• Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • cena,kvalita
    • komunikace

    u výrobku nebyl návod v češtině a na žádost o dodatečném poslání nebyla žádná odezva

    Reakce obchodu segu.cz

    Vážený pane,
    neotvíráme zboží, takže nejsme schopni zjistit, zda je návod do balení vložen. Víme však, že u 95 % zboží se návod nachází. Bohužel se tedy někdy objeví vyjímka.
    Omlouváme se za pochybení a děkujeme za pochopení
    S pozdravem
    tým segu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • infolinka
    • -na žádost o specifikaci produktu mi poslali ilustrační foto
    • -zboží "skladem" expedovali po urgenci 8.den a fakticky odeslali 10.den
    • -mezitím si řekli o kladné hodnocení
    • -nic nepotvrzují, na maily neodpovídají
    • -zboží dorazilo rozlepené zabalené v pytli na odpad
    • -peníze vráceny po urgenci 5.den po vypršení 14-ti denní lhůty

    obchod patrně pro zákazníky se stejnou mentalitou

    Reakce obchodu segu.cz

    Vážený pane,
    na žádost o specifikaci produktu, jsme Vám nezaslali pouze ilustrační foto, ale foto koberců určených pro Váš vůz.
    Za prodlouženou lhůtu čekání na zboží se omlouváme, ale zboží bylo objednáno v době, kdy jsme měli inventuru. Zboží vždy řádně balíme, někdy se bohužel přepravou obal trochu poškodí.
    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nedostatky.
    S pozdravem
    tým segu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - přehlednost stránek
    • - rychlost vyřízení objednávky
    • Hodinky byly na vánoce, po ujištění že se jedná o kvalitní výrobek jsem hodinky koupil i za dražší peníze než jsou nabízeny jinde, nicméně hodinky pod stromečkem vykázaly znaky vady, z polofunkčního dárku byl dar-nedar a hodinky byly zaslány k reklamaci. Po 24dnech nejsou ani schopni zaslat informační email, že hodinky převzali.

    Při zájmu o koupi obchod okamžitě reaguje, při reklamaci žádná reakce ani po třech týdnech, tedy nemohu psát pozitivní recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nebyl přiložen český návod, dopravce neposlal oznámení o době doručení a nepředal ani po vyžádání doklad o zaplacení dobírky.

    nedoporučuji především pro chybějící český návod

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Nefunkční zboží

    Reakce obchodu segu.cz

    Vážený pane,
    je nám moc líto, že zboží, které jste obdržel je nefunkční, i to se bohužel občas stane. Rozhodl jste se pro odstoupení od kupní smlouvy, hned jak zboží od Vás obdržíme a zkontrolujeme, vrátíme Vám peníze na účet.
    Tým segu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • žádné
    • zboží bylo dodáno ,ale funkce byla nedostatečná,proto vráceno.

    zboží jsem vrátila,odeslala elektronicky žádost o vrácení zaplacených peněz spolu s odůvodněním,zboží odeslala zpět ,bylo vyzvednuto ,ale zatím se mi nikdo neozval ani na e mail ani nebyly vráceny peníze.

    Reakce obchodu segu.cz

    Vážená paní,
    zboží vždy musíme nejdřív zkontrolovat, zda je v pořádku a následně posíláme peníze na účet. Do 14 dnů od obdržení zboží očekávejte peníze na účtu.
    Tým segu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Ušetříte za kávu, protože vám jejich podvody zvednou tlak i bez kofeinu.
    • Zasílají zboží v jiné barevné variantě než si objednáte.

    Vyhněte se jim!!!! Objednal jsem hodinky ve ZLATÉ barvě a poslali mi nějaké měděné (hnědočervená metalíza). Když jsem jim odepsal, že jejich škemrání v mejlu o kladné hodnocení na heurece beru jako velikou drzost po podvodu se zasláním jiného zboží, začali obtěžovat telefonem. Bohužel to vzala manželka, já bych mluvil jinak. Paní z obchodu se snažila manželce vnutit pocit, že ta měděná barva je zlatá.... No, Rumuni na dálnicích mají mosaz za zlato, Poláci asi mají za zlato měď, inu jiný kraj jiný mrav. Nabídli výměnu zboží za jinou barvu na jejich náklady či možnost vrácení. Ale po přečtení pár recenzí (třeba na firmy.cz a heuréce) jsem došel k závěru, že bych neměl ani hodinky, ani peníze!Navíc se od toho telefonátu neozvali, očekával bych nabídku na vyřešení písemně mejlem s navrhnutým postupem a nic a ticho. TYHLE VEKSLÁKY NEBRAT!!!!!

    Reakce obchodu segu.cz

    Vážený pane,
    hodinky vzhledově odpovídají fotografiím, které jsou na našich stránkách, takže jste byl obeznámen s tím, jaké zboží si objednáváte.
    Jak sám píšete, kontaktovali jsme Vás telefonicky. Vždy nám záleží na tom, aby naši zákazníci byli spokojeni. Vaše manželka Vám měla vše vyřídit a posléze jste se měl ozvat s Vašim rozhodnutím, zda odstoupíte od kupní smlouvy nebo chcete výměnu na jinou barvu. Vše jsme byli ochotni vyřidít na naše náklady, jak sám dobře víte. To, že nás označujete za podvodníky, je velice nekorektní, neopodstatněné až právně trestní.
    Tým segu.cz

    • Komunikacia zo strany obchodu. Tovar mi prisiel poskodeny a v ten den som ho aj posielal spet a doteraz ziadna odpoved zo strany obchodu
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Špatná organizace směrem k dopravci.
    • Zboží bylo zaplacené předem a odesláno na dobírku.
    • Nebyla dopravci předána celá adresa dle mojí poznámky v objednávce.

    Úspěšné doručení proběhlo až napotřetí, ale nebyla to chyba dopravce.

    Reakce obchodu segu.cz

    Vážená paní Olgo,
    uznáváme, že nastala chyba v tom, že jsme na zásilce uvedli dobírku, ale hned poté, co jsme se to dozvěděli, tak jsme ji zrušili a dali dopravci zprávu, že dobírka byla zrušena, takže balík k Vám dorazil bez dobírky. Zboží bylo objednáno 30.05.2016; zboží jsme expedovali 31.05.2016. Vaše poznámka byla uvedena na zásilce pro přepravní službu. Omlouváme se za pochybení, každopádně jsme se snažili vše co nejrychleji napravit. S přáním hezkého dne, tým segu.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena
    • Nedodržování slibů, přerušení komunikace, nemožnost platby kartou

    Rozhodně nedoporučuji. Alespoň ne, pokud potřebujete něco opravdu rychle a na čas. Mně bylo slíbeno, že zboží dostanu nejpozději ve středu, abych se ve středu odpoledne dozvěděl, že teprve ve středu zboží předávali dopravci. Ovšem potvrzující email o odeslání nezapomněli poslat již v úterý.
    A kdybyste čekali, že na telefonní lince něco vyřeší, tak to také nemusíte, protože se vám raději už nikdy neozvou.

  • Už chápu proč obchodník nemá na sebe na e-shopu tel. kontakt. Na mail k dotazům na vadné zboží již více jak 14 dní nereaguje. Můj 11 let starý syn si u tohoto obchodníka objednal chytré hodinky, které nemají český softwear jak prodejce inzeroval a nefunguje mikrofon tzn., že jsou tak trochu k ničemu. Že se bude učit anglicky by mi určitě nevadilo, naopak, ale že nefungují a hlavně, že prodejce ignoruje už asi 3.mail poslaný běhm cca 3 týdnů už mi přijde neobchodní!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • komunikace a termín odeslání by mohla být lepší ( o den rychlejší )

    příště bych zkusil štěstí jinde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikomu nedoporučují,hlavni minus je v dopravci,,

    Reakce obchodu segu.cz

    Vaše objednávka vytvořená 20. prosince, byla expedovaná 21. prosince. Bohužel došlo k dorozumění mezi Vámi a dopravcem, které není v naši kompetenci.

    Děkujeme za recenze pro náš eshop a ne pro dopravce, které neovlivníme.



    Děkujeme

    Tým SEGU.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží je nefunkční

    Reakce obchodu segu.cz

    Vaše objednávka vytvořená v 23:27 dne 16. prosince byla expedovaná 17. prosince.

    Prosíme Vás o hodnocení služeb našeho eshopu, a ne zboží výrobce, které jste si vybrali.



    Děkujeme

    Tým SEGU.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena
    • Komunikace se zákazníky
    • Dodržení dodacich lhut

    Nízká cena nevynahradi ostatní komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spatna kominikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikacia
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sliby
    • Sliby

    Název obchodu rád zapomenu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • -obchodě jsme se rozhodli nakupovat kvůli nižší ceně výrobků
    • -zaměstnanec obratem reaguje na emaily
    • -infolinka vám vpodstatě jen řekne, že máte napsat email
    • -zaměstnanec do emailu neumí napsat pozdrav, rozloučení ani své jméno

    Objednala jsem si el. zubní kartáček a v popisu psali, že balení obsahuje 2 hlavice. Dorazilo balení správného kartáčku, které asi není úplně určeno pro český trh, protože balení neobsahovalo český návod a v balení byla pouze jedna hlavice. Načež obchod nabídl slevu nebo doposlání hlavice, vybrala jsem si doposlání hlavice, už je to 6 dní a ještě nepřišla. Musím pochválit, že zaměstatnec reagoval obratem, ale bez pozdravu, rozloučení a hlavně bez podpisu, tak ani nevím s kým jsem jednala. Volat na jejich infolinku nemá význam, mají tam jen přístroj, který vám sice dá na výběr ze 3 možností, ale pak Vám řekne ať obchod kontaktujete emailem