Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota resit problem zpusobeny prodejcem!!!!

    Na vanoce 2018 jsem objednala ponozky(hodnota cca 500,-),ponozky prisly,ale vcetne zabezpecovacich magnetu,ktere nejsem schopna sundat bez poskozeni zbozi,v roce 2018 jsem tento problem neresila,nebyl na to uplne cas,dalsi rok na vanoce mi to nedalo a rekla jsem si,ze objednam znovu skoro totozne zbozi a ze uz se mi tato situace nemuze stat znovu a hle... opet stejny problem,vsechny pary ponozek byly osetreny zabezpecovacim magnetem proti kradezi,coz uz mi nedalo a zavolala jsem do obchodu a sdelila problem..i kdyz pani priznala,ze to je opravdu jejich chyba,rekla at si najdu ve svem meste obchod,kde mi to sundaji..jakoze coze?to myslite vazne,vase chyba a ja mam nekde behat a shanet se kdo mi to sundat..kdybych chtela nekde behat,tak si i to zbozi koupim v krame a ne pres eshop,po teto zkusebosti i kdyz nerada,vim,ze uz si z tohoto obchodu nic neobjednam. Cekala bych napravu na vlastni naklady obchodu,ale bohuzel..

    Reakce obchodu Snowbitch.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za tuto vzniklou chybu, která se bohužel opakovala. Problém vznikl na naší straně. Doporučení z naší strany, bylo takové, aby jste s naší fakturou zašla do jiného obchodu a poprosila, zda by Vám bezpečnostní čip sundali a to pouze z důvodu rychlejšího vyřešení, nikoliv toho, že bychom to nechtěli řešit. Byla nabídnuta také možnost zaslat k nám ponožky na centrálu, kde bychom bezpečnostní čip sundali a zaslali Vám ponožky zpět bez čipu.
    V balíku byl přiložen štítek na zpětné vrácení, tudíž náklady na odeslání balíku byste nehradila.

    Ponožky prosím zašlete k nám, čipy Vám sundáme a ještě Vám jako omluvu zašleme menší dárek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatný produkt

    Poslala jsem několik emailu s dotazem ohledně kšiltovky. Jistá slečna Tereza me ujistila, že kšiltovka odpovídá mým požadavkům. Po vyzvednutí jsem zjistila, že kšiltovka je zcela jiná, než jsem chtěla a potřebovala. Takže slečna asi absolutně neví co prodávají. Bohužel tím pádem zkažený dárek k Vánocům.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    4.11 jsem objednal skladovou polozku....dnes je 15.11 a nikdo se neozval a ani ma email,ktery jsem jim psal, nikdo nereagoval.Pritom predpokl.doruceni bylo 11.11. (Coz takovou dobu dodani nechapu u skladove polozky)Hlavne ze v potvrzeni obj.pisou,ze v pripade info o stavu obj.piste na tento email..psal jsem a jako kdybych nebyl....konkurencnich eshopu s kvalutnim a rychlym dodanim jsou mraky......melo to byt k narozeninam pritelkyne.....ty jsou dnes-fakt diky snowbitchi....jiz nikdy vice od Vas..... :-/

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mi nebylo stále doručeno, nikdo se neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodavač na prodejně mi nabídl si zboží prohlédnout a upozornil mě na velikost ponožek
    • V kategorii DÁMSKÉ PONOŽKY jsem si vybrala a objednala ponožky k osobnímu odběru, když jsem si je přišla vyzvednout, pan prodavač mě upozornil, že se jedná o pánské ponožky. Dívala jsem se pak doma na web a po rozkliknutí několika různých ponožek v kategorii DÁMSKÉ se zobrazí ponožky z kategorie PÁNSKÉ. Není to napsané v popisku, ale vlevo nahoře v "cestě produktu"
    • Nesmyslné číslování ponožek. Číslovat ponožky S, M, L nemůže někdo, kdo ví něco o oblečení. Velikostní tabulky nemají. Proto jsem taky nepoznala, že objednávám pánské ponožky (na prodejně mi pán řekl, že L = 43-46)
    • zboží nemá popisky
    • Při objednávání se mi u produktu zobrazilo dodání na prodejnu 2 dny, po objednání jsem v příloze e-mailu našla dobu dodání týden

    Jediné pozitivum e-shopu je osobní odběr, kde milý pan prodavač nabídne prohlédnutí zboží a upozorní, jaká je skutečná velikost zboží. Nabídl mi také jestli si nechci vybrat něco jiného.
    Objednávání je ztráta času, protože nevíte, co si objednáváte. Nemůžete si to přečíst v popisku, protože neexistuje. V kategorii, kterou si vyberete, se vám ukazuje zboží jiné kategorie. Nezjistíte, jaká je skutečná velikost, protože není velikostní tabulka a velikosti uvedené u ponožek jsou velikosti např. pro trička. Dodací lhůta taky neodpovídá.
    Když jsem do e-shopu napsala a upozornila je na chyby, dostala jsem odpověď z automatu omlouváme se. (Mohli by alespoň používat stejné jméno v hlavičce a podpisu e-mailu)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží (skladem na e-shopu) jsem objednal, za tři dny mi nepřišel mail ani žádná zpráva, tak sem napsal eshopu mail ,že jsem neobdržel žádnou zprávu. Odpověď byla ,že se čeká na jednu položku z mé objednávky . Bohužel ani za další týden jsem nic neobdržel . Už celkem rozčilený jsem znovu napsal mail eshopu a dostalo se mi odpovědi ,že zboží bohužel nemají na skladě (skate deska). Toto jednání od eshopu nepovažuji vůbec za profesionální. Ještě se ptají zdali chci poslat alespoň část objednávky , když jsem si objednal skate desku a grip, tak opravdu nechápu na co by mi byl samotný grip. Jako omluvu dají 10% slevu na další nákup,děkuji nechci.
    • Velký výběr ,bohužel některé položky vůbec skladem nejsou i když je to uvedeno

    Bída a děs

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • široký výběr
    • příšerná agenda eshopu, skladovost a expedice online objednávek
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží bylo viditelně nošeno
    • Přišlo v úplně zničené krabici
    • Nebalí krabice od bot do dalších krabic
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zajímavé značky
    • krásné kousky, které jen tak nenajdete
    • Zboží nemají v systému
    • Neví, co mají na skladě
    • Rychlost dodání
    • Rychlost odeslání
    • Komunikace se zákazníkem
    • Arogantnost prodejce

    Zboží jsem zaregistroval v pátek. Na zboží mi bylo odpovězeno až ve středu způsobem, že zboží nemají na skladě. Chápu, že třeba pátek, sobota neděle nemají čas, ale abych čekal až do středy. Okej, pochopím, že mají odesílání až tak pozdě, ale že mají systém, který ani neví, že nemají zboží na skladě, tak to potěš... Místo toho čekání jsem mohl nakoupit v jiném skateshopu, kde mi pošlou oblečení hned další den a ví, co mají na skladě. Když tohle všechno pominu, tak mi max. pošlou slevový kód bez jakékoliv omluvy. Jejich komunikace velice vázne. Když jsem jim na tohle odvětil, jejich reakce byla tato:" zboží bylo stornováno". Příště bych poprosil trochu úcty k zákazníkovi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si triko na prodejnu, ale nic se nestalo a po měsíci pořád čekám... a moje objednávka nebyla vyřízena. Zapoměli?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po 10 dnech zadna informace o expedici objednavky, nulova komunikace se zakaznikem, i pres mail z me strany.

    Reakce obchodu Snowbitch.cz

    Dobrý den,

    balíček je již na cestě. Vzhledem k tomu, že jste psal e-mail v pátek odpoledne, vyřízení Vašeho e-mailu garantujeme do 24 hodin od přijetí a to ve všední dny. Je tedy potřeba vyčkat na odpověď, která Vám byla dnes zaslána.
    S pozdravem,
    SNOWBITCH.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednáno před 10 dni .. do dnes nic .. ani zboží ani sms ani e-mail .. soudit vám

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost

    To, že mi obchod nejdříve poslal boty ve špatné velikosti, to bych ještě pochopil, ( je i možné, že jsem si za to mohl sám) ale to, že když boty pošlu na výměnu a přijdou mi boty zcela jiné barvy, to už nepochopím.

    Doporučil bych, pokud zboží nemáte v dané velikosti, kontaktovat zákazníka a popřípadě vrátit peníze na účet. Ušetříte práci sobě i zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace co se děje s objednávkou, proč nebyla odeslána atd.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání
    • Nepřehledné
    • Zboží nafoceno tak, že není kloudně poznat, jak doopravdy vypadá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud jsem nedostal žádnou zprávu o stavu objednávky,zda je na cestě nebo už připravena k vyzvednutí aktualne to je zhruba 11 dnu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé dodání
    • Zboží neodpovídá obrázku

    Objednala jsem si boty converse, které na obrázku byly světle růžové. Ve skutečnosti jsou meruňkové. Chápu, že obrázky zkreslují - ale nikdy nezkreslí barvu, maximálně odstín

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno v Pátek, ve Čtvrtek pořád nikdo nic, po shánění byly boty pořád někde na jiném shopua čekali na zaslání, v Pátek ráno info emailem že boty pořád nikdo neodeslal, objednávku jsem zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Reklamovala jsem batoh. O vyřízení reklamace mě nikdo neinformoval, nicméně reklamace byla kladně vyřízena. Nejprve mi bylo řečeno, že si místo batohu musím zase vybrat batoh, i když ten stejný už nemají. Naštěstí další den jiná prodavačka dovolila, že si mohu vybrat jiné zboží. Chtěla sem ušetřit čas a objednala si zboží na prodejnu přes e-shop. Při placení mi bylo řečeno, že zboží z e-shopu nelze vzít jako výměnu za reklamaci. Vybrala sem si proto něco jiného na krámě, ale převyšovalo to částku, za kterou sem koupila batoh. Myslela jsem, že doplatím a je to, ale to taky nešlo... Prý to musí být ve stejné cenové relaci... :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pestrý výběr, který ovšem nevyužijete, protože zboží nemají nebo o 4 velikosti větší.
    • Zaměstnanci nepacují
    • Zboží které nabízí k prodeji nemají

    2x sem si objednával různe trička. Na stránce je měli ale po 8 dnech co mi nic nenapsali jsem jim napsal email jak to vypadá s tím balíke. Zrušili ho a jako omluvu poslali slevu tak sem objednal něco jiného a když sem se pokusil vtipně zeptat jak to vypadá s balíkem aby to nedopadlo jak minule, dostala se mi odpověď: Nemáme. Paní to asi urazilo nebo nevím každopádně jestli počítáte s tím že vám zboží dojde tenhle rok budete zklamani.

    Reakce obchodu Snowbitch.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jsme byli nuceni zrušit Vaše objednávky. Zboží v tomto období se vyprodává rychle, proto, bohužel, již nebylo dostupné.
    Na základě recenze jsme dohledali komunikaci, která s Vámi probíhala. Kolegyně Vás slušně informovala o tom, že zboží není a uvedla velikost, v jaké bylo dostupné. Dále Vám nabídla slevu na další objednávku. Pokud máte o slevu zájem, prosím, kontaktujte nás na emailové adrese: [email protected] a my Vám zašleme 15% slevový kód na příští objednávku.

    Hezký den,
    SNOWBITCH.cz