Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • 4 dlaždice z balíku byly dodané poškozené, několik dalších mají nepřesné rozměry

    Zboží došlo poškozené a několik dlaždic má nepřesné rozměry! Koupil jsem na Černém mostě u konkurence správné abych mohl včas dokončit rekonstrukce bytu.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Mrzí nás, že je zboží poškozeno, v tomto případě je třeba vyplnit reklamační formulář
    online zde: https://www.siko.cz/reklamace. K vyplnění potřebujete číslo faktury a fotografie
    poškozených dlaždic. Je možné zvolit místo nového zaslání vrácení peněz, když už jste si jiné
    dlaždice zakoupil. Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal před týdnem a ještě nepřišlo.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Převoz na pobočku trvá 2-5 pracovních dnů. Prověřila jsem stav Vaši objednávky a v systému vidím,
    že již byla převezena a zaskladněna. Můžete si ji kdykoliv vyzvednout.
    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta násobně překročila lhůtu uvedenou u výrobku, dodnes mi nikdo není schopen říct, kdy zboží dostanu.

    Dodací lhůta násobně překročila lhůtu uvedenou u výrobku, dodnes mi nikdo není schopen říct, kdy zboží dostanu.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Objednávka, ke které se váže tato recenze je již plně naskladněna na Vámi vybrané pobočce a je možné si ji vyzvednout. Omlouváme se za komplikace s dlouhou dodací lhůtou.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.
    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prodlevy, zpoždění a ve větších objednávkách chybějící zboží. Platba vyžadována předem dává smysl, protože o týden zpožděnou objednávku (navíc u zboží, které jsou jiné obchody schopné dodat během dvou dnů) bych jinak zrušil nebo odmítl převzít.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Omlouváme za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Vidím tu u vás pouze objednávku na sprchu, kterou jste zrušili předem a platba měla být provedena až při odběru. .Pokud byste nám chtěli svou zkušenost více přiblížit, prosím napište nám na [email protected]. Zajímá nás jak naše služby více zlepšit.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Mělo dorazit cca před týdnem a zatím nic nepřišlo, bez jakékoliv omluvy, nebo informace, kdy výrobek bude k dispozici.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Prověřila jsem vaši objednávku, jedná se o zboží které nebylo skladem, u kterého je i na e-shopu uvedeno očekávané naskladnění 4.9.2024 z tohoto důvodu vás nikdo ani nekontaktoval, jelikož jste termín znal.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na e-shopu je vse skladem, pak objednate a ejhle, cekate tydny....

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Prověřila jsem vaši objednávku, jedná se o zboží které bylo skladem na centrále v počtu 13 kusů, tak jak je uvedeno i e-shopu přímo u produktu. Jelikož jste si vybral osobní odběr na pobočce SIKO Ostrava, bylo potřeba objednávku přeskladnit na vámi zvolenou prodejnu. Převoz z centrálního skladu (e-shopu) na prodejny je během 2-5 pracovních dní. Všechny informace o dostupnosti zboží přímo na pobočce i v jakém počtu kusů, uvádíme vždy přímo u zboží.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekompetentní odborně neschopný personál

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, že jste si právě z naší prodejny odnesli takovou zkušenosti. Pokud byste nám chtěli svou zkušenost více přiblížit, prosím napište nám na [email protected]. Zajímá nás, jak naše služby více zlepšit.
    S pozdravem, Elena Hovanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedodrzuji oteviraci dobu obchodu!

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, že jste si právě z naší prodejny odnesli takovou zkušenosti. Pokud byste nám chtěli svou zkušenost více přiblížit, prosím napište nám na [email protected]. Zajímá nás, jak naše služby více zlepšit.
    S pozdravem, Elena Hovanová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Chaotický způsob placení a změny dodacích podmínek

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které můžeme nadále naše služby zkvalitňovat. Omlouváme se za diskomfort při objednávání.
    O neprojdené platbě kartou jsme vás informovali hned druhý den. Jelikož jste objednávku zrušili, neprezentovali jsme vám možnosti změny platební podmínky. Pevně ​​věříme, že pokud se na nás obrátíte příště, nákup proběhne bez problémů. S pozdravem, Elena Hovanová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Sortiment
    • slevy
    • Neochotný personál na pobočkách, raději chodím do Senesi
    • Dlouhé dodací lhůty

    Široký sortiment, ideální nakoupit se slevovym kódem a po e-shopu. Na prodejně nejsou ochotni, sami neoslovují, koukají jen do počítače. Doporučuji konkurenční Senesi. Bohužel zboží mělo avizované dodání na polovinu srpna a dorazí až v polovině září. Tedy cca 3 měsíce. Lol.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že máte takovouto zákaznickou zkušenost.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum, proto aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.
    Pokud byste nám chtěli svou zkušenost více přiblížit na prodejně, prosím napište nám na [email protected]. Zajímá nás, jak naše služby více zlepšit.
    S pozdravem, Elena Hovanová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Rude staff. Angry people

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostupnost u produktů uvedená na webu absolutně nesouhlasí. Inzerují zboží které nemají skladem a nebo často ani u dodavatele. Nechají si objednávku zaplatit předem a pak akorát čekáte měsíc na dodání bez toho aby se vám někdo ozval.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce.
    S pozdravem, Elena Hovanová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nemilé mě překvapila doba dodání asi pěti balíčků obkladaček, které byly převáženy z jedné prodejny na druhou.Tyden mi přijde opravdu dlouho. Navíc deklarovaný rozměr obkladů je ve skutečnosti asi o dva mm menší. Obklad, který se před časem vyráběl v přesném rozměrů 20x25 cm je nyní 19,8x24,8 cm. Potřeboval jsem ho na opravu a výsledek není hezký. U obkladů Jakub to SIKO uvádí, ale u Lucie ne.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat. Informaci o rozměru zmíněných obkladů prověřuji s nákupním oddělením. Vyjádření vám pošlu na email uvedený v objednávce. Mrzí nás, že objednávka neproběhla dle Vašich představ a že nastaly komplikace. Budu Vás kontaktovat ohledně kompenzace. Přeji hezký den. S pozdravem, Elena Hovanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,
    komunikace nedobrá, čekám na zboží, které mělo již dorazit.
    Tomáš M.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    prověřila jsem Vaši objednávku. Náhradní díly dorazily dnes na centrální sklad. Nyní budou naloženy na nejbližší závozový kamion, jakmile budou na pobočce k dispozici, tak Vám dorazí SMS výzva k vyzvednutí.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.
    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží my bylo doručeno rozbité , pravděpodobně zle zabalené.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Ač se snažíme zboží kvalitně zabalit, pořád se jedná o křehkou keramiku u které se může poškození při přepravě snadno stát. Ve Vámi popsaném případě je nutné pro výměnu výrobku zadat reklamaci. Kolegové se s vámi do 24 hodin spojí a celou situaci dořeší. Odkaz naleznete zde: https://servis.siko.cz/new

    Omlouváme se za komplikace
    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je 4.8. do dnešního dne vanu s příslusenstvim nemáme. Objednávku jsem zrušila. Nikdo se neobtěžuje vás o problému s dodavatelem informovat. ale hlavně, že přišlo, ohodnoťte váš nákup.... Na infolince podávají desinformace, jen aby jste objednávku nezrušili. První a poslední nákup u Siko.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
    Omlouváme se za komplikace s dlouhou dodací lhůtou.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prodlužují termín dodání o 14 dní. Příště tedy vezmu od někoho kdo má skladem popřípadě má na internetu aktuální termíny dodání.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
    Omlouváme se za komplikace s dlouhou dodací lhůtou.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Neustále se měnil termín dodání. Za měsíc a půl nedodali objednanou baterii. U konkurence do týdne doma. Předchozí dodávka měla všechny pečetě výrobce porušené.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
    Omlouváme se za komplikace s dlouhou dodací lhůtou. Baterie nebyla v době založení objednávky skladem.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme za pochopení vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bylo dodáno zcela jiné neobjednané zboží a teprve po několika telefonátech jsem byl nucen zboží reklamovat a následně došlo k výměně, což pro mě znamenalo několikadenní zdržení v práci.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které můžeme naše služby nadále zkvalitňovat.
    Moc se omlouváme za komplikace při vyřízení Vaší objednávky. Věříme, že po výměně zboží již bude vše vyřízeno k Vaší spokojenosti. Děláme maximum pro to, aby se situace již neopakovala.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chybný popis zboží

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prosím napište nám na shop @siko.cz, který výrobek má špatný popis. V objednávce máte
    klasický sprchový set.
    Pokud jste zakoupil zboží, které Vám nevyhovuje, máte zákonnou možnost vrácení zboží do 14 dnů
    na jakoukoliv naši pobočku nebo jej můžete spolu s fakturou a číslem účtu zaslat na naši centrálu v Čimelicích.
    S pozdravem, Helena Koubová