Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychle, bezchybne vyrizeni objednavky. Bohuzel produkt nefunguje - spot on Frontline pro kocky. Nakapala jsem kocourovi za krk , druhy den mel mezi cumakem a usima dve klistata.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    bohužel u antiparazitik se může stát, že doba nástupu účinku chvíli trvá. Pokud však ani po pár dnech spot on nefunguji, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu. Kolegyně Vám poskytnou formulář pro reklamaci antiparazitika z důvodu nefunkčnosti, který je potřeba vyplnit a dále pak reklamaci řešit.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Přeji krásný den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jste moc drazí, tedy co se týká objednaného zboží i když získám od Vás slevu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Konzervy bouchlé. Protože krabice byla v pořádku,musel poškozené konzervy
    expedient vidět a dát do zásilky. Promáčknout konzervu jde poměrně nesnadno. Se zbožím tedy na skladě zřejmě nezachází opatrně. Tudíž příště,ať si eshop zboží s poškozeným obalem nechá, a neposíla mi to pro těžce nemocné zvíře.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouvám za dodání promáčknutých konzerv. Bohužel stačí, aby dopravci s krabicí hodili a obal se nepoškodí, ale konzervy uvnitř ano. Z našeho skladu odchází zboží bez poškození.

    Kolegyně ze zákaznické podpory se s Vámi spojí a domluví vhodnou kompenzaci.

    Přeji krásný den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doba dodání na hraně, ale hlavně zboží přišlo uplně jiné a místo M/L přišla velikost snad XS prostě všechno jinak....

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel od vás neregistruji žádnou podanou reklamaci. Prosím, pokud Vám cokoliv neodpovídá, abyste to okamžitě řešila s naší zákaznickou podporou nebo podala reklamaci přes portál https://sos.spokojenypes.cz/

    Kolegyně za zákaznické podpory se s Vámi spojí a ověří dodání správného zboží. Pokud bylo zaslané špatné, rovnou s Vámi vyřeší okamžitou výměnu.

    Přeji krásný den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Možnost vybrat zboží v klidu domova, rychlé dodání zboží.
    • 0
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Porušeny obal.misto omluvy jsem si to rozřízla sama.už neobjednávat nebudu

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouvám za vzniklé komplikace. Pytle granulí odesíláme externím dopravcem vždy v krabici a rozříznuté balení bychom neodeslali. Mrzí mě, že máte tento pocit. Kolegyně vám nabídla možnost výměny krmiva za nové balení, bohužel jsme nedostali žádnou odpověď. Pokud tedy máte zájem reklamaci dořešit, prosím o odpověď kolegyni nebo napište mně na [email protected]

    Hezký den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vždy vše doručeno vpořádku,rychle agranulky jsou výborné.
    • Není žáná.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    milé slečny na prodejně/jen SpokoBox (jak pro raťafáky, tak pro psy) byl méně zajímavý než v minulosti

    vadí mi vlastník ...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží přišlo poničené

    Již podruhé mi zboží přišlo poničené - stelivo pro kočku přišlo v roztrženém obalu, takže bylo rozsypané všude.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za poškozené stelivo. Pokud přijde objednávka jakkoliv v nepořádku, prosím, bez odkladu nás kontaktujte přes portál https://sos.spokojenypes.cz/

    Kolegyně ze zákaznické podpory s Vámi celou záležitost dořeší.

    Hezký den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Blikající přívěsek nebliká. vypadá to, že je nedodělaný Čínský šmejd.

    Karel Chramosil

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, pane Chramosile,

    mrzí mě, že máte se zakoupeným zbožím problémy. Jakoukoliv reklamaci, prosím, okamžitě hlásit ideálně přes portál https://sos.spokojenypes.cz/.

    Kolegyně ze zákaznické podpory s Vámi celou záležitost dořeší.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace a přeji hezký den.

    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Již jsem měl několik připomínek ohledně získání nových vzorků krmení ,bohužel negativně .Též požadavek na slavu při koupení jiného produktu ,když na jiných stránkách internetu byl produkt nabízen podstatně levněji.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nejrychlejší dodání zboží. O půlnoci objednáno, po poledni přispěchal "rychlý pes".
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jediné plus je,že zboží je doručeno do 2 dnůale jinak vždy nesr...!! Pokaždé přijde něco jiného než jsem si objednala!! 2x misky se žlutými ťapkami......přišli modré! 12kg pytel granulí Puppy pro malé štěňátko......ale přišly granule pro velkého psa!! Takže musím počkat až vyrosteprotože takhle drahé granule odemě nikdo nekoupí! Vždy špatně odeslané zboží,takže už objednávat nebudu!!

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, Aleno,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Co se týče předchozí objednávky s miskami, objednávala jste zboží, které máme skladem ve více barevných variantách a v popisu produktu je uvedeno, že zboží zasíláme dle skladové zásoby. Pokud máte zájem pouze o jedno konkrétní provedení, potřebujeme tuto informaci vědět předem, avšak poznámka u Vaší objednávky nebyla.

    K aktuální objednávce. Opravdu jste dostala jiné granule? Nejsou pouze štěněčí granule větší, než jste očekávala? Kolegyně ze zákaznické podpory Vás bude v nejbližší době kontaktovat, aby prověřila správnost dodaného zboží. Pokud se opravdu stala chyba a bylo doručeno jiné zboží, budeme samozřejmě nápravu okamžitě řešit!

    Prosím, pokud se objeví nějaký problém se zásilkou, abyste nás bezodkladně kontaktovali přes reklamační server https://sos.spokojenypes.cz/ nebo emailem na [email protected]. Děkujeme.

    Přeji krásný den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jdu si osobně pro objednávku, zaplatím kartou, jdu pěšky, protože je ulice rozkopaná, nic tam nejezdí a ještě si doplatím 39Kč, nevím za co . Nakupuji zde již dlouho a žádné výhody jsem nedostala. Takže asi končím

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Objednávky na osobní odběr jsou zdarma při výši objednávky nad 199 Kč.

    Co se týče výhod, nabízíme stálým zákazníkům slevu 5 až 10 %. V závislosti na odběru. Více informací o možnosti získání věrnostní slevy se dočtete zde: https://www.spokojenypes.cz/vernostni-slevy-spokojenypes/.

    Za komplikace ohledně dopravy v okolí prodejny se velice omlouváme. Věřím, že to brzy dají do pořádku.

    Děkujeme za pochopení.

    Přeji krásný den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem si peška 20 cm ,míra byla i s poutkem . V nabídce by bylo vhodné upravit či jinak zvýraznit. V hodnocení vidím, že nejsem první, kdo na to upozorňuje

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu na nákup. V popisu produktu je již vše napraveno.

    Samozřejmě, pokud s produktem nejste spokojena, je možné jej nepoužívaný vrátit a zašleme Vám peníze zpět, nebo vyměníme za jiné zboží. Velice se omlouváme za komplikace.

    Přeji krásný den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    je to týden co jsem objednal zboží,které ještě nedorazilo

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, Josefe,

    velice se omlouváme za komplikace. U objednávky jste zvolil platbu bankovním převodem. Dokud není platba připsána na náš účet, zásilka není odbavena.
    Kolegyně ze zákaznické podpory se s Vámi spojí, abychom záležitost dořešili. Děkujeme za pochopení.

    Přeji krásný den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jestliže inzerujete slevu při prvním nákupu, proč pošlete slevový kód až po zaplacení a napíšete, že platí omezenou dobu. To považuji za klamání zákazníka.

    I když to nejsou velké peníze, považuji to za chybu. Při příštím nákupu budu hledat jiného dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nemohu doporučit. Zboží dorazilo, ale množství neodpovídalo objednávce. Obchod nabídl vrácení poloviny ceny, ale zatím čekám, až peníze dorazí na účet, což se zatím nestalo .

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace a především zdržení s vrácením platby.

    Kolegyni z reklamačního jsem požádala o urgenci vrácení platby. Požadavek byl ihned zadán. Prosím tedy o vyčkání na připsání platby zpátky na Váš účet.

    S pozdravem,

    Klára Břusková
    Referent pro objednávky SpokojenyPes.cz s.r.o.
    Tel. 226 227 586 | www.spokojenypes.cz
    Tlapku na to!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Všetko super až na to že mi prišiel roztrhnutý pamlskovnik

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, Sarah,

    za komplikace se omlouváme a je nám líto, že Vám dorazilo poškozené zboží.

    Naše zákaznická linka Vás bude kontaktovat, aby se s Vámi domluvila na nápravě a dalším postupu. Pokud je něco v nepořádku je potřeba nás vždy nejlépe telefonicky nebo e-mailem kontaktovat, abychom mohli sjednat nápravu.

    S pozdravem,

    Klára Břusková
    Referent pro objednávky SpokojenyPes.cz s.r.o.
    Tel. 226 227 586 | www.spokojenypes.cz
    Tlapku na to!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nelze platit při vyzvednutí

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, Jiří,

    pokud volíte Zásilkovnu, tak zde vyžadujeme platbu předem, jelikož jde o malé zásilky. Pokud byste chtěl platit při dodání, tj. na dobírku lze si vybrat jiný způsob dopravy. Tuhle možnost nabízíme.

    Za komplikace se ovšem velice omlouváme.

    S pozdravem,

    Klára Břusková
    Referent pro objednávky SpokojenyPes.cz s.r.o.
    Tel. 226 227 586 | www.spokojenypes.cz
    Tlapku na to!