Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • V pátek objednáno a další pátek ještě není doručeno. Není chyba obchodu, ale zásilkovny!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi dobrá cena
    • naprosto zmatené informace o dostupnosti
    • nedostatečná komunikace, spíš nekomunikace

    Obchod podává úplně zmatené informace. Na Zbozi.cz je dostupnost do týdne, na stránkách obchodu je to ale "na dotaz". Když jsem udělal objednávku s poznámkou, aby mi na e-mail sdělili, kdy bude zboží dostupné (pokud vůbec - je přeci na dotaz), tak mi přišla jen proforma faktura k platbě a jinak ani čárka. Takže o dostupnosti nevím vůbec nic a na druhou stranu se mi nechce platit předem za něco, kde je dostupnost nejistá. Obchod tedy nedoporučuji, komunikace je opravdu hodně špatná.

    Reakce obchodu Spokojený kůň

    Vážený pane W.,
    Vaše nedoporučení se nezakládá na pravdě. Žádal jste pouze o komunikaci emailem a ten jsme Vám 28.3. v 15:35 odeslali. Tedy den po vaší objednávce. Na základě Vaší žádosti "komunikace prosím jen e-mail" jsme Vám proto netelefonovali tak, jak jsme u zákazníků zvyklí. Což je škoda, protože při telefonátu máme aspoň zpětnou vazbu, že zákazník skutečně informace dostal a pochopil. Email lze totiž přehlédnout přesně tak, jak se podařilo Vám. Odeslání emailu jsme schopní samozřejmě doložit.
    Proforma faktura se při objednávce s platbou převodem zasílá robotem automaticky, zároveň s potvrzením objednávky. Není reakcí na poznámky zadané zákazníkem. Ve stejné minutě bychom to ani nestihli :-DDD.
    Zbozi.cz nevlastníme a nezodpovídáme za to, že uvádí nepřesné informace. V emailu jste byl informován, že zboží k nám dorazí počátkem tohoto týdne, což se i stane. Proto ani na Zbozi.cz uvedená informace není zmatená.
    Opravdu netuším, co jsme ve Vašem případě mohli udělat lépe.
    Hana Mejtová
    www.spokojenykun.eu

  • Objednavka byla dorucena pouze z casti. Nikdo nedal vedet, ze nektere zbozi z objednavky nedorazi. Na zadost o vysvetleni nebylo odpovezeno. Neda se dovolat. Storno scasti objednavky z duvodu nutneho zakoupeni - jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doručení trvá velmi dlouho
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem si ale dosud nemám žádnou odpověd o dostupnosti.

    Reakce obchodu Spokojený kůň

    Dobrý den, tak to se moc omlouváme, ale poznámka ve Vaší objednávce "v případě, že to nebudete mít, tak počkám" v kombinaci s tím, že Vámi objednané zboží bylo jasně označeno v dostupnosti "na dotaz" a den předtím jsme dotaz na dostupnost právě 10 kg balení pelet měli telefonicky (byl tam poslední kus v rezervaci z předchozí objednávky a čekal na zaplacení ...ááá dočkal se ho), nás svedla na myšlenkové scestí: předpokládali jsme, že správně předpokládáte, že zboží skladem tedy není (bylo by označeno "skladem"), zavolal jste si a tak víte co a jak (buď nebude kus v rezervaci zaplacen a je Váš, nebo je objednán a záleží, kdy objednávka projde, 2-3týdny cca). Vaše poznámka k tomu seděla jak ...na hrnec:-). Kontaktovali bychom Vás následně ve chvíli, kdy budeme mít jasnou dostupnost (dnes víme, že snad úterý, spíš středa příští týden, ale vše záleží na dopravci, v pondělí budeme vědět přesně). Vzhledem k Vaší nespokojenosti asi žádné "příště" nebude, ale kdyby náhodou, buď prosím nepište poznámky (pak zákazníka kontaktujeme obratem automaticky), nebo si u produktů označených "na dotaz" vzneste před objednávkou dotaz (telefonem, mailem), rádi Vás třeba uslyšíme. Takto to skutečně vypadalo, že jste volal Vy, leč bohužel spárovat konkrétní objednávky s množstvím telefonátů není v našich silách. Děkujeme za pochopení, ještě jednou omluva a kdyby něco, jsme tu pro Vás :-) Za tým spokojenykun.eu , H. Mejtová