Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chybný popis zboží

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prosím napište nám na shop @siko.cz, který výrobek má špatný popis. V objednávce máte
    klasický sprchový set.
    Pokud jste zakoupil zboží, které Vám nevyhovuje, máte zákonnou možnost vrácení zboží do 14 dnů
    na jakoukoliv naši pobočku nebo jej můžete spolu s fakturou a číslem účtu zaslat na naši centrálu v Čimelicích.
    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    U zboží "rako compila sand 30x120 cm mat" byla dodací lhůta do 7 dnů, po 11 dnech jsem se po urgenci dozvěděl, že zboží bude dodáno do konce 09/2024!!!

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
    Omlouváme se za komplikace s dlouhou dodací lhůtou.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikuji
    • Velmi dlouhá dodací lhůta.

    Minulý nákup byl na 1. Posledním nákupem jsem byl překvapen. Po dvou dnech nečinnost jsem volal na zák. linku. Vzala to slovena které nebylo apsolutne rozumět. Jak můžou někoho takového dát na zák. linku nechápu. Nic jsem se nedozvěděl. Další den to vzal slovák, který mi řekl že druhý den to bude k vyzvednutí. Nic. Třetím telefonátem mi bylo sděleno, že jednu položku nemají, ale že přijde? Slíbeno že do pátku bude vše k vyzvednuti. Dnes je středa dalšího týdne a přišla mi výzva k vyzvednuti. Děkuji nechci koupil jsem si to jinde a levněji.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Převoz z centrálního skladu na jakoukoliv naši pobočku trvá 2-5 pracovních dnů, mezi jednotlivými prodejnami
    nepřevážíme. Prověřila jsem hovory a vše proběhlo standardně, s kolegyní jste si i změnil objednávku. Změnou
    se lhůta na převoz prodloužila. Mrzí nás komplikace s delší dodací lhůtou, pro rychlejší převzetí objednávky
    je vhodnější zvolit dopravu na adresu nebo třeba pobočku Zásilkovny. Dopravci si zásilky z centrálního skladu
    vyzvedávají každý pracovní den. Zásobování poboček probíhá zhruba 1x týdně. Na základě této komunikace
    Vám objednávku ruším.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vyšší ceny, špatná komunikace

    Objednávku si obchod nechal zaplatit, ale zboží evidentně neměl na skladě. Tuto skutečnost, spolu s vrácením peněz, nesdělil a my čekali a čekali, ale nic nepřišlo. Až když jsme zadali sledovat zásilku, ukázalo se, že sklad nic neopustilo, protože to tam ani nebylo. Takže my musíme s objednávkou ztrácet čas a nyní ještě žádat op vrácení úhrady. Co dodat...:(

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prověřila jsem Vaši objednávku. Zboží v době objednání ani nyní není skladem, je objednané u dodavatele
    a průběžně jsou objednávky vykrývány podle data založení. V systému vidím, že Vaše objednávka by měla
    být vykryta cca v první polovině srpna. Úhradu předem nepožadujeme, nemá vliv na rychlost naskladnění
    od dodavatele, je to Vaše volba při zakládání objednávky. Pokud již o objednávku nemáte zájem, prosím
    kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonu 222300400 a my Vám objednávku zrušíme a zašleme
    úhradu zpět na Váš účet.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za pochopení a Vaši trpělivost.
    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obědnal jsem záchod.mísu a nádržku.Unádržky byl uražený roh.Rozbalováni při dodávce tohoto duhu je z časových duvodu nereálné a při dodatečné reklamaci bych asi neuspěl...nebo snad ano...

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Mrzí nás, že je zboží poškozeno, v tomto případě je třeba vyplnit reklamační formulář
    online zde: https://www.siko.cz/reklamace. Přiložte fotografie poškození a vyčkejte na vyjádření
    reklamačního technika. Děkujeme.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží nedorazilo kompletní

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Ve Vámi popsaném případě je nutné pro dořešení situace zadat reklamaci přes naše stránky . Kolegové se s vámi spojí a celou situaci napravíme. Odkaz naleznete zde: https://servis.siko.cz/new

    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod jako takový proběhl v pořádku. Ovšem popis zboží neodpovídá skutečnosti. Vyzkoušel jsem tento typ hlavice od různých výrobců a distributorů za podobné ceny, ostatní se tak nechvástali silou proudu z trysek, jako tady v Siko. Přesto tato hlavice ze Siko má nejslabší tlak vody, ze všech podobných hlavic, navíc i designově je nevzhledná. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Mrzí nás, pokud je pro vás zboží nevyhovující. Samozřejmě můžete využít vrácení zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od doručení. Popis produktu takto uvádí přímo výrobce.

    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    6 dní od potvrzení objednávky stále nemám výzvu k vyzvednutí a to i přes telefonickou reklamaci potvrzení

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Převoz zboží z centrálního skladu na pobočku zabere 2-5 pracovních dní, jelikož jste vytvářel objednávku 3.7. v 22hodin a mezitím proběhl víkend, bude objednávka naskladněna dnes nebo zítra a poté vám přijde výzva k vyzvednutí.

    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel nám bylo dodáno jiné zboží, než bylo původně objednáno

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.
    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. S kolegyní jste po telefonu souhlasil se změnou zboží za jiný dekor z důvodu skladových zásob. Zřejmě došlo k nějakému nedorozumění. Jsme rádi že jste se na nás obrátil při reklamaci zboží, vidím že je vaše reklamace již vyřízena.

    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    barva vůbec neodpovídá popisu, je to lesklá zlatá, navíc předražený plast

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.
    Obrázky na našich stránkách jsou pouze ilustrační. Výrobce i my jasně uvádíme že se jedná o bravu mosaznou v lesklém provedení. Pokud s výrobkem nejste spokojen, máte 14 dní na vrácení zboží, na kterékoliv naší mateřské pobočce kromě Vsetína a Třebíče.

    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neseriózní jednání, nedodržení termínu, slíbená kompenzace nedorazila.

    Vyvarujte se kontaktu s tímto obchodem!

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    V dnešní velmi složité době, kdy většina všech dodavatelů má problémy s dodávkami materiálů pro výrobu a potýká se s odstávkami na výrobních linkách, se tyto dodací lhůty pak navyšují s dopadem na naše zákazníky.
    Snažíme se dělat maximum proto aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale zavislí na informacích a přístupu výrobce.
    Děkujeme tedy za vaši trpělivost.
    Pro případné vyhnutí se dlouhým čekacím lhůtám, je možné pak objednávat ze skladových zásob. Případně si nechat doporučit vhodnou záměnu.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace. V případě potřeby nás kontaktujte.

    O vrácení přeplatku vás dnes kolegyně informovala, bylo zažádáno na účtárně o vrácení financí na váš účet.
    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Online obchod má své chyby, bohužel jsem dostal produkt co jsem nechtěl... Možná má chyba...

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Ve Vámi popsaném případě je nutné pro výměnu výrobku třeba zadat reklamaci. Odkaz naleznete zde: https://servis.siko.cz/new

    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod OK
    • Při rozbalovani opadaval chrom je to šmejd nekupovat

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Mrzí nás, že nejste s výrobkem spokojen. Ve Vašem případě doporučuji vyplnit online reklamační formulář
    zde: https://www.siko.cz/reklamace. K vyplnění Vám stačí faktura a fotografie poškození.

    S přáním hezkého dne, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Stále čekám na výzvu k odběru zboží.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Prověřila jsem vaši objednávku, jedná se o zboží které nebylo skladem, u kterého je i na e-shopu uvedeno očekávané naskladnění na 21.7.2024. Pokud zboží potřebujete co nejrychleji, kontaktujte prosím naší zákaznickou linku a kolegové vám doporučí vhodnou náhradu, která bude skladem.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pořád jen chodí maily s informací o odkladu termínu dodání a hromada reklamních mailů. Zboží ale nikde.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouváme se za prodloužení termínu dodání. Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    V dnešní velmi složité době, kdy většina všech dodavatelů má problémy s dodávkami materiálů pro výrobu a potýká se s odstávkami na výrobních linkách, se tyto dodací lhůty pak navyšují s dopadem na naše zákazníky.
    Snažíme se dělat maximum proto aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale zavislí na informacích a přístupu výrobce.
    Děkujeme tedy za vaši trpělivost.
    Pro případné vyhnutí se dlouhým čekacím lhůtám, je možné pak objednávat ze skladových zásob. Případně si nechat doporučit vhodnou záměnu.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace. V případě potřeby nás kontaktujte.
    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Paní na e-mailu nebyla schopná odpovědět na moje dotazy. Zakoupil jsem tudíž zbytečně něco, co nepotřebuji.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prověřila jsem Váš emailový dotaz a v objednávce máte správný náhradní díl. Pokud i přesto Vám zboží nevyhovuje,
    je možné jej do 14 dnů vrátit na jakékoliv naší pobočce SIKO nebo jej můžete zaslat zpět na náš centrální sklad v Čimelicích spolu s kopií faktury a číslem účtu.

    S pozdravem, Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jedním slovem katastrofa. Potřebovali jsme doobjednat dvě balení dlažby. Přes poměrně slušnou síť prodejen je měli pouze na té nejvzdálenější - na ČM. U položky svítilo datum dodání pondělí 3.6. Objednával jsem a platil 31.5.
    Bohužel začali nakládat až právě 3.6. O víkendu zřejmě nedělají. PPL dlažbu rozbila a vrátila. Volal jsem na SIKO s prosbou o urgentní dodání, řemeslníci kvůli tomu nemohli pokračovat. Bylo mi slíbeno ve stylu "slibem nezarmoutíš". Až ve středu 5.6. bylo opět expedováno. PPL opět dlažbu rozsekala, zachránili jsme po rozbalení polovinu kusů, což naštěstí stačilo. Nemám sílu na reklamaci. Přímý nákup u SIKO je OK nebo si to sami odvezte, ale kombinace s PPL je prostě tragédie.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Omlouváme za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Prosím napište nám na [email protected] číslo objednávky a nechám celou situaci prověřit. Zajímá nás jak naše služby více zlepšit.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplatili jsme celkem předražené zárubně a obchod sliboval při nákupu slevu kterou pak prý dodatečně pošlou do dnes nemáme nic prý to omylem poslali na jiný účet nyní už nekomunikují vůbec takže pozor

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme naše služby nadále zkvalitňovat.
    Omlouváme se za chybu při zpracování dobropisu. Chyba byla opravena a už se Vám i pracovník omluvil mailem.
    Peníze budou dnes odeslány na Váš účet. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po šesti týdnech objednané zboží nebylo odesláno!!!

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
    Omlouváme se za komplikace s dlouhou dodací lhůtou.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Vaše objednávka je již expedována. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dvakrát objednáno, nedodáno.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Prověřila jsem vaši objednávku, jedná se o zboží které nebylo skladem, u kterého je i na e-shopu uvedeno, očekávané naskladnění na 13.7.2024. Tento termín jste měl uveden když jste zboží objednával.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová