Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obdržel jsme zboží neodpovídající popisu, zboží nemělo funkce, které obchod inzeroval. Uplatnil jsem reklamací, kterou obchod uznal. Byla mi vrácena platba za zboží, obchod odmítá proplatit náklady s odesláním reklamace zpět. Opakovaně jsem žádal o proplacení nákladů, byla mi nabídnuta poukázka na příští nákup, což jsem odmítl, po těchto zkušenostech opravdu již o další nákup nemám zájem. Obchod již na výzvy k vrácení platby nereaguje. Jednání obchodu je v rozporu se zákonem, obrátil jsem se na ČOI.

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Vážený zákazníku,
    nikdo Vám neodmítnul vrátit náklady na přepravu. Mrzí mě, že jste musel dva dny čekat na odpověď. Nicméně Vaše reakce mi nepřipadá adekvátní. Požadovanou náhradu nákladů ve výši 133,- Vám samozřejmě proplatíme bez ohledu na Vaše recenze nebo stížnosti ČOI.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • průběh obchodu bezproblémový
    • nekvalitní zboží

    Pláště jsou nekvalitní, hází i přes opětovnou montáž včetně využití prostředků aby do ráfku sedl jak má

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás, pokud se u objednaného produktu vyskytnou nějaké vady. Pokud plášť správně sedí v ráfku a stále "hází", pak vám jej v rámci reklamace rádi vyměníme za nový.

    Libor Kubík, SPOKE. s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Blatníky nepasovali na velikost kola, kterou prodejce uvádí.

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Vážený zákazníku,
    univerzální blatníky nemusí vždy sedět na úplně každé kolo. Některá kola např. nemají úchyty nebo mají jiný tvar rámu, než je běžné. Každopádně máte možnost je do 14 dnů od nákupu vrátit zpět nebo vyměnit za jiné. Děkujeme za pochopení.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží které nemá skladem ani ho není možné objednat,uvedenou skutečnost se zákazník dozví po 2 dnech.

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za nedostupnost zboží Shimano, které je v současné době jako na houpačce. Dostupnost se nyní bohužel mění podstatně rychleji, než dodavatel stíhá aktualizovat sklad. Může se proto občas stát, že než se nabídka aktualizuje, tak už je zboží vyprodané. Ohledně informování po dvou dnech - objednávku jste odeslal ve středu večer a informován jste byl hned ve čtvrtek v poledne...

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé pořízení a přijetí zboží na dobírku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekvalitní kus

    první a poslední nákup kvůli kvalitě zboží

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Vážený zákazníku,
    dodali jsme Vám originálně zabalené a nepoužité zboží (brzdová páka Shimano Zee), které jste obratem vrátil s důvodem, že je nekvalitní. Až po tel. kontaktu jsme se od Vás dozvěděli, že dle Vašeho názoru páka teče. Tu jsme samozřejmě otestovali, ale žádnou závadu neshledali. Pravděpodobně došlo pouze k chybě při montáži a zboží nemělo žádné vady. Peníze jste měl zpět druhý den po vrácení. Upřímně tedy Vašemu hodnocení nerozumím.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dodali jste mi duše s jiným ventilkem.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací doba objednáno 11.4 dodáno 21ˇ4
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nemožnost výměny velikosti

    Objednané tretry jsem obdržel , ale velikost neseděla, a v tom je v tomto obchodě docela problém. Musí se online vyplnit formulář (přesný název, přesný kód výrobku, číslo objednávky - prostě spousta věcí, které je potřeba dohledat), který je dle názvu určený pro vrácení nebo výměnu zboží. Způsob vyřízení však v rozbalovací roletce umožňuje pouze vrácení peněz, nikoliv výměnu zboží. Schválený formulář Vám pošlou mailem, je třeba ho vytisknout a poslat zpět se zbožím. Dopsal jsem tam ručně, že mám zájem o výměnu za větší velikost a ne o vrácení peněz, odezvou byla pouze zpráva, že zboží obdrželi a peníze vrátí někdy do 14 dnů. Na můj další dotaz ohledně možnosti zaslání větší velikosti jsem dostal odpověď, že řešení výměny by pro ně bylo administrativně náročné - což mě pobavilo. Na moji prosbu o přeměření délky stélky větší velikosti, protože zjevně nesedí s tabulkou na webu o min. 2 velikosti jsem reakci neobdržel. Předpokládanou správnou velikost (40 místo původní 38,5) mezitím vyprodali,, tak jsem zkusil 40,5, (přestože případné vrácení pro mě bude také administrativně náročné) ale bohužel už dva dny jsem neobdržel ani řádek o tom, že by zboží expedovali. Takže po prvotní spokojenosti s okamžitým doručením původní objednávky teď trochu rozčarování a příště budu určitě hledat radši v jiném obchodě.

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás Vaše nespokojenost, nicméně postup ohledně vrácení zboží je pro vetší e-shop standardní. Online formulář je jen jedna z několika možností, jak u vratky postupovat. Můžete například přidat ručně vypsaný průvodní dopis. Každopádně nějaké základní info je nutno do balíku přidat. Jistě chápete, že bez čísla objednávky, jména, čísla účtu a dalších informací bohužel nelze vratku vyřídit.

    Tabulku velikostí jsme prověřili a opravdu neodpovídá. Okamžitě jsme ji aktualizovali. Za tuto chybu se moc omlouváme a děkujeme za upozornění.

    U objednaných bot na výměnu jste zvolil velikost, která není skladem a dodací lhůta je 2-3 pracovní dny. Tuto dodací lhůtu samozřejmě dodržíme.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží nefungovalo

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Vážený zákazníku,
    pokud Vám dorazilo nefunkční zboží, je třeba ho reklamovat nebo vrátit (informovat nás) a bude Vám nahrazeno novým nebo dobropisováno včetně dopravy. Bohužel jsme od Vás ale žádnou takovou informaci neobdrželi.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • chybně dodané zboží

    Levný nákup se mi prodražil :(
    Příště zůstanu u osvědčených eshopů...

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás Vaše zklamání. Pokud jsme něco chybně dodali, tak nás stačí kontaktovat a zboží je možné vrátit nebo vyměnit. V případě naší chyby samozřejmě kompenzujeme veškeré náklady na odeslání zboží zpět k nám. Také máte možnost si zdarma objednat svoz nevyhovujícího zboží.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vstřícné jednání při řešení problému
    • Žádný problém se storováním a vracením peněz
    • Zboží skladem není skladem ani u dodavatele

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za férovou recenzi. Jen si dovolím uvést na pravou míru tu dostupnost. Objednané kolo jsme neuváděli jako skladem, ale jako dostupné u dodavatele. Bohužel ten měl v systému chybu a kolo opravdu neměl. Mrzí nás to a za tuto chybu se omlouváme. Velmi ojediněle se tato chyba bohužel může vyskytnout. Určitě se ale nejedná o úmysl. Děkujeme za pochopení.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Příliš vysoké ceny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Určitě neposilejte zboží přes Českou poštu. Zaplatil jsem si balik do ruky a přesto že jsem byl doma tak jsem byl údajně nezastižen. Úplně mi to zkazilo dojem dobrého obchodu. S pozdravem Svoboda Petr
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nemají přehled ve zboží

    obchod mi přišel celkem dobrý i výběr mají pěkný,ale když mi 2x ze strany obchodu nebylo vyhověno s objednávkou (napřed tvrdily,že zboží už skladem mít nebudou a když jsem ho objednala jinde,tak najednou skladem bylo a poté jsem udělala objednávku a musela jí zrušit,protože nemají přehled o dostupnosti zboží na skladech), tak už zde nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Stav zásob u rukavic Oneal, které jste objednala je online propojen se skladem výhradního distributora pro ČR. Ten měl bohužel na svém skladu chybu a uváděl mylně tuto položku skladem. Proto Vám byla nejprve dostupnost systémem online potvrzena.

    Přehled o dostupnosti přímo na našem skladu je již jiná věc a objednávky potvrzujeme, až když fyzicky ověříme stav (ne jen dle pc). Za způsobené nepříjemnosti se velmi omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží deklarované skladem nakonec skladem nebylo...

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Zboží jste objednal v neděli a bylo expedováno hned v úterý na Vaší adresu (doručeno ve středu). Omlouváme se tedy za zpoždění v délce jednoho dne.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne nevidim
    • Dodali jine a poskozene zbozi

    podvodnici, dodali poskozene zbozi a pak se vymlouvali

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Děkujeme za hodnocení. Snažili jsme se Vám vyjít plně vstříc, ikdyž jste převzal poškozený balík a nezaznamenal to do předávacího protokolu PPL.

    Jelikož si ale zakládáme na prvotřídním prozákaznickém přístupu, nabídnuli jsme Vám 50% slevu na lehce poškozené balení (únik obsahu max 3 ml) nebo vrácení peněz a svoz zásilky na naše náklady.

    Nikdo se nevymlouval, jen trvdíme, že zboží od nás odešlo v pořádku a nepoškozené. Doufal jsem, že pochopíte, že posílat zákazníkům poškozené zboží pro nás nemá žádný význam (natož ekonomický). Můžete se podívat i na naše recenze zde na Heurece - 99% zákazníků dorazilo zboží v pořádku.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • slabiny jsou především v kategorizaci zboží ... píšete předni světlo , ale po kliknuti je zde zadni světlo ... píšete bezdrátove cyklo computery a po kliku jsou zde dratove ...

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Omlouváme se za špatně zařazení dvou světel. U tachometrů jsme žádnou chybu nenalezli. Děkujeme za upozornění.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 3x jsem volala o urgenci sve zasilky, a stejne se k tomu nikdo nepostavil jako k urgentu z obchodu

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Dobrý den,
    několikrát jsme spolu mluvili a termín dodání zboží jste věděla dopředu. Bohužel nemůžeme ovlivnit výpadky na straně dodavatelů zboží nebo přepravy. Vaše zásilka byla opožděná pouze o jeden den kvůli výpadku na straně České pošty. Omlouváme se tedy za prodlení, ikdyž nebyla chyba na naší straně.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.

  • Zboží, které uváděli jako skladem ve skutečnosti neměli a to vidím jako zásadní, protože jsem pak musel celou objednávku stornovat. Aktualizovat dostupnost zboží je asi nebaví.-)

    Reakce obchodu SPOKE.cz

    Dobrý den,
    aktualizace dostupnosti nás opravdu nebavila :). Proto jsme zavedli nový systém automatické synchronizace. Bohužel jste objednal v době, kdy docházelo k ladění systému a mohlo tedy dojít k určitým chybám. Za tuto nepříjemnost se tedy omlouváme. Děkujeme za pochopení.

    Libor Kubík, SPOKE, s.r.o.