Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Naprosto neprofesionální jednání a chování majitele. Snowboard nám přišel poškozeny, jedine řešení obchodu bylo zboží vrátit, což chápu, dobře, ale pro nás bohužel nemožné (dcera jej potřebovala na sobotu, byl čtvrtek). Ovšem aby mi pan majitel do telefonu řekl že je obtěžujeme e-maily (celkem 3 dotaz na zboží, datum odeslání a informace ze snb je poškozeny) a ze co po nich chceme, ze jsou zákazníci, kteří kupují za víc než 4 tisíce a takhle neotravují - to je silný kafe
    • milý pane majiteli, letos nás sportovní výbava na svah pro dvě děti stala přes 20 tisíc ale naštěstí jsme nenakupovali u vás.
    • Jednání obchodu, nakup za 4 tisíce (snowboard pro 5 ti lete dítě) je pro ne nic a mate být vlastně vděčný že mate možnost u nich nakoupit
    • Údajně nový snowboard byl ježděný, dle zjištění při seřízení v servisu ovšem nervy na další komunikaci s panem majitelem nemáme. Snowboard tedy nemá jen poškozenou hranu ale i spodní část

    Kupte raději jinde. Nevěřím že reklamace by probíhala bez útoku majitele.

    Reakce obchodu Ski Mishak

    Dobrý den,

    - o poškození snowboardu jsme nevěděli, což jsem Vám i říkal do telefonu, jelikož byl zabalen v původní fólii, do které jej balí výrobce. Nabídli jsme Vám možnost zboží vrátit, což jste odmítla, viz Vaše recenze. Ohledně hodnoty objednávky a emailů jste mě asi nepochopila, jelikož jste mi následně položila telefon za poměrně hlasitého projevu. Ale k tomu se nebudu dále vyjadřovat.
    - jsem rád, že Vaše děti vedete ke sportu a investujete tímto směrem a mrzí mě, že se tato situace takto vyhrotila.
    - teď tu trochu překrucujete ... průměrná hodnota objednávky v našem eshopu se pohybuje okolo 1500,- až 2000,-. Takže Vaše objednávka je spíše nadprůměrná. My jsme byli rádi za Vaši objednávku, ale nečekali jsme co přijde.
    - k tomuto že snowboard byl použitý - to mi chcete dokázat jak a proč takto píšete nepravdivé informace? Snowboard byl zabalen v originální folii od dodavatele. Poškozen byl nejspíše při manipulaci v našem obchodě, čehož jsme si nevšimli a viz výše jsme Vám nabídli zboží vrátit ( fotografie klidně zašlu našim zákazníkům, kteří o toto požádají na emailu: [email protected]). Nejde mi do hlavy, jak tedy mohl být použitý, když k Vám dorazil ve folii???

    Zboží jsme Vám nabídli vrátit, s tím, že následně by jsme Vám za něj vrátili peníze. Nechápu tedy co by mělo probíhat za útok. Pokud by se během používání projevila nějaká vada, tak nám jej zašlete.

    S pozdravem, Petr
    Ski Mishak

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod na objednávku nereagoval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    již týden od potvrzení objednávky nemám k zásilce žádnou zprávu, na zaslaný dotaz k doručení nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží které jsem ve internetovém obchodě , jako zboží skladem ,koupil, ve skutečnosti nebylo dostupné. Po několika dnech mě telefonicky o tomto stavu informovali.

    • dali mi vědět, že požadované zboží nemají
    • zboží uvedené v internetovém obchodu nebylo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nebylo doruceno

    Zadna komunikace z obchodu ohledne zbozi

    Reakce obchodu Ski Mishak

    Dobrý den,

    jelikož jste zvolil osobní odběr na prodejně v Brně, tak je vaše objednávka je od 3.5. nachystána k vyzvednutí. Zboží bylo dodáno z externího skladu.

    S pozdravem, Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo v e-shopu skladem, ale po objednání mi přišel email o zrušení objednávky z důvodu nenalezení zboží.
    Trošku mě to zamrzelo, byl to super produk za super cenu :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivá propagace zboží které nemají a ani nelze sehnat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doprava
    • Čekal sem na zboží 1 měsíc a nic sem nedostal nedoporučuji

    Nedoporučuju tento obchod

    Reakce obchodu Ski Mishak

    Dobrý den pane Kiesewetter,
    zásilku jsme Vám doručovali dvakrát, chyba nebyla na naší straně, ale na straně dopravce. Několikrát jsme si volali, psali, psalo se i dopravci, ale bohužel Vaši adresu buď nenašel, nebo selhal další lidský faktor.
    Samotného mne to mrzí, že to takto dopadlo. O to víc i Vaše hodnocení, za které bohužel úplně nemůžeme.

    S pozdravem, Petr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Sportovní rukavice mi byly doručeny v poničené krabičce od lyžařských brýlí, nepůsobí to zrovna profesionálně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neznám.
    • Laxní jednání.
    • Nesrovnalosti mezi deklarovanou cenou a cenou v objednávce.

    Obchod při telef. komunikaci nedržel slovo, nezavolal mi, jak měl. Přijal objednávku a teprve až jsem ji urgoval, oznámil, že zboří nemá ("někdo je ukradl"). Nesnažil se o nápravu ani satisfakci.

    • Nabízena přeprava nakoupeného zboží omezená, z donucení jsem využil předpotopní firmou Geis… dříve umřete, než Vám něco dovezou. S tímto přepravním odpadem (zkušenost osobní i známých), nemůže spolupracovat soudná firma. Ačkoliv jsem si nakonec musel pro zboží sám dojet do jejich překladiště, nebáli se mi verbež jedna zatracená naúčtovat plné dopravné.
    • Navíc zboží dodáno poškrábané

    Reakce obchodu Ski Mishak

    Dobrý den,

    Vaše negativní zkušenost se zmíněnou dopravní firmou nás velice mrzí. Nicméně mi tu vyvstává otázka, proč jste nezvolil dopravní firmu DPD? Je sice dražší, ale není s ní takový problém.
    Co se ceny týče, tu zadáváme dopravci my. Pokud je zboží na dobírku, tak ji pro převzetí zboží musíte uhradit. Slevu Vám na ni obsluha skladu určitě nedá (to už ale asi víte).
    Zeptám se, zda byla poškrábaná krabice, ve které zboží bylo, nebo samotné zboží? Mohu poprosit foto?

    Děkuji za reakci.

    S pozdravem, Ski Mishak

  • zboží jsem nedostal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace

    Objednané zboží nedorazilo takže není co hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • možnost osobního odběru

    Moc to neřeší... Kupovali jsme dětské kolo, které je o dost těžší, než uvádí výrobce, a v obchodě si toho nikdo nevšiml... Dali nám špatná přídavná kolečka k dětskému kolu - museli jsme je reklamovat (dcera si ale kvůli tomu nemohla užít hned dárek k narozeninám).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatim me nikdo nekontaktoval a nevim jestli obchod nezrusim,nevim kde je problem a jak mamdlouho cekat na zbozi.

    Reakce obchodu Ski Mishak

    Dobrý den, pane Petře, po kontrole Vaší objednávky jsme zjistili, že jste si vybral variantu vyzvednutí zboží na prodejně a protože jste z Brna, další jsme neověřovali. Zboží bylo na Vaše jméno rezervované do 1.12.2013 u nás na prodejně. Stále si můžete lyže objednat. S pozdravem SKI MISHAK.