Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Pošlou mail,že je zboží vyexpedováno a předáno přepravci. Deset dní čekám a nic! Zboží nikde! A na peníze zpět budu čekat dalších 14 dní.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    supre

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné pozitivum tohoto obchodu jsem neměl příležitost poznat.

    Co dodat ? Snad jen to, že v eshopech nakupuji poměrně často, nicméně až takto trapné klamání a lhaní jsem dosud opravdu neměl dosud možnost poznat! Vše, co bylo možné pokazit, tak pokazili. Bohužel za nejhorší považuji to, že od samého počátku klamali a nebojím se zde napsat, že přímo lhali... Na to se prostě špatně zapomíná a proto zde takto obsáhle svou zkušenost píši... ! Pokud tedy nechci být za hlupáka, tak za výhodu vůbec nepovažuji ani to, že mi po 10 dnech od objednávky tento obchod nabídl slevu na další objednávku a představte si, že dokonce do 14 dnů mi (možná) vrátí peníze za již zaplacené zboží, které nikdy neměli a v dohledné době mít nebudou. To je tedy BONUS!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží bylo dle informace obchodu skladem (termín dodání u zboží skladem dle obch. pod. je 5 prac. dnů!), ve skutečnosti však skladem nebylo a obchod jej nebyl schopen dodat ani ve lhůtě 10 dnů od objednání. Při dotazech na dodání stále slibovali následující den a nebyla to pravda. Kdyby napsali rovnou, že nejsou schopni dodat, bylo by to solidnější.

    Reakce obchodu Jaromir Soukup Shop

    Dobrý den,

    omlouváme se nedodanou objednávku a zboží.

    Díky chybnému nastavení procesu vyřízení objednávek a expedici ze skladu vznikly procesní chyby, které
    nás velmi mrzí a v budoucnu se již nebudou opakovat.

    S přáním hezkého dne,

    Jiří Kučera
    Jaromír Soukup Shop team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zklamani

    Reakce obchodu Jaromir Soukup Shop

    Dobrý den,

    omlouváme se nedodanou objednávku a zboží.

    Díky chybnému nastavení procesu vyřízení objednávek a expedici ze skladu vznikly procesní chyby, které
    nás velmi mrzí a v budoucnu se již nebudou opakovat.

    S přáním hezkého dne,

    Jiří Kučera
    Jaromír Soukup Shop team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Rychlost dodání

    Tak neseriozni e-shop jsem ještě neviděl, a že jsem si toho za poslední rok díky Covidu objednal na netu opravdu hodně.
    Po telefonu jsem si dopředu ověřoval, že zboží opravdu mají na SVÉM skladu a jsou schopni mi ho do určitého data dovézt. No a pak už jen mlžili a lhali, jak zboží expedujou a jak je na cestě....až mi po téměř dvou týdnech napsali, že zboží není a nebude. Lháři a podvodníci...
    Již nikdy více...

    Reakce obchodu Jaromir Soukup Shop

    Dobrý den,

    omlouváme se nedodanou objednávku a zboží.

    Díky chybnému nastavení procesu vyřízení objednávek a expedici ze skladu vznikly procesní chyby, které
    nás velmi mrzí a v budoucnu se již nebudou opakovat.

    S přáním hezkého dne,

    Jiří Kučera
    Jaromír Soukup Shop team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doručovací doba

    Zboží, které bylo skladem, bylo expedováno o týden po objednávce. Objednáno 10.1.2021, 11.1.2021 mi přišel mail, ze na objednávce se pracuje. 13.1.2021 mi přišel mail, ze objednávka byla předána dopravci. Pak se nic nedělo. 18.1.2021 mi přišel potvrzující mail od PPL, že zásilka byla předána na přepravu a druhy den byla u nás. Čekal bych, ze problém bude na straně přepravce, jelikož v dnešní situaci mají nejspíš více práce. Problém byl nejspíš na straně obchodu a jeho laxnosti předat vyřízenou objednávku dopravci. Případně mě informovat, ze objednané zboží není skladem tak ať si vyberu jiný produkt.

    Reakce obchodu Jaromir Soukup Shop

    Dobrý den,

    omlouváme se nedodanou objednávku a zboží.

    Díky chybnému nastavení procesu vyřízení objednávek a expedici ze skladu vznikly procesní chyby, které
    nás velmi mrzí a v budoucnu se již nebudou opakovat.

    S přáním hezkého dne,

    Jiří Kučera
    Jaromír Soukup Shop team

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží psané skladem skladem nebylo a obchod o tom neinformoval.

    Reakce obchodu Jaromir Soukup Shop

    Dobrý den,

    omlouváme se nedodanou objednávku a zboží.

    Díky chybnému nastavení procesu vyřízení objednávek a expedici ze skladu vznikly procesní chyby, které
    nás velmi mrzí a v budoucnu se již nebudou opakovat.

    S přáním hezkého dne,

    Jiří Kučera
    Jaromír Soukup Shop team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel na objednávku stále čekám. A to už víc jak 10 dni. I když v době objednání prodejce avizoval že je zboží skladem. Napřed jsem se radovala zboží dorazí už po 5 dnech kdy mě e-shop i gls informovali o doručování zásilky a vyřízení objednávky. Bohužel se jednalo jen o dárek zdarma a katalog. 2x jsem psala a jednou volala na infolinku. Informace dohromady žádné...zboží jde od dodavatele ze skladu ale oni nemají žádné informace pod jakým číslem zásilky dorazí ani v jakém stavu je objednávka...mám prý čekat až GLS napíše. Takže stále nevím na čem vlastně jsem.

    Reakce obchodu Jaromir Soukup Shop

    Dobrý den,

    omlouváme se nedodanou objednávku a zboží.

    Díky chybnému nastavení procesu vyřízení objednávek a expedici ze skladu vznikly procesní chyby, které
    nás velmi mrzí a v budoucnu se již nebudou opakovat.

    S přáním hezkého dne,

    Jiří Kučera
    Jaromír Soukup Shop team

  • 10 %

    • Lháři
    • Podvodníci

    Podvodníci a lháři!!! Nic od nich neobjednávejte!!!

    Moje zkušenost:

    11.1. pondělí - v 8:45 hod jsem si nejdříve telefonicky ověřil, že mají zboží, o které mám zájem, skladem. Ujistili mě, že ano a že pokud ho objednám v pondělí dopoledne, bude mi doručeno ve čtvrtek.

    13.1. středa - v 15:06 mi přišel e-mail, že se moje objednávka č.4019 vyřizuje. Ihned jsem tam volal a ta stejná paní se omlouvala, že toho mají moc a že ve čtvrtek to asi nebude, ale že zajistí, že zboží dorazí v pátek.

    14.1.čtvrtek - v 9:04 jsem volal, abych se přesvědčil, že je vše ok a zboží se odesílá - nebyli schopni dohledat, slíbili, že mi zavolají zpět - nezavolali. Ve 12:04 přišel mail, že zboží bylo předáno dopravci.

    15.1. pátek - v 10:30 jsem volal, abych zjistil číslo zásilky a měl přehled, kdy mi zásilka dorazí. Nebyli schopni říct.

    18.1. pondělí - v 9:17 jsem volal, že bych rád věděl, kde je moje zásilka. Nebyli schopni zjistit, protože zboží jde od jejich dodavatele, nikoli z jejich skladu. Napsal jsem tedy e-mail s žádostí o číslo zásilky. Odpověděli takto: Dobrý den, jak Vás informoval automatický systém, tak Vaše objednávka byla předána dopravci a během několika dní Vám bude dodána.
    Obratem jsem psal, že chci vědět číslo zásilky. Žádná odpověď.

    19.1. úterý - v 10:23 opět píšu mail s dotazem na číslo zásilky. To mi v 10:46 poslali. Kliknul jsem na odkaz a zjistil, že firma poslala do přepravní společnosti jen data o zásilce a GLS čeká na dodání balíku!!!! Na to jsem jim hned psal, proč mi lžou, že poslali zboží, když neposlali. Žádná odpověď.

    20.1. středa - opět volám, kde je moje zásilka a pán na infolince mi s ledovým klidem odpověděl, že objednávka byla odeslána!!! A přitom nic do GLS neposlali. Když jsem se nechtěl nechat odbýt a chtěl kontakt na někoho jiného, abych zjistil, kdy dostanu zboží, tak nic, protože když chcete kontakt na nadřízeného, tak nedají. Na obchodní oddělení nedají. Na sklad nedají. Ve finále řekl, že se se mnou takhle nebude bavit a zavěsil...

    Zkrátka - jsou to lháři a podvodníci!

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Jaromir Soukup Shop

    Dobrý den,

    omlouváme se nedodanou objednávku a zboží.

    Díky chybnému nastavení procesu vyřízení objednávek a expedici ze skladu vznikly procesní chyby, které
    nás velmi mrzí a v budoucnu se již nebudou opakovat.

    S přáním hezkého dne,

    Jiří Kučera
    Jaromír Soukup Shop team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatila dopředu, nedorazilo.

    Reakce obchodu Jaromir Soukup Shop

    Dobrý den,

    omlouváme se nedodanou objednávku a zboží.

    Díky chybnému nastavení procesu vyřízení objednávek a expedici ze skladu vznikly procesní chyby, které
    nás velmi mrzí a v budoucnu se již nebudou opakovat.

    S přáním hezkého dne,

    Jiří Kučera
    Jaromír Soukup Shop team

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží přišlo včas a v pořádku..s výrobkem jsme spokojení...a teď se těšíme...až se bude z tohoto dárku radovat tříletá vnučka...
  • 10 %

    • Objednávka zatím nedorazila. 12.1.2021 objednáno 14.1.2021 dle shopu předáno přepravci, číslo zásilky mi neumí říct, prý to odeslal dodavatel
    • 18.1.2021 dodavatel bez čísla zásilky neumí informace zjistit, shop je musí dodat nebo má možnost je zjistit. Takže čekám na informace z shopu Zatím velká nespokojenost Neochota obchodu poskytnout bližší info k mé objednávce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží během 14dnů nedorazilo, ani informace o možném termínu dodání.
    • Nedoporučuji
    • Nejde hodnotit něco, co nemám.
    • Služby tohoto e-shopu mně zklamaly!

    Reakce obchodu Jaromir Soukup Shop

    Dobrý den,

    omlouváme se nedodanou objednávku a zboží.

    Díky chybnému nastavení procesu vyřízení objednávek a expedici ze skladu vznikly procesní chyby, které
    nás velmi mrzí a v budoucnu se již nebudou opakovat.

    S přáním hezkého dne,

    Jiří Kučera
    Jaromír Soukup Shop team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mám objednané již 10 dní a stále nepřišlo

    Reakce obchodu Jaromir Soukup Shop

    Dobrý den,

    omlouváme se nedodanou objednávku a zboží.

    Díky chybnému nastavení procesu vyřízení objednávek a expedici ze skladu vznikly procesní chyby, které
    nás velmi mrzí a v budoucnu se již nebudou opakovat.

    S přáním hezkého dne,

    Jiří Kučera
    Jaromír Soukup Shop team

  • 10 %

    • Špatná komunikace ze strany zákaznické linky

    10.1.2010 jsem si objednal a zaplatil boby pro děti, které byly skladem na https://www.soukupshop.cz/

    > 10.1.2021 (NE) zaslán z shopu email o přijetí objednávky č. 3950
    > 11.1.2021 (PO) zaslán z shopu email objednávka č. 3950 se vyřizuje
    > 13.1.2021 (ST) zaslán z shopu email objednávka č. 3950 vyřízena a předána dopravci

    > 15.1.2021 (PÁ) volám ráno na zákaznickou linku, že zboží nebylo doposud doručeno a ani dopravce GLS mě ještě nekontaktoval.
    Žádám tedy o číslo zásilky, které paní Kateřina na zákaznické lince nenašla. Odpověď zněla: "Zjistím co se stalo a zavolám Vám."
    > 16.1.2021 (SO) a nikdo nevolal. Zboží stále nedoručeno.

    Čekal jsem, že se mi alespoň omluví s tím, že došlo k lidskému selhání a zboží nebylo odesláno, nebo tak něco..., ale nic.
    Doufám jen, že boby budou doručeny ještě tuto zimu, protože v létě budou dětem k ničemu.
    Tímto jsem u tohoto shopu nakoupil naposled.


    S pozdravem
    Loub

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nelze platit platební kartou při osobním odběru
  • Doporučuje obchod

    Objednané zboží přišlo v pořádku a v krátké době od objednání.Byla jsem spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Velký výběr za pěkné ceny.