Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Celková spokojenost.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Děkujeme za Vaše hodnocení! Jsme rádi, že jste byl spokojený. Pokud budete potřebovat cokoliv dalšího, neváhejte se na nás obrátit.

    S přátelským pozdravem,
    Aneta - Šena shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla potvrzena, poté přišel e-mail, že se zpozdí a že během několika dnů dají vědět. Nikdo se neozval. Potom jsme zkoušeli volat, vzal to automat s tím, že se tomu hned budou věnovat a že si to pan Šena osobně ověří. Nic se nestalo. Pak volala paní, že mají problém s dodavatelem a že se druhý den ozve. Opět se nic nestalo. zboží nemám, zpoždění měsíc a peníze jsem také dávno uhradil.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Dobrý den, pane Hrabáku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Upřímně se Vám omlouváme se za zpoždění u Vaší objednávky. Bohužel jsme v tomto případě závislí na dodavateli, od kterého stále čekáme na aktuální informace o termínu dodání. Chápeme, že je to frustrující, a velmi nás mrzí, že to ovlivnilo Vaši zkušenost s naším obchodem.

    Ráda bych také objasnila situaci ohledně našeho telefonického kontaktu. Poprvé jste nám volal v pátek po pracovní době, kdy naše linka již nebyla dostupná. Váš hovor jsme vyřešili hned, jak to bylo možné, a kontaktovali jsme Vás zpět v pondělí ráno.

    Chyba nastala při našem dalším telefonátu, kdy jsem si mylně poznamenala, že Vás budu informovat až v průběhu příštího týdne. Tato situace rozhodně není standardem, a upřímně se za ni omlouvám.

    Vaši objednávku jsme ihned po Vaší e-mailové žádosti stornovali a peníze Vám samozřejmě vrátíme.

    Je nám opravdu líto, že jsme nenaplnili Vaše očekávání, a uděláme vše, co je v našich silách, aby se podobná situace neopakovala.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že nám v budoucnu dáte ještě šanci přesvědčit Vás o našich kvalitách.

    S přátelským pozdravem
    Aneta - Šena shop

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nepřišlo a už mám vyplnit dotazník spokojenosti

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Dobrý den, pane Dvořáku,

    omlouváme se za zpoždění, které u Vaší objednávky nastalo. Podzimní hnojivo je aktuálně velmi žádané a rychle se vyprodává. Při Vaší objednávce bylo na našich stránkách uvedeno, že je hnojivo momentálně vyprodané. Tuto informaci jsme Vám také potvrdili v emailu po vytvoření objednávky.

    Hnojivo máme objednané a nyní čekáme na potvrzení termínu dodání od dodavatele. Jakmile dorazí na sklad, zajistíme, aby bylo co nejrychleji odesláno k Vám.

    Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení. Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

    S přátelským pozdravem,
    Aneta - Šena Shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá komunikace!:)

    Rádi poradí a odepisují na dotazy. To je obrovské plus!

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu! Jsme rádi, že jsme Vám mohli pomoci. Kdykoliv budete mít další dotazy, rádi Vám opět poradíme!

    S přátelským pozdravem,
    Aneta - Šena shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží dodano bleskově. Naprosta profesionalita.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Děkujeme za skvělé hodnocení! Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojený.

    S přátelským pozdravem,
    Aneta - Šena shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zkušenosti velmi dobré. Výborná komunikace a rychlé vyřízení objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Bleskově vyřízená objednávka, vstřícné a korektní jednání. Maximální spokojenost.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Dobrý den, paní Kovaříková,

    moc děkujeme za Vaši pozitivní recenzi! Jsme rádi, že jste byla spokojená s rychlým vyřízením objednávky a naším jednáním. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - Šena shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání, komunikace s obchodem

    Vše v pořádku. Skvělá komunikace s obchodem.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Dobrý den, Radku,

    děkujeme za Vaši recenzi! Jsme rádi, že jste byl spokojen.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - Šena shop

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednavka nedorazila komnpletná! Ked som sa dotazoval cez email v eshope, ze prečo som nedostal kompletnu objednavku-tak mi odpovedali, ze zvysok tovaru nemaju skladom, a ze sa ospravedlňuju. Predtym som ale dostal dva emaily, ze objednavka - prijata, nasledne objednavku prevzala prepravna spolocnost, ale ani v naznaku, ze niebude vybavena kompletne ! Pride mi to, ze prava ruka nevie co robi lava ruka. Objednavka pochopitelne bola kompletne zaplatena z mojej strany, teraz neviem - lebo ina komunikacia neprebehla, že do kedy obdrzim zvysok objednaneho tovaru?

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Dobrý den, pane Taldo,

    omlouváme se za komplikace, které u Vaší objednávky nastaly. Tento typ chyby je u nás ojedinělý a velmi nás mrzí, že se stal právě u Vás. Situaci jsme prověřili a pracujeme na tom, aby se neopakovala.

    Pokud máte zájem o trávníkářský kalendář zdarma do konce roku, napište nám prosím email. Rádi Vám také pomůžeme s jeho nastavením, pokud bude třeba.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za pochopení.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - Šena shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Vážený zákazníku,

    moc Vám děkujeme za krásnou recenzi! Jsme rádi, že se na nás můžete spolehnout, a budeme se snažit, aby tomu tak bylo i v budoucnu. :)

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - ŠENA shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super komunikace, rychla odpověď na dotaz e-mailem.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Dobrý den, pane Radosto,

    moc děkujeme za milou zpětnou vazbu! Je skvělé vědět, že naše rychlá komunikace je pro Vás užitečná.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - ŠENA shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Naprostá spokojenost

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Vážený zákazníku,

    moc děkujeme. Jsme rádi, že s námi máte skvělé zkušenosti.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - ŠENA shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vždy maximálně spokojen

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Dobrý den, Davide,

    jsme rádi, že jste byl spokojen, děkujeme za zpětnou vazbu.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - Šena shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spolehlivý obchod, výborná komunikace

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Děkujeme za Vaše hodnocení a důvěru! Těší nás, že jste byl spokojen s našimi službami.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - Šena shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Samé pozitiva! Chtěla jsem ošetřit trávník pro dolarovou plíseň.Na telefonu velmi kompetentní nápomocná prodavačka. Postupuji podle zaslaného doporučení ošetření a zdá se, že plíseň je eliminovaná. Děkuji za pomoc a rychlé doručení přípravku na ošetření.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Dobrý den, paní Palátová,

    moc děkujeme za Vaši milou recenzi! Jsem ráda, že jsem Vám pomohla a že jste s výsledkem spokojená.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - Šena shop

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Špatný příjezd.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Vážený pane Dufku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a také za čas, který jste nám věnoval při našem telefonickém hovoru.

    Mrzí nás, že Vaše zkušenost s příjezdem k našemu výdejnímu místu nebyla ideální kvůli dopravní zácpě. Dopravní situaci v okolí ovlivnit nemůžeme, ale chceme Vás ujistit, že děláme vše pro to, aby naše služby byly jinak co nejhladší a nejpohodlnější.

    Vaše zpětná vazba je pro nás cenná, a pokud byste měl v budoucnu jakékoliv další připomínky nebo podněty, neváhejte se na nás obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - Šena shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Brutální odbornost
    • Skutečná odbornost
    • Do trávníků jsou zažraní a neberou to jako práci
    • Orientace na zákazníka
    • Nemají vychytané procesy, ale nahrazují to nasazením a snahou vám pomoci

    Když jsem přijel, neměli vertikutátor na skladě, protože zapomněli dát blokaci do systému. Ale okamžitě to šli řešit a vyřešili to do úspěšného konce.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Dobrý den, pane Pavelko,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za čas, který jste nám věnoval. Velmi nás těší, že jste ocenil naši odbornost a nasazení, které věnujeme každému zákazníkovi. Věříme, že naše znalosti a vášeň pro trávníky přispívají k tomu, aby byly Vaše zkušenosti s našimi službami co nejlepší.

    Omlouváme se, že vertikutátor nebyl na skladě, a za vzniklé komplikace. Byla to ojedinělá záležitost. Jako kompenzaci Vám nabízíme 15minutovou konzultaci v rámci naší služby "Trávníkář na telefonu" zdarma. Podrobnosti naleznete ve své emailové schránce.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - Šena Shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše super.

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Děkujeme, paní Věro, za skvělou recenzi! Jsme rádi, že jste byla spokojená.

    Těšíme se na Vaši další návštěvu.

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - Šena shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    bez problémů

    Reakce obchodu ŠENA Shop

    Pane Ivo, moc děkujeme za Vaše hodnocení !

    S přátelským pozdravem,

    Aneta - Šena shop

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost