Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Prsteň je pěkný ale nekvalitný po 2 dnech nošení jen doma vypadla glazura z ornamentu a prsten že Stříbra za tisíc korun, vypadá jak nalezeny poklad z moře kde ležel sto let

    Sem zvědavěj na postoj eshopu jelikož tady čtu jen negativní recenze ohledně reklamace

  • Bohužel mně se Heureka nezeptala na spokojenost nákupu a musím říct že víckrát už nikdy víc a nikomu nedoporučuji nevím co mají nafocené ale určitě ne To co prodávají čtyři piercing do jazyku a musím říct katastrofa možná na pouti bych sehnal lepší určitě se to ani v nejmenším nepodobá tomu co ukazují na fotkách A nehledě na to že pirsink ve tvaru růže po dvou dnech odpadl...

  • Nedoporučuji!! Nedá se s nimi domluvit na vracení peněz, odkazují na slovenské číslo musím si vracení peněz urgovat sama any mi vrátili peníze, nejsou spolehliví kdybych to věděla a přečetla si recenze raději si ten nekvalitní šperk nechám než nemít nic.

  • Vždy jsem byl s touto firmou spokojen, ale bohužel již to tak není, protože od 15.1.2021 mám v řešení reklamaci nekvalitní práce (špatně přilepený kámen na stříbrném zásnubním prstenu), po stálém volání a výmluvách typu "COVID, málo lidí moc zakázek na vyřízení atd" se do dnes nic nestalo. Mimo jiné jsem posílal i e-maily, ale nic. Jsem tam sice jen za 500kč a 3 hodiny provolané, ale takto to nemohu nechat! Předal jsem vše k řešení nejen ČOI ale SOI. Uvidím co se vyvine z obou inspekcí. Lidičky dejte si pozor ať nemusíte nic reklamovat jinak nebudete mít nic. Já již od této firmy raději nic kupovat nebudu a ani jí již nedoporučuji.

  • V lednu 2021 jsem si na jejich eshopu objednala zlatý prsten, který se mi po rozbalení zásilky vůbec nelíbil a tak jsem ho odeslal zpět odstoupila od smlouvy do 14 dní.Dnes je 09.03.2021 a nemůžu z nich vydolovat své peníze (2.300,-) za prsten pořád jen samé výmluvy, zítra to budu řešit přes ČOI.V žádném případě nedoporučuji !!!

  • Velice nedoporučuji tento obchod. Přišel mi šperk jako dárek k vánocům byl zničený z jejich strany (ne dopravou). Posílala jsem hned obratem a to 15.12.2020. Bylo mi vysvětleno, že balíček došel do cíle 30.12.2020 dobře. I když Slovensko mi nepřijde až tak daleko, aby vše tak dlouho trvalo. Dobře, ale nedokážu pochopit jak do teď 10.2.2021 nemám peníze, ani šperk. Jednání na lince nepochopitelné! Nejdříve popisují jak dlouhou cestu balíček musí ujít, poté jak mají na vyřízení reklamace 30 dní (i když toto se opravdu nevztahuje na reklamaci) a když uběhne 30dní, tak stále opakují, že musíte vyčkat. Prý nemají lidi (nikoho na reklamačním). Taková velká firma a nemá zaměstnance? Tak hlavně, že věci se dají koupit, ale postavit se za poškozené zboží z jejich strany se vyřešit nedá. Rozhodně si zde nic nekupujte!

  • Velká nespokojenost a zklamání. 28.12.2020 jsem jim vracel zboží, dnes je 9.2.2021 a obchod prakticky nereaguje na mé dotazy o průběhu reklamace, respektive vrácení zboží. Jediná odpověď byl že šperk převzali jinak nic. Začínám se obávat že firma bude nadále mlčet a já přijdu jak o šperk, tak o peníze.

    Nakupovat v tomto obchodě je v pohodě, ale reklamace, či vrácení zboží je skoro nemožné, přístup firmy hrozný.

  • Velké zklamání, objednávala jsem 15.12. úterý, expedováno až v neděli 20.12. s tím, že doručeno až během 4dnů.Uz nikdy více, balík z Číny by tu byl dřív.

  • Diletanti. Jak dlouho dělají v tomto byznysu? Objednal jsem dárek, samozřejmě to převazala přítelkyně a poznala podle názvu firmy, co je asi uvnitř. I když jsem je žádal, aby tam nepsali firmu, zlato, zlatnictví apod. Takže jim moc děkuji za provalení hlavního dárku k Vánocům. Jsem extrémě vytočenej. Bohužel vrátit to už nic neřeší.

  • Opakovaný nákup s maximální spokojeností.
    Perfektní servis a poradenství.
    Díky Pavel

  • Šperky úplně jiné než na obrázku.

  • Dnes přišel objednaný prstýnek.vše opět v pořádku. obchod mohu jen doporučit.

  • Zbozi trosku jine, nez na obrazku, prstynek je ve skutecnosti tenci, 2x jsem reklamovala, v obou pripadech vypadl kaminek , poprve po 2 dnech, po druhe asi po 14ti , nakonec jsem si vybrala jiny prstynek, opět jiny nez na fotografii, oproti fotografii nesoumerne velky kamen oproti slabemu prstynku, po par dnech je kaminek zasly,jakoby zamlzeny, neleskne se, udajne bile zlato je tez takove zasle, a to nepracuji :-) :-) takze ja nedoporucuji....

  • Předchozí komentář se týká objednávky č 521928
    Dagmar Šnajdrvindová

  • Nakupovala jsem.několikrát,v tomto.případě vše ok.
    Ovšem pokud nedošlo k reklamaci prstenu u kterého vypadl kamínek.Obchodník se projevil ...nefér jednání,měsíční dopisování mailem,chtěla jsem vyměnit zboží ua jiné,pokaždé mi přišla jiná odpověď,jednou kladná že mmi vymění zboží a já doplatím rozdíl,s tím jsem samozřejmě souhlasila,ale jako konečný verdikt...zakoupený prsten stál 260 kč,poštovné 89 kč,tj.349 kč, z toho ofečteny věrnostní body 99 kč = zboží 161 kč +poštovné,oeslání vadného zboží 95 kč,
    Podle zákona by mi měli vrátit celých 349 kč nebo výměnou zboží v této hodnotě.Posla jsem jím přílohový dopis že porušují zákonem stanovené podmínky o plné náhradě.mezi tím mi přišlo na účet 99 kč jako náhrada za nakoupené zboží.V mailu mi bylo sděleno že mi darovali body a krabičku a toto si tedy odečítají z celkové částky.Počty mi nějak nesedí.Co se týče reklamací,považuji jejicch jednání za jeden velký poraz .Handrkovat už se s nimi.nebudu,přemýšlím.o oznámení postupu obchodní inspekci.Dagmar Šnajdrvindová
    Registrovaná u tohoto obchodu

  • Petr Koc:
    Obchod uvedl vše na pravou míru 9.1.2017.
    Děkuji.

    Petr Koc

  • Ohledně dodání zboží nemám webu co vytknout, pozor však na to, pokud chcete odstoupit od smlouvy a web má Vám vrátit peníze zpět, neskutečný problém, omlouvání, slibování, ale peníze nevráceny. Dokonce i zavolají a řeknou, že peníze byli odeslány, ale nějak nedorazili, i když mám stejnou banku.
    Divné praktiky, něco slibují a deklarují na webu, ale v tomto směru nedokáží splnit.

    Rozhodl jsem se tedy k podání podnětu na ČOI k prošetření, bohužel.

    Petr

  • Imortality: Dobrý deň,
    keďže si nie sme vedomí žiadnych mazaní recenzií a nevieme či sme mal na mysli konkrétne náš internetový obchod a o akú nevybavenú reklamáciu sa jedná, kontaktuje nás buď telefonicky +420 775 544 378, alebo emailom na [email protected], aby sme vedeli zistiť o akú objednávku sa jedná.

  • Zatím jsem v průběhu reklamace, která je komplikovaná a přemýšlím o tom, zda je to záměr nebo neprofesionalita. Jsem zodpovědný kupující a předem než si někde objednám, si prohlédnu recenze a zkušenosti ostatních kupujících. Ale po této zkušenosti na tyto recenze nedám. Před několika dny měli skoro 5 tisíc recenzí a 9 příspěvků v diskusi. Dnes s údivem zjišťuji, že je promazali na zhruba polovinu. To by nebyl problém, kdyby se to promazalo od konce nebo v nějakém časovém horizontu, ale kontinuálně. Promazali většinou jen ty, které se nehodí do pozitivního hodnocení. Už z logiky věci je 100% z čehokoli nesmysl a zvlášť, když se to dělá na vzorku 3 - 5 tisíc lidí. Téměř žádná statistická chyba? Mám eshopy v oblibě, neboť skýtají určité pohodlí, kdy se nemusím trmácet po obchodech. Je to moje první negativní zkušenost s eshopem. (Bezkonkureční ve všem je ZOOT)
    A co se týká reklamace nevím jak v jiných případech, ale v mém případě porušili občanský zákoník tím, že do tří dnů mají rozhodnout o reklamaci a celkem 30 dní na reklamaci, v mém případě tak neučinili. Zvažuji o prošetření Českou obchodní inspekcí.
    Naše právnička mi poradila postup, podle kterého budu postupovat. Úmysl není situaci vyhrotit, nýbrž vyřešit. Hrubá konfrontace nikdy nic nevyřešila. Ale na druhou stranu, pokud se neustále zdůrazňuje, že se drží hesla
    "náš zákazník, náš pán", tak pak trochu pokulhává realizace. Pokud tady někdo píše, že za 49 dní nevyřešili reklamaci, porušili zákon opět zcela bezprecedentně. Už není co dodat.

  • Pozitivně hodnotím širokou nabídku produktů (i ve výprodeji) a promptní vyřízení objednávky.
    Negativně: 1 ze 3 produktů (zrovna ten nejdražší) se mi rozpadl v ruce ihned po vytažení z obalu. Takže kvalita výrobků pokulhává a při výběru jde spíš o loterii.