Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
mohli byste mit lepsi slevy ... 5 procent je opravdu málo...
-
Nedoporučuje obchod
Byla jsem nemile prekvapena, ze zbozi, které bylo na prodejně a chtěla jsem si ho osobně vyzvednout, mi bylo s nekolikadennim zpožděním zasilano z centrálního skladu, samozřejmě s nauctovanym poštovným, k osobnímu odběru na prodejne. Ma to logiku???
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den,
veškeré objednávky jsou expedovány z centrálního skladu a na webových stránkách je uvedena informace, kdy budeme zboží na prodejnu zasílat. Pokud na zboží spěcháte a je dostupné i na prodejně, můžete nás kontaktovat telefonicky, dostupnost Vám potvrdíme a zboží rezervujeme. Objednávka přes eshop pak již není nutná.
Děkujeme za pochopení.
Přeji krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Kockolit přišel v pytlích s dírami a sypal se.
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den, paní Horáková,
nedohledala jsem, že byste s námi řešila reklamaci. Pokud je takový problém, prosím o nahlášení, abychom jej mohli řešit. Kolegyně se Vám ozve a domluví s Vámi vhodné řešení.
Děkuji a omlouvám se za vzniklé komplikace.
Krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Obědnávka byla doručena rychle,ale provedení nebylo dobré.Napsala jsem svůj názor na kvalitu výrobku.Byla jsem mile překvapena,přišla okamžitá odpověď,byly mi vráceny procenta z výrobku,který jsem si ponechala.Byl vyroben z kvalitního materialu. Děkuji za slušné jednání. Jana
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den, Jano,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu. Kolegyně reklamace řeší obratem, pokud je to alespoň trochu možné a vždy po domluvě se zákazníkem tak, aby byl i on s výsledkem spokojen.
Přeji krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Pomalý v zabalení zboží.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouho balí zboží které mají skladem.Nedodržení dne odeslání.Přitom Vždycky to bylo v pořádku a hned druhý den..
- Neodpovídejte ,lamentace proč nejde balení rychle mě nezajímá..
Bezdůvodně jsou teď pomalý v balení zboží.
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaše recenze. Ano, máte pravdu, vždy to bylo do druhého dne, po Velikonocích byla jedna Vaše objednávka o den opožděna. Důvod znát nechcete, ale věřte, že bezdůvodně to není.
Omlouvám se za zpoždění a přeji krásný den.
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Cena
- Rychlost zpracování objednavky
- Kvalita vyrobku
- Neochotny a drzý kurýr. Nestalo se mi, že by chtěl po mně kurýr, abych si došla pro zásilku (cca 15 kg) sama k hlavnímu vchodu, i v tuto koronavirovou dobu. Vymluvy: "nevím, kam mám jít" - 2 min. před příjezdem jsem mu to říkala po telefonu a "nejsme donaska" - pardon, bydlím v přízemí, tak to snad chlapa nezabije, když to donese ke dveřím zákazníci (ženě), která udělala objednávku nad 3.000 Kč. Po této zkušenosti jsem se rozhodla, že již nebudu objednávat službu dopravy Spokojeny pes. Nebo nebudu objednávat vůbec.
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den,
velice se omlouvám za chování řidiče. S řidičem bylo jeho chování interně řešeno a již se nebude opakovat. Pokud potřebujete se zásilkou pomoci, je samozřejmostí tomu vyhovět.
Kolegyně se s Vámi spojí a domluví kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti.
Přeji krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Cena. Termín dodání.
Kvalitní obsluha.
-
Nedoporučuje obchod
Prodávají nekvalitní hračky pro pejsky.
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den, Aleno,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Kolegyně s Vámi již ohledně reklamace komunikovala přes email, vše bude kladně vyřízeno.
Omlouvám se za vzniklé komplikace a přeji krásný den.
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Osobní odběr. Objednávka o víkendu a vyzvednutí bylo možné nejdříve ve čtvrtek
Dlouhá doba čekání, vyšší ceny
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den,
děkujeme moc za Vaši recenzi a velice se omlouváme za zdržení, ke kterému při chystání objednávky došlo. Vše prověříme, abychom přišly na kloub chybě, která se stala a již se neopakovala.
Kolegyně se s Vámi spojí s nabídkou kompenzace za naše pochybení.
Děkujeme za pochopení.
Přeji krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Prominte ale kocici plastova nadobka s jidlem byla na spodku praskla a granule jsem musela lovit z krabice. Nemyslim si ze by to byla chyba dopravni spolecnosti..
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den,
děkujeme moc za Vaši zpětnou vazbu. Poničený kyblík s granulemi by z našeho skladu určitě neodešel. Nemáme důvod posílat poškozené zboží a pokud se z něj sypou granule, není možné, aby si poškození při balení zásilky nikdo nevšiml. K požkození došlo při přepravě, buď vinou manipulace nebo nedostatečného probalení zásilky. Velice se omlouvám za komplikace, které Vám tím nastaly. Kolegyně se s Vámi spojí telefonicky, aby se s Vámi domluvila na vhodné kompenzaci.
Pokud by se někdy podobná situace opakovala, prosím o okamžité nahlášení poškozené zásilky, abychom měli možnost řešit reklamaci s dopravcem. Děkuji za spolupráci i pochopení.
Přeji krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Chtela jsem zbozi dorucit 12.2. Doruceno 9.2 kdyz jsem byla v nemocnici,musel to vzit soused. Kdyz jsem jim to psala tak mi napsali ze email necetli. Nemam slov
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den,
objednávky jsou zpracovávané automaticky a v co nejkratší možné době. Proto, pokud je potřeba cokoli ohledně objednávky řešit, je nejlepší napsat to přímo do poznámky objednávky. Pokud nezadáte požadavek při objednání, prosím kontaktujte nás telefonicky. Emaily se řeší v pořadí a bohužel v pondělí ráno trvá delší dobu, než se zpracují. Proto byla již objednávka vystavená ve chvíli, kdy se kolegyně k Vašemu emailu dostala. Moc se omlouvám za komplikace, ale nebylo v našich silách emailu vyhovět. Pokud bychom měli prosbu v poznámce, bylo by doručeno, kdy je potřeba.
Děkujeme za pochopení.
Přeji krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Granule za dobrou cenu při využití vernostniho programu
- Delší dodací doba
- Drahý ostatní sortiment
- Malý výběr hraček
- Hlídací pes nefunguje
Bohužel se navyšují dodací termíny, visí to u eshopu, ne u přepravců. Služba hlídacího psa (zrovna není produkt k dispozici, je vyprodán) nefunguje, musím si sama kontrolovat dostupnost. Hodně sortimentu je vyprodáno a dlouhodobě nedoplneno. Nákup granulí je výhodný ve vernostnim programu, díky slevě. Tento eshop byl kdysi super, všem bych ho doporučila, ale dlouhodobě to jde z kopce a řadu věcí již nakupuji jinde.
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den, Petro,
moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice se omlouváme za zpoždění poslední objednávky. Kolegyně se s Vámi domluví ohledně kompenzace za zpoždění.
Co se týče sortimentu, vše je pravidelně doplňováno. Pokud tedy něco není dlouhodobě skladem, bohužel zboží není dostupné u dodavatele. Napište nám prosím konkrétní zboží, které sháníte, můžeme dostupnost ověřit u dodavatele a zjistit, kdy by mělo být opět naskladněno.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouvám za vzniklé komplikace.
Přeji krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Do poznámek jsem uvedla barvu kterou požaduji. Ještě jsem i volala a přesto dorazila úplně jiná barva
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den, Jitko,
velice se omlouvám za pochybení. Kolegyně se s Vámi spojí, aby zjistila, jaké přesně barvy dorazily a jaké jsou možnosti, máte totiž v objednávce více produktů. Dořeší s Vámi i případnou náhradu.
Děkujeme za pochopení.
Přeji krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Jiz po nekolikate zpozdeni dodani
Objednavala jsem jidlo pro dva psy. Udelala jsem objednavku 20.1 na dobirku. Odeslani melo byt 21.1 a doruceni 22.1. Ale zbozi mi prislo az 25.1. Takze jsem o vikendu musela jet nakoupit zradlo pro psi. Objednavka k nicemu
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den,
moc se omlouváme za zpoždění Vaší objednávky. Uděláme vše pro to, aby se zpoždění již neopakovalo. Kolegyně se s Vámi spojí a domluvíte se na vhodné kompenzaci za vzniklé problémy.
Přeji krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- objednávala jsem granulky pro kočku - 10kg ontario. Pytel s granulemi byl rozřízlý, čímž granule ztrácí na čerstvosti...
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den, Terezo,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel neevidujeme žádnou reklamaci z Vaší strany. Pokud dojde k jakémukoli pochybení, je potřeba nás ihned po obdržení zásilky kontaktovat telefonicky nebo emailem na [email protected] a reklamaci bychom bez prodlení řešili.
Spojíme se s Vámi, abychom celou záležitost dořešili.
Přeji krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Každou chvíli mi posílají nějaké nabídky o které nestojím. jsou jako zimnice.
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. U každého newsletteru je možnost si jej odhlásit. Kolegyně to vyřeší za Vás a emaily již chodit nebudou.
Přeji krásný den.
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Neda se zaparkovat a zbozi vyzvednout
Reakce obchodu SpokojenyPes.cz
Dobrý den,
u prodejny nemáme parkoviště, ale v blízkosti je obchodní centrum Arkády Pankrác, kde je možné na 2 hodiny parkovat zdarma. Pro větší zásilky nabízíme možnost dovozu po Praze a okolí vlastní službou Rychlý pes, kdy si můžete zvolit den o časové okno doručení.
Děkujeme za pochopení.
Krásný den
Zuzana Novotná
Manažerka péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Obchod je OK, ale nikdy nikomu nic nedoporučuji, proto je moje doporučení záporné.
-
Nedoporučuje obchod
- Největší nevýhoda je, že mají "všechno"