• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Štáradlo, nebyli dostupné, nabídnuta náhrada za stejnou cenu, nakonec fakturovat výší cena odpovídající kamenné prodejně bez slev, nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    V nabídce mají zboží, které není dostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po osmi dnech mi ještě nevrátili platbu za poukázku.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kniha, která byla podle webu na skladu, po zaplacení už na skladu nebyla a přišla zpráva, že přijde až později, než jsem potřeboval. Kontaktoval jsem prodejce a nakonec ji na poslední chvíli sehnal, což oceňuji, ale zkomplikovalo mi to silně plány, musel jsem jet přes celou Prahu osobně ji vyzvednout a to i přes to, že jsem zaplatil dovoz. Komunikace a ochota dobrá, ale opravte si dostupnost na e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slušné ceny
    • Snaha o kompenzaci vlastní neschopnosti dárkem
    • Totální zmatek v každém kroku
    • Naprosto nedostatečná komunikace obchodu
    • Neúměrně dlouhá doba dodání zboží které je podle stránek skladem
    • Chlapci evidentně nestíhají a pravá ruka neví co dělá levá

    Objednávala jsem pouze zboží skladem a počítala tím pádem s brzkým doručením. Objednávka potvrzena a pak se 2dny nedělo vůbec nic! Nevydržela jsem a zavolala. Chlapec na telefonu neví, střídá se jich tam 4-5, tak se podívá. No jo, zaplaceno to máte, ale my nemáme 1 položku skladem a její dodání bude trvat hodně dlouho! Telefon i mail na mě obchod měl - jaký byl tedy problém mě kontaktovat a domluvit se na postupu?! Domluvili jsme se tedy na stornování chybějící položky (magnesium) a co nejrychlejším odeslání zbytku objednávky. Ale jediné čeho jsem se dočkala byl mail který potvrzoval storno CELÉ objednávky! Nechtěla jsem už volat, tak jsem napsala email, na který ale nikdo nereagoval ani další den! Znovu jsem tedy musela volat. Telefon, po tom co se mě konečně podařilo dovolat, vzal samozřejmě někdo jiný, kdo opět vůbec netušil, kdo mě co předchozí den nasliboval. Výmluvy typu že šéf je na dovolené apod. Mladík č2 se ale ukázal přece jen o něco schopnější a další den volal, že zboží odesílají, což bylo za nedlouho přepravní společností potvrzeno. Co už ale nebylo v pořádku, že zboží bylo zasláno na adresu fakturační, nikoliv dodací! Pravda s dodáním jednoho magnesia navíc jako omluvou, což bylo jako kompenzace sice fajn, ale celkový dojem z totálního chaosu a nefunkčnosti eshopu to nenapravilo. Zboží které bylo skladem jsem se dočkala přesně týden od objednávky a zaplacení! Za mě už smichoffer nikdy! Sice slušné ceny, ale neuvěřitelný chaos a neúměrná dodací doba!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka přes eshop, finální cena na pokladně vyšší než v objednávce. Reklamace ceny, při drobné změně velikosti objed.zboží již započtení ceny o 70procent více než přes e shop.

    Nedoporučuji jako eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivé informace o dodacích lhůtách
    • Kompletní absence komunikace se zákazníkem
    • Nulová možnost sledování aktuálního stavu objednávky

    Objednávka obyčejného lana zdá se být pro tento eshop příliš velký oříšek. Eshop uváděl, že zboží je skladem u dodavatele s dodací lhůtou do 3 pracovních dní. Ani po týdnu není objednávka stále vyřízena, eshop se k tomu absolutně nevyjádřuje a život plyne dál. Nezbývá než objednávku zrušit... Vlastně není třeba. Hodím na to bobek, nebudu nic stejně jako eshop řešit a zboží objednám jinde. A je to :)

    Reakce obchodu SmichOFFer.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace. Psali jsme, že nám to bude trvat trochu déle a 4.6. jsme poslali zprávu, že je objednávka připravená.
    Vzhledem ke Covidu má Beal velký výpadek a nezvládá dodávat.

    V tuto chvíli nemůžeme více dělat a je nám to moc líto.
    Snad na nás úplně nezanevřete a budeme to moci nějak napravit.

    S přátelským pozdravem,
    Lukáš ze SmíchOFFky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Skladem inzerované zboží vlastně skladem nebylo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • i když z jejich stránek vyplívalo, že bude otevřeno tak nebylo.

    Reakce obchodu SmichOFFer.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace. V dnešní těžké době, kdy vláda vydává nová a nová nařízení se musí obchod stále přizpůsobovat.

    Aktuální informace najdete vždy na našem Facebooku nebo na stránce: https://www.smichoffer.cz/cz/kontakt/

    Zboží jsme Vám poslali na Vaší adresu. Přeprava je zdarma.

    Věřím, že na nás nezanevřete a ještě jednou se omlouvám.

    Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.

    Za tým SmíchOFFer,
    Lukáš Velfl
    vedoucí obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod prodal zboží které neměl , pak slíbil pozdější dodání a ani to se neuskutečnilo

    Reakce obchodu SmichOFFer.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Ještě jednou se omlouváme za technickou chybu, díky které jsme neměli na skladě lezečky, co jste objednal.
    Ihned jsme je objednali z Itálie, ale bohužel je La Sportiva totálně vyprodaná a dodání by bylo na více než 2 měsíce.
    Z toho důvodu jsme objednávku zrušili a vrátili vám peníze zpět na účet.

    Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.

    Za tým SmíchOFFer,
    Lukáš Velfl
    vedoucí obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Tak vzhledem k tomu, že objednávka byla vyřízena mezi 10 a 14 dnem po objednaní a dneska (11 den) mi bylo řečeno, at si zavolam za tri dny, jestli obchod zbozi vubec objednal...no pardon.
    A doba dodaní tyden navic...

    Reakce obchodu SmichOFFer.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V době objednávky bylo lano bohužel vyprodané a psali jsme Vám, že předpokládaná doba naskladnění bude 10-14 dnů, protože nebylo u dodavatele. Lano je objednané a každou chvíli by nám mělo dorazit. Pokud ho samozřejmě pořídíte někde jinde, tak to chápu. Nikdo nemá rád čekání. Co mě ale opravdu mrzí je, jak se zachoval kolega. Dáme si to do zlepšení. Na mail jsem Vám poslal lepší cenu na lano jako bolestné, pokud ho od nás stále budete chtít. V úterý nebo ve středu ho očekáváme. Ihned co dorazí, dáme vědět.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S přátelským pozdravem a přením pěkného dne,
    Lukáš Velfl, vedoucí obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • voucher nie je mozne poslat mailom, do zahranicia, problem s platbou zo zahranicia-celkovo nakup zo zahranicia nemozny