Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Nově registrovaní zákazníci mají dostat 10% slevu na nákup. Nově jsem se zaregistroval a žádnou slevu jsem nedostal a z obchodu se mi nikdo kvůli nápravě neozval. Zakládám si na férovém jednání, nenávidím lži a podvody! Ale co se divim, žiju v ČR, která je rájem takovýchto jednání! Tak snad alespoň mojí fenečce přijdou objednané granulky k chuti…

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, pane Hutníku,

    velice nás mrzí, že jste s prvním nákupem nebyl spokojen. Podmínky k získání slevy byly pravděpodobně byly špatně pochopeny.
    Registrovaným zákazníkům nabízíme slevu 5 % na 1. nákup. Tato sleva by Vám měla být nabídnutá skrze kódu, který zasíláme e-mailem. Pokud se tak nestalo, napište si o slevu do poznámky u další objednávky, prosím.

    Sleva 10 % je nabízená věrným zákazníkům za podmínek, že u nás máte obrat za posledních 12 měsíců nad 10 tisíc. Pokud jsou tyto podmínky splněny, na registraci se Vám automaticky načte věrnostní sleva. Tyto slevy nejsou trvalé, ale je potřeba si daný obrat udržet a mít pravidelné nákupy.

    Ještě jednou se omlouváme tímto za nesrovnalosti a doufáme, že příští nákup už proběhne v pořádku.

    S pozdravem,

    Klára Břusková
    Referent pro objednávky SpokojenyPes.cz s.r.o.
    Tel. 226 227 586 | www.spokojenypes.cz
    Tlapku na to!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • vše OK
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Vědomě prodává nekvalitní zboží

    Prodává Fastback frisbee Spokojeného psa červené 23,5 cm, který je vyroben z nekvalitního materiálu. Po jednom aportu byl zničený. Když ho pes chytal, tak jej prokousnul. O tom prodejce ví (recenze), ale přesto jej dál prodává. Jedná se spíše o reklamní předmět, viz logo prodejce. Na druhou stranu musím pochválit okamžité vyřízení reklamace a vrácení peněz.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jedná se o frisbee, které je užívané i při mezinárodních soutěžích. Materiál je schválený pro psy, nepraskne, ale ano, je měkčí. A to právě proto, aby mohl disk dosáhnout takových letových vlastností, jaké má. Bohužel, pokud má pes silnější stisk, je potřeba vybírat spíše mezi odolnými disky a počítat s tím, že letové vlastnosti budou horší nebo bude potřeba vyvinout větší sílu při hodu. Pak záleží, zda s pejskem závodíte či jen házíte frisbee na procházkách.

    Pokud máte zájem o doporučení odolnějšího létajícího talíře, zkuste Dog Activity, vydrží podstatně více a letové vlastnosti jsou i přes vyšší váhu velmi dobré.

    Hezký den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byly doručeny jiné granule než jsem si objednal.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nadále nechcete situaci nijak řešit. Bez toho není možné zjistit, kde se stala chyba a řešit její napravení. Pokud by se jakýkoliv problém opakoval, prosím informujte nás a vše obratem vyřešíme.

    Děkuji za pochopení a omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Hezký den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zrušila jsem objednávku a oni i tam mi ji poslali. Špatná komunikace se zákazníky.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel žádné stornování objednávky zde neevidujeme, ani kontakt telefonický, emailový ani na chatu. Objednávka byla uskutečněna přes Heureku, ale ani tam neeviduji, že byste objednávku rušila. Moc se omlouvám, ale zřejmě došlo někde k technické chybě a vaše zpráva nám nebyla doručena. V každém případě je zásilka na dobírku, v takovém případě, pokud ji nepřevezmete, tak se jednoduše vrátí a stornuje. Nic se neděje.

    Omlouváme se za nedorozumění.

    Hezký den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Slecna za pokladnou vyla velmi neprijemna. Slecna co vydavala granule, ne moc ochotna, ale aleapon predstirala zajem o psa.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí mě, že jste měla takovou nepříjemnou zkušenost na prodejně. S kolegyněmi to vyřešíme, aby se nic takového neopakovalo!

    Vám se ozve kolegyně ze zákaznické podpory, aby s Vámi dořešila kompenzaci za tuto nepříjemnost. Věřím, že příště již bude vše v pořádku.

    Omlouvám se za nepříjemnosti.

    Přeji krásný den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velice nepříjemný a arogantní personál na pobočce v Říčanech. Objednávku jsem vyzvedla 8.2.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, Adriano,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu a moc se omlouvám za jednání kolegyň na prodejně. Zajistím nápravu, aby se nic podobného neopakovalo.

    Budeme rádi, když nám dáte druhou šanci a věřím, že tentokrát už vše proběhne tak, jak má.

    Přeji krásný den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Problém s dopravou, týden čekám na balík a pořád nic.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, Mariet,

    děkujeme za Vaše hodnocení a moc se omlouváme za zdržení, ke kterému u dopravce došlo. Vidím, že jste již s kolegyněmi na zákaznické podpoře vyřešily zaslání nového balíku, který od nás dnes odchází. Věřím, že bude v pořádku co nejdříve doručený.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Hezký den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    I have ordered 3x packages of litter for my cats, each bad was 10kg, one of the bags was completely broken and made a mess in my house as soon as I removed the plastic that was covering it

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dear customer,
    thank you for your rating. We are very sorry for the damage packing. Unfortunately, the packaging is weak and often gets damaged during transport. That's why we wrap them in plastic, as we write in the product description.

    Thank you for your understanding.

    Have a nice day
    Zuzana Sequensová
    Customer support manager

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutní ignorantství
    • již druhý nákup, kdy mi došel protržený pytel s krmivem (vnější krabice byla v pořádku)
    • nákup jsem urgovala, protože vím, že datum expedice často neodpovídá realitě, když jsem napsala, že potřebuji balík do určitého data, posunuli to na daný den i když mohl přijet o den dřív na což mi bylo odepsáno, že si někdo špatně přečetl můj email...
    • vždy dávám do poznámky řádně zabalit, ale zboží není nijak vypolstrované ,nic, takže absolutní ignor ze strany eshopu, jinde jsem se s tím nesetkala a vůbec nic takového psát nemusím, a je to samozřejmostí, tady ne

    Víckrát už NE, kdo chce spolehlivost , nakupujte jinde, zboží poškozené, datum expedice neodpovídá realitě, chybama se člověk učí, jen tento eshop ne.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, Markéto,

    moc se omlouvám za komplikace se zásilkou a za chyby kolegů. S nimi již nápravu řešíme, aby k takovým nedorzuměním a chybám nedocházelo. S Vámi již přes email řešíme reklamaci poškozeného balení, věřím, že se společně dohodneme na vhodném řešení a kompenzaci.

    Hezký den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

    • Zboží půřišlo v neurčený termín. Musela jsem dva dny čekat na doručení!!! A to bylo zaplaceno dopředu. Příště raději koupím osobně na kamenné prodejně.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla dopravci předána v den objednání, jak je vidět i u sledování zásilky. Následující den byl státní svátek, tedy dopravce zásilky nedoručoval. Zřejmě z toho důvodu došlo ke dni zpoždění při doručování. Způsob platby na doručení neměl vliv.

    Velice se omlouváme za komplikace způsobené zdržením u dopravce. Budeme rádi, pokud doručení na adresu dáte ještě jednu šanci.

    Přeji krásný den
    Zuzana Sequensová
    Manažerka péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nelze se přihlásit
  • Nemám co hodnotit nic jste mě neposlali !!!

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost, nechala jsem Vaši objednávku prověřit, abychom přišli na to, co se pokazilo.

    V našem systému jsme obdrželi storno ze strany Heuréky, nemohli jsme objednávku tedy ani vyřídit, ani odeslat, pouze také stornovat. Pokud jste objednávky na Heuréce nestornoval, obraťte se prosím na zákaznickou podporu přímo Heuréky.

    Za tým SpokojenyPes.cz
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Normálně by mi to u sebe tolik nevadilo ,ale co se týče mého velmi starého psa potřebuji ty věci rychle a okamžitě!Ve středu dostanu objednávku ,ve čtvrtek zabalím zboží a POŠLU HO TEN DEN ABY ZÁKAZNÍK A TEN JEHO PES UŽ V PÁTEK HO ROZBALILI.Ne ,že ve čtvrtek už se na to vyseru a pošlu ho až v pátek takže zákázník ho má až v pondělí!Jenže já za ty peníze co u vás utrácím ,vyžaduji určitý servis a ten je co nejrychleji odeslat zásilku.Ne celý den na ní dělat a pak se na ní vybodnu a jdu domů a neodešlu jí!Přece až zítra ,zákazník ať se de bodnout.Naštěstí neste jediný "ZVERIMEX"Doufám ,že je to pro vás urážlivý..

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, Jacku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi uvedeme věci na pravou míru.

    Tato objednávka byla zadána 8. 2., 9. 2. už byla přítomna na depu dopravce, tudíž expedice od nás proběhla tak rychle, jak to bylo možné. O předpokládaném datu expedice vždy informujeme v potvrzovacím emailu, pokud potřebujete zásilku expedovat rychleji, můžete se na nás obrátit s žádostí o rychlejší expedici. Pokud je to možné, rádi se našim zákazníkům pokusíme vyhovět. To, že dopravce poté nedoručí objednávku ten samý den, kdy ji přijme na depo, je dáno nastaveným procesem u dopravce, který opravdu ovlivnit nedokážeme.

    Za tým SpokojenyPes.cz
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Normálně by mi to u sebe tolik nevadilo ,ale co se týče mého velmi starého psa potřebuji ty věci rychle a okamžitě!Ve středu dostanu objednávku ,ve čtvrtek zabalím zboží a POŠLU HO TEN DEN ABY ZÁKAZNÍK A TEN JEHO PES UŽ V PÁTEK HO ROZBALILI.Ne ,že ve čtvrtek už se na to vyseru a pošlu ho až v pátek takže zákázník ho má až v pondělí!Jenže já za ty peníze co u vás utrácím ,vyžaduji určitý servis a ten je co nejrychleji odeslat zásilku.Ne celý den na ní dělat a pak se na ní vybodnu a jdu domů a neodešlu jí!Přece až zítra ,zákazník ať se de bodnout.Naštěstí neste jediný "ZVERIMEX"Doufám ,že je to pro vás urážlivý..

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, Jacku,

    stejně jako u Vaší předchozí, naprosto totožné recenze k jiné objednávce, uvedeme věci na pravou míru.

    Tato objednávka byla zadána 30.5. v 15:58, tudíž expedice ten samý den nebyla možná. Tuto skutečnost jsme Vám sdělili také v potvrzovacím emailu, kde bylo uvedeno předpokládané datum expedice 31. 5. Tento den tedy byla Vaše objednávka expedována z našeho skladu k dopravci. Pokud potřebujete objednávku expedovat rychleji, můžete se na nás obrátit s žádostí o rychlejší expedici. Pokud je to možné, rádi se našim zákazníkům pokusíme vyhovět. To, že dopravce poté nedoručí objednávku ten samý den, kdy ji přijme na depo, je dáno nastaveným procesem u dopravce, který opravdu ovlivnit nedokážeme.

    Za tým SpokojenyPes.cz
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost
    • Poslali zboží s expirací končící za měsíc (bez upozornění nebo slevy).

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste s nákupem u nás nebyl spokojen. Pokud nějaké šarži končí brzy expirace, je to uvedeno přímo u produktu na webových stránkách. Pokud tomu tak nebylo, je bohužel možné, že došlo z naší strany k pochybení, za které se samozřejmě omlouváme. Napište nám prosím co nejdříve na [email protected] nebo nás kontaktujte telefonicky na 226 227 586, abychom s Vámi mohli toto nedopatření co nejdříve vyřešit a domluvit se na možnosti kompenzace za vzniklé problémy.

    Za tým SpokojenyPes.cz
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • hračka se neustále rozebírá
    • hračce upadávají dílky

    Obchod myslím v pořádku, hračka předražená a naprosto nevyhovující

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, Vlaďko,

    mrzí nás, že jste s nákupem u nás nebyla spokojena. Prosíme, zadejte reklamaci na adrese https://sos.spokojenypes.cz/, abychom ji mohli co nejdříve vyřídit k Vaší spokojenosti. K reklamaci prosím připojte i případné fotografie a popis, co se s hračkou stalo.

    Případně nás můžete také kontaktovat na [email protected] nebo na telefonním čísle 226 227 586, kde jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00, kolegyně na zákaznické lince s Vámi ochotně vyřeší případnou další kompenzaci.

    Za tým SpokojenyPes.cz
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nátlak na zákazníky!
    • Automatický "úřední" dialog s nějakým krámem PC!
    • Změna a zmizení "obchodních" produktů, která zvířatům chutnala!
    • Automatické žvanění ze strany dodavatele.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste s nákupem u nás nebyl spokojen.

    Pokud na Vás byl jakkoliv vyvinut nátlak ze strany našich zaměstnanců, tak je to samozřejmě neomluvitelné a nic takového nemají v popisu práce. Prosím, zašlete nám podrobnosti na email [email protected], abychom mohli záležitost prošetřit.

    Zakládáme si na přímém kontaktu se zákazníky a vždy je lidská kolegyně ze zákaznické podpory k dispozici, a to jak na chatu, tak na infolince. Zákaznická podpora je dostupná každý všední den od 8:00 do 17:00. Pokud tedy voláte mimo tuto dobu, je možné, že Váš požadavek nebo dotaz nemohl být vyřízen okamžitě. Automaticky zasíláme emaily týkající se objednávky (např. potvrzení objednávky, výzvu k úhradě), kdy pokud např. objednáváte o víkendu a zvolíte platbu bankovním převodem, tento email Vám přijde, protože platba se na naší straně připíše až v pondělí, tedy první pracovní den. To ovšem nijak neovlivňuje vyřízení objednávky, ze skladu expedujeme pouze v pracovní dny.

    Pokud došlo ke změně např. ve složení produktů, tak toto bohužel nemůžeme ovlivnit, receptury určuje vždy výrobce. Pokud Vám nějaký produkt v naší nabídce chybí, napište nám, o který se jedná, rádi vždy ověříme jeho dostupnost přímo u dodavatele a zjistíme, zda a kdy bude k dispozici také u nás.

    Věřím, že jsem dostatečně vysvětlila pochybnosti či nedorozumění, které mohlo vést k Vaší nespokojenosti. Pokud byste chtěl cokoliv dodat či podrobněji prodiskutovat, prosím, napište nám na [email protected], tak se Vaše zpráva dostane přímo tam, kde Vám můžeme nejlépe odpovědět a pomoci.

    Za tým SpokojenyPes.cz
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé odeslání
    • poslali mi zboží s výrobní vadou

    Objednala jsem nerez misku, ale bohužel mi přišla s výrobní vadou - horní díl kovu je seřízlý (nebo seškvařený, nevím). Obávám se, že v daném místě začne brzy reznout. Vada byla jasně vidět i přes fólii, mrzí mě, že obchod takové zboží vůbec odešle. Reklamaci se mi řešit nechtělo (běhat kvůli jedné misce zase na podací místo atd.), ale jsem zklamaná.

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste obdržela misku s výrobní vadou, k tomu by samozřejmě dojít nemělo. Bohužel i na skladě pracují jen lidé a při kompletaci objednávky tak mohlo dojít k přehlédnutí, za které se omlouváme.

    Předala jsem Vaši recenzi děvčatům z naší infolinky, která by se s Vámi měla co nejdříve spojit ohledně poskytnutí kompenzace. Záleží nám na tom, aby naši zákazníci byli spokojení stejně jako jejich chlupáči, proto prosíme, pokud bude cokoliv v nepořádku s objednávkou, dejte nám o tom vědět. Jsme pro Vás k dispozici na emailu [email protected] nebo na telefonu 226 227 586 (zde každý všední den od 8:00 do 17:00) a vždy se pokusíme vyjít Vám maximálně vstříc. Věřím, že najdeme takové řešení, které pro Vás bude to nejpohodlnější, určitě Vás nechceme znovu vysílat na podací místo.

    Za tým SpokojenyPes.cz
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Opět špatně odeslaná objednávka
    • Nejde se dovolat na zákaznickou linku

    Reakce obchodu SpokojenyPes.cz

    Dobrý den, Vanesso,

    velmi nás mrzí, že jste s nákupy u nás nebyla spokojená a omlouváme se za nepřesnosti ve Vaší objednávce.

    Naše zákaznická linka 226 227 586 je k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 17:00, můžete nám také napsat na email [email protected]. Předala jsem Vaši zkušenost kolegyním, které Vám co nejdříve zavolají, abychom zjistili, co se ve Vašem případě mohlo u objednávek pokazit a naše pochybení se tak již neopakovalo.

    Děkujeme za zpětnou vazbu, i negativní recenze jsou pro nás důležité, abychom mohli chyby napravit a ještě jednou se omlouváme.

    Za tým SpokojenyPes.cz
    Anna