Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Dostal jsem jine zbozi nez bylo v katalogu a odpověď byla, ze se jednalo o chybu v katalogu a tim to skoncilo

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.
    Pokud vám přišlo jiné zboží než jste si chtěl objednat, máte standardně 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu. Pokud vám zboží nesedí s údaji na faktuře, tak vás poprosím o vyplnění reklamačního formuláře a kolegové s vámi celou situaci dořeší. Omlouváme se za nedorozumění.

    https://servis.siko.cz/new

    Děkujeme za pochopení
    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dlouhá dodací lhůta - cca týden. Zboží bylo označeno, že je skladem, ale bylo skladem na centrále v Čimelicích, nikoliv v Praze, takže než zboží dovezli, trvalo to několik dní.
    Při vyzvedávání na Zličíně byla obsluha (mladá slečna) nepříjemná, žádný úsměv, žádné "prosím", celým svým výrazem dávala najevo, že ji zákazník zkrátka obtěžuje.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení, díky němuž můžeme své služby nadále zkvalitňovat.
    Převoz na pobočku z centrálního skladu trvá 2-5 pracovních dnů. Pokud na zboží spěcháte, je možné si jej
    nechat doručit pomocí přepravcích společností, se kterými spolupracujeme. Tam by byla doba doručení
    do 2 pracovních dnů. Omlouváme se však za diskomfort při vyzvedávání Vaší objednávky. Uděláme maximum,
    abyste si příště z naší prodejny odnesla příjemnější dojem.
    S pozdravem, Helena Koubová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nedůstojné čekání na skladníka u zavřených vrat při výdeji zboží
    • "Namistrovaný " skladník- pán výdeje

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za Váš čas a hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Omlouváme za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Pokud byste nám chtěli svou zkušenost více přiblížit, prosím napište nám na [email protected]. Zajímá nás jak naše služby více zlepšit.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal sem 3.5 2024 a že bude nejdéle 7.5.2024 k vyzvednutí a ejhle. Máme 10.5 a nic . Žádná komunikace A dneska 10.5. 24 přišel email jak jsem spokojen se zbožím. Dělá si Siko ze zákazníků srandu. Tady už nic nekupovat.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Termíny uvedené na webových stránkách jsou určené pro dopravu k vám na adresu, tak jak je u nich přesně i uvedeno: Můžete mít doma. Vy jste si objednal zboží s dopravou na pobočku, tudíž tento datum neplatí. Převozy na pobočku jsou během 2-5 pracovních dní. Zboží máte již skladem a můžete si ho vyzvednout.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neustále posouváníd dodávky zboží. Již o 3 měsíce

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Vaše objednávka z 15.4. nemohla být kompletně pokryta ze skladových zásob a bylo nutné zboží doobjednat u dodavatele. Ten nám může termíny bohužel posunout a my nejsme schopni to nijak ovlivnit. O každé nové situaci jste byla informovaná předem a mohli jsme vám nabídnout alespoň vhodnou náhradu.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

    • Zboží jsem nikdy neobdržel

    Zboží jsem zakoupil 29.3. do dnešního dne jsem neobdržel ani zboží ani peníze. Klasický podvod na zákazníka.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    6.4. 2024 jsme dostali informaci od výrobce, že nám není již schopný výrobek dodat. Obratem vás kolegyně informovala, že musí objednávku zrušit a žádala o číslo bankovního účtu pro vrácení přeplatku. Do dnešního dne jsme nedostali na tento email odpověď a nemáme tedy možnost vám finance vrátit.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Koupelnová skříňka s umyvadlem nebyla na skladě několik týdnů.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Nejsme schopni držet veškeré zboží skladem a proto uvádíme u každého výrobku skladovou zásobu a nebo beěžný termín naskladnění od výrobce. Pokud nemůžete déle čekat, je vždy možné kontaktovat naší zákaznickou linku a my se vám pokusíme nabídnout vhodnou náhradu.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Mám pocit, že si na mne SIKO "zasedlo". Záměrně se vyhýbám kamenné prodejně v Karlových Varech - Jenišov. Paní u pokladny absolutně neprofesionální - tragédie. Tak zvolím objednávku přes eshop - vše OK . Po dvou dnech po převzetí zboží koukám na web eshopu a Siko zlevnilo produkt o cca 2300kč. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Na zboží z vaší zakázky právě probíhá slevová akce týden vody, stále ale vychází o cca 500kč dráž než jste ho zakoupil před týdnem s akcí při nákupu nad 10 000kč. Úspora je v obou případech stále veliká oproti původní doporučené ceně od výrobce.

    Děkujeme za pochopení
    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si umyvadlo, ktere prislo poskozene. Z vrchni casti umyvadla byla poskozena keramika. Nevim, jestli vina dopravce anebo vyrobce.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Ve Vámi popsaném případě je nutné pro výměnu výrobku zadat reklamaci. Odkaz naleznete zde: https://servis.siko.cz/new

    Děkujeme za pochopení
    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Termín dodání obkladů do 7 dnů byl e-shopem SIKO opožděn o 14 dnů bez toho, aby nás o tom ráčil informovat. Protože jsme měli objednané zedníky, museli jsme obklady narychlo shánět jinde. Tady už nakupovat nebudeme, protože si zákazníka neváží a chybu přiznat neumějí.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Prověřila jsem vaši objednávku, jedná se o zboží které nebylo skladem, u kterého je i na e-shopu uvedeno očekávané naskladnění na 4.5.2024. Zboží je na objednávku s běžnou dobou dodání 28 dnů, nikoliv 7 dnů.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

    • Po dvou týdnech čekání mi napsali, že to přijde až za další měsíc
    • Fotka u produktu na e-shopu jen jedna, popis bídný.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Prověřila jsem vaši objednávku, jedná se o zboží které nebylo skladem, u kterého je i na e-shopu uvedena bežná doba dodání 28 dní a výrobce nám ho může změnit. Objednávku jste vytvořil 21.4.2024 hned 26.4.2024 jsme vás informovali o zpožděném termínu dodání, kvůli tomu že výrobce neměl náhradní díl skladem a čekalo se na jeho výrobu.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace. Děkujeme za pochopení.
    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Už po druhé jsem nespokojena se sprchovou tyčí a jejími vlastnostmi, které má mít. Že by špatný výběr, udělejte si názor sami, Irena

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    U sprchové tyče je podrobný popis přímo na webových stránkách. Pokud i přesto nesplňuje vaše očekávání, máte vždy 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu, tak jak jste i učinila.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V Siku už jsem párkrát nakupovala, ale protože jsme nakupovali velké věci (vana?záchod), tak jsme si pro to přijely na pobočku a vyzvedli jsme si to. To se změnilo,když jsem si vybrala obklady do kuchyně a ty si nechala poslat na adresu. Přišly zničené, celá krabice obkladů byla na rohu prasklá. Okay, řekla jsem si, že to se holt může stát. ALE i přes to jsem znovu objednala obklady do koupelny s doručením na adresu protože je skladem neměli a my je rychle potřebovali. Zase chyba a obklady přišly v půlce rozsekané. Nevím zda v Siku dávají takové obklady nebo to pořád rozbíjí PPL. Za mě ale už Siko ne.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Ve Vámi popsaném případě je nutné pro výměnu výrobku zadat reklamaci. Odkaz naleznete zde: https://www.siko.cz/reklamace-zakazky

    Děkujeme za pochopení
    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nejasné odpovědi ohledně objednávky, nevím ani kdy mi zboží dorazí, přesto, že už mělo být doručeno

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouváme se za komplikace s dodáním vaší objednávky. Zboží si při převozu na prodejnu poškodilo a jelikož vám chceme předat objednávku ve 100% kvalitě, musíme zahájit převoz znovu. Během 2-5 pracovních dnů bude zboží k odběru na prodejně.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení.
    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo doručeno,ale vypadalo úplně jinak jak na obrázku.Nekvalitní materiál,prostě jedno velké zklamání.Zboží jsem ihned vrátila,ale stejně jsem přišla o peníze za odeslání,balné atd..

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Objednala jste si zboží z nízké cenové kategorie a tak bohužel nemůže být materiál ve špičkové kvalitě. U produktu je přímo na stránkách uvedeno že je z plastu. Zboží máte možnost vrátit i na našich pobočkách, není nutné jej zasílat k nám na centrálu.

    Děkujeme za pochopení
    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Prodávají veteš, které udávají jako I. jakost.

    Byl to můj první a zároveň poslední nákup v tomto obchodě. Koupil jsem mozaiku Rako Allegro, kterou poslali s oštípanou glazůrou na 1/4 výrobku. Tuto vadu by poznal i nevidomý po hmatu, proto si myslím, že to byl vědomý záměr obchodu a to i z následného jednání s firmou.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Bohužel se někdy může stát že se při přepravě zboží poškodí. Jsme rádi že jste se na nás obrátil při reklamaci zboží, vidím že vaše reklamace byla vyřízena během jednoho dne. Předpokládám tedy že je nyní již vše v pořádku.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pri vydeji zbozi naprosta neochota s cimkoli pomoci,personal arogantni.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.

    Omlouvám se za Vaši nepříjemnou zákaznickou zkušenost. Necháme celou situaci prověřit a věřím, že příště budete již naprosto spokojena.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nesmyslná komunikace

    Zákaznický servis - paní Sláva Korinková
    Na dotaz jestli je k vaničce sifon, paní odpověděla, že ano - vanička má nožičky. Na opakovaný stejný dotaz nijaká odpověď. Na třetí dotaz jsem čekal 14 dnů, paní se omlouvala, že nebyla v práci...
    Nabízená sleva ve dnech SIKODAYS na vaničky SAT nefungovala. Na dotaz jak to, paní chtěla vědět kód vaničky. Poslal jsem kódy několika náhodně vybraných vaniček SAT, u kterých sleva nikde. Bez odpovědi. Další Velikonoční slevy na vaničky SAT rovněž nefungovaly, už jsem se ani neptal proč...

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení na základě, kterého můžeme do budoucna naše služby zlepšovat.
    Omlouvám se za komplikace s vaší objednávkou. S dalším postupem vás budu kontaktovat do emailu.

    S přáním hezkého dne Lucie Vobořilová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pěkný výběr
    • Dobré ceny
    • Komunikace o stavu objednávky a předpokládaném doručení
    • Matoucí informace o skladových zásobách

    Trochu nechápu proč jsem dostal dotaz na ohodnocení obchodu. Po týdnu je objednávka stále vedena jako "Nová objednávka" a u jedné z položek je "Není skladem na prodejně" (v době objednání byla "Skladem v e-shopu 5+ ks", což u dlažby nakupované v desítkách kusů není příliš směrodatné). Kromě potvrzení objednávky mi nebyla podána žádná informace o tom, kdy bude možné objednávku doručit. Zatím nemohu e-shop doporučit.

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie na základe, ktorého môžeme do budúcnosti naše služby zlepšovať.
    Ospravedlňujem sa za Vašu nepríjemnú zákaznícku skúsenosť.
    Vo Vašej objednávke produkt nebol na sklade v dostatočnom množstve, ale už sme doskladnili od výrobcu.
    Objednávku sme spracovali a odoslali, v stredu alebo vo štvrtok Vám bude doručovaná.

    S pozdravom, Katarína Monyok

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží se mělo naskladnit 31. 3. 2024. Nemám ze SIKO žádnou zprávu a datum naskladnění se posunulo na17. 4. 2024.
    JE NAPROSTO ZBYTEČNÉ dotazovat se na spokojenost, když zboží nebylo dosu dodáno !!!

    Reakce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že objednávka neprebehla podla Vašich predstáv.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie s dlhou dodacou lehotou.
    Pri predaji tovaru uvádzame iba orientačné doby dodania, o ktorých sme informovaní priamo od výrobcov/dodávateľov.
    Snažíme sa robiť maximum preto, aby k nám tovar dorazil v čo najkratšom čase, stále sme ale závislí na informáciách a prístupe výrobcu. Všetky naše pobočky sú zásobené z centrálneho skladu v Čimeliciach, medzi jednotlivými predajňami tovar neprevážame.
    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom, Katarína Monyok