Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehnutí
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Erudice
    • Vlídná a profesionální komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Výborná komunikace, vřele doporučuji, senzor zatím nezprovozněn, nemohu hodnotit.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží skladem

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Rychlé dodání

    Nevím, proč se mě pokaždé v průběhu objednávky ptáte, jestli chci do objednávky zdarma přidat časopis, když mi ho nikdy nezašlete.
    Velmi drahá doprava vzhledem k velikosti balení v porovnání s jinými e-shopy.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Dobrý den, Marku,

    děkujeme, že jste se s námi podělil o své zkušenosti.

    Omlouváme se, že jste nezískal časopis, na který jste měl u jedné z vašich objednávek nárok. Naší prioritou je zajistit maximální spokojenost našich zákazníků, což se nám většinou daří. Ve vašem případě se však, bohužel, stala chyba na naší straně, vzhledem k velkému množství objednávek, které jsme ten den odbavovali. Za tuto chybu se Vám upřímně omlouváme.

    Co se týče dopravy, naším standardem je doručení zboží skladem do druhého dne. Tato rychlost doručení se může odrazit ve vyšší ceně dopravy, kterou účtujeme. Věříme však, že rychlé doručení přináší přidanou hodnotu, i když cena může být vyšší než u některých jiných e-shopů.

    Děkujeme za pochopení. Pokud budete potřebovat další pomoc nebo máte jakékoliv otázky, neváhejte nás prosím kontaktovat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rýchle vybavenie
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nakupujem tu pravidelne a môžem len odporučiť

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Kvalitné hnojivo
    • Cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání požadovaného zboží.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Všechno bylo v pořádku. Rychlé doručení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, spolehlivost, ochota
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé jednání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé vyřízení objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vše jako vždy, rychlé a skvělé

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vše velmi dobře funguje. Bravo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Pan Šena u mě jednou, v jeho začátcích, byl a bylo to fajn, probrali jsme trávník a později jsem objednal i aerifikaci. Líbí se mi způsob, kterým směřuje svoje podnikání a péči o trávníky.
    To co se na shopu nabízí s důvěrou považuji za kvalitní věci a věřím, že by tam pan Šena nezařadil nějaký nesmysl nebo šunt.
    Je to asi trochu malicherné, ale zamrzelo mě, že slíbený časopis Reportér nebyl přibalen, ale přičítám to jen opomenutí, ne tomu, že by s obchodem bylo něco špatně.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Dobrý den, pane Ladislave,

    děkujeme za Vaši upřímnou recenzi a za důvěru, kterou jste nám projevil. Jsme potěšeni, že jste spokojen s našimi službami a produkty a že si vážíte našeho přístupu k péči o trávníky.

    Omlouváme se za nedostatek týkající se nepřiložení slíbeného časopisu Reportér. Vaše poznámka nám ukazuje, že i malé detaily mají význam, a my si toho velmi vážíme. Rádi bychom vám sdělili, že časopis co nejdříve zašleme a doufáme, že Vás tento drobný nedostatek neodradí od další spolupráce s námi.

    Děkujeme vám ještě jednou za vaši podporu a za vaše pochopení.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - Šena Shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Super milý a ochotný zákaznický servis
    • Nabízí jen ověřené produkty, které fungují
    • Videonávody, jak na sekačku před koupí
    • Zboží skladem

    Před koupí robotické sekačky Segway H800E jsem měl mraky otázek, jelikož mě tyto technologie baví a rád je používám. Paní ze zákaznického servisu mi vždy odpověděla na jakékoliv otázky, týkající se produktu. Poradili mi s umístěním antény z fotky mého pozemku, což je asi nejdůležitější věc v celém procesu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost dodání je blesková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spousta užitečných rad