Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si nechal poslat na partnerskou prodejnu, je to již týden, a nikdo se neozval. Došel pouze dotazník spokojenosti od prodejce, kde jsem objednal.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Špatný popis zboží
    • Vrácení peněz trvá dlouho

    Koupil jsem bundu s popisem Primaloft Gold, ale ve skutečnosti to byl Gold Active, což je naprosto odlišná izolace. Zboží jsem tedy vrátil a čekám na peníze. Jelikož to byla jejich chyba, mohli by aspoň jako omluvu pohnout s platbou..

  • Po 14 dnech od objednávky jsem zboží ani zprávu o stavu objednávky neobdržel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    neměli zboží, přestože inzerovali, že je skladem

    • Při vracení zboží obchod odmítá převzít zásilku poslanou prostřednictvím Zásilkovny.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dorazilo jiné zboží, na email zatím nikdo nereagoval. Na obchod není telefonní spojení!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručovací společnost DPD není schopna doručit zboží ani na 3 pokus.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nabídka nebyla krytá zbožím na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Velikost neodpovida

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    webový portál - eshop
    Celkově na mě působí portál eshopu jako nedodělaný z řadou chyb.
    Myslím, že je škoda že pro produkty se kterými jsem dlouhodobě velmi spokojen, nedokážete vytvořit e-shop, který by se alespoň blížil obecným standardům.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec nereagoval. Objednávka stále visí jako přijatá.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po vrácení zboží, žádná komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Logisticky provider DPD - jiz 2 tydny v reseni, ale bez vysledku...
    Bohuzel to pro me znamena, ze si sportovni obleceni zacnu nakupovat od jine znacky.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Po vraceni zbozi, protože mi nesedela velikost, ani střih objednaných sportovních kalhot., po splneni vsech podminek obchodu, mi ani po dotazu mailem nebyla castka “ obratem” vracena na ucet, platba byla 13. 11. , neodpověděl mi nikdo na dotaz mailem na obchod@silvini. com . zda vracene zboží obdrželi .. nevim kde se stala chyba? Děkuji Jana Krejčová
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nehezké zboží, jiné než na fotografii
    • zajímavé zboží, ale než se objedná to je teda umění
    • odezva na stránkach je hrozná....on line platby nfční atd.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá reakce,super přístup.

    Velmi doporučuji skvělé výrobky za dobré ceny .Moc hezký design.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé odeslání objednaného zboží
    • Bohužel využívají jedinou dopravní společnost a to DPD.

    Bohužel využívají jedinou dopravní společnost a to DPD. To je nejhorší společnost na doručování. Kvůli ní mi byl doručen balíček se zpožděním. Pokud to tak zůstane, tak nemohu tento obchod doporučit známým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamete a zavadzate zakaznika niekdo tam fakt nevie ratat do sto
    • klamete a zavadzate

    klamete a zavadzate uz by som si u vas neobjednal je to zatial moja najhorsia objednavka od vas obraciam sa na statnu inspekciu to hovory za vsetko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Email o tom, že je zboží odesláno dorazil, zboží nikoliv