Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • vzhledem k ceně velmi v pohodě

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, mrzí nás, že Vaše zkušenost se Slevírem nebyla pozitivní!

    Bohužel nejsme schopni adekvátně reagovat na stížnosti oznámené skrze recenzi na Heuréce nebo kdekoliv jinde. Pokud máte se zbožím nebo jakýmkoliv aspektem objednávky problém, rádi Vám pomůžeme na e-mailové adrese [email protected].

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nefunguje jak má, určitě nekupovat

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, mrzí nás, že Vaše zkušenost se Slevírem nebyla pozitivní!

    Bohužel nejsme schopni adekvátně reagovat na stížnosti oznámené skrze recenzi na Heuréce nebo kdekoliv jinde. Pokud máte se zbožím nebo jakýmkoliv aspektem objednávky problém, rádi Vám pomůžeme na e-mailové adrese [email protected].

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo poškozené. A celkově velmi nekvalitně zpracované.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, mrzí nás, že Vaše zkušenost se Slevírem nebyla pozitivní!

    Pokud Vám zboží přišlo poškozené, kontaktujte nás, prosím, na adrese [email protected], kde Vám rádi pomůžeme. Pokud se zbožím nejste spokojena, můžete ho do 14 dnů od převzetí vrátit. Prosím vizte náš reklamační řád, tj. https://www.slevir.cz/reklamace-vraceni-zbozi/ . První krok reklamačního procesu je na Vás, nejsme, bohužel, schopni jej zahájit jen na základě recenze na Heurece nebo kdekoliv jinde.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neplní své sliby

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, kterému ale, přiznám se, moc nerozumím - zboží Vám bylo doručeno a s žádnou připomínkou jste nás nekontaktoval. Budeme rádi, pokud nám na e-mail [email protected] napíšete, jaký slib jsme nesplnili.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Místo objednaného zboží "Akumulátorový elektrický lapač much" dodaný "Lapka muchy" na baterie.

    Požadované zboží dodáno na jiné, navíc je v nižší ceně za které jsem zaplatil.

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    předně se omlouvám za způsobené nepříjemnosti!

    Každopádně - pokud Vám bylo zasláno špatné zboží nebo se zbožím nejste spokojen, doporučuji nás v první řadě kontaktovat (telefonicky nebo emailem) a až v té druhé psát recenze.

    Pokud se zbožím nejste spokojen, prosím, napište nám e-mail na [email protected], kde Vám rádi pomůžeme, za chybu se omluvíme a především se domluvíme na řešení. Na připomínky prezentované skrze recenze, bohužel, nejsme schopni adekvátně reagovat.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po aplikaci do dřezu v kuchyni se odpad za 2 dny stejně ucpal, musel jsem ho vyčistit mechanicky, tedy žádný výsledek

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nedávný nákup, byť nás mrzí, že kvůli nespokojenosti s vybraným a zakoupeným produktem hodnotíte negativně celou nákupní zkušenost na Slevíru.

    Budeme rádi, pokud se i pro svůj další nákup rozhodenete pro Slevír.cz.

    S pozdravem
    Petr ze Slevír.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Vůbec mi to nedrží v autě neustále mi to padá

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že Vaše negativní zkušenost se zakoupeným zboží ovlivnila Vaši celkovou zkušenost se Slevírem!

    V případě zájmu o vrácení zboží v zákonné 14ti denní lhůtě nás, prosím, kontaktujte.

    Za Slevír.cz
    Petr Švec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal ksem si Vanocni darek. Kvituji, ze se mnou komunikoval vedouci zamestannec , ale az teprve potom, co bylo jasne, ze zbozi do Vanoc neprijde. Srptacilonuz pri objednavce napsat, ze zbozi neni skladem a do 23.12. 2021 nebude doruceno. Prosim zaridte pro priste, at zbytecne neorichazite o zakazniky.
    Jiri Vencl

    Reakce obchodu Slevír.cz

    Dobrý den, vážený pane Vencle,

    ještě jednou se omlouvám za vzniklou situaci, skutečně nás velmi mrzí, že Vánoční dárek nedorazil!

    Rád bych na pravou míru uvedl jednu nepřesnost - zboží skladem bylo, expedovali jsme ho a následně se ztratilo v přepravě. Jak jsem Vás emailem informoval, situaci s dopravcem řešíme. Na vzniklé situaci to nic nemění, rád bych ale, aby nevznikaly různé výklady.

    S úctou
    Petr Švec