Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    24.10. jsem zboží objednala, zaplatila a stále mi nebylo doručeno!!

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
    Omlouváme se za komplikace s dlouhou dodací lhůtou. Prověřila jsem stav Vaší objednávky
    a v systému vidím, že se posunul termín naskladnění na centrální sklad na 5.12.2024.
    Při prodeji zboží uvádíme pouze orientační doby dodání, o kterých jsme informování přímo od výrobců/dodavatelů.
    Snažíme se dělat maximum proto, aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme ale závislí na informacích a přístupu výrobce. Děkujeme tedy za vaši trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Domluva s obchodem byl příšerná
    • Místo toho aby mi obchod poradil s výběrem výrobku, musel jsem do jiného obchodu, kde byli ochotni mi pomoct.
    • Při odesílání obchod (dle dopravce) do kolonky jméno místo jména napsal město, tím pádem zásilku na výdejním místě odmítli přijmout.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Omlouváme se za komplikace s Vaší zakázkou. Prověřila jsem komunikaci i objednávku a shledala jsem
    několik chyb v systému, které nás mrzí. Budu Vás kontaktovat emailem ohledně kompenzace.
    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek nedorazil, ale dotazník spokojenosti ano.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Velice nás mrzí Vaše hodnocení, které nám udělujete.
    Tento dotazník není společnosti SIKO, ale společnosti Heuréka. Náš dotazník chodí až po
    vyfakturování. Prověřila jsem Vaši objednávku a tato je skladem na pobočce a byla skladem
    již v okamžiku založení. V potvrzovacím emailu Vám přišel i PIN kód na vyzvednutí. Můžete si
    ji tedy kdykoliv vyzvednout.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    obchod dělá vše tak jak má dělat.

  • Nedoporučuje obchod

    Naštvaná, velmi nervózní prodavačka poznámkami ( opakovaně do prdele) po požádání o slevu v akci, která teď probíhá a to chvíli po otevření prodejny.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazník,
    mrzí nás, že ste si z našej predajne odniesli nepríjemnú skúsenosť. Našou prioritou je, aby bol personál v predajni dobre preškolený, pripravený poradiť a poskytnúť všetky potrebné informácie.
    Vašu pripomienku som odovzdala vedúcemu predajne, aby sme zabezpečili, že Váš ďalší nákup prebehne hladko a k Vašej spokojnosti.
    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.

    S pozdravom, Viktória Olejárová

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    • Slušný výběr produktů
    • Ani týden po zaplacení není zboží připravené k převzetí. V čase objednávky bylo skladem na centrálním skladě.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prověřila jsem Vaši objednávku a objednávka je již na pobočce skladem.
    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Svoz na pobočky siko je jen 1x týdně v pátek takže moje zboží by bylo k vyzvednutí asi za 10 dní od objednávky.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Jak uvádíme v našich podmínkách dopravy, tak přeprava na pobočku trvá 2-5 pracovních dnů, pokud tedy
    na své zboží spěcháte je vždy vhodnější volit dopravu přes kurýrní služby, které si zásilky na centrálním
    skladu vyzvedávají každý den. Mrzí nás komplikace s Vaší zakázkou a děkujeme za Vaši trpělivost.
    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obyčejné plastové madlo které praská měním již po třetí stojí téměř 500 kč. Je to předražené.Sprchovy kout že Sika OK ,ale příslušenství a náhradní díly drahé...

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prověřila jsem Vaši objednávku a v systému vidím, že byla 31.10. předána dopravci.
    Sledování dopravce hlásí, že Vám zásilka byla uložena na parcelshopu, jelikož Vás
    nezastihli. V systému vidím, že již problém s námi řešíte přes zákaznické centrum.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dobrý den, jak píšete v emailu. Objednávku jsem dělal před jedenácti dny a do téhle chvíle nemám zprávu jak je na tom zboží. Takže nemůžu hodnotit pozitivně. Zboží mělo být dodáno do sedmi dnů.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.
    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Běžná doba dodání uvedená na stránkách se může měnit v závislosti na informacích od dodavatele. Snažíme se dělat maximum proto aby k nám zboží dorazilo v co nejkratší době, stále jsme, ale závislí na informacích a přístupu výrobce. U vaší zakázky máme již potvrzený termín závozu na 5.11. na centrální sklad. Po přijmu a kontrole, bude objednávka převezena na vámi vybranou pobočku. k vyzvednutí.

    Děkujeme tedy za vaši trpělivost.
    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá dodací lhůta

    Nemohu hodnotit výrobek, zatím nedoručen. Prodávající deklaroval dodací lhůtu do 8 prac. dnů a bohužel, ta již dávno uplynula, po tel. hovoru sděleno, že uvedená doba je orientační. Objednaný výrobek bude doručen pravděpodobně v průběhu dalších 7 prac. dnů. Takže možná 8. 11. 2024.
    Chyba, příště objednávka jinde

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.
    Ne webových stránkách uvádíme termíny naskladnění od výrobce na centrální sklad. Jelikož jste si zboží objednal na pobočku, je potřeba počítat s prodloužením o 2-5 pracovních dní, kvůli převozu na danou prodejnu. Momentálně jsme na 10 pracovních dnech od založení zakázky. Zboží bude dnes na prodejnu doručeno, po příjmu, kontrole a přiřazení k objednávkám, vám přijde sms výzva k vyzvednutí.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Umyvadlo dorazilo a zatím je v krabici, z které z boku trčí střepy umyvadla. Dnes 30.10.2024 jsem dostala email, že reklamace (nové umyvadlo) je naskladněné na pobočce SIKO Čimelice. Při vyzvednutí mám předložit prodejci číslo reklamace. Snad není 1.dubna.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky níž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Prosím kontaktujte svého přiděleného reklamačního technika, pravděpodobně došlo pouze
    k chybě v komunikaci. V trasování vidím, že Vám dnes balíček přivezlo PPL domů na adresu.

    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalý chod firmy
    • stále čekám na objednávku, kterou mají jen převézt v rámci prahy na pobočku
    • doporučuji dávat vše na dobírku, alespoň neprijdete o peníze

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž své služby můžeme nadále zkvalitňovat.
    Jak uvádíme v podmínkách dopravy, tak všechny naše pobočky jsou zásobeny z centrálního skladu v Jižních
    Čechách (Čimelice), mezi jednotlivými prodejnami zboží nepřevážíme. Převoz z centrálního skladu na jakoukoli naši pobočku SIKO trvá 2-5 pracovních dnů. Pokud bychom z jakéhokoliv důvodu Vám zboží nedodali, tak se Vám úhrada vrací zpět na účet. Není tedy pravda, že o peníze při platbě předem přijdete. Vaše objednávka placena předem není a čeká na Vaše vyzvednutí od 30.10., kdy jsme Vám zaslali SMS s výzvou k vyzvednutí. Vyzvednout si ji můžete do 29.11.2024.
    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vracel jsem zboží ,peníze ne vraceji uz měsíc ,porad me lžou ,hrozný!!!

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.
    Vidím že byl 17.10.2024 váš dobropis proplacen, pokud peníze na účtu nemáte, kontaktujte prosím naší zákaznickou linku. Vždy je nutné počítat s prodloužením doby na vyplacení financí u vráceného zboží poštou. Kolegyně vás o všech těchto termínech informovala po telefonu.

    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Kvalitní zboží
    • Nekontrolují zboží

    Zakoupené dveře s WC zámkem.Dveře kvalitní, pevné -bohužel osazené špatně provedeným zámkem a fabkou.Tudíž nepasovala žádná klika s WC zámkem.Po vlastní výměně vložky s pravým zámkem, vše sedí..!

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Ve Vámi popsaném případě je nutné pro výměnu výrobku zadat reklamaci. I v případě že si výrobek budete chtít ponechat, je možné zažádat o slevu. Odkaz naleznete zde: https://servis.siko.cz/new

    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo dodáno v požadovaný termín, jedna z položek chyběla. Na prodejnu v Jesenici sice dorazilo, ale obsluha prodejny zboží odmítla vybalit a naskladnit, přestože jsem předem ověřoval na infolince, že je zboží již 2 dny na prodejně. Neměl jsem možnost vyzvednout zboží jindy (což jsem psal již do objednávky) a musel jsem ji proto celou zrušit. Výsledkem je, že si zboží budu muset koupit jindy přes jinou prodejnu, a přišel jsem i o slevu Sikodays, budu platit zbytečně navíc. Ve výsledku jsem velmi nespokojen.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.
    Převoz na prodejnu z centrálního skladu zabere 2-5 pracovních dní, tak jak je uvedeno i v přepravních podmínkách.
    Vaše objednávka byla vytvořena 15.10. a vyzvednutí jste plánoval na 18.10. tento termín není možné slíbit. I v případě že je zboží na prodejnu již doručeno, ale není zaskladněno, není možné ho vydat, jelikož jsou před vámi další objednávky pro kontrolu a není jasné v které časti kamionu se vaše objednávka nachází. Z tohoto důvodu je vždy nutné počkat na sms, potvrzující možnost vyzvednutí.
    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je týden zaplaceno a vůbec nic se neděje, ani žádné zprávy o datu dodání

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat. Prověřila jsem vaši objednávku a jelikož se v objednávce dělali na poslední chvíli změny a poté se čekalo na doplacení faktury, systém nás bohužel zklamal a zboží automaticky neodešlo. Děkujeme za upozornění a omlouváme se za prodlení s doručením objednávky. Vidím, že již komunikujete s kolegyní ohledně expedice zakázky a věřím, že budete již naprosto spokojena. Další podrobnosti vám zašlu přímo na váš email.

    Děkujeme za pochopení

    S přáním hezkého dne Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výběr zboží
    • skoro všechno skladem
    • poplatek za osobní odběr

    Poplatek za osobní odběr na kmenové prodejně v Čimelicích považuji za zlodějnu. Sám si tam dojedu, v samoobslužném automatu zaplatím a dojdu si do výdejního okénka. A ještě za to musím platit. Fuj.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.
    Tento poplatek je veden z důvodu rezervace zboží přímo pro vás, máte nejméně měsíc na vyzvednutí zboží.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široký sortiment
    • Bohužel nepříjemný personal.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Mrzí nás Vaše zákaznická zkušenost. Uděláme maximum proto, aby jste si příště od nás odnesl
    příjemnější dojem.

    S pozdravem, Helena Koubová