Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Značkové boxerky (balení 3ks) objednány ve velikosti XL, dorazilo balení, které jevilo známky předchozího otevření a jedny boxerky v krabičce byly velikost L. Vráceno bez potíží, paní na zákaznickém servisu byla milá a objednala mi obratem náhradní položku. Po 10 dnech čekání dorazilo dnes náhradní balení, které opět jeví známky předchozí manipulace (krabička natrhlá), po otevření opět jeden kus boxerek je velikost L (zbylé dva kusy XL). Za mě tedy bohužel velká nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    nevím zboží jsem ještě nedostal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bez jediného pokusu nedoručeno,prý vráceno zpět,důvod nechápu.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    bohužel kvalitu přepravní společnosti neovlivníme. Máte možnost zásilku sledovat prostřednictvím Vašeho zákaznického účtu. Pokud není doručený balík v předpokládané době, je potřeba kontaktovat DPD nebo nás klientský servis. DPD drží balík týden, jestliže se mu nepodaří s Vámi spojit, vrací balík do našeho skladu, což se nelíbí ani nám.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • obchod je skvělý, ale prozatím jsem vrátila více než jsem si ponechala, ale za to obchod nemůže, mají skvělý servis, rychle komunikují, doba doručení relativně krátká nato, že zboží jede i ze zahraničí, ... máte 5 hvězdiček

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za kladné hodnocení.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při doručení vše běžné.Horší ovšem ,když chcete boty vrátit,protože vám neposlali správné číslo a je to jejich chyba,tak máte problém i finanční.-viz.Nevýhoda obchodu.

    Když si ovšem dovolíte nevšimnout ,že mají jakéhosi jiného dodavatelského partnera,který vám zašle úplně jiné číslo bot/možná i jiné boty/,tak máte smůlu.Musíte jít na poštu a vrátit do Španělska na vlastní náklady.Přitom uvádějí,že doručení i vrácení bude zdarma.Přestože je to jejich chyba ,tak zaplatíte a doplatíte vše vy.Mají to opravdu vymyšlené,že?2X jsem tam volala,slíbili nějaké řešení,ale stejně vyprávěli dokola,že to jinak nejde.Setkala jsem se s takovou praktikou poprvé a proto varuji napíšu na tuto firmu stížnost.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    tak jako většina e-shopů, i my máme na na svých stránkách také nabídku od svých partnerských prodejců, kterých je asi 10%. Pokud se jedná o partnerský produkt, je u modelu označení "PARTNERSKÝ PRODUKT". V tomto případě je zapotřebí si přečíst obchodní podmínky konkrétního prodejce, které naleznete u každého produktu pod názvem INFORMACE. Poté se můžete rozhodnout, zda souhlasíte s jejich podmínkami nebo ne. Bohužel neovlivníme jejich podmínky ani ceny a ani kvalitu služeb.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Spartoo sent me this: "During the preparation of your order, URBAN STORE found a shortcoming in the warehouse, which was caused by the fact that it was not able to ensure the delivery of your order (= shoes)". However, on their webpages, the same shoes are still available but now at 2400 Kc instead of 1900 Kc. They are not reliable so I do not recommend them.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otřesná reklamace! Peníze jsem z nich tahala až po mnoha urgencích a mailech. Z tohoto důvodu už se do eshopu rozhodně nevrátím.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,

    jednalo se o vrácení peněz v hodnotě dárkového poukazu a peněz na Váš bankovní účet. Kupón byl bohužel neaktivní. Záležitost bylo třeba řešit s jiným oddělením a nalézt technickou chybu, proč k tomu došlo. Peníze Vám šly okamžitě.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Prodavate zbozi ktere nemate-je to ostuda pro Vasi firmu

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si zboží od našeho partnerského prodejce, který využívá naše stránky ke svému prodeji. V době, když jste si ho objednal ho již neměl skladem a bohužel neměl aktualizovaný sklad svých výrobků. Proto Vám jej nemohl zaslat. Jako omluvu jste od nás Spartoo obdržel kupón, který můžete uplatnit při další objednávce.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatná komunikace s eshopem, neakceptace slev, které annoncují. Operátor na jejich lince nemluví česky, velmi svizelná komunikace. Nepřehledný web a nefunkční filtry ve vyhledávání.

    Nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    na českém callu mluvíme česky, ale pokud vybíráme řádnou dovolenou zastupuje mne slovenská kolegyně. Doufám, že není problém pro většinu Čechů porozumět slovensky a naopak.
    Co se týká slevy, kterou jste chtěl uplatnit, bohužel většina slevových kupónů se nedá kumulovat. Nyní probíhají letní slevy a pokud si vyberete již zlevněné zboží, nemůžeme uplatnit další slevu.
    Nestalo se nám, že bychom měli nefunkční filtry. Jakmile narazíte na tento problém, informujte nás prosím, abychom mohli chybu napravit.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží na skladě, platba ihned včetně doplatku za dopravu, údajně do tří dnů doma. No. Peníze z účtu jsou stržené a je to týden a půl a boty ještě ani nevyrazily z prodejny, "objednávka se ověřuje". Po zavolání na infolinku jsem se dozvěděla, že se jedná o zboží od partnerské prodejny a není mi tím pádem pomoci, asi tam mají nějaký problém nebo dokonce dovolenou. Tak si mám prý ještě týden počkat a když se pořád nebude nic dít, zkusí je kontaktovat. Obávám se, že takový partner moc dobrou reklamu nedělá, stejně tak řešení problému "počkejte a my to pak třeba zkusíme". Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    dotaz na partnerského prodejce FootFirst jsme podali a stále čekáme na jejich odpověď. Bohužel služby našich partnerů neovlivníme.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • překvapilo mě, že se musí platit doprava u partnerů, bez vyjímek, stejně tak, že nejdou u partnerů použít výhody na 1. nákup,..a jiné

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    naši partnerští prodejci využívají náš web ke svému prodeji a mají své obchodní podmínky a bohužel neakceptují naše kupóny.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    6 dni a stale zbozi nedorazilo. Je patek a ted mi dpd oznamilo, ze ho dovezou az v pondeli. Doba doruceni je fakt hrozna. Kdybych to vedela tak si odsud nic neobjednam.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    jsme francouzský e-shop a zboží vyskladňujeme z Francie. Pokud si zvolíte dopravu DPD zdarma, doba dodání je trochu delší a to 5 - 6 pracovních dnů.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka jsem zrušil, z důvodu blokace zpracování vyžádání kopií průkazu totožnosti a platební karty ze strany obchodu?!

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    pokud dojde k problému při platbě přes internet, jsme nuceni doklady ověřit, abychom předešli zneužití odcizených karet.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží přišlo v pořádku, celkem rychle.
    • Bohužel boty kód 54290596 mi na noze nesedí a chtěla bych je vrátit, boty kód 42531249 bych chtěla vyměnit za větší. Bohužel je asi chyba v zadávání hesla, neboť to po mně chce stále nová a nová hesla a tím se nemohu dostat k tiskopisu pro odeslání. Když jsem si přizval pracovníka IT, sdělil, že je někde chyba při zadávání hesla. Obrátila jsem se na tel. 228883106 a vůbec nechápu, co tam ta paní vůbec dělá, když neumí ani poradit. To si ty boty mám nechat, aniž je bbudu moci nosit? S takou služb ou jsem se ještě nesetkala, ikdyž si běžně nakupuji přes internet.
    • V zhledem k této zkuše osti nemohu váš obchod nikomu doporučit.
    • Eva Holčapková, tel. 603168976, mail.: [email protected]

    Vše jsem již napsala výše.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    bohužel nové heslo Vám nemůžeme sami vytvořit. Pokud jste ho zapomněla, je zapotřebí si vygenerovat nové a to za určitých podmínek, které máte v návodu při tvorbě hesla.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dosud nedorazilo, ačkoli kurýr DPD na svých stránkách uvádí, že doručeno bylo včera a má k dispozici podpis - není to pravda!!!

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    bohužel neovlivníme služby DPD. Vyžádejte si potvrzení a pokud to není Váš podpis, je potřeba se obrátit na Policii.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 4.5., máme 21.5. a nemám ani zboží, ani peníze. Odkaz na sledování neeviduje expedici. Tak nedoporučuji.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    prověřila jsem Vaši objednávku. Zboží Vám zasílá náš partnerský prodejce ze Španělska. Podala jsem žádost, zda by prověřili objednávku a sdělili, kde se nachází zásilka. Jakmile budeme mít jejich odpověď, budeme Vás ihned kontaktovat.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    ... prostě jen nic nedorazilo :-(

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den, paní Čížková,
    dle našeho systému a linku DPD jste dne 16. 4. 2021 odmítli zásilku převzít bez udání důvodů.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost

    Neseriozní jednání

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    je možné lépe specifikovat, v čem vidíte neseriózní jednání?
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Good experience. But would love to have English version since I live in Czech republic but don't speak Czech.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Good morning,
    thank you for the positive evaluation. We also have an English version:
    https://www.spartoo.co.uk/

    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    U Spartoo jsem udělala dvě objednávky bot,ne úplně laciné. Na doporučení Spartoo jsem v prvním případě zvolila menší velikost - boty jsou malé. V druhém případě jsem si objednala letní sandály ve své velkosti - opět boty škrtí a řežou.Ty sandály snad nějak vytáhnu když se budu hodně snažit a trénovat po bytě. Balerýny Michal Kors však ne. ALE CO JE NEJHORŠÍ - zásilku nemáte šanci vrátit, tak jak všude Spartoo píše, nesedím denně od rána do večera doma, chodím střídavě v režimu Home office do práce, ale NELZE DOMLUVIT TERMÍN kurýra Dpd, přijíždí naslepo a když jste v práci, máte smůlu....
    Takže dejte pozor na takové služby, jsou neprůchodné!!! Boty za plno peněz leží na dně krabice a moje důvěra na avízovaný systém vracení zboží firmy Spartoo a Dpd je bídná! Dejte si na to pozor.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    doporučení velikosti dáváme na základě recenzí svých zákazníků. Je pravda, že ne vždy to může sedět, záleží, jak také klient vyplní dotazník.
    Co se týká vrácení zboží, jezdí kurýr na druhý pracovní den, co si vytisknete vracecí štítek. Většinou jezdí dopoledne, ale bohužel nemáme možnost domluvit přesnou hodinu. To záleží na DPD. Pokud jste v práci a chcete vyzvednout balík jinde, než byl doručený, stačí nám zavolat nebo napsat a my Vám objednáme nového kurýra na adresu, kterou si přejete.
    Adriana, Spartoo.cz