Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé dodání
    • Zboží neodpovídá obrázku

    Objednala jsem si boty converse, které na obrázku byly světle růžové. Ve skutečnosti jsou meruňkové. Chápu, že obrázky zkreslují - ale nikdy nezkreslí barvu, maximálně odstín

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno v Pátek, ve Čtvrtek pořád nikdo nic, po shánění byly boty pořád někde na jiném shopua čekali na zaslání, v Pátek ráno info emailem že boty pořád nikdo neodeslal, objednávku jsem zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Reklamovala jsem batoh. O vyřízení reklamace mě nikdo neinformoval, nicméně reklamace byla kladně vyřízena. Nejprve mi bylo řečeno, že si místo batohu musím zase vybrat batoh, i když ten stejný už nemají. Naštěstí další den jiná prodavačka dovolila, že si mohu vybrat jiné zboží. Chtěla sem ušetřit čas a objednala si zboží na prodejnu přes e-shop. Při placení mi bylo řečeno, že zboží z e-shopu nelze vzít jako výměnu za reklamaci. Vybrala sem si proto něco jiného na krámě, ale převyšovalo to částku, za kterou sem koupila batoh. Myslela jsem, že doplatím a je to, ale to taky nešlo... Prý to musí být ve stejné cenové relaci... :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pestrý výběr, který ovšem nevyužijete, protože zboží nemají nebo o 4 velikosti větší.
    • Zaměstnanci nepacují
    • Zboží které nabízí k prodeji nemají

    2x sem si objednával různe trička. Na stránce je měli ale po 8 dnech co mi nic nenapsali jsem jim napsal email jak to vypadá s tím balíke. Zrušili ho a jako omluvu poslali slevu tak sem objednal něco jiného a když sem se pokusil vtipně zeptat jak to vypadá s balíkem aby to nedopadlo jak minule, dostala se mi odpověď: Nemáme. Paní to asi urazilo nebo nevím každopádně jestli počítáte s tím že vám zboží dojde tenhle rok budete zklamani.

    Reakce obchodu Snowbitch.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jsme byli nuceni zrušit Vaše objednávky. Zboží v tomto období se vyprodává rychle, proto, bohužel, již nebylo dostupné.
    Na základě recenze jsme dohledali komunikaci, která s Vámi probíhala. Kolegyně Vás slušně informovala o tom, že zboží není a uvedla velikost, v jaké bylo dostupné. Dále Vám nabídla slevu na další objednávku. Pokud máte o slevu zájem, prosím, kontaktujte nás na emailové adrese: [email protected] a my Vám zašleme 15% slevový kód na příští objednávku.

    Hezký den,
    SNOWBITCH.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice nepříjemná obsluha
    • Prodavačka jako kdyby nebyla při smyslech
    • Být majitel pohlídám si své zaměstnance
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na stránkách byla bunda skladem, po 2 dnech přišel email, že zboží není.

  • Nedoporučuje obchod

    přesto že zboží bylo na eshopu skladem jsem obdržel zprávu že skladem není a to až po týdnu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již třetí objednávku zboží jsem vracela a to je proto, že u zboží nejsou žádné popisky, které by mi zboží nějak přiblížili. Jako mínus považuji i to, že zboží z eshopu nelze vrátit či vyměnit na prodejně. Už rok mám poukaz a stále jsem si za něj nic nekoupila. Fakt mě to nebaví tenhle eshop.

    Reakce obchodu Snowbitch.cz

    Dobrý den,

    v případě, že zakoupíte zboží přes e-shop, je pro e-shopy zcela běžné, že zboží vracíte právě e-shopu. Právě kvůli tomuto zasíláme společně se zbožím odpovědní štítek s naší předtištěnou adresou, díky kterému nemusíte hradit poštovné. V první řadě se nám jedná o Vás - zákazníky. Pokud byste vrátila zboží na prodejně, nedostanete doklad o tom, že prodejna zboží převzala. Na poště obdržíte podací lístek s razítkem, číslem zásilky a datem podání. Jediný rozdíl tedy je, že zboží neodnesete na prodejnu, ale na poštu.
    Poukazy lze u nás zakoupit dva. Jeden s možností uplatnění na prodejně a druhý na e-shopu.

    S pozdravem,
    SNOWBITCH.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízeli zboží které neměli.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod mi zaslal zboží, které jsem si neobjednal. Místo bundy pro dospělé dorazila dětská velikost. Když jsem dotazoval výměnu zboží už nebylo k dostání. Jelikož jsem nakupoval na černý pátek se slevou přišel jsem i o výhodu nakoupit správnou velikost u jiného prodejce za podobnou cenu. Příště už budu vědět a rovnou nakoupím jinde!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    tak co napsat - zbozi melo byt 22/11 a dnes je 27/11. Asi bych to přežil, ale musel bych dostat alepoň nějaké echo. Takhle nevím nic a nic už od vás nechci. nazdar

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízejí zboží které není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednali jsme si zboží, ale došlo nám úplně jinačí.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednané zboží nemám na e-mail mi nikdo neodpovídá....no coment

    Reakce obchodu Snowbitch.cz

    Dobrý den,

    Váš e-mail byl přeposlán přímo do Prahy na prodejnu, místo formou e-mailu jste byla 24.10.2018 informována SMS zprávou. Zboží máte na prodejně od 24.10.2018 připravené, následně Vám běží 14 denní lhůta na vyzvednutí.

    S pozdravem,
    SNOWBITCH.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena
    • Rychlost vrácení peněz

    Bylo mi doručeno jiné zboží, než bylo na obrázku. Model bot se sice shodoval, ale umístění značky ne. Bohužel to ve mně vyvolalo nedůvěru v originálnost a zboží jsem vrátila. Boty byly na podrážce trochu špinavé, jako kdyby už je někdo párkrát vracel. Vrácení peněz a celková reklamace proběhla rychle a bez problémů, bohužel mě ale obchod neinformoval ani o přijetí zboží ani o uznání reklamace, pouze přišly peníze na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obstrukce při vrácení zboží do 14 dnů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Během 10 dnů 3 objednávky a všechny zrušeny ze tsrany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • objednal jsem si triko a batoh, triko vonělo voňavkou a byla na něm malá skvrna a batoh měl odřený spodekm Nepřijde mi normální tyto věci prodávat za nové...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dvakrát za sebou se mi stalo, že objednané zboží-inzerované jako skladem, bylo v prvním případě po 2 dnech v druhém po asi 5 nedostupné-s omluvou že již není skladem, nebo je poničené....+omluva sleva 10% na dalšíobjednávku, tu jsem uskutečnila a opět ten stejný scénář, jen s delší časovou prodlevou a slevou na další nákup 15% a samozřejmě také blokovanými penězi na účtě...a nebyla to zrovna malá částka (navíc 2x za sebou....) ach jo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Má objednávka- psali jste, že zo máte na skladu, čeká na expedici. Pak že objednávka bude mít zpoždění a nakonec jste mi napsali, že to na skladě není a přišel mi email s 10% slevou na nakup...