodaná, omlouváme se za zaměstnance, který Vám tuto informaci neposkytl.

  • 10 %

    • Nevyrizuji reklamace
    • Nekomunikuji
    • Neposlali doklad o koupi
    • Arogantni jednání

    Obchod DŮRAZNĚ nedoporučuji, komunikace je velmi spatna,chovaji se arogantne a neresi reklamace. Poslali nam po reklamaci hoverboard neopraveny,bez protokolu o vyrizeni,bez dokladu, cestou se rozbil,odmitli to řešit,horši obchod snad neznám!

  • 20 %

    internetový obchod Sportovní vychytávky vůbec nedoporučuji,mám stejné zkušenosti jak uvádí lidé níže..Na Vánoce jsme dětem objednali hoverboard, který nefungoval,proto jsme ho hned v lednu reklamovali,ale po měsíci nám přišel opět nefunkční (fungoval pár dní), tudíž jsme ho znovu reklamovali. Dopravce si balíček s reklamovanym hoverboardem vyzvedl hned druhý den ,ale nazpět už jsme ho nemohli dostat,firma s námi přestala komunikovat..až pod výhrůžkami ho více než po 7 týdnech poslali zpět,ale opět byl se závadami..Báli jsme se reklamovat po třetí,že bysme už ho zase nemohli vymoci zpět z reklamace.. Nyní je to 8 měsíců od koupě a hoverboard nám leží ve sklepě zcela nefunkční... děti jsou zklamané a my rodiče, naštvání že jsme naletěli takovéto firmě...kdyby se chtěl někdo spojit s hromadou žalobou [email protected]

  • 10 %

    • Nic
    • Absolutní nekomunikace
    • Nevstřícnost
    • Neochota reklamaci řešit

    V březnu reklamovaný hoverboard,po urgencích nám bylo sděleno,že jedou fotit námi špatně zabalený balík.U společnosti GLS jsme zjistili,že balík byl již předán mnohem dřív v absolutně nepoškozeném stavu.Po našem dalším meilu jsme byli ujištění,že opravené zboží se bude posílat do týdne zpět..k dnešnímu dni nemáme ani zboží,ani peníze.Dcera je nešťastná a komunikace už není vůbec žádná.. absolutně bych u této společnosti nic nekoupila.Snažili jsme se dlouho být vstřícní,ale je osmý měsíc a komunikace žádná.Veškerou komunikaci mohu doložit

  • 80 %

    • Spokojenost, rychlost, ochota

    Reklamovali jsme po 5 měsících hoverboard (porucha na kole). Sice komunikace občas nebyla podle mých představ, ale nakonec velká spokojenost s vyřízenou reklamací, velmi rychlý průběh (do 14 dnů byl zase zpět doma), nyní je hoverboard opraven a zase jede jako předtím.
    Pavlína K.

  • 10 %

    • Opravdu rychle bylo zboží vyzvednuto na reklamaci
    • Firma nekomunikuje, zboží po reklamaci mám již nezaslali

    Dobrý den, také jsem u firmy Sportovní vychytávky koupila synovi haverboard. Jezdil cca 30 minut a konec, to bych ještě chápala, že se to stává. Kontaktovala jsem firmu emailem, která mi na odvoz reklamace poslala přepravní společnost. Ta haverboard odvezla a od té doby nic....na email nikdo neodpovídá, telefon asi už neexistuje, na servisu nikdo nebere, haverboard není, peníze v háji a nešťastný dítě.....je nás opravdu víc? Co se spojit?? 603835239

  • 10 %

    • Žádná
    • Nekomunikace
    • Nesolidnost

    Nakoupeno, HWB ale nejde nabíjet...reklamováno v březnu..Dle jejich telef. rady jsem zaslala zpět přes GLS, , auto zdarma odvezlo. A tím to skončilo. Nic se neděje....reklamace dávno uplynula,slibují,nebo nekomunikují. Prosím ,kdo má podobné zkušenosti, spojte se se mnou na tel. 608251015, podávám žalobu. Pokud majitel firmy čte, má poslední možnost se se mnou spojit na uvedeném čísle a domluvit vrácení peněz. Děkuji.

    25.5.
    Reakce na vyjádření obchodu sportovní vychytávky:
    Je to tvrzení proti tvrzení, atˇ si každý udělá úsudek sám... Objednávám často přes internet, ale naštěstí jsem nikdy podobnou zkušenost neměla!
    Firma začala komunikovat až po této recenzi. Skutečně trvám na tom, že jsem HWB neposlala v krabici, ale byl zabalen do vysoké vrstvy bublinkové folie. Tyto "fotky" nám byly poslány až po 2 měsících!? Proč se to tedy neřešilo hned, když došel "tak rozbitý"!? Mám vyjádření od GLS, které jsem si sama vykomunikovala, abych zjistila pravdu... Mimo jiné "dle systému u balíku neevidujeme po dobu přepravy skenované poškození"(z 19.5)...
    Trvám na tom, že stroj byl poslán téměř úplně nový, "ježděný" asi hodinu, poté už nešel nabít, takže jsme ho poslali k reklamaci. Takže uvedené závady odmítám...
    Poprvé jsem vrácený stroj nepřevzala proto, že jsme neměli žádnou zprávu o reklamaci ani o provedené opravě, přičemž při uznané reklamaci platí cestu firma. O to více je zarážející, že poničené fotky přišly až poté!? A sice s vyjádřením, že pokud ho chceme poslat zadarmo, reklamační servis příslušné firmy vrátí HWB do "původního stavu"!?
    Nakonec nám stroj poslali za 450 Kč, bez nabíječky, celý odřený, ale jezdí... Po urgenci nabíječka překvapivě dorazila brzy a zdarma. Děkujeme.
    Ať si tu Sportovní vychytávky píší další vyjádření, už se k tomu nebudu vyjadřovat. Nešlo nám ani tolik o 4000Kč či 450 Kč za poštovné, ale o princip... Když za něco zaplatím, tak chci adekvátní službu podle zákona. Zde to podle mě nefunguje... viz ostatní recenze.
    Uznávám, byla to moje chyba... Kdybych nenakoupila ukvapeně a přečetla si pozorně recenze, nikdy bych si zde zboží neobjednala.
    Takže číst recenze a nakupovat vždy s kamennou výdejnou :-)
    S.Čmugrová

    Reakce obchodu Sportovní vychytávky

    Dobrý den paní Čmugrová,
    je třeba uvést věci na pravou míru, přikládáme i odkaz na stažení obrázků, v jakém stavu jste stroj odeslala, jak jste ho zabalila, aby si každý udělal obrázek....
    https://ulozto.cz/tamhle/17UETqHufVTH
    Na stroji navíc výrazné opotřebování plastů, odřený jízdou.
    Ve stroji uvolněna a zkratována elektronika(používáním, transportem?)
    Stroj vámi reklamován 20.3., k nám doručen 25.3., zpět k vám stroj odcházel i přes problémy s nouzovým stavem 24.4.!!
    Účtovali jsme Vám pouze 150,-Kč jako poplatek za svoz stroje k nám, jednalo se navíc o opomenutí ze strany technika, který vám neúčtoval zničenou elektroniku, na kterou se rozhodně nevztahovala reklamace!!
    Stroj jste odmítla převzít s tím, že žádných 150,-Kč hradit nebudete, stroj se vrátil k nám zpět.
    Navíc jste nám vytýkala zabalení stroje do jiné krabice, než v jakém jste ho odesílali?! - v "salátu", v němž přišel opravdu zpět odeslat nešel... dostala jste od nás novou přepravní krabici!
    Nyní již stroj odeslán zpět k Vám a Vámi převzat, účtována zbytečně vyšší částka za náklady spojené s opětovným převzetím stroje a odesláním zpět k vám.
    Vše zcela zbytečné - stroj i přes poničení z vaší strany opraven a v termínu i přes potíže s nouzovým stavem řádně a hlavně bezpečně a za režijní náklady odeslán.

    Reagujeme na vaši odpověď z 25.5.
    Stroj byl obalen jednou vrstvou tenké bublinkové folie a vložen do krabice, ve které létal jako v šejkru... GLS služba rozhodně nemá za povinnost kontrolovat co v krabici je. Jasně jsme do mailu psali, stroj je potřeba před odesláním řádně zajistit, aby se nepoškodil.. Rozhodně také stroj nebyl nový jak uvádíte, byli výrazně poškrábané blatníky.
    Ano, cestu při uznané reklamaci hradí k zákazníkovi firma, tu vám rozhodně nikdo nepošítal, cena 150,-Kč byla účtována za vyzvednutí a doručení stroje k nám!! Normálně si zajišťuje poslání stroje zákazník, toto je servis, který má zákazníkům ušetřit čas a peníze, pokud si ho budete odesílat sami, vyjde vás doprava na mnohem více. 450,-Kč jste pak hradila za další zbytečné dopravení stroje zpět k nám a jeho zpět odeslání..... Častku vaší dopravou poničeného stroje vám nikdo neúčtoval, technik dal stroj do pořádku zdarma!!!
    Nejsme určitě stoprocentní, ale oprávněné reklamace jsme vždy řešili, mnohdy zdarma navíc opravili i závady, na které se reklamace nevztahovala a určitě si stojíme za tím, že máme rozhodně nejlepší ceny za servis!!
    Většina zákazníků stroj odešle zajištěný a dojde v pořádku, někteří ať již úmyslně nebo z nedbalosti ho jen vloží do krabice bez zajištění nebo pošlou jen v přepravní tašce.
    Někdy je bohužel toto jednání zcela účelové - nyní třeba řešíme pana Ke...., který téměř dva roky starý stroj pouze vložil do krabice a odeslal, s tím, že nefunguje vypínač - stroj dorazil rozlomený a s ulomeným blatníkem, baterie zcela nefunkčí, bez napětí - zákonná životnost lithiové baterie je rok. Stroj dorazil v polovině března. Pán dostal fotografie rozbitého stroje i diagnostikovanou závadu - plasty i rozlomení jsme nabídli vyřešit zdarma, hradil by pouze baterii a poškozenou elektroniku - odmítl a trvá na vrácení peněz díky zpoždění. Vzhledem k tomu, že jsme měli servis díky koronaviru mimo provoz, nebyl díky nouzovému stavu opraven včas, o čemž byl informován.... PŘÍPAD ZCELA ÚČELOVÉHO JEDNÁNÍ. Naštěstí se jedná o ojedinělé případy, uznáváme, že občas je problém s komunikací na infolince, kterou nejsme schopni zatím stoprocenťně zajistit. Jinak trvám na tom, že jsme vždy veškeré problémy řešili a řešit neodmítali.

  • 10 %

    • Zadna
    • Zbozi doruceno s uplne jiny komponenty
    • Komunikace nulova
    • Reklamace nikdo nevyridi

    Nejhorsi obchod s kolama fatbike za 9000 a komponenty uplne za cenu 200 kc nikdy vice do kola jsem narval dalsich 3700 za komponenty

  • 10 %

    Hned po dodání zboží jsne zjistili špatně funkční led osvětlení vozítka. Psali jsmevredy mail s fitkama. Kdyz jsme se dovolali, tak nam pan vysvětlil, že si máme užívat jizdy a reklamovat v zimě až vozitko nebude možné používat. Reklamovali jsme tedy v zimě. Led neopraveny. Opraveny pouze krytky kol, ktere prostě odpadali jizdou, takže by se i na ne měla vztahovat záruka. Zpět nám dovezla doručovací služba vozitko s dobírkou 590 Kč. Do dnes nevim za co. Žádná faktura , žádný papír. Neda se dovolat. Takže bohužel tuhle firmu už nikdy.

    Reakce obchodu Sportovní vychytávky

    Dobrý den,
    LED diody svítili zcela správně, tento typ stroje při jízdě mění barvy osvětlení, nebylo co opravovat.
    A co se týká krytů kol, to snad nemyslíte prosím vážně?! Kryty kol jsou zacvaknuté na třech plastových úchytech a rozhodně jízdou opadat nemůžou. Pokud si při jízdě autem urazíte boční zrcátko, také vám se servis nevymění v rámci záruky! To, že při jízdě si kryty urazíte rozhodně není důvodem k reklamaci.
    A rozhodně není pravda, že jste se nedovolali, technik s Vámi telefonicky několikrát hovořil.
    Co se týká častky 590,-Kč, zahrnujke dvě cesty(od Vás a zpět)+ kryty kol+dobírku. Práci ani diagnostiku klientům jako jiné servisy neúčtujeme, podívejte se laskavě na některé ze stránek, jen za přijetí stroje si automaticky zaplatíte 700,-Kč......

  • 10 %

    • výhoda absolutně žádna
    • bez komunikace
    • nekvalitní zboží
    • nedodání faktury
    • nedodání návodu v českém jazyce

    zboží jsem obdržel v přiměřené době po objednání, ale bohužel přišlo poškozené a bez dokladu. Po nekonečné snaze se dovolat nebo dopsat, se podařilo někoho v této firmě kontaktovat a domluvit odvoz zboží firmou GLS na reklamaci. Zboží bylo předáno GLS a od této doby více jak 20 dní bohužel bez jakékoliv komunikace. Jediné co mě po této firmě zbylo, je doklad o předání GLS a email s potvrzenou objednávkou. Hrůza, již nikdy více. Nekupovat zde nic a nikdy. Cely případ bude předán policii a ČOI. Dle Justice.cz jednatel této společnosti ing Bilinec 80 let, bohužel tento starší pán nebude mít ani tušení co má na sebe napsáno. Reálný majitel bude někdo úplně jiný, např. Judr Soják, že???, který je podepsán na plné moci při založení této společnosti. Bohužel toto spojení těchto dvou jmen není jediné!!!!

    Reakce obchodu Sportovní vychytávky

    Dobrý den,
    pan křehlík - typický "podnikatel" v tmavých brýlích v autě na profilových fotografiích... Ani po opakovaných urgencích nebyl schopen odeslat reklamaci na email, aby popsal problém se strojem. Vše řešil pouze telefonicky. Zajistili jsme vyzvednutí zboží GLS kurýrní službou a již po 12ti dnech výhružky "orgány". Reklamace vyřízena po 18ti dnech... Co k tomu dodat....

    • Přes měsíc čekáme na zboží za téměř 20.000.-
    • A před 10 dny jsem psala další urgenci a stále nic a ani se mi nikdo neozval.

    Reakce obchodu Sportovní vychytávky

    Paní se omlouváme,
    jednalo se o tréninkopvý trenažer na stolní tenis, omylem zařazeno mezi vyřízené.
    Stroj dodán a paní jsme ho jako omluvu i zdarma dovezli a zprovoznili.
    Uznáváme naši chybu a ještě jednou se omlouváme.