• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodani 2 tydny? Dekuji, uz nemam zajem.

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den, reaguji na Vaši recenzi. Zboží jste si objednala na uloženku a u nás proběhlo všechno v pořádku. Všechno Vám bylo popsáno v mailu. To že uloženka není schopná z důvodu uzavření dané pobočky doručovat zboží, my nedokážeme ovlivnit.

    Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá a komlikoivaná dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta

    objednávala jsem si boty 10.4. a zboží mi ani po dvou týdnech nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Možná ceny zboží
    • Bohužel cena nezachrání špatný přístup k práci

    Zboží objednáno 8.12.2018,přišlo až 18.12.2018.I přestože měli na e-shopu hokejku skladem museli čekat až dorazí od dodavatele.Po rozbalení-šetrném je hokejka pořezána od někoho z e-shopu jak jí rozbaloval a co je nejhorší,po čekání na balík je hokejka jiné velikosti než jsem objednal.Do pr...e.Byl to dárek k vánocům.Bohužel nebude

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si zboží s expedicí 3 pracovní dny, bohužel odcházelo až 4 den z důvodu zahlcení dopravců. Nicméně zvolil jste si formu dopravy na uloženku. My už neovlivníme délku dodání, protože to má na starosti uloženka. Každopádně moc se omlouváme za vzniklé problémy, poškození mohlo vzniknout u dodavatele nebo v našem skladu. Mrzí nás tato špatná zkušenost a ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod neumí potvrdit objednávku a dodržet stanovený termín.

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se ale bohužel se nám ani po urgencích nepodařilo batoh od dodavatele sehnat. Jinak ohledně potvrzení objednávky, přecházíme na nové interní řešení a proto nezasíláme informace o objednávce.

    S omluvným pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Bylo mně dodánoněco jiného než jsem si objednal: místo Coleman Event Shelter Sunwall S (objednávka je správně) mně bylo dodáno Coleman Event Shetler Sunwall Door

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, každopádně jste si objednal zástěnu Coleman Event Shelter Sunwall L. Tuto zástěnu jsme také evidovali v systému. Pokud Vám nebyla dodána, tak šlo to řešit následujícím způsobem a to domluvením výměny nebo vrácením peněz za špatně zaslaný kus. Ani jedno by nebyl problém, každopádně jsme Vás o všem informovali a expedice byla také v termínu. Bohužel na skladu jsou taky jenom lidé a mohlo se stát, že se člověk přehmátne a pošle jiný produkt. Za chybu se omlouváme, ale dalo se to řešit jednoduše tím že nás kontaktujete a na dalším postupu by jsme se domluvili. Nevím jestli zrovna tohle je důvod zcela nedoporučovat obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mají na stránkách zboží které nemaji

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den,

    máme u daného produktu uvedenou dostupnost na dotaz, stačilo se na tento produkt dotázat a všechno by Vám bylo vysvětleno. Po objednání jsme Vám napsali mail, že kolo je momentálně vyprodané a nabídli novější model za speciální cenu. Snažili jsme se Vám vyjít maximálně vstříc, vy jste však o novější model neměl zájem.

    S pozdravem

    • Klamání zákazníka.

    Z e-shopu jsem objednal zboží, u kterého bylo uváděno, že je skladem. Pak mě kontaktoval obchod, že ruší objednávku, protože požadované zboží nemají a nebude dříve jak za měsíc, možná. Souhlasil jsem se stornem objednávky. Minimálně ještě další týden bylo toto zboží stále nabízeno jako skladové. To považuji za velice neférové, je to klamání zákazníka. Vrácení peněz jsem také musel urgovat.
    Info: objednal jsem to z jiného e-shopu a druhý den to bylo doma.

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den přeji,

    ano zboží se nám špatně zobrazovalo, vznikla větší poptávka než nabídka. Jednalo se o nůž který se naskladní až za měsíc a druhý den nebyl skladem. O žádné klamání se nejednalo a bylo Vám všechno jasně a hned odepsáno. Proto požavujeme Vaše hodnocení jako velmi neobjeknitvní, jelikož jsme Vás o všem ihned informovali.

  • Bylo u zboží napsáno skladem a druhý den odesíláme a po 4 dnech volám a oni nemají skladem a bude až za3 neděle děsný nikdo nedal vědět atd.rozhodne nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den pane Dlouhý,

    děkujeme za Vaše hodnocení, bohužel došlo k větší poptávce než nabídce. Poslední kus jsme vyprodali před Vámi než se aktualizovali sklady jste si plaváček objednal vy. Nicméně jsme se pokusili u dodavatele zajistit další. Informaci o tom že se nebude dostupný delší dobu jsme Vám ihned předali. Jinak nevolal jste až čtvrtý den, když jsme Vaši objednávku za dva dny stornovali. Občas to trvá než nám dodavatel předá informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zásadní slabinou je, že nikdo z obchodu v případě reklamace nekomunikuje.

    Problémy nastanou v případě, že potřebujete nějaké zboží reklamovat tak jako já. Na mailové adrese pro reklamace nereagují. Telefon na stránkách je na operíát

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den,

    bohužel je teď hektické období a objednávek i reklamací je spousta. Naše reklamační oddělení se snaží být co nejrychlejší. Není však pravda že telefon je na operiát, telefon je na obchodní oddělení které objednávky vyřízuje nikoliv na reklamace. Pokud by jste potřeboval telefon na reklamační oddělení nebyl problém Vám ho poskytnout. Jinak se samozřejmě omlouváme za delší dobu s vyřízením reklamace. Na zkvalitnění služeb už pracujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace s prepravni spolecnosti

    cekala jsem dlouho na doruceni zasilky nejdrive mi volali s prepravni spolecnosti ze me nemohli zastihnout pritom mi nikdo nevolal potom mi rekli ze zbozi doruci v pondeli v pondeli opet nedoruceno kdyz jsem zacala svoji zasilku hledat bylo mi řečeno ze k zasilce nedostali data od odesilatele odesilatel ten mi odepsal ze zasilku proveri a daji mi vedet na email a nestalo se tak ale nakonec jsem zasilku dostala tak nevim kde byla chyba

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s dopravní společností, ale to není naše chyba my jim za služby platíme stejně jako vy nám za produkt. Snažíme se o zlepšení dopravních služeb, nicméně zásilka Vám odcházela ještě dřív než byl požadovaný termín expedice. Proto Vaše hodnocení bereme jako neadekvátní...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Tak popořádku. Registrace na stránky je zbytečná, protože se na účet stejně nemohu přihlásit, a to ani abych zkontrolovala stav objednávky.
    Zboží zaplaceno 19.9., platba obchodem přijata 21.9:, dodací lhůta všech produktů 5 dní, zboží dorazilo 7.10.
    Celou dobu ani jedna zpráva ze strany obchodu, které, pokud už chodí (potvrzení objednávky a pak v den doručení údaje o trasování zásilky, jak už tu jednou bylo zmíněno) chodí jednou z adresy patro.cz, pak nwt.cz, do třetice možná sportilo.cz. Zákazníku, vyznej se v tom a hlavně pošli peníze na jinou doménu, než ze které jsi objednal zboží - to působí opravdu výborně.
    Hořký bonbonek - samozřejmě část zboží dorazila místo v černé v bílé, a to aniž by e-shop měl jakoukoliv snahu změnu barvy se mnou řešit. Ne, o bílé ponožky do černých bruslí jsem opravdu nestála!
    Za mě byl toto poslední nákup. Dodací doba 19 dní po odeslání platby je v dnešní době neúnosná, a objednávat si zajíce v pytli, neboli zboží, které si e-shop svévolně zamění, také.
    Za mě nikdy víc.

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za prodlení a záměnu. Jednalo se o interní chybu v komunikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdive informace.

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den pane Pondělíček,

    Vámi objednané zboží se bohužel vyprodalo, o tomto jsme Vás informovali ihned jak jsme dostali informaci. Bohužel někdy se takové věci stanou, že dodavatel něco prodá dříve než se nám stihne aktualizovat dostupnost.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nejvíce mi vadila nutnost registrace, která byla v konečném důsledku naprosto zbytečná, protože zboží, které bylo deklarováno jako "skladem" vůbec nebylo k mání. Jen ze mě vytáhli kontaktní údaje aby mi mohli posílat spamovou nabídku.

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den pane Proisl,

    děkujem za Vašii recenzi. Máme u tohoto produktu uvedeno externí sklad u dodavatele, bohužel produkt který jste si objednal se vyprodal. Nicméně registrace na našich stránkách nebyla povinná ani nutná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    17 dní jsem čekala na zboží. Po 17 dnech jsem volala a pán mě ujistil, že zboží ještě v ten den bude odesláno. Opět nedorazilo. Pak raději zrušili objednávku.

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den paní Pohorská,

    mrzí nás, jakým způsobem Vaše objednávka dopadla :-( Objednaná péřová vesta měla být na prodejně v Kroměříži skladem, čekalo se déle na vyskladnění. Nakonec se však zjistilo, že již vesta není, což jsme měli zjistit a dát Vám vědět hned. Ještě jednou se omlouváme, věříme, že Vás při příští návštěvě a případném nákupu přesvědčíme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dostupnost zboží byla uvedena do 10 dnů, ale došlo až po šesti týdnech. Dva páry obuvi ze tří objednaných byly zaslány ve špatné velikosti. I na faktuře byly velikosti uvedené jinak, než na objednávce.

    Doufám, že byl toto ojedinělý omyl a ostatní zákazníci jsou spokojeni...

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den paní Musilová,

    ano, bohužel musíme se vztekem sami na sebe uznat, že máte pravdu a sypeme si popel na hlavu :-( Mrzí nás, jakým způsobem Vaše objednávka proběhla. Věříme však, že na nás nezanevřete a pro příští nákup online si vzpomenete i na nás :-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nachystaly jiné zboží než jsem si objednal, pak jsem musel 20 minut čekat než mi dali správné. Dodací lhůta 4 dny, proč? Jiné obchody to zvládnou do druhého dne.

    Reakce obchodu SPORTILO.cz

    Dobrý den pane Pinkavo,

    objednal jste si zboží, které jsme neměli fyzicky na skladě, tak bylo i při objednání prezentováno. Dobu dodání jsme splnili, snad Vás příště uspokojíme lépe, abychom si zasloužili recenzi kladnou :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lhůta dodání zboží. Čekám už dva měsíce. Ze začátku komunikovali, teď už vůbec. Ignorace
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nízké ceny
    • neprofesionalita

    Obchod mne nalákal nízkou cenou. Objednávala jsem dokonce nadvakrát. Poprvé objednávka zrušena ze strany obchodu. Objednala jsem a zadala možnost platit převodem. Bohužel mi nepřišly žádné údaje, kam zaslat peníze a obchod po nezaplacení zřušil moji objednávku. Na podruhé to samé - žádné údaje kam poslat platbu. Volala jsem tedy na jejich zákaznickou linku a tam mi poradili, jak situaci řešit. Zaslala jsem tedy peníze na účet, který mi nadiktovali a čekala. Mezitím jsem psala ještě mail, kam mám peníze zaslat, ale na ten nikdo neodpovídal, tak jsem volala i na tu info linku. Na základě mailu pak přišly údaje, kam peníze poslat. Odlišné než ty, které mi poradili po telefonu. Poslala jsem tedy další mail, že už jsem peníze odeslala, ale pod jiným variabilním symbolem. Až po mé druhé urgenci co se tedy děje s mojí objednávkou, protože na mail nikdo neodpověděl, mi přišla odpověď, že zboží nemají... Zboží se stále dalo objednat i potom, co mi napsali, že momentálně není... Peníze zpět mi prý poslali 1.9. - je 3.9. a já je stále nemám na účtě. První objednávka proběhla 20.8., druhá 25.8. (24.8. obchod stornoval první) deset dní a já jsem bez zboží i peněz. Včera jsem si zboží objednala jinde a zítra mi dorazí. V dnešní konkurenci očekávám rychlý a férový obchod, očividně to jde, bohužel ne zde... Dalším bodem, který mne šokoval, byla úroveň projevu zástupkyně obchodu. Obsahová stránka naší komunikace byla naprosto v pořádku, ale tolik překlepů, chybějících mezer za čárkami atd. jsem neviděla v mailu od člověka, který má na starosti styk se zákazníkem nikdy. Věřím, že spousta lidí má s obchodem kladné zkušenosti, ale já bohužel ne. Stále si říkám, proč jsem mohla zboží objednat napodruhé? To ho ještě měli? Nebo zjistí, že ho nemají, až když zaplatíte? Doufám, že se obchod polepší, protože v dnešní době je tohle opravdu neprofesionální...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt jsem si na stránkách objednal, ale neměli ho.