Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zboží po několika měsících přestalo fungovat, ale když jsem se ho pokusil reklamovat, rovnou mě odpálkovali s následujícím směšným vysvětlením:
    "Vaše reklamace byla zamítnuta. Kontrola funkčnosti přístroje (výrobku) nemohla být z hygienických důvodů provedena. Vzhledem k vysokému stupni znečištění Vámi reklamovaného zařízení byla vaše reklamace z hygienických důvodů zamítnuta."
    Totálně bizarní a neomluvitelný přístup. U Alzy by takový problém vyřešili bez řečí, ale tady se člověk akorát dozví, že má přístroj údajně špinavý.

    • Co je na tom neomluvitelného? Že vy jste prase, tak mají v servisech nakládat s vaší špínou? A ještě se tím budete chlubit na internetu? To umyjte a reklamujte znovu.

  • Potřebujete půjčku na zahájení podnikání nebo na zaplacení účtů a firemní finance na nemovitosti a jakékoli druhy financování podnikání. Nabízejí také půjčky fyzickým osobám, firmám a právnickým osobám s 2% úrokovou sazbou. Dáváme půjčku vážně smýšlejícím lidem, kteří mají zájem o půjčku, v případě zájmu kontaktujte nyní
    WhatsApp +19793621437

  • Bohužel jsem velmi zklamaný z obchodu Smarty. Dost často jsem si říkal - konečně je tady super elektro.
    Na pobočce vše krásný, voňavý a když jsem občas koupil kryt na telefon, nechal si nalepit sklo nebo koupil dětem Pokémony vše super, včetně obsluhy.
    Jenže - důvěřuj, ale prověřuj, ještě si neřešil nic zásadního - říkal jsem si.
    Koupil jsem ve Friday klávesnici na iPad za 2.599,- v neděli. Všiml jsem si mé chyby, že jsem klepl na jiný model iPadu až po zaplacení. Co teď? Kouknu, vidím že klávesnice jsou samozřejmě stejné vzhledově a cenově, říkám si okay, nejsem přece v nějakém obyčejném obchodě, ale iWant by Smarty, to se přece vklidu vyřeší. Vidím, že v neděli večer asi tohle nevyřeším s nikým - chápu. Mrkl jsem na kontakt a vidím, že v pondělí mají od 8:30 linku. Paráda.
    Volám od 8:25 - 8:50 - obsazeno, nelze se dovolat. Říkám okay, blíží se Vánoce. Píšu mail, aby klávesnici nevyskladňovali a nevezli do Zlína na prodejnu, protože potřebuju na jiný iPad.
    Odezva mailu automat, že to budou řešit. Přes den ticho, nikdo nepíše a nevolá. Občas zkouším volat a nic. V zápětí mi přijde zpráva, že mám klávesnici již na prodejně ve Zlíně. Říkám si wouuu rychlost, klid a prostě Smarty.
    Mrknu do SMS a tam je ten jiný iPad. Říkám, třeba to jen nezměnili. Jedu do Zlína asi 20km a ano, samozřejmě jiná klávesnice.
    Vše jsem popsal prodavači v naprostém klidu. On mi řekl, že neexistuje žádná linka, aby se s někým spojil, že mi nemůže pomoct a byla to moje chyba. Ano byla to má chyba, které jsem si všiml hned po zaplacení a jen jsem chtěl vyměnit kus za kus a bylo to již uhrazeno - kde je problém? Říkal, že mi prostě nepomůže, ale prý mi někdo na mail napíše a tady na prodejně nic nevyřešíme. Okay, odcházím zklamán.
    Za pár dní napsali, že mám doplatit 1.100,- protože už klávesnice stojí 3.699,-. Ahaa... cože??... okay. Rozmrzelý a fakt zklamaný jsem poslal finance. Nebudu lhát - hodně jsem váhal... a byl jsem dost v šoku, ale klávesnici potřebuju (doslova jsem čekal na Friday)
    No a do teď klávesnici nemám a čekám kdy bude. Trvá to už dost dlouho.
    Já teda zase naletěl a je to hodně stejný jako jinde - Datart nebo cokoliv horšího.
    Jakmile se řeší složitější věci, nemáte šanci se odvolat a dovolat. Bohužel. Veliké zklamání a ještě kupuju skoro o třetinu dražší produkt než jsem původně koupil.

    Ps: zajímala by mě obrácená veze. Koupím klávesnici ve Friday za 2.599 a v pondělí jí přeberu. V úterý jí vrátím jako nerozbalené zboží nebo nevhodný dárek. Vrátí mi 3.699? Protože už tolik stojí? Pochybuju!!!!
    Smarty a iWant - zkuste nad tím zapřemýšlet. Byli jste dobří tak to nekažte!

    Zajímalo by mě, co jsem mohl udělat více, abych svoji chybu napravil? Byla nějaká jiná cesta?

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Vaše nespokojenost nás mrzí. Z důvodu Vánoční sezóny máme plnou vytíženost zákaznické linky včetně emailu, telefonních hovorů i online chatu a je tedy možné že jste byl pouze v pořadí mezi dalšími čekajícími zákazníky. Bohužel z tohoto důvodu se patně nestihla požadovaná změna výrobku, za což se Vám omlouváme. Co se týče změny ceny zboží, je bežné, pokud akce Black Friday skončí nebo samotné zboží je z akce vyřazeno, tak vrátí se na původní částku. Věřím , že nám i přesto zachováte přízeň a další nákupy zvolíte právě v našem obchodě.

      Přejeme příjemný den,
      tým Smarty

  • Chápu, že je před Vánoci a jsme přeci jen lidi. Takže celkové hodnocení bych ponechal na 3/5. Sestavoval jsem si PC přes TIGO a vytvořil a zaplatil objednávku 22.11.2024. Vůbec jsem nedostával informace o průběhu a musel dvakrát zavolat a měnit skříň, takže se čekání prodloužilo. Každopádně dostal jsem lepší skříň, takže vpořádku. PC přišel a byl jiný zdroj, ale kompatiblní takže OK a po spuštění zjištění, že chybí počet RAM.
    Pohoda, doposlali správný počet, jen jednu RAM mi systém nevidí, ale na to se podívám později. To nemusí být závada ve výrobku, ale vadný kontakt/ prach cokoliv. Vše bylo komplet hotovo doručeno jak má být až 9.12.2024. Takže doba čekání horší, komunikace zmatená, zboží obměněno, ale ve výsledku to funguje. Mám trpělivost a pochopení, takže jsem rád, že ve výsledku mám, co jsem chtěl a vše, funguje jak má.
    Ale navrhuju obchodu resp. TIGO, zlepšit informovanost o stavu, pozorně dávat správné komponenty, nebo správný počet a bude to vpořádku.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Vaše nespokojenost nás mrzí, že jsme nedostáli závazku poskytnout včas a v pořádku objednané zboží. Jsme si plně vědomi komplikací během procesů kompletace TIGO sestav a snažíme se do budoucna tento stav zlepšit. Neváhejte nás kontaktovat na oddělení zákaznické péče telefonicky nebo přes online chat než-li emailem, kde máme delší reakční době během vánoční sezóny, případně záležitost konzultovat přímo s techniky na emailu [email protected], ohledně kompenzace za způsobené potíže. Věříme, že nám i přesto zachováte přízeň a další nákupy zvolíte právě v našem obchodě.

      Přejeme příjemný den,
      tým Smarty

  • Učinila jsem objednávku, na webu psali, že zboží dorazí 19.11. Zboží nedorazilo, žádná zpráva. Na webu najednou, že je zboží vyprodáno. Řekla jsem si, že ještě počkám. Volám tam v dalším týdnu. Informace od pana na lince, že zboží dorazí do Prahy a pak ihned ke mě. V tom týdnu to ale nestihnou, tak abych počkala do příštího. Dobře. Zboží na ostatních eshopech se vyprodávalo.
    Příští týden pondělí, nic, žádná zpráva. Na eshopu mají uvedeny 3 ks skladem, 1 ks ihned k odběru v Pardubicích. Říkám si, aha, asi už vyřídili mou objednávku. V úterý stále nic. Na eshopu zboží vyprodáno. Volám 26.11. pan na infolince, že jsem se určitě spletla, že zboží skladem není. Říkám, že mám screenshot objednávky. Nereagoval. Následně mi sdělil, že zboží je na cestě, ale že jsem až třetí v pořadí a jim jdou 2 ks, tudíž se na mě nedostane. A že neví, kdy budou další, můžu objednávku stornovat. Od obchodu žádná omluva, zpráva, neumožnili mi ani napsat recenzi. Od pátku prodávají zmíněné zboží vesele dál. Nerozumím, jak je možné, že otevřou nové objednávky, mají osobně k odběru, i když nevyřídili objednávky již uhrazené. Na infolince, stejně tak na webu podávají lživé infolince. Takový přístup eshopu je za mě nepochopitelný.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Vaše nespokojenost nás mrzí, že jsme nedostáli závazku poskytnout objednané zboží. Neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected], kde s Vámi můžeme záležitost blíže ověřit a nabídnout patřičnou kompenzaci nebo slevu za způsobené komplikace.

      Přejeme příjemný den,
      tým Smarty

  • Nekorektní firma, rozhodně NEDOPORUČUJI!
    Smarty.cz prodává ochranné skla na mobilní telefony, která jsou rozměrově odlišná s rozměry telefonu. Reklamaci musíte vyřizovat na vlastní náklady a s další ztrátou svého času. NEDOPORUČUJI!!!

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu.

      Prosíme kontaktujte nás na emailové adrese [email protected], abychom záležitost ověřili a sjednali případnou nápravu. V případě oprávněnosti reklamace se proplácí náklady na dopravné, v případě podání na prodejně je vyřízení zdarma.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Nekorektní firma, rozhodně NEDOPORUČUJI!
    Smarty.cz prodává ochranné skla na mobilní telefony, která jsou rozměrově odlišná s rozměry telefonu. Reklamaci musíte vyřizovat na vlastní náklady a s další ztrátou svého času. NEDOPORUČUJI!!!

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu.

      Prosíme kontaktujte nás na emailové adrese [email protected], abychom záležitost ověřili a sjednali případnou nápravu. V případě oprávněnosti reklamace se proplácí náklady na dopravné, v případě podání na prodejně je vyřízení zdarma.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Smarty je kvalitní obchod, ale zároveň si občas neumí pohlídat kvalitu produktu. Objednávám zde převážně figurky Funko pop, ale občas se stane, že přijdou poškozené. Přesto že reklamujete, přijde znovu poškozená. Ovšem lidi v prodejně jsou příjemný a nápomocní, obchod doporučuji, ale určitě ne na 100%.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás že, některé zboží Vám dorazilo poškozeno. Snažíme se zboží vždy balit tak, aby k takovým situacím docházelo co nejméně. Z důvodu spolupráce s externími přepravci, nelze vždy mít plnou kontrolu na procesem přepravy. Věříme, že se však jedná o náhodné situace a pokud nastanou, prodejci i zákaznické oddělení vše kladně vyřídí.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Osobně nedoporučuji. Tento obchod mi sdělil i když vše jako firma řádně platím že nejsem důvěryhodným zákazníkem a mám malé obraty. Kdo a jak posuszuje duvěryhodnot firmy s.r.o. která nemá ani jeden úvěr dluh a podobně, a nemá ani jednu s faktur po splatnosti. Jakásy tajemná kolegyně která to dělá jen dle nálady. nám po dvou letech kdy od nich nakupujeme sdělila ústy obchodnika protože ona přece sma mluvit nebude že nam bere kredit ani se neobtěžovaly nás o tom informovat a to jsme dva roky neměli ani jednu fakturu po splatnosti. Na to konto mohu jen říct že takto se zde podniká opravdu se styďte.
    Mám sto chutí udělat to tak že se budu ptát dále na FU přpadně vmediích zda je toto chovaní normální a zda by se takový distributor neměl prověřit

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu.

      Vaše důvěryhodnost nebyla důvodem odebrání možnosti platby na splatnost, jak Vám již bylo sděleno po telefonu, důvodem jsou dlouhodobě nízké obraty. Je nám líto, že s vámi věc nebyla komunikována dle Vašich představ. Komunikace mezi firmou a firemním zákazníkem však zpravidla probíhá skrze obchodního zástupce.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Chtěl bych jen podotknout,že vrátit zboží ve 14 denní lhůtě lze i rozbalené zboží a ne jak Smarty rádo uvádí,že se musí dokoupit nejaká záruka. A hlavně nedělejte smělo s rezervací a podobně...

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu.

      Vrácení rozbaleného zboží ve 14-denní lhůtě zakoupené na prodejně lze vrátit bez poplatku, pokud ho lze uvést do původního stavu, aby bylo znovuprodejné. Proto je vždy nutné aby vrácení posoudili fyzicky naši prodejní konzultanti nebo reklamační oddělení.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Objednal jsem na Smarty.cz 3ks micro SDXC karty, chybou na strane eshopu prisly velke SDXC. Chyba potvrzena i podporou (vse mam zdokumentovano). Doposud ok, chyba se muze stat kazdemu, zadny problem, lze to preci snadno resit.

    Muj pozadavek byl vymena karet za spravne na naklady eshopu (chybu jsem nezavinil) bez nutnosti platit dalsi postovne. Tj. poslat nove spravne zbozi + stitek na nektereho z dopravcu pro vraceni.

    Bohuzel eshop, resp. podpora, jisty Dominik T. se k tomu postavila zadkem. Takovou neschopnost a neochotu jsem uz dlouho nevidel.

    I kdyz jsem nabidl vstricne gesto v podobe provedeni vymeny na pobocce v Jihlave. Opet, nelze. Jedine vratit v 14 denni lhute a obejdnat nove karty. Wtf?

    Nakonec jsem zjistil proc... microSDXC je asi o 50 Kc/ks drazsi :-D. Takce celkove kvuli 200 Kc jste prisli o zakaznika, vsude budete mit spatne recenze a jako bonus podnet na COI pro klamave praktiky. A kopii tohoto postu do datovky pro predstavenstvo a.s.

    Takze karty nakonec opravdu vratim a nakoupim u slusneho prodejce jako treba Datart, Mironet nebo CZC. Smarty.cz byl jeden velky omyl - nikdy vice.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Kolega s vámi probíral všechny možné varianty. Bohužel v tomto případě nešla udělat výměna na prodejně, nikoliv kvůli ceny, tu bychom dorovnali, nicméně kvůli tomu, že kusy musely být odeslány na reklamační oddělení, aby nebyly opět prodány chybně dalšímu zákazníkovi, jako se to stalo vám.

      Za vzniklou chybu se omlouváme.
      Tým Smarty

  • Koupený telefon skupina B-
    Nedůkladné prohlédnutí vykoupeného telefonu

    Neoriginální baterie
    Neoriginální kryt polepený oboustrannou páskou
    Oxidované kabely (telefon nejspíše pod vodou)

    Nikdy bych od obchodu už elektroniku nekupoval.. :)

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Zpravidla jsou všechny telefony kontrolovány výkupním oddělením, u modelů s nízkou kapacitou baterie mění náš autorizovaný servis i baterie. Pokud se nedopatřením dostal do oběhu telefon v takovém stavu, za což se Vám omlouváme, neváhejte využít 30-denní lhůty na vrácení, který poskytujeme na všechna použitá a zánovní zařízení. Záležitost též můžete konzultovat s výkupním oddělením na emailu [email protected] nebo na čísle +420 244 105 913, kde Vám poskytnou bližší informace o stavu zařízení. Věříme že se záležitost vyjasní a že Vás tento incident neodradí od příštího nákupu u nás.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Upozorňuji na nekalou činnost tohoto obchodu. Dne 01.11.2023 jsem zaplatil za disk do počítače. Hodinu po provedené objednávce a platbě kartou jsem objednávku zrušil. Do dnešního dne, to je 15.01.2024 nemám peníze na účtě. Neustálé vytáčky, že vše zajišťují, posílají.....ale ve skutečnosti se nic neděje. Obrátil jsem se na ČOI a sepsal návrh na mimosoudní vyrovnání.
    Smarty.cz doporučuji se obloukem vyhnout.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.Mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem.

      U Vámi objednaného zboží byla bohužel chybně nastavena cena automatem. Za tuto cenu Vám bohužel zboží nemůžeme nabídnout, jelikož se jednalo o zjevnou chybu.
      Během dne jsme také posílil e-mail s jinou nabídkou.
      Omlouváme se za komplikace, které nastali u Vaší objednávky.

      S přáním krásného dne
      tým Smarty

  • Rozhodne eshop nedoporucuji!!! Kdyz uz se ale rozhodnete neco kupovat, objednat, tak si hlavne prectete jejich obchodni podminky, kde z klasicke objednavky, kterou zrizujete na webu pres jejich eshop, tak bez upozorneni a dalsich informaci k tomu (pokud teda fakt nestudujete na kazdem eshop obchodni podminky a nerozkliknete si jakykoliv otaznicek pri zaklikavani vyzvednuti, apod. co kde znamena v jejich vykladu zrovna) udelaji z Vasi objednavky "pouze" rezervaci (v jinych obchodech toto neznamena nic zleho a je to brano jako klasicka objednavka z eshopu a je to i ochrana pred tim treba, aby Vam to nikdo nevyfoukl, kdyz to mate objednano-coz ani zde take moc nefunguje po precteni jinych recenzi) a v tomto je u tohoto eshopu uz zrada!!! Mate moznost zbozi "Pridat do kosiku" anebo "Rezervovat" - pri vyzvednuti na prodejne je ale potom jedno, co zadate, protoze v obou pripadech se Vam z toho udeleji rezervaci. Diky tomuto se dle jejich obchodnich podminek nejedna o objednavku ale pouze o rezervaci a tudiz se na ne potom nevztahuje povinnost toho, aby bylo mozne zbozi vratit ve 14-ti denni lhute napr. Takze pozor na ne!!! Dle meho to neni fer jednani pro stranu kupujiciho a snazi se jen jakkoliv zabranit jejich slovickarenim o to, aby tato firma nemusela odebirat napr. nevhodne darky, zbozi ktere Vam opravdu nevyhovuje atd. od techto zakazniku. Velice velke zklamani a neseriozni jednani teto firmy a jejich eshopu z meho pohledu. Priste i za cenu horsi ceny radeji zvolim konkurenci, nez pak poslouchat a cist jejich jedinou obhajobu, ze jsem se neseznamil s jejich VOP, kdyz v 99% to jinde takto normalne a bez problemu funguje.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      I přes vytváření rezervace z webu zákazníka ve 4. kroku upozorňujeme na fakt, že se jedná o rezervaci. V posledním kroku rovněž zákazník kliká na tlačítko "Rezervovat na prodejně", z čehož je patrné, že se bude jednat o rezervaci. Následně, po úspěšném dokončení, dorazí zákazníkovi email o potvrzení přijetí rezervace. Čili to, že se jedná o rezervaci, zákazníkovi sdělujeme poměrně často.

      Zákazník má možnost vrátit zboží ve 14 denní lhůtě, pokud zboží nerozbalil. Pokud jej rozbalil, má možnost dokoupit záruku vrácení rozbaleného zboží, čili nemáme problém s přijmutím i rozbaleného zboží.

      S přáním krásného dne
      tým Smarty

  • Dávejte si velký pozor!!! ZAPLATIL JSEM 34.000,- A ZBOŽÍ NIKDE!!! Nikdy nic platit předem!!! Na prodejně jsem si 16.9.23 objednal telefon, který nebyl skladem + další příslušenství,,, byl mi sdělen termín dodání 22.9.23. Několikrát jsem se ptal, zda je tento termín jistý, pokud zaplatím celou částku jak mi bylo doporučeno. Bylo mi řečeno, že ano, pokud zboží zaplatím celé, dostanu telefon 22.9.23 a bude mi to potvrzeno emailem. Zaplatil jsem 33.900,- a čekal,,,asi za tři dny jsem dostal email o potvrzení rezervace, ale žádný termín doručení.,,,,22.9. jsem volal na infolinku, jak to vypadá, kdy si můžu telefon vyzvednout a k mému překvapení, mi bylo řečeno s úplným klidem, že zboží sice přišlo, ale na mě se nedostalo, tak ať čekám, že neví kdy bude další, prý možná 14 dní možná měsíc, ale nezaručí, že se na mě dostane. To už mě dost našvalo a možná ani já jsem nebyl úplně příjemný do telefonu,....samozřejmě to určitě budu řešit dál, ale to už nepatří do této recenze ...Hlavně si dávejte pozor, ať z vás taky jenom nevytáhnou prachy!!!

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Co se týče naskladnění nových telefonů iPhone 15 a především modelů 15 Pro/Max je situace taková, že z důvodu vysokého zájmu nelze pokrýt veškerý zájem jelikož dodavatel poskytl na uvedení do prodeje limitovaný počet kusů. Zároveň nám dodavatel stále nesdělil přesný termín doskladnění ani množství jednotlivých modelů. Z těchto důvodů v žádném případě neslibujeme přesné termíny a ujištění o dostupnosti daného kusu. Pokud Vám byla taková informace sdělena, prosíme obraťte se na daného prodejce a odpovědného vedoucího prodejny. Chápeme že jste telefon uhradil a rád by jste ho již obdržel, ovšem není v současné době možné Vám ho dodat. Pokud si budete přát objednávku zrušit a vrátit platbu, kontaktujte nás prosím na email [email protected] nebo telefonicky na číslo +420 226 201 606. Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Varuji před nákupem u Smarty.cz z důvodu neseriózního jednání. Objednávky vytvořené přes e-shop s osobním vyzvednutím na prodejně totiž obchod nazývá rezervací a nikoli objednávkou (i v případě, že zboží není skladem a čeká se několik dní na jeho dodání). Místo objednávky přes e-shop si zboží takto jen rezervujete a jinak na prodejnu objednat ani nelze. Spotřebiteli pak nenáleží jeho zákonná práva a možnost vrácení zboží ve 14 denní lhůtě! Naopak na vaše právo si zboží prohlédnout či vyzkoušet jako při nákupu v kamenné prodejně obchod neuznává a zboží odmítá rozbalit a předvést. Toto je možné až po zaplacení a pokud vám z dobré vůle umožní takto objednané zboží vzít zpět, naúčtuje i za rozbalení krabičky na prodejně STORNO poplatek dle jejich ceníku. Viz. Ceník a Obchodní podmínky Smarty.cz dostupné online. Podle mého názoru je takovéto obcházení zákona a poškozování zákazníka sprosté a minimálně sporné. U Smarty.cz už nenakoupím.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

      Jak je uvedeno v našich podmínkách a v sekci "reklamace", při rezervování zboží na prodejnu není možné zboží vrátit ve 14 denní lhůtě, je to možné pouze s dokoupením záruky "vrácení rozbaleného zboží do 30 dnů", která činí 6% z ceny produktu. Zboží tedy možné vrátit je, ale zaplatíte poplatek za rozbalení zboží. Zboží si můžete před koupí prohlédnout a při koupí přebíráte zodpovědnost za to, že je zboží v pořádku. Doporučuji si přečíst naše obchodní podmínky pro více informací.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Dobrý den chtěl bych se zeptat zde lidí zde máte také špatnou zkušenost z kamenným obchodem v Olomouci v Šantovce ? měl jsem zde pojištěné zboží na vrácení které jsem byl na druhý den od koupě vrátit a teď se cukají a vyhrožují že mi neuznají vrácení viz pán Jindřich Bělka i když ze zákona mam na to právo a za jejich neschopné a neproškolené zaměstnance nemohu . přemýšlím o nahlášení na obchodní inspekci aby věděli jak se mají chovat k zákazníkům . (jde o kupní částku v hodnotě 15 tisíc Kč)

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

      Situaci jsme ověřili s naší prodejnou v Olomouci. Zjistili jsme, že od Vás prodejci požadovali souhlas o ponížení částky o digitální kód, jelikož digiální kódy nelze vrátit a bez souhlasu nešlo vrátit platbu. Z tohoto soudíme, že šlo pouze o nedorozumění. Pokud si situaci přejete dále řešit, kontaktujte nás prosím na [email protected], kde se Vám budeme věnovat. Omlouváme se za komplikace a předem děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      Tým Smarty

  • 29.4 jsem si u vás objednal interaktivní kartičky, bohužel dodnes nedorazily ! Měly být součástí dárku k narozeninám které byly v červnu. č obj.53094 .
    Psal jsem i na vaše stránky, ale "ani obraz ani zvuk"..

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Uvedené číslo objednávky neevidujeme, prosíme o informaci o jaké zboží se jedná a kontrolu zda-li je objednávka z našeho eshopu.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Za mě jedna velká katastrofa, objednal jsem zboží v akci a následně mi byla objednávka stornována z důvodu nepotvrzení objednávky. Po telefonátu s obchodem mi bylo oznámeno, že prý objednávka byla zrušena z důvodu špatně vygenerované ceny!
    JASNÁ MANIPULACE SE ZÁKAZNÍKEM, CHTĚJÍ NALÁKAT LIDI NA SLEVY A POTOM ZRUŠÍ OBJEDNÁVKU.
    NEDOPORUČUJI!

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Bohužel, bez čísla objednávky nelze říci přesně, o co se jedná. Nicméně za poslední období evidujeme jedno zboží, u kterého byla zjevná chyba, která se týkala ceny. Všechny takto vytvořené objednávky byly z naší strany kontaktovány, ohledně možnosti prodeje zboží, avšak za jinou cenu, která již byla správná. Pokud se nám daný zákazník neozval a změnu neodsouhlasil, pak byla objednávka zrušena.

      Nejedná se tedy o žádnou manipulaci, pouze se stalá lidská chyba, na kterou má každý z nás nárok.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty

  • Prvá objednávka bola odoslaná na inú adresu ako mala byť, takže sa mi doba doručenia predĺžila. Navrhol som aby mi produkt poslali z adresy kde ju poslali. (Do BA na predajňu). Ale systémovo to nešlo. Takže mi navrhli aby som počkal ďaľší týždeň kým tovar odošlú naspäť a opäť ho nahraju. Tak som neurobil a objednla som si iný kus.

    Zo začiatku bola komunikácia s obchodom cez email fajn, no po ďaľších emailoch neodpovedali.
    Preto som sa rozhodol riešiť situáciu porstrédnictvom Instagramu, tu mi odpisovali skoro hneď.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Ano, jednalo se o první objednávky z eshopu smarty.sk, kde jsme měli jeden technický problém, který zapříčinil tuto chybu. Snažili jsme se zboží odesílat hned, jak to bylo možné, ale chápeme, že díky tomuto prodlení jste zvolili jiný postup.

      Neevidujeme, že bychom zde měli email starší dnešního data, takže budeme rádi, pokud nám pošlete, třeba i na náš instagramový účet, vaší emailovou adresu a komunikaci rádi prověříme.

      Za vzniklou komplikaci se omlouváme.

      S přáním krásného dne
      Tým Smarty