Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Neskutečný šlendrián, neřeší Reklamace, vrací po Reklamaci výrobek BEZ opravy, píše, že nelze reklamovat a pod a pod....
    "Prodávající neodpovídá za vady, které si způsobíte sami poškozením věci nebo nedodržením pokynů v návodu za podmínky, že vás s těmito pokyny seznámil v předaném písemném návodu.
    Úspěšně nelze reklamovat ani opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním."

    Toto mi na Reklamaci odpověděli... Když jsem se bránil, že ODPADNUTÍ pásků na držení hadru k vytírání JE závadou, odpověděli mi toto....
    Hrůza, nedoporučuji!!!

  • Pane Zmeškal, nejsem bezohledný člověk, nic za to neočekávám, jen to berte z mé strany jako vstřícné gesto i když si stojím za svým.
    Posílám Vám do mailu dárkový kupón na 1000 Kč a jen na Vás záleží zda ho využijete nebo vyhodíte.
    Mějte se ať se Vám daří MK

    • Pošlete mi prosím email na Vás. Děkuji

    • posílám to na mail Vaší manželky co vytvořila objednávku

  • Každý kdo na váš obchod dává negativni recenze tak ho hanite a pomlouvate. Vaše služby jsou ostuda. Vyjádření inspekce bude zverejneno. Nikdo vas záměrně nepoškozuje. Pouze Vaše neochota a servis je ostuda. Váš obchod nedoporučujeme.

    • Další lež. Každý kdo není spokojený s našimi službami se snažíme uspokojit i za cenu ztráty, aby se k nám zákazník vrátil. Kdybyste měl pravdu Vy a né já, nebylo by reálné si udržet recenze na této úrovni 99-98%. Pouze prostě jednou za čas narazíme na někoho kdo prostě zkouší to co vy a my si to nechceme nechat líbit. Toť vše. Vůbec nemám obavy z žádné obchodní inspekce, vždy jsme jim všechno bez problémů prokázali. Vědí, že jsme spolehlivý prodejce.

  • Se všemi zákazníky vycházíme, ale vy jste unikátní! Vy si protiřečíte v mnoha lživých tvrzeních.
    Vy nám od počátku vyhrožujete, že i když jste si kočárek evidentně rozbili sami špatným zacházením, tak když Vám nebude vyhověno budete to řešit přes obch.inspekci. Sami to tady i potvrzujete.
    Vy jste schopni tak úplně nelogické věci, že nás žádáte o pomoc aspoň kdo by Vám to pomohl opravit či vyřešit a nežli jsme vůbec stihli zjisti, tak už ve stejnou dobu nás zároveň z několika různých profilů všude lživě napadáte a poškozujete?? Proč bychom se měli snažit když se takto chováte?
    Vy mě chcete něco psát o morálce a slušnosti? Je neuvěřitelné co dokazujete kam jste schopni až sobecky zajít. My za Vaše poškození nemůžeme a mstít se můžete jak chcete.
    Jen si to sesumírujeme a náš advokát se s Vámi spojí a uvidíte jestli ta nesmyslná pomsta za to stála.

  • Vážený pane, lžete !!!! Netuším kdo ve vaší prodejně se choval arogantně a neslušné. Možná jde o jiného pána.
    My máme vše natočené na mobilu. Předali jsme stížnost na obchodní inspekci , a ta at rozhodně o vašem postupu. Vaše neochota , kdy matka dítěte nemá v čem vozit dítě, protože kocarek po 2. Měsících se rozpadnul Vadou materialu . Váš přístup byl katastrofální. Bylo slibeno ze manager nám zavolá, nestalo se tak. Místo toho nám volala zaučujici prodavačka , kde nám sdělila že bohužel nám nepomůže, neni ani možné zajistit opravu, a už vůbec to řešit dál. Takže tu laskavě nelžete. Vaše morální vlastnosti bohužel odpovídají celé situaci.

    • Obracím se na obchod, aby okamžitě přestala šířit lživé informace. Při reklamaci jsem byla na prodejně s mužem. Vůbec nijak nevyhrozoval, ani nikdo nebyl arogantní. Že vás hanba a lež nefackuje. Toto je vrchol drzosti a arogance z vaší strany. Ještě jsme se dívali, co si případně koupíme. Domlouvali jsme se, kdy by byla možnost vyřízení reklamace, že jedeme přes sto kilometrů... Normálně jsme se bavili. Jediné co padlo, že by bylo dobré, kdyby někdo posoudil hned, pro případ možnosti výměny, nebo vrácení peněz, protože s příjmem na RD a tedy i malým dítětem to asi bez kočárku nedám. Tak laskavě nelžete. Nemluvě o mazání komentářů, debat, co se vám nelíbí. Nebo mě teď napadá... Nemáte víc takových reklamací a nepletete si to už?

    • Se všemi zákazníky vycházíme, ale vy jste unikátní! Vy si protiřečíte v mnoha lživých tvrzeních.
      Vy nám od počátku vyhrožujete, že i když jste si kočárek evidentně rozbili sami špatným zacházením, tak když Vám nebude vyhověno budete to řešit přes obch.inspekci. Sami to tady i potvrzujete.
      Vy jste schopni tak úplně nelogické věci, že nás žádáte o pomoc aspoň kdo by Vám to pomohl opravit či vyřešit a nežli jsme vůbec stihli zjisti, tak už ve stejnou dobu nás zároveň z několika různých profilů všude lživě napadáte a poškozujete?? Proč bychom se měli snažit když se takto chováte?
      Vy mě chcete něco psát o morálce a slušnosti? Je neuvěřitelné co dokazujete kam jste schopni až sobecky zajít. My za Vaše poškození nemůžeme a mstít se můžete jak chcete.
      Jen si to sesumírujeme a náš advokát se s Vámi spojí a uvidíte jestli ta nesmyslná pomsta za to stála.

  • V případě reklamace kočárku pro batole, 15 měsíců, nezájem. Dle jejich znalce jsem si kočárek, který je teď absolutně nepojízdný, jsem si závadu způsobila sama. Vylomená vzpěrná tyč mezi koly ve sváru, kočárek nebrzdil, ulomené přední kolo. Kočárek jsem měla přesně dva měsíce. Nikdo nechtěl nic řešit, ani případnou výměnu kolečka od jejich dodavatele kočárků. Tento nákup byl totální omyl. Jako matka na RD s příjmem takřka žádným, nevím, kde teď vezmu nový kočárek...

    • Vážená zákaznice,
      Váš přítel nebo manžel přišel k nám na prodejnu a velmi arogantním jednáním začal ihned požadovat a vyhrožovat, že chce peníze zpět bez ohledu na poškození a po třech měsících používání.
      Pokud jsou zákazníci Vašeho typu, kdy si vlastním přičiněním mechanicky poškodí produkt, tak můžete vyhrožovat a vynucovat si co chcete.
      Nemáte základní slušné chování, ani soudnost a proto jediná Vaše zoufalá reakce je psát lživé recenze všude kde Vás napadne. Samozřejmě to tak nenecháme a náš advokát se brzy ozve, protože ubohost vašeho jednání je neskutečná. Dlouho jsme na takového zákazníka nenarazili a jsme za to vděčni. My se umíme také bránit proti nepoctivým a podvodným zákazníkům.

    • Dobrý den, jste firma která lže. Ja jsem nikoho neurazil. Mame veškerý email. Vase společnost je hanbou . Neochota. Vaše prodavačka která se zaučuje, tak nás neochotně odmítla. Vše jsme předali na inspekci. Vyjadreni zde samozřejmě dáme, aby už nikdo nenaletěl ... Vaše recenze jsou politovani hodné.

  • Dobrý den, zakoupili jsme kočárek v hodnotě cca 5tis korun. Při zakoupení kolečka neseděly. Po zhruba 3 měsících se zlomilo kolečko a upadl rám. Reklamace nám nebyla uznána. ( prý mechanické poškození)
    Obrátil jsem se na manažera prodejny , tak uvidime jestli obchod nám vyjde vstříc. Bohuzel ted nemáme v čem naše dítě vozit. Snad budou ochotný jako tady v recenzích.. Zdeněk Zmeškal

    • V případě reklamace kočárku pro batole, 15 měsíců, nezájem. Dle jejich znalce jsem si kočárek, který je teď absolutně nepojízdný, jsem si závadu způsobila sama. Vylomená vzpěrná tyč mezi koly ve sváru, kočárek nebrzdil, ulomené přední kolo. Kočárek jsem měla přesně dva měsíce. Nikdo nechtěl nic řešit, ani případnou výměnu kolečka od jejich dodavatele kočárků. Tento nákup byl totální omyl. Jako matka na RD s příjmem takřka žádným, nevím, kde teď vezmu nový kočárek...

  • Dobrý den, v srpnu 2019 jsem si objednala kuchyňský robot, ROYALTY LINE RL-PKM2100BG SILVER.
    Nyní cca po 20-ti použitích se mi vylomilo ovládací kolečko, díky kterému se robot zapíná a mění rychlosti. Celý tento díl je z plastu, který ústí do robota a ta úzká část se v robotu ulomila. Takže kolečko vypadlo, robot nyní nelze vypnout, měnit otáčky, jediné co mohu udělat je vytáhnout kabel ze zásuvky.
    Jelikož jsem na Vaši prodejnu psala reklamaci a paní Hepnarovou mi bylo skoro obratem odpovězeno, že reklamace se neuznává, píši sem.
    Dotazuji se, jak je možné, že na základě mailu a mé zaslané fotografie byla reklamace posouzena/ZAMÍTNUTA. Proč není zboží zasláno výrobci? Vy jste prodejce a máte zajistit svému zákazníkovi v případě potřeby reklamaci prodaného zboží. Když je část na robotu plastová a ručně se tímto kolečkem otáčí, nemůže být přece zákazník nařknut, že to mechanicky poškodil.
    Vámi zamítavé stanovisko k mé reklamaci neuznávám. Žádám o zaslání informace jak postupovat pro reklamaci uvedeného výrobku.
    Děkuji za podání zprávy.

    • Vážená zákaznice,
      pokud jde o mechanické poškození produktu, tak na to se záruka nevztahuje nikde u žádného výrobce.
      Pokud mohu doporučit, tak zkuste požádat o dodání dílu nebo zda Vám uzná reklamaci zástupce této značky což je EMAHOME.CZ.

  • Dobrý den, dlouze jsem přemýšlela jestli sem napsat, a takto jsem se rozhodla.
    Před cca půl rokem jsem si objednala sadu hrnců a dvě pánve. Již po rozbalení byly dva hrnce křivé, ani poklice na ně nešla dát. Ano, reklamace po emailu se zdařila, rozbité hrnce mi zpětně proplatili. Dobře, dva hrnce ze čtyř jsou na vyhození, seženu si nové. Škoda, že jsem nevrátila vše.
    Po cca půl roce jsou na odpis i obě pánvičky, držadlo ohnute, že nedrží ani na sporáku, jak se o něj opírá, nýty jsou povolené.
    S tímto obchodem bych pro příště nechtěla mít nic společného :(

    • Vážená zákaznice,
      my jako prodejce se snažíme ke každému zákazníkovi přistupovat s maximální ochotu a ohledem. Pokud se něco poničí či rozbije dopravou a je to nahlášeno včas, vždy to vyřešíme s ohledem na zákazníka. Pokud však nejste spokojena s kvalitou některého modelu, které však nejsme výrobcem nemůžeme ovlivnit více. Pokud nejste spokojena s kvalitou produktu, tak zkuste poslat stížnost na zástupce značky u nás v ČR a třeba Vám vyhoví. My toto nemůžeme ovlivnit, takže proč nechcete s naším obchodem mít nic společného není pochopitelné i z důvodů, že první reklamaci jsme Vám vyřídili k Vší spokojenosti jak jste zde zmínila. Hezký den

  • Nakoupil jsem v hodnotě několika tisíc a zboží nefunkční! iPhone vypadal jako kdybych byl již několikátý majitel .Byl na něm dokonce otisk prstu na displeji pod špatně nalepenou folií.Jasné že jsem dostal použitý nebo opravovaný telefon a ne nový jaký jsem i objednával a zaplatil.

    Obchod se obahucuje na svých zákaznících! Hnus a špína,takhle se chovat.

    NEDOPORUČUJI!!!

    • Vážený pane Michalík,
      podle mých záznamů jste u nás nic nezakoupil. Pokud by byla pravda co zde píšete, tak bud bychom Vám produkty vyměnili nebo se jinak postavili k tomu, abyste byl spokojený jak 99% našich zákazníků! Nebo byste odstoupil od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě, což jste evidentně neudělal což nedává smysl. Nikdy bychom neměli tolik spokojených zákazníků, pokud bychom se takto chovali.
      Bohužel sem tam se najde ukřivděný a nepoctivý zákazník, který například se nám touto formou mstí za neuznanou reklamaci, protože mu spadne telefon na zem, pošle ho ještě špinavý a prohnutý na servis a ještě to zkouší svést na nás! Je neuvěřitelné čeho jsou lidi schopní.
      Děkujeme za zkušenost s podobnými zákazníky

  • Zákazník co si zde stěžuje na poškození telefonu nám poslal špinavý a ohnutý mobil a vyžadoval od nás, abychom mu dali nový :). Někteří zákazníci nemají trochu slušnosti, lžou a když jim to neprojde, tak aspoň poškozují. Nemáme důvod někomu ničit produkty, ale naopak se snažíme každého vyjít vstříc.

  • Dobrý den,
    chci se s vámi podělit o zvláštní přístup obchodu Scorpion k zákazníkovi. Přes e - shop jsem si objednala ledničku s mrazákem, který měli na svých stránkách za cenu, která byla příznivá. Jelikož ale nebyla na skladě, byla mi vytvořena předobjednávka s tím, že jak zboží v dalším týdnu dovezou, tak za stejnou cenu mi ji nabídnou. Jaké ale bylo mé překvapení, když v dalším týdnu byla lednice už téměř o 3000 Kč vyšší. Při komunikaci s obchodem mně bylo vysvětleno, že cena, která byla na předobjednávce, se týkala zboží, které vlastně nebylo v té době na skladě a nynější vyšší cena je aktuální a že se u nich mění ceny každý týden. Takové jednání obchodu se mi zdá neseriozní a klamavé. Proto chci upozornit další potenciální zákazníky, aby si na tento obchod dávali pozor při nákupu jejich zboží.
    Uska

  • Nekupujte u této firmy mobilní telefony. Při "opravě" Vám ho zničí (ohnou a poškrábou), následně Vám budou tvrdit, že to už tak bylo a doporučí Vám se obrátit na soud. Nejhorší reklamace vůbec. Vyhněte se jim.

    • Pokud nás chce zákazník poškodit, tak to udělá a nemáme se bohužel jak bránit. Telefon od nás odcházel v pořádku, v žádném připadě nebyl (ohnutý a poškrábaný) nakopak byl plně funkční, opraven a zaslán včas přes našeho dopravce. Reklamace se snažíme vyřizovat dříve, než je zákonná lhůta 30 dní a dbáme na to, aby odcházelo včetně veškerého příslušenství, které nám zákazníci s produkty posílají.

    • Vy jste nám poslal výrazně poničený telefon a vyhrožoval jste nám od začátku. Takže není to žádné překvapení. Nejlepší je své chyby svést na druhé!

  • Vážení zákazníci,
    v tomto obchodě jsem si zakoupila telefon v tzv. bulk balení. S telefonem jsem byla spokojená, doručení bylo rychlé a bezproblémové. O telefon jsem před pár dny přišla a při nahlášení na Policii ČR nabyla nové informace o důležitosti tzv. IMAI čísla, podle kterého je možné telefon vyhledat a v případě štěstí i dostat zpět. Toto číslo jsem u svého telefonu neměla na krabičce (kde prý běžně bývá), informace, že jsem ho měla zezadu telefonu mi již nepomůže. Překvapilo mne, že číslo nemá prodejce, který telefony balí (i když ze zákona prý tuto povinnost nemá), ani Apple support. Dle vyjádření technika tohoto obchodu o důležitosti tohoto čísla "přece každý ví", proto není uvedená poznámka na faktuře či emailu při koupi. Evidentně neví.... Ráda bych, aby v podobné situaci nebyli další zákazníci, kteří se ze spokojených stanou velmi překvapenými a nespokojenými.
    Vendula Luxová

  • Michal Halvoník: Děkujeme za kladný příspěvek. Snažíme se prodávat elektroniku ze spolehlivých zdrojů, ale může se s každým přístrojem něco stát. My se však vždy budeme hlásit k zodpovědnosti za naše zboží a služby.
    Děkujeme za přízeň

  • Dobrý den, první nákup tv Samsung asi po 7dnech se začali objevovat na LCD pruhy.
    Tak poslána na reklamaci proběhla výměna za jinou teďka spokojenost snad to vydrží

  • Dobry den s obchodom som velmy spokojni tovar mi na slovensko prisiel neposkodeny dostal som aj darcek ochod mozem len odporucit.

  • Vážený zákazníku, mrzí nás, že jste byl zklamaný naším produktem, ale k žádného klamání zákazníka nedošlo. Na našich stránkách jasně informujeme, že všechny produkty jsou testovány našimi techniky. Naše výhoda jsou nejnižší cena, ale naopak nevýhoda, že né vždy známe přesnou historii produktu. Proto musíme pro jistotu všechny balení zkontrolovat a testovat produkty, abychom se vyvarovali pozdějším problémům a nespokojenosti zákazníků.
    Každopádně produkt byl v perfektním stavu, nepoužívaný a tudíž není důvod ho zařazovat do kategorie B. Prodáváme po celé EU a jen málo kdo je nespokojený. Naše ceny a přístup k zákazníkovi je vždy pro nás na prvním místě a to se odráží našich komentářích.
    Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s námi, ale my jsme udělali maximum.
    S pozdravem Martin Kout - majitel společnosti

  • Objednal jsem mobil kategorie A což by mělo znamenat, že se jedná o výprodej skladových zásob. Mobil přišel v odrbané krabici, která nesedí s barvou telefonu a barva příslušenství byla taky jiná. Na telenu chyběly ochranné prvky jako folie na displeji a zádním krytu, baterie byla rozbalená, prostě co kde zbylo... Musím uznat, že mi peníze vrátili ihned a vůbec bych to sem ani nepsal, jenže jsem se díval, jestli neseženu stejný mobil jinde a zjistil jsem, že ho dali znovu do prodeje a znovu jako kategorie A (odpovídá maximálně B)- dle mého názoru je to klamání zákazníka a jen zkouší, co si kdo nechá líbit... DOPORUČUJI ZDE NENAKUPOVAT

  • Firma ted můj "případ" začala řešit a oslovil mne i sám majitel s omluvou a řešením. A to se mi líbí,že stát se může všechno,ale najde se prostě ŘEŠENÍ K OBOUSTRANNÉ SPOKOJENOSTI. A TAK TO MÁ BÝT!!! Děkuji M.K.