Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    dovolte mi reagovat - ano, část zboží nemáme skladem ale objednáváme ho z centrálního skladu našeho dodavatele. U každého takového zboží o tom na e-shopu transparentně informujeme. Bohužel nejsme schopni ovlivnit jestli informaci zákazník zaregistruje a zpracuje a proto o delší dodací lhůtě po potvrzení objednávky ještě jednou informujeme e-mailem.

    Pan "Andy" na tento e-mail reagoval a požádal o stornování objednávky, čemuž jsme vyhověli.

    Je mi líto, že jeho negativní zkušenost a zklamání plyne z nepřečtení informace o dodací lhůtě. Bohužel zrovna toto ale nejsme schopni ovlivnit.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telefon nezvedaji , zřejmě nemají o zákazníka zájem asi nechtějí vydělat.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    z Vašeho hodnocení mi, bohužel, vůbec není jasné, kde je problém.

    Rád bych jen pro úplnost uvedl, že jste si zásilku převzal 3 dny po objednání a s žádnou stížností jste nás nekontaktoval.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednala jsem bílou pásku a místo toho přišla černá, pro mě nepoužitelná barva.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    jakkoliv Vám rozumím, tak u produktu uvádíme, že pokud není barva specifikována, tak bude zaslána náhodně. Vy jste barvu nespecifikovala.

    Pro příště bych doporučil nám tuto svou nespokojenost sdělit nejlépe na e-mailové adrese [email protected] - tak jsme s ní, na rozdíl od výkřiku na Heuréce, schopni něco udělat. Když o něčem ale nevíme, tak to nemůžeme vyřešit.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zásuvka se zkroutila a rozpadla po 2 hodinách zasunutí v zásuvce- zakázala bych okamžitě prodej!!!!

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    standardním postupem při reklamaci zboží by mělo být nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected] a ne si stěžovat v recenzi.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod výborný, zboží nekvalitní. Baterie do čelovky (8800mAh) vzdrží 15 minut svícení.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    velmi děkujeme za milé hodnocení! Jsme rádi, že vše proběhlo dobře a těšíme se brzy snad opět na viděnou na Slevír.cz.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 1.10 .zaplaceno a ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jen si dovolím upozornit, že jste si objednal zboží, u kterého dopředu jasně avizujeme odeslání do 2 týdnů. Stěžovat si tak před uplynutím této lhůty, že zboží nebylo doručeno, je trochu nefér. Příště doporučuji věnovat čtení poskytnutých informací alespoň stejné množství úsilí, jako psaní recenzí.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mají tam bordel ve zboží

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    s dovolením jen vysvětlím ten "bordel ve zboží", který podle pána máme. Je pravdou, že velkou část naší nabídky nemáme skladem ale na objednávku zboží zajišťujeme u našich velkoobchodních dodavatelů. To nám, mimo jiné, umožňuje držet ceny zboží co nejníže.

    Bohužel se čas od času stane, že nám dodavatel není v rozumném časovém okně objednané zboží dodat a v takovém případě situaci zákazníkům vysvětlujeme, objednávku stornujeme a ihned vracíme. To byl případ i této objednávky.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nabídce uvedeno dodání do 3 dnů a zboží skladem. Pak vyrozumění že zboží je u dodavatele a dodání někde za 3 týdny. Další reakce na zrušení objednávky žádná. Nevím co si mám myslet. Dělají si srandu.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si zboží, u kterého dopředu a jasně avizujeme delší dodací lhůtu, vizte https://www.slevir.cz/sport-outdoor/koncowki-nakladki-stozek-nordic-walking-treking-2/ .

    Žádnou žádost o zrušení objednávky jsme od Vás neobdrželi. Poprosím Vás o její případné zaslání na [email protected].

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3.10.2024* Dobrý den* Skládací židličku jsem objednala na konci srpna nebo začátkem září 2024* Do dnešního dne - a to je už 3.10.2024 mě nepřišla ani není na cestě* Ze zaměstnání ke kterému jsem ji potřebovala jsem včera odešla a tak ji už nepotřebuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nabídce jsem zadal platba dobírkou v hotovosti a nakonec chtěli zaplatit kartou převodem, což se mi nepodařilo, protože Pay mi odpověděl, že platba přišla pozdě. Posílal jsem ji necelých 5 hod. po obdržení zprávy o vyzvednutí. Nakonec udělali hlupáka ue mně.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    dovolte mi okomentovat tuto situaci z našeho pohledu.

    Pán si objednal zboží s platbou na dobírku a doručení do Alzaboxu. Vyzvednutí evidentně nechal na poslední den a až před Alzaboxem zjistil, že úhradu nemůže provést hotově, ale doběrečné je nutné uhradit online skrze platební bránu dopravce. K tomu ho ostatně dopravce GLS opakovaně vyzýval. Nejsme schopni zjistit jestli platbu následně neprovedl vůbec nebo ji provedl moc pozdě, každopádně zásilka se nám následně vrátila jako nevyzvednutá.

    Následovala dlouhá diskuze s pánem, kde jsme se dozvěděli, že všichni kolem jsou hlupáci a že on má zákonné právo na platbu v hotovosti. Nemá, protože nic takového neexistuje. Na opakované nabídky opětovného zaslání zboží zdarma pán nijak nereagoval.

    Rád bych podotkl, že my žádnou "platbu dobírkou v hotovosti" nenabízíme. Úhrada doběrečného probíhá dle pravidel přepravní společnosti a pokud si vyberete doručení do výdejního boxu, tak s platbou v hotovosti nelze počítat. Všichni přepravci to uvádí na svých webových stránkách, respektive v komunikaci, kterou zákazníkům rozesílají před doručením zásilky.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Žádná reakce ze strany obchodu na dotaz, jak to vypadá s mojí objednávkou.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    na Váš čtvrteční e-mail jsme reagovali v pátek. Váš dnešní e-mail jste nám poslala 3 minuty předtím, než jste zveřejnila tuto recenzi. Omlouvám se, ale skutečně není v naších silách odpovídat tak rychle. :-/

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem zboží skladem 4.9., objednávka dosud nebyla odeslána, na email žádná odpověď, telefon nikdo nezvedá.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    na Váš e-mail jsme s omluvou reagovali hned 10. 9. Je mi líto, že jste si zprávu nepřečetl nebo jste ji přehlédl.

    Každopádně - bohužel Vámi objednané zboží je poškozené a museli jsme objednat nový kus od dodavatele. Expedici předpokládáme v příštím týdnu.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkty které nabízejí překupují od jiných prodejců a to ve chvíly kdy si objednáte. Proto jsem několik dní po objednání dostal zprávu že zboží již prodejce nemabízí a já tedy nic nedostanu.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jsme nebyli schopni Vaši objednávku doručit. Máte pravdu, že část zboží nemáme skladem, ale nakupujeme ji v zahraničních velkoskladech. Bohužel se může stát, že nám dodavatel zboží, z jakéhokoliv důvodu, odmítne dodat - tak, jako se to stalo v případě Vámi objednané lupy.

    Situace nás velmi mrzí a ještě jednou se za ni omlouváme.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lákají na dobré ceny, zboží nepošlou, na maily nereagují a peníze si nechají.

    (Objednáno 1.7.24, placeno předem. Poslali mail, že zboží je u dodavatele a garantují dodání do 24 dnů. Jenže je 24.8.24 zboží nikde. Posílal jsem jim dva maily, na které se neobtěžovali odpovědět.)

    Kdyby objednávku zrušili a poslali zpět peníze protože se vyskytl nějaký problém, dalo by se to pochopit. Ale takto musím hodnotit tím nejhorším způsobem.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    na obě dvě Vaše zprávy (tj. 15. 8. a 20. 8.) jsme reagovali obratem. Je mi líto, pokud jste odpověď nezaregistroval nebo Vám skončila v nevyžádané poště.

    Jak jsme Vás informovali, stále čekáme na Vámi objednané zboží. Stejně tak jsme se Vás ptali jestli si objednávku přejete zrušit a vrátit peníze, nebo počkat. Budeme rádi, pokud nám dáte vědět, jak si přejete postupovat. A rád bych zdůraznil, že peníze zákazníků si, samozřejmě, v žádném případě nenecháváme a v případě podobných komplikací platbu za objednávku vracíme v plné výši.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nepravdive informace o dostupnosti skladem
    • Na zruseni objednavky emailem nereaguje
    • nefunguje jim email

    Zbozi o kterem tvrdili na webu, ze maji skladem (5+ kusu) maji na "externim sklade" (cti objednavame z Ciny), a dodaji misto obratem za nekolik tydnu.
    Na zruseni objednavky emailem nereaguji, ted jsem zjistil, ze jejich emailovy server hlasi na email z gmail.com (z adresy z ktere dostali objednavku!!!) tuhle chybu:
    Odpověď ze vzdáleného serveru byla:
    554 5.7.1 Spam message rejected

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    dovolte mi, prosím, reagovat a některá Vaše tvrzení uvést na pravou míru:

    Objednal jste si zboží, u kterého dopředu, přímo na stránce výrobku, avizujeme odeslání do 2 týdnů od objednání. V den objednávky jsme Vám, pro jistotu, tuto informaci ještě odeslali e-mailem. Informován jste tedy byl a to že jste informaci nevstřebal, nečetl nebo nepochopil už my skutečně neovlivníme.

    Ano, zboží je sice z Číny (co také není...), ale naši dodavatelé jsou výhradně z EU. Děkujeme za Vaše zcela mylné, neinformované a ničím nepodložené zhodnocení toho, jak fungujeme a odkud zboží objednáváme.

    Je mi líto, že Vaše e-mailová adresa byla vyhodnocena jako adresa rozesílající nevyžádanou poštu. Věřím, že inteligentní člověk si je schopen chybovou odpověď přečíst, pochopit jí a reagovat adekvátně - buď zprávu odeslat z jiné adresy nebo nás kontaktovat telefonicky. To jste ostatně včera, po odeslání této své recenze, i udělal a požádal o zrušení objednávky.

    Pro příště doporučuji věnovat snaze objednávku stornovat alespoň stejné množství energie, jako psaní stížností. Chápu, že stěžovat si a obviňovat někoho jiného je asi jednodušší, než se pokusit vyvinou nějaké úsilí, bohužel to ale k ničemu (v tomto případě ke zrušení objednávky) nevede.

    Hezký den,
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nabídce nejsou uvedeny rozměry produktu, tudíž jsem koupil malinkou hračku pro děti místo pořádného ochlazovače vzduchu na obrázku je to velké zařízení, když to leží na stole a vedle je postava ženy a zařízení je vyobrazeno velké jako její hrudník, ale ve skutečnosti je to hračička. Už nikdy nenaletím na takovéto nabídky jedině kamenný obchod kde uvidím pravdu!!!! , český manuál - ten si jako u všech takovýchto výrobku koupených přes internet můžete jen domyslet - ten neexistuje s námi se nepočítá ve světě. Co se týče samotného výrobku zase jako vždy si musíte dokoupit trafo aby to mohlo fungovat dodají jen kabel, to je opravdu problém výrobce nabízet celek a né jen kusy. Mazec!!!!!!

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    rozměry výrobku na webu uvedeny jsou a to hned dvakrát - jednou v popisu produktu, jednou dokonce znázorněné na fotografii výrobku v rámci fotogalerie - tu jste si zjevně procházel. Vidím, že to ani takto názorně evidentně nestačí.

    Pokud jste s výrobkem nespokojený, tak máte možnost jej vrátit.

    Česká pošta si zboží převzala 2. 8. (pátek) a doručila ho 5. 8. (pondělí), tedy druhý pracovní den. Rozumím, že je to na Vás asi moc dlouhé, ale doručení druhý pracovní den je (a do vynálezu teleportu asi i bude) standard.

    Zároveň jen upozorňuji, že jakékoliv stížnosti Vám rádi pomůžeme vyřešit na e-mailu [email protected], kde jste nás ale nekontaktoval. Chápu, že je asi jednodušší se vykřičet na Heuréce, problém Vám to ale nevyřeší.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Termín dodání nesplněn, dosud nic nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání.

    Přišlo jiné zboží, než bylo objednáno.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za zaslání jiného nafukovacího kruhu. Prosím obraťte se na nás na e-mailové adrese [email protected], rádi Vám situaci pomůžeme vyřešit.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zrušení objednávky a vrácení peněz, aniž bych věděla proč. Těšila jsem se, jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    je nám velmi líto, že jsme byli nuceni Vaši objednávku zrušit. Jak jsme uvedli jak v zaslaném e-mailu, tak znovu v odpovědi na Vaši otázku, stalo se tak z důvodu dlouhodobé nedostupnosti zboží u našeho dodavatele.

    Doufám, že nyní po třetím vysvětlení, že objednávka byla zrušena z důvodu nedostupnosti zboží, je už jasné, proč se tak stalo.

    S pozdravem
    Petr ze SLevír.cz