Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nelze objednat na dobírku. Již 3 týdny mám zaplacené zboží. Obchod neposílá žádné zprávy o zdržení, po mém dotazu mi bylo sděleno, že je zboží na cestě, ale uběhl další týden a stále nic. Očekávala bych od obchodu nějaké vysvětlení, omluvu, další postup, či nějakou reakci !?
    • Pokud nakoupíte jednorázově, je trošku problém při vrácení zboží, protože obchod je zaměřen pouze na registrované zákazníky. Doufám, že alespoň s vrácením peněz nebudou další problémy. :(

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    na dobírku můžete objednat, pokud se jedná o produkt Spartoo a ne partnerský. Partnerští prodejce dobírku nepodporují. Vrací se tisíce balíků do vzdálených zemí jen proto, že je klient nepřevezme.
    Na e-maily odpovídáme do 24 pracovních hodin. Dotaz jste podala v sobotu, odpověděli jsme Vám následně v pondělí v 10:26. Přes víkend nepracujeme.
    Jestliže však partnerský prodejce nevyexpeduje zboží, neovlivníme jejich kvalitu, můžeme je pouze zrušit, což děláme, jakmile máme s nimi špatné zkušenosti. Partnerští prodejci využívají pouze náš web ke svému prodeji, mají své obchodní podmínky a ceny.
    Nejsme zaměřeni jen na registrované zákazníky. Pokud se však nezaregistrujete, nemáte možnost sledovat stav objednávky a zaregistrovat si vrácení sama. Jestliže nás však kontaktujete, ihned Vám vyhovíme. Dokonce máte možnost si založit účet dodatečně k již stávající objednávce tím, že si zvolíte heslo.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace

    Po reklamaci / zaslání jiného modelu bot / opět přichází ten samý - špatný model bot. Přitom vše zdokumentováno z naší strany - mail a foto bot, včetně názvů správných bot. Vše polopaticky vysvětleno. Při odesílání bot zpět postupováno přesně dle pokynu v jejich mailu. Takže za prakticky měsíc od objednání bot ani boty ani peníze. Po telefonickém hovoru, kdy je opět zjištěno dodání těch samých špatných /neodpovídající model / bot, tendence ze strany zákaznického servisu svést problém na zákazníka / prý jsme měli při zaslání bot zpět ještě telefonovat, že je posíláme /. Nic takového v manuálu - mailu ohledně vrácení nestojí. Vše přesně popsáno v našem mailu. Stačilo při zaslání zpět sledovat zakázku přes číslo objednávky a musí být vše jasné. Nefunkční logistika, komunikace, naprostá katastrofa. Několik telefonátů dopravcům, zákaznickému servisu, spousta času, nervů a čekání na nové boty. To je celý výsledek objednávky. Zatím nás čeká další objednání dopravce na naší adresu, nemožnost se vzdálit kvůli tomu z domu. Cca 150 Kč mínus za volání na \DPD a zákaznickou linku. Takže obchod můžu skutečně doporučit lidem, kteří hledají nevšední zážitky při objednávání zboží na inernetu a v tomto obchodě.
    Štůralová Jana

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    pokud vracíte špatné zboží, stačí nám zavolat nebo napsat, že jste balík předala kurýrovi a my již zařídíme, aby Vám bylo vyexpedované nové zboží. Tím zamezíme, aby se Vám nevrátila opět ta samé krabice. Pokud je v krabici jiné zboží, je to proto, že někdo před Vámi vrátil produkt v jiné krabici.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi dlouhá doba dopravy

    Zboží objednáno 24.6. 2022, info ze bude doručeno mezi 29.6.-1.7. Dnes je 2.7. a zboží stále nemam. Doprava přes DPD :-(

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    jsme francouzský e-shop a většinu výrobků expedujeme z Lyonu ve Francii. Proto delší doručovací doba. Pokud chcete zboží hned, můžete objednat leteckou dopravou za 450,- Kč.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Boty mi neseděly a vrátila jsem je v zákonné lhůtě. Obchod mi ale ani po téměř dvou měsících nevrátil peníze, stále se vymlouvají a chtějí po mně kdejaké údaje včetně kopie OP. Vše svádí na moji banku, že blokuje připsání peněz (Air bank), tam mi ale řekli, že k tomu nemají důvod a žádné peníze mi tedy Spartoo poslat nezkusil. Bance veřím, protože nikdy jindy jsem podobný problém neměla.

    Tváří se jako velký obchod, mají velký výběr, hodně značek, dodání super, vše funguje až do doby, než něco vrátíte a oni mají poslat peníze zpět. Je to zlodějina a když nepomáhá moje urgování, budu to řešit jiným náležitým způsobem.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    ve Vašem případě jde opravdu o vyjímečnou situaci, kdy banka nechce přijmout peníze. Nemáme žádný zájem na tom, abychom jednomu klientovi blokovali peníze. Jde do technický problém, který se snažíme vyřešit, ale zatím bezúspěšně.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    15.6. objednáno, 30.6. stále není doručeno, nepřišla žádná informace o zdržení, žádná komunikace, pouze online tracking info ve francouzštině. V potvrzení objednávky bylo datum doručení nejpozději 29.6..

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    konkrétně k této objednávce máte předpokládanou dobu dodání 21. - 23. 6. 2022. Zboží jste přijala 20. 6. 2022.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • doprava
    • popis zboží - barva v popisu zboží neodpovídá barvě produktu na obrázku

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    fotografie si děláme v ateliéru sami. Pokud se stane, že je odstín jiný, může to být špatnou kalibrací obrazovky u PC. Můžete se však také obrátit na klientský servis, aby věc posoudili a popř. zaslali správné zboží.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednán kufr,dle internetových stránek 107 l, dle štítku na kufru 95 l.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    velice dlouhá doba dodání....

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    jsme francouzský e-shop a pokud si vyberete dopravu DPD zdarma, doda dodání je 5 - 6 pracovních dnů. Máte také možnost UPS Expres do 2 pracovních dnů.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neúnosná dodací lhůta.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    jsme francouzský e-shop a sklady máme ve Francii. Pokud si zvolíte DPD zdarma, dodání trvá 5 - 6 pracovních dnů, pokud UPS Expres za 450,- Kč, obdržíte zboží do 2 pracovních dnů.

    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Špatná komunikace s obchodem. Nefunguje přesná registrace zásilek na webu. Přesto že mi zboží bylo doručeno již minulý týden, obchod mě informuje o tom, že zásilka teprve dorazí. Rovněž v přehledu mých objednávek na webu obchodu je zásilka stále registrovaná jako doposud nedoručená. Info linka mě v pondělí 6. 6. v 9:49 h. informovala, že je uzavřená, přičemž měla být v provozu.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    DPD je někdy rychlejší, než se běžně předpokládá a náš automatický dopis je opožděn. V pondělí 6. 6. 2022 jsme měli ve Francii státní svátek. Proto jsem nepracovali. Sídlíme v Grenoblu, ve Francii.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo objednáno ve stejném čase jako toto zboží to již 3 dny mám a zde nic ticho po pěšině, žádná komunikace

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    předpokládaná doba dodání je 3. - 10. 6. 2022. Zboží Vám zasílá náš partnerský prodejce prostřednictvím DHL. Pokud neobdržíte zásilku do pondělka, neváhejte nás kontaktovat na [email protected].

    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zaplaceno expres doručení, ale dodáno až za týden

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    objednávku č. 36325184 jsem prověřila a máte ji objednanou DPD zdarma s dobou dodání 5 - 6 pracovních dnů.

    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - informace o stavu zakázky není v češtině!

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,

    pokud si objednáte zboží od našeho partnerského prodejce, který není Čech, zasílá balíky ho svou přepravní společností a to bohužel není v češtině. Jestliže máte pochybnosti, stačí kontaktovat náš klienstký servis, rádi Vám porádíme.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nepřišlo mailem potvrzení objednávky, platby ani faktura. Ani do spamu. Nedala se tedy sledovat zásilka. Operátorka na zákaznické lince byla nepříjemná, fakturu poslala teprve po druhém, důrazném telefonátu.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    Vaši stížnost jsme ověřili a vyslechli Váš telefonát. Neshledali jsem nic nepříjemného, jen to, že se Vám operátorka snažila vysvětlit, že automatické dopisy často padají do spamu, a že fakturu k reklamaci nebo vrácení zboží nepotřebujete. Pokud na ní trváte, samozřejmě ji zašleme.
    Adriana, Spartoo.cz

  • zaslána jíná barva : objednáno beige, zasláno rose

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    občas se může stát chyba ve skladu při vyskladnění nebo při popisu výrobku. Omlouváme se dodatečně. Pokud se nejedná o partnerský produkt, můžeme Vám boty zdarma vyměnit.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neskutečně složité vracení ,neustálé obtěžování s vyhledáváním jak to udělat bez registrace a nebyl mi doručen štítek pro vrácení a údajně si mám zase o nej napsat ????

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    spojte se prosím s naším klientským servisem telefonicky nebo e-mailem. Rádi Vám pomůžeme.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Doposud dobré zkušenosti, nyní objednávka ze 17.2. zatím nedoručena ani neoznámeno doručení

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    dle linku České pošty opravdu nelze Vaši zásilku dohledat. Bohužel máme velice často problémy s doručení balíku přes Českou poštu. Je lepší využít jiného dopravce, pokud je to možné. Nabízíme také DPD a UPS.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopný dopravce.V avizovaný den dopravce zásilku nedoručil přestože v domě -bytě byly dva lidé. Následující pracovní den mi bylo oznámeno, že zásilka je uložena v Zásilkovně v sousední vesnici. Ihned ten den jsem pro ni jela, ale zásilka tam nebyla, prý ji dopravce ráno odvezl. Na boty čekám, dopravce totálně neschopný

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    bohužel nemůžeme ovlivnit kvalitu přepravní společnosti. Většinu zásilek expedujeme nejprve německou přepravní společností do Unhoště a tam ji přebírá DPD.
    Adriana, Spartoo.cz

    • K nákupu si pro jistotu kupte i tiskárnu

    Boty dorazili ok, ale nejsou mi, takže je musim vrátit. Chce to po mně ale nějakej tisk štítku, kterej normálně vozí řidič auta. Děkuji do Spartoo za otřesnej zážitek při řešení tisku štítku, chci se zabít.

    Reakce obchodu Spartoo.cz

    Dobrý den,
    vracecí štítek si můžete vytisknout a pokud nemáte možnost, můžete nás požádat a my Vám ho zašleme poštou.
    Adriana, Spartoo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Marně na zboží stále čekám