• Objednal jsem 7.7.2021, zaplatil převodem 9.7.2021 a zatím "ticho po pěšině".

    Reakce obchodu Shrnovací dveře interiérové

    Dobrý den,

    předávám obchodnímu oddělení na prověření.

    Tým shrnovací dveře

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    PLACENO 8.12. ZBOŽÍ NEDORAZILO!! ZATO DORAZIL DOTAZNÍK, ZDA JSEM SPOKOJENÝ!! NEJSEM!! P. CHALUPA

    Reakce obchodu Shrnovací dveře interiérové

    DVEŘE NA MÍRU JDOU DO VÝROBY A MŮŽE DOJÍT K POZDRŽENÍ, SYSTÉM ODESÍLÁ FORMULÁŘ AUTOMATICKY ZA 10 DNÍ, U DVEŘÍ NA MÍRU JE TERMÍN 10-12 PR. DNÍ. OMLOUVÁME SE ZA POZDRŽENÍ, PŘED VÁNOCI BYLO ZAKÁZEK VÍCE. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ A PŘEJEME HEZKÝ DEN.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Při objednávce jsem byla tázána na výšku dveří a přesto jsem musela zkracovat.
    Nedotažené detaily. Nepřesně, křivě předražené díry na madlo, které ve finále ani nedrželo(mělo se do sebe nacvaknout a bohužel...) K horní pojezdové liště byly nevhodné vruty.
    Znovu bych si zde neobjednala.V podstatě dveře na míru, ale stejnou službu by udělali stejné z OBI za poloviční cenu :-(

    Reakce obchodu Shrnovací dveře interiérové

    DVEŘE NA MÍRU VYRÁBÍME NA ZÁKLADĚ INFORMACÍ OD ZÁKAZNÍKŮ,JEJICH PROMĚŘENÍ,.... PŘED ÚHRADOU UPOZORŃUJEME ZA KONTROLU OBJEDNÁVKY. ZAŘEZÁVAT PO VÝROBĚ BY SE JIŽ NEMĚLO. KŘIVĚ VYVRTANÉ DÍRY - MĚL BÝT PODÁN PODMĚT PRO REKLAMACI , JISTĚ BY SE POSLAL NOVÁ LAMELA.DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ A OMLOUVÁME SE ZA VZNIKLÉ POTÍŽE, I TAK VĚŘÍME, ŽE VÁM DVEŘE DOBŘE SLOUŽÍ. TÝM SDI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodání do domu
    • Špatná komunikace - nedodání faktury. Až na můj dotaz o stavu objednávky mě bylo sděleno, že čekají na úhradu. Snad se dnes vše vysvětlí a dojde k nápravě.

    nelíbí se mi platba předem

    Reakce obchodu Shrnovací dveře interiérové

    Dobrý den paní Evo,
    v případě shrnovacích dveří se jedná o výrobek na míru, proto úhrada předem.
    Omlouváme se, že Vám byla faktura odeslána až po Vašem upozornění, jednalo se o chybu v administraci.
    Děkujeme za pochopení, s pozdravem tým SD

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • webové stránky
    • komunikace ne s obchodem, ale zprostředkovaně

    Objednávka v pořádku, oznámeno, že zboží je na zakázku (+2 lamely), nutná platba předem. Přesto 2 balíky (dveře a lamely zvlášť). Problém s dopravou, opožděná dodávka. Nepoškozený obal, po rozbalení zničená 1 lamela v kompletovaném výrobku. Ihned reklamace, ta uznána, ale přesto do dnes bez dodávky nové lamely. Máme díru místo dveří a čekáme na vyřízení.
    Po objednávce dodávka ihned, po reklamaci musíme čekat - katastrofa jednání!!!!!

    Reakce obchodu Shrnovací dveře interiérové

    Dobrý den pane Novotný,
    bohužel asi nevíte co je opravdu KATASTROFA při jednání se zákazníkem. Jak výrobce zabalí zásilku pořád nemění nic na věci, že se jedná o výrobek na míru - tudíž je nutná platba předem. Reklamaci jsem Vám uzavřela NE do zákoných 30 dní ale nýbrž ani ne do týdne a kladně! Výrobce má svozy a náhradní díly ve své režii a na to bohužel můžou mít i 30 dní. Vaše hodnocení je neoprávněně negativní.
    S pozdarem Štursová, reklamace, WellMall

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zoufale balené zboží - dorazí poškozené

    naprosto tragický obchod

    Reakce obchodu Shrnovací dveře interiérové

    Dovolte nám reagovat,
    toto hodnocení nám přijde neoprávněné.
    Našim zákazníkům se snažíme ve všech stránkách pomoci při výběru dveří na míru, jak je zboží baleno z výroby neovlivníme.
    Samozřejmě jsme výrobce upozornily.
    1 případ s 50 se stane, že přepravní služba dveře doručí poškozené.
    V tomto případě IHNED objednáváme nové, poř. náhradní díly,aby zákazník měl co nejdříve doma.
    Tragický obchod by tuto situaci ani neřešil a nechal zákazníka "ve štichu"
    Děkovat za toto hodnocení nebudeme
    přejeme pěkný den
    S pozdravem tým SD

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedodrzeni dodaci lhuty,neaktualizace webovych stranek.

    Nespolehlivy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné
    • Dlouhá dodací lhůta,
    • nekorektní komunikace,
    • poškozené zboží

    Pokud zboží chcete, dorazí, ale po strastiplné komunikaci a minimálně měsíčním čekání. Zboží bylo poškozené, evidentně už od výroby. A ještě chtějí platit dopředu. Hodnotíme, jako nesolidní firmu (jak výrobce,tak prodejce).

    Reakce obchodu Shrnovací dveře interiérové

    Dobrý den pane Čermák,
    je nám velice líto, že ve Vaší objednávce se objevily komplikace.
    Bohužel nebyla momenátlně na skladě lamela potřebná k výrobě dveří, a proto doba expedice se protáhla. Hned po naskladnění šly dveře do výroby.
    Se svými zákazníky komunikujeme na nejvyšší úrovni, naši administrátoři jsou proškoleni ve věci shrnovacích dveří.
    Bohužel u Vás nastala ještě ta komplikace že dveře se po cestě rozbily což je riziko přepravních služeb a může se někdy stát že se zboží rozbije, věříme ale že celá tato věc se vyřešila k Vaší spokojenosti.
    ANO, dveře se hradí dopředu, jelikož jak uvádíme DVEŘE JDOU DO VÝROBY - to je pochopitelné.
    Naše firma je určitě solidní a doufáme že budeme mít ještě někdy příležitost Vám to dokázat.
    S pozdravem administrátoři Shrnovacích dveří

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po doručení fotodokumentace a zprávy, že jsem zboží převzal s výhradou pro poškozený obal se nikdo celý týden neozval.

    Obchod, který nekomunikuje se zákazníkem = špatný obchod.

    Reakce obchodu Shrnovací dveře interiérové

    Dobrý den,
    naše reklamace se snažíme řešit obratem a k spokojenosti našich zákazníků.
    Je nám líto, že ve Vašem případě to tak nebylo jak píšete, jedná se ovšem pouze o vyjímku která byla způsobena absencí našeho reklamanta, který byl delší dobu v pracovní neschopnosti.
    Věříme že byla Vaše reklamace vyřešena k Vaší spokojenosti.
    S pozdravem a přáním hezkého dne administrace Shrnovací dveře interiérové