-
Kolega se s Vámi hned zítra telefonicky spojí a vše dořeší k Vaší spokojenosti.
Pro nás je spokojenost zákazníků vždy na prvním místě!
Omlouvám se za kolektiv naší firmy.
-
: Dobrý večer ,bylo mi slíbeno,že zboží,tedy televize příjde v sobotu,protože jsem v neděli odjížděl na dovolenou.Byl mi slíben dárek v podobě USB Flash disku. Také jsem se nedočkal.Tím,že mi sobota byla slíbena jsem ani nepředpokládal,že by se situace změnila,ale v sobotu nic nepřišlo,psal jsem na firmu ,žádná odezva.Tak za velkých organizačních manévru naštvaného syna,který musel přijet do České Lípy a brát si volno,abych nebyl za lumpa co si něco objedná a nevyzvedne . Do dnešního dne mne nikdo neoslovil a tak když jsem při brouzdání po netu opět narazil na Vaši firmu,začala se mi vařit krev a napsal jsem kritiku.
-
Vážený pane Kafka, ihned jsem předal tento problém ihned k prošetření našemu vedoucímu. Věřte, že máme desetitisíce spokojených zákazníků po celé EU právě za perfektní a rychlou komunikaci. Nevidím důvod proč zrovna s Vámi by nikdo nekomunikoval. Uděláme vše pro nápravu a prověříme proč jste nespokojený s našimi službami, když my si právě zakládáme na spokojenosti zákazníků.
Děkuji Martin Kout - majitel firmy -
Ondřej Gavlas: Ano s tímto obchodem mám špatnou zkušenost televize byla používána a sliby všechny sliby prodavače byly jen chyby nic se ze slibu neuskutečnilo ,jsem hloupý,že jsem televizi převzal.Prosím a nabádám ostatní,neberte zboží od této firmy .
-
jsem s tímto obchodem krajně nespokojen.Všechny jejich sliby o včasném zaslání zakázky skončili na jejich slibech.Dárek jsem nedostal a TELEVIZE BYLA ZJEVNĚ UŽÍVÁNA NIKOLIV JEN ROZBALENA. UŽ NIKDY TENTO OBCHOD NEVYUŽIJI. Mirek Kafka
-
Josef K.:
Smysluplnost Tvého příspěvku není žádná. Reaguješ čistě jako zastánce, ale vůbec neuvažuješ nad tím, že jednak pan Ondřej Gavlas měl několik otázek na některé zákazníky tohoto obchodu, a pak opomíjíš fakt, že když si člověk koupi TV za vcelku nemalé peníze, rozhodně nechce měsíc čekat na vyřízení reklamace.
Ondřej Gavlas.:
Já mohu potvrdit, že jsem kvůli špatnému technickému označení na CZC.cz a pak kvůli drobné chybě u prodejce v Mall.cz vracel již notebook a mobilní telefon, vždy proběhl zápis o stavu zboží a zatímco v jednom případě mi byly peníze vyplaceny okamžitě, v druhém šlo o navrácení na bankovní účet a pak jsem čekal cca 7 dnů (což je velmi korektní čas). Samozřejmě jsou prodejci jako je např. Alza a jiní, kteří reklamace a vše ostatní zkutečně vystavují až v poslední den zákonné lhůty. Bohužel na to mají dle svých vlastních podmínek, anebo těch platných legislativních právo.
Rozhodně bych ovšem kvůli jedné špatné zkušenosti na obchod nezanevřel.
-
Ondřej Gavlas:
Já mám s firmou skvělé zkušenosti a i valná většina zákazníků. Ty jsi evidentně pan "Prudil", který se vyžívá špinit kde to lze! Peníze ti vrátili dle podmínek tak se nevyžívej v házením špíny jak to jde. Ty jsi příkladný typ, který je černým snem každého prodejce, protože nic neumí tak aspoň škodí!! -
Jenom posílám varování před tímto obchodem. Vrátil jsem jim televizi za necelých 50.000 Kč (ve lhůtě 14 dní). Prodavač na prodejně mi tvrdil, že peníze vrátit hned nemůže, protože tolik v kase nemá a ujistil mě, že peníze dostanu ihned po té, co se majitel fimy vrátí z nákupů v zahraničí, nakonec jsem na vrácení peněz čekal i přes několik urgencí měsíc - peníze mi byly vráceny poslední den zákonné lhůty - v recenzích se vymlouvají, že TV museli testovat, přestože při předání televizoru mi bylo potvrzeno, že jej přebírají bez výhrad. Jak jsem psal již v diskusích, naprosto neseriózní jednání... Máte podobnou zkušenost s tímto obchodem?