-
Nedoporučuje obchod
- výhody v podstatě nebyly žádné, zboží jsme objednali, a nikdo s námi týden nekomunikoval, byt jsme s prodejnou hovořili o nutnosti potvrdit dodání nářadí
- nevýhoda byla v tom, že nářadí bylo nabízeno pouze jedním obchodem v ČR, když jsme se zeptali na termín, odpověď byla "muchy sežerte mě"
J. Kadrle - Spojovače.cz
Přílohy
24. 8. 2022 7:49 (před 4 dny)
komu: Martin
Obrázky se nezobrazují. Zobrazit obrázky dole - Vždy zobrazovat obrázky z adresy [email protected]
Dobrý den,
bohužel hřebíkovačka dorazila v tomto stavu již k nám. V balení je vše co má bít. Návod, hřebíkovačka, 2x baterka a nabíječka. Nic jiného se k aku nedává. Nádobka s olejem není potřeba a ani nařídí. Zásobník jde sundat bez nářadí, na vyndání zaseklého hřebíku.
A na faktuře je vše co je uvedeno v objednávce. V příloze naleznete fakturu s doplněním ičo.
--
S pozdravem a přáním hezkého dne
Josef Kadrle
Zákaznický servis
Technický poradceReakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám velice za Vaši objednávku a hodnocení.
Objednávka přijata 15.8., poslán e-mail o přijetí objednávky. Uvádíme v informačním e-mailu: pokud by byl termín delší než 5 dnů, budeme Vás kontaktovat. 19.8. Vám kolega volal, že zboží přišlo, jestli ho může k Vám odeslat, ten den odcházelo k Vám.
Psal jste nám: Dobrý den, včera dorazila na firmu Hřebíkovacka Senco. Chceme vás informovat, že dnes jsme rozbalili balík a dle foto je viditelně vidět že karton byl již rozbaleny a chybí části, což samozřejmě není závada, ale v kufru je rozbitý pořadač. Také na daňovém dokladu chybí IČO/DIČ, zde bychom pořádali o doplnění..... děkuji
Nevím, co tím myslíte: chybí části, což samozřejmě není závada?
Pokud je něco rozbitého v kufru, můžete to u nás reklamovat.
Ič a DIČ Vám kolega doplnil.
Nevím, z čeho vycházíte mouchy sežerte mě a že Vás někam posíláme? Četl jsem e-mailovou komunikaci s kolegou a nechápu to.
Tuto odpověď posílám také na zákazníka, do jeho e-mailu, pokud bude chtít cokoliv dořešit, rád se mu budu věnovat s kolegou i nadále.
Děkuji
S pozdravem
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
Rychle dodané zboží bez problémů
-
Nedoporučuje obchod
Produkt byl uveden jako „skladem - ihned expedujeme“. Několik dní po objednání mě ale kontaktoval pracovník obchodu s tím, že se omlouvá, ale že tento typ momentálně nemají skladem. Jednání bylo příjemné a vstřícné. Nabídl mi alternativu v nejbližších podobných rozměrech nebo počkat zhruba týden na naskladnění objednaného typu. Protože jsem potřeboval přesný rozměr, domluvili jsme se, že počkám. Po týdnu mě kontaktoval znovu, že od výrobce produkt nedorazil a že bohužel potrvá, než budou obnoveny dodávky, protože je výroba zahlcená a aktuálně se soustředí na základní rozměry. To nezbývá než akceptovat. V e-shopu ale prodejce stále uvádí, že je produkt skladem a ihned k expedici. Když jsem na to pracovníka upozornil, reagoval bohužel s ironií a poněkud arogantně. Nechci na základě jediné zkušenosti hodnotit celý e-shop, věřím, že jsem měl jen smůlu . Přijde mi ale škoda, že na upozornění o matoucí informaci v e-shopu nereagoval pracovník obchodu lépe.
Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám velice za Vaši objednávku a hodnocení.
Díval jsem se na objednané hřebíky, byly opravdu chybně uvedeny skladem, chvíli mi trvalo je dohledat, protože je kolega již vypnul na eshopu. Ano, bohužel jsou teď dostupnosti zboží neskutečně dlouhé, čekací lhůty se někdy i 5 prodlouží o 14 dní. Snažíme se co nejvíce zboží naskladnit, ale dodavatelé nám nechtějí ani dát více zboží, než jsme odebírali před rokem, protože sami mají málo zboží.
Aktuálně nám každou chvíli chodí nové dražší ceníky a zprávy, že se prodlužují dodací lhůty u zboží. Snažíme se, vše aktualizovat jak jen to jde, bohužel se to při 7.000 položkách nedá stíhat.
Omlouváme se, že jsme měli uvedenou špatnou dostupnost, máte pravdu.
Děkuji
S pozdravem
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
Proč mi posíláte dotazník spokojenosti, když mi žádné zboží nedošlo! Čekám zatím marně
Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám velice za Vaši objednávku a hodnocení.
Formulář spokojenosti odesílá po 10 dnech automaticky Heureka.cz
Bohužel byla vybrána nejlevnější doprava ulozenka.cz - podáváme pouze 1x týdně. Informaci uvádíme u této dopravy v objednávce. Podle smluvních podmínek má uloženka dalších 5 dnů na doručení zboží. Velikonoční svátky také posunou termín doručení. Děkuji za pochopení
Děkuji
S pozdravem
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
- Byli mi dodané špatné bombičky i když jsem uvedl na jaké zařízení je potřebuji.
Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám velice za Vaši objednávku a hodnocení.
Bohužel u objednávky nebyla žádná poznámka a o špatné bombičce se dozvídáme až z recenze zde.
Na základě recenze jsme kontaktovali zákazníka. Podle jeho dnes zaslané fotky má bombičku IM350, objednávka byla na bombičku NR90GR pro jinou hřebíkovačku. Bohužel byl objednán špatný typ bombiček, reklamaci vyřídíme ke vzájemné spokojenosti.
PRO OSTATNÍ ZÁKAZNÍKY:
Prosím, pokud není cokoliv v pořádku, dodané zboží nefunguje, PROSÍM VŽDY NÁS KONTAKTUJTE, RÁDI VŠE VYŘÍDÍME, je to naše práce.
2.12.2020
Nakonec po zaslání další fotky jsme zjistili, že zákazníkovi bombička pasovat bude, ale problém je v tom, že neumí sundat ochranný přepravní kryt na bombičce. Obrázkový návod je přímo na bombičce, jak sundat přepravní kryt.
Prosím ještě jednou, vždy nás kontaktujte, pokud něco není správně, svému oboru rozumíme a vše ve většině případů vyřešíme do 2 dnů.
Děkuji
S pozdravem
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
zboží nedorazilo
Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám velice za Vaši objednávku a hodnocení.
Bohužel jsme dnes zjistili, že jelikož neproběhla platba kartou, objednávka omylem skočila do stornovaných. Vaši objednávku jsem tam přehlédli.
Děkuji za pochopení
S pozdravem
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikace
Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám velice za Vaši objednávku a hodnocení.
Omlouváme se, kolega opravdu nestihl zákazníka kontaktovat.
Děkuji za pochopení
S pozdravem
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
- balne 100 kč ? + poštovné dle sazebniku dopravce ---- dražší jak porízene zboží
V dnesní době učtovat balné když zbozí ma 20x10 cm
Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám velice za Vaši objednávku a hodnocení.
Minimální cena objednávky je stanovena podle zisku na zboží. Bohužel nejsme schopni odesílat objednávky pod 300 Kč. Každá vyřízená objednávka pro naši firmu musí být aspoň v malém zisku. Jde o náklady na odeslání - čas kolegy na: fakturu, přípravu zboží, balení zboží, předání přepravci, zaúčtování účetní.
Děkuji za pochopení
S pozdravem
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
- inzerují zboží , které némají
Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám velice za Vaši objednávku a hodnocení.
Objednáno zboží s dostupností na dotaz. Tato zboží mají různou dostupnost a je potřeba si ji vždy aktuálně ověřit, za jak dlouho budou dostupná. Minimálně poptávané produkty bohužel nemůžeme mít skladem, finančně by se to nevyplatilo.
Děkuji za pochopení
S pozdravem
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
ZATÍM NIC
Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám velice za Vaši objednávku a hodnocení.
Zboží bylo skladem až na 1 položku, bylo sděleno při telefonním kontaktu, bohužel aktuálně váznou dodávky zboží od všech dodavatelů - pracují v omezeném režimu. Jakmile přijde, ihned odesíláme objednávku.
Děkuji za pochopení
S pozdravem
Team Spojovace.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba obchod-zákazník
Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám velice za Vaši objednávku a hodnocení.
Zboží bylo skladem, bohužel byla vybrána nejlevnější doprava s odesláním až příští středu.
Červeně a tučně tuto informaci uvádíme u Vámi vybraného způsobu dopravy.
DPD a Česká pošta odchází každý pracovní den.
Děkuji za pochopení
S pozdravem
Team Spojovace.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednány sponky s válcováním 0,6 X 1,2.
Zaslány sponky na etiketě inzerováno válcování 0,6 X 1,2
v krabičce byly 0,6 X 0,7 !Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení.
Velice se Vám omlouváme, ale muselo dojít k záměně krabičky u nás na skladě.
Díky naší garanci funkčnosti Vám krabičku vyměníme za správnou a věřím, že bude vše v pořádku.
Ještě jednou se omlouváme za chybu.
Věřím, že při příštím nákupu bude vše v pořádku.
Děkuji
Za firmu EMICO 1989 s.r.o.
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
- Platila jsem na účet předem,v pondělí 26.3. A přes telefonickou urgenci,jsem do čtvrtka 29.3.nedostala zprávu,zda zboží expedovali.Účetní prý neoznámila,že je částka uhrazena.
Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení. Bohužel u plateb předem je potřeba počítat s delší dodací lhůtou. Omlouvám se, kolega byl nemocný, došlo tím také ke zdržení.
Věřím, že při příštím nákupu bude vše v pořádku.
Děkuji
Za firmu EMICO 1989 s.r.o.
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
- Stav objednávky: Ve zpracování
?
Reakce obchodu Spojovace.cz
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení. V objednávce je půlka zboží, kde je dostupnost na dotaz. U těchto výrobků je delší dodací lhůta. Pokud jsme Vás nekontaktovali ohledně dodání, velice se Vám za to omlouváme.
Věřím, že při příštím nákupu bude vše v pořádku.
Děkuji
Za firmu EMICO 1989 s.r.o.
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Obchod nedodržel dobu odeslání, kterou má na svých stránkách, což mi způsobilo komplikace
Reakce obchodu Spojovace.cz
Děkujeme zákazníkovi za objednávku a recenzi na náš obchod.
Prověřil jsem objednávku. Zboží bylo objednáno v pondělí v noci. Odeslání proběhlo ve čtvrtek. Stav zboží skladem. Bohužel jsme kvůli vyššímu počtu objednávek ze strany našich stálých zákazníků nabrali zpoždění. Bohužel jsme ani nestíhali kontaktovat zákazníky, že dojde ke zpoždění. S hodnocením zákazníka souhlasíme.
Pro další zákazníky:
Prosím, pokud na zboží extra spěcháte, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Někdy přijde více objednávek najednou a není v našich silách je ihned vyexpedovat. Někdy naopak jich přijde málo a vše se stíhá v pořádku.
Musím pochválit naše stálé zákazníky, většina jich posílá objednávky zavčas a vše funguje jak má...
Děkuji
Za firmu EMICO 1989 s.r.o.
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
- naprostá absence komunikace
Reakce obchodu Spojovace.cz
Děkujeme zákazníkovi za objednávku a recenzi na náš obchod.
Bohužel s recenzí zákazníka nesouhlasíme. U výrobku, který si zákazník objednal je uvedená dodací lhůta do týdne. Jelikož zboží není skladem v ČR, informovali jsme zákazníka o delší dodací lhůtě.
Zákazník napsal:
Dobrý den.
ruším objednávku sponkovače Novus J-165 EC, (potřebuji co nejdříve).
Přes to se těším na naší případnou obchodní spolupráci.
Děkuji
--
Karel V……
Choustníkovo Hradiště ..
Naše firma se snažila zjistit, jestli sponkovačku nemá skladem jiný prodejce nebo řetězec, abychom zákazníkovi udělali radost a vyšli vstříc.
Zákazníkovi jsme napsali:
Dobrý den,
děkuji velice za Váš e-mail.
Bohužel jsme sponkovačku ani jinde nezajistili. Jediné jsou dostupné J-165 EAD. Objednávka je zrušena.
Děkuji
I když to na první pohled nevypadá, s některými objednávkami strávíme hodně času a ještě dostaneme od zákazníka červenou. Nezlobte se, ale s tímto hodnocením naše firma nesouhlasí.
Děkuji
Za firmu EMICO 1989 s.r.o.
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
zboží nedorazilo kompletní
Reakce obchodu Spojovace.cz
Děkujeme zákazníkovi za objednávku a recenzi na náš obchod.
Zboží bylo podle řádné internetové objednávky odesláno. Po telefonu zákazník přiobjednal ještě další zboží. Bohužel jsme přiobjednávku nezpracovali a neodeslali se zbožím. Pokud by nám zákazník e-mailem poslal reklamaci, že zboží nebylo odesláno i s přiobjednáním, zboží bychom se snažili doposlat bez nákladů co nejdříve. Ale žádný e-mail nepřišel, nikdo nevolal. Začali jsme pátrat na základě špatné reference.
Děkuji Všem zákazníkům, že měli v předvánočním období větší trpělivost s pozdějším odesíláním objednávek, počkali při delším doručování přepravcem a dokonce počkali, když přepravce ztratil zásilku. Těmto zákazníkům děkuji, že i přes problémy jsme to řešili společně s nadhledem.
Prosím, pokud zjistíte jakékoliv nesrovnalosti s objednávkou, přepravcem, dodaným zbožím, prosím, ihned nám napište e-mail s číslem objednávky a aktuálním problémem. Jakmile to půjde, budeme se snažit Váš požadavek vyřídit co nejdříve k Vaší spokojenosti. Opravdu je důležité nás kontaktovat, děkuji Vám za to.
Děkuji
Za firmu EMICO 1989 s.r.o.
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- stanovená minimální cena zboží na dobirku je opravdu velká bída....
Reakce obchodu Spojovace.cz
Děkujeme zákazníkovi za objednávku a recenzi na náš obchod.
Minimální cena objednávky je stanovena podle zisku na zboží. Bohužel nejsme schopni odesílat objednávky pod 300 Kč. Každá vyřízená objednávka pro naši firmu musí být aspoň v malém zisku. Prodávat za nízké ceny ano, dotovat zboží z vlastního ne.
Pokud jde o dostupnost zboží, píšeme v obchodních podmínkách, že při platbě předem se může protáhnout dodací lhůta. Chvíli trvá, než banka připíše peníze, než je naše firma spárujeme s fakturou. Zajímavé je, že zahraniční platby se připisují mnohem rychleji než ty české.
K přehlednosti obchodu – pracujeme na tom. Bohužel zatím nemohu více prozradit.
Děkuji
Za firmu EMICO 1989 s.r.o.
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
- zatím ještě o žadné nevím
- žadné informace
ne žadná komunikace
zboží zatím nepřišloReakce obchodu Spojovace.cz
Děkujeme zákazníkovi za objednávku a recenzi na náš obchod.
Se zákazníkem souhlasíme, bohužel jsme objednávku přehlédli a nezpracovali ji - omlouváme se. Zboží je skladem, dnes odchází na adresu zákazníka po telefonickém ověření.
Děkuji
Za firmu EMICO 1989 s.r.o.
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej -
Nedoporučuje obchod
- Přístroj špatně pracuje, vypinač nefunguje.
Reakce obchodu Spojovace.cz
Děkujeme zákazníkovi za objednávku a recenzi na náš obchod. Po přečtení jsme se spojili se zákazníkem e-mailem. Zákazník nám sdělil závady, které má na přístroji. Jelikož sponkovačka nereagovala na spoušť (kontaktní pojistka ji neaktivovala) a nezatloukala spojovací materiál úplně, poradili jsme mu větší přítlak rukou na hlavu sponkovačky. Tato rada zákazníkovi pomohla a sponkovačka funguje bez problémů.
Pokud se komukoliv vyskytnou jakékoliv problémy s elektrickým nebo pneumatickým přístrojem, prosím kontaktujte napřed naši firmu. Chápeme, že když se přístroj vybalí, použije a nejde podle představ, že to naštve. Chyba může být na straně výrobce, prodejce nebo zákazníka. Naše firma se snaží v rámci svých možností co nejvíce vyjít svým zákazníkům vstříc.
Děkuji
Za firmu EMICO 1989 s.r.o.
Jiří Kacerle
Zástupce pro prodej