Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • V pátek objednáno a další pátek ještě není doručeno. Není chyba obchodu, ale zásilkovny!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Perfektní komunikace
    • skvělé a rychlé
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Veľmi milá pani Bartosova
    • Web nie je najlepší
  • Doporučuje obchod

    100 %

    perfektní komunikace, rychlý obchod vřele doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem s ním dlouhodobě velmi spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super domluva, rychlost, ochota!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Spokojnost s nákupom aj produktom

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Naprosto skvělá a široká nabídka s detailním popisem zboží, který se opírá o vlastní zkušenosti. Paní Mejtková vždy ochotně, mile a profesionálně poradí a doporučí. Za mě TOP.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost doručení
    • skvělá komunikace
    • výborné ceny
    • velký výběr

    Můžu všem obchod bez jakýchkoliv pochybností doporučit :).

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, kvalita, perfektní komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi dobrá cena
    • naprosto zmatené informace o dostupnosti
    • nedostatečná komunikace, spíš nekomunikace

    Obchod podává úplně zmatené informace. Na Zbozi.cz je dostupnost do týdne, na stránkách obchodu je to ale "na dotaz". Když jsem udělal objednávku s poznámkou, aby mi na e-mail sdělili, kdy bude zboží dostupné (pokud vůbec - je přeci na dotaz), tak mi přišla jen proforma faktura k platbě a jinak ani čárka. Takže o dostupnosti nevím vůbec nic a na druhou stranu se mi nechce platit předem za něco, kde je dostupnost nejistá. Obchod tedy nedoporučuji, komunikace je opravdu hodně špatná.

    Reakce obchodu Spokojený kůň

    Vážený pane W.,
    Vaše nedoporučení se nezakládá na pravdě. Žádal jste pouze o komunikaci emailem a ten jsme Vám 28.3. v 15:35 odeslali. Tedy den po vaší objednávce. Na základě Vaší žádosti "komunikace prosím jen e-mail" jsme Vám proto netelefonovali tak, jak jsme u zákazníků zvyklí. Což je škoda, protože při telefonátu máme aspoň zpětnou vazbu, že zákazník skutečně informace dostal a pochopil. Email lze totiž přehlédnout přesně tak, jak se podařilo Vám. Odeslání emailu jsme schopní samozřejmě doložit.
    Proforma faktura se při objednávce s platbou převodem zasílá robotem automaticky, zároveň s potvrzením objednávky. Není reakcí na poznámky zadané zákazníkem. Ve stejné minutě bychom to ani nestihli :-DDD.
    Zbozi.cz nevlastníme a nezodpovídáme za to, že uvádí nepřesné informace. V emailu jste byl informován, že zboží k nám dorazí počátkem tohoto týdne, což se i stane. Proto ani na Zbozi.cz uvedená informace není zmatená.
    Opravdu netuším, co jsme ve Vašem případě mohli udělat lépe.
    Hana Mejtová
    www.spokojenykun.eu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé vyřízení objednávky
    • zboží dodáno v pořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
    • Perfektně zabalené zboží
  • Objednavka byla dorucena pouze z casti. Nikdo nedal vedet, ze nektere zbozi z objednavky nedorazi. Na zadost o vysvetleni nebylo odpovezeno. Neda se dovolat. Storno scasti objednavky z duvodu nutneho zakoupeni - jinde.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi rychlý a bezproblémový obchod

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Super!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše TOP!!! Spokojenost!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vždycky stoprocentní služby
    • rychlost
    • kvalita